SaintPauli


SaintPauli
 Share

Recommended Posts

Har lige holdt 2 ugers deload efterfulgt af en mere eller mindre ufrivillig pause.

Er efterhånden ved at blive godt bulket. Pausen gav lige et kg ekstra og vægten i træningscenteret siger nu 86kg iført træningstøj. He he jeg bliver sku lee og fee…  :4mewantfood: :4pizza:  :superman:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Godt bulket der Saint :4mewantfood: :4smartass: :4thumbup: Er det ikke +10 kg cirka :w00t:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Har lige holdt 2 ugers deload efterfulgt af en mere eller mindre ufrivillig pause.

Er efterhånden ved at blive godt bulket. Pausen gav lige et kg ekstra og vægten i træningscenteret siger nu 86kg iført træningstøj. He he jeg bliver sku lee og fee…  :4mewantfood: :4pizza:  :superman:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Godt bulket der Saint :4mewantfood: :4smartass: :4thumbup: Er det ikke +10 kg cirka :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Lidt svært at sige, da der er tale om to forskellige vægte (der vejer 2,4 kg forskelligt :dry:) så er der også tale om morgenvægt i forhold til aftenvægt samt med og uden tøj. lidt forvirrende. :smile:

Vil skyde på, at jeg har gainet 6-7 kg. Planen var 1 kg om måneden. Det gik selvfølgelig lidt hurtigere i starten, men nu holder jeg det meget godt. :4smartass:

Er lidt bagud i forhold til dig. :tongue:

Rock'n roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Takker!  :4thumbup:

Ærgeligt at man ikke kan se mere om programmet.

Rock'n roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Pauli

Jo, det er sgu ærgeligt man ikke kan læse mere om denne konkurrence... Jeg regner stærkt med at starte dytten og køre til Vejle og tjekke konkurrencen ud...

Snakkes hilsen Iver :cooldance::wink:

Link to comment
Share on other sites

Havde lige holdt 2 ugers deload + en uges ufrivillig pause, da jeg startede op på mit program igen. De to første træningsgange gik meget godt. Jeg havde regnet med en tilbagegang i styrken, men den forblev meget stabil (steg faktisk en smule i enkelte øvelser). Sidst på ugen var jeg dog temmelig flad og kunne mærke at det ikke kørte som det skulle. Vægten føltes tung ved squaten og det samme med weighted chinups. Ved tredje sæt chinups siger det knæk, og jeg mærker en stærk smerte i bicep. Jeg holder en pause, men kan konstatere, at den er gal, så jeg taget et par afsluttende mavebøjninger, og kyler shaken i hovedet, inden jeg går slukøret hjem. :dry:

Næste dag er det ikke blevet bedre, og jeg ender med at inkassere endnu en uges træningspause. Kunne faktisk slet ikke bruge armen :mad:

Dagens bryst/skulder/tricep/læg træning gik heldigvis uden problemer, og styrken virker til at være på niveau med det tidligere (kørte 10 x 100kg i bænk med overskud). Håber ikke at den armen brokker sig i morgen, hvor jeg har tænk mig at køre en gang ben + noget let ryg og bicep.

Tror ikke jeg har haft så meget pause sammenlagt det sidste år, så i det mindste må jeg være restitueret. :laugh:

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Pauli

Fandt lige din log frem da jeg igår så en lille "kort" film/interveiw med dig. Sjov film ellers :4thumbup:

Læste lige om din deltagelse i BF og tillykke med resultatet. Ka det passe at det er Bardip og roning med armen ? eller er det Bardip og Chin-ups?

På deres side skriver de at det er dips og chin-ups, men mener jeg har set noget andet på billed? Ville være rart at vide da jeg selv overvejer at stille op i 2006 så man lige kan træne de enkelte øvelser ekstra meget :w00t::bigsmile:

Big m

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hejsa Pauli

Fandt lige din log frem da jeg igår så en lille "kort" film/interveiw med dig. Sjov film ellers  :4thumbup:

Læste lige om din deltagelse i BF og tillykke med resultatet. Ka det passe at det er Bardip og roning med armen ? eller er det Bardip og Chin-ups?

På deres side skriver de at det er dips og chin-ups, men mener jeg har set noget andet på billed? Ville være rart at vide da jeg selv overvejer at stille op i 2006 så man lige kan træne de enkelte øvelser ekstra meget  :w00t:  :bigsmile:

Big m

<{POST_SNAPBACK}>

Hejsa Saabye

Tillader mig lige at svare på dit spørgsmål... Ja, der er lidt forvirring på dbff.dk - om det er det ene eller det andet. Jeg kan fortælle dig det er bardip og roning - 500 meter på tid. I 2003 var det dips og chins - det har de ikke fået rettet alle steder på deres hjemmeside. Pauli var en af de mere suveræne sidste år - han blev vist nok nr. 2 i hans klasse i styrkerunden, mener jeg - ret mig hvis jeg tager fejl Pauli???

Bardip og roning er extremt hårdt - så held og lykke med træningen Saabye... :smile::wink: :4thumbup: :bigsmile:

Hilsen Iver

Link to comment
Share on other sites

Deload.....  :wink: Troede ikke, du kendte til det udtryk  :tongue:  :laugh:

Ellers er du jo ved at have en ganske habil bænk der  :4thumbup: En del bedre end mig pt.  :mad:  :dry:

God bedring med kødcepsen  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Er også kun noget jeg gør ufrivilligt. Min viden siger, at det er godt, men jeg bryder mig ikke om det.

Hører forresten at du stadig fjoller rundt med Majbrit. :wink: :wink:

Hejsa Pauli

Fandt lige din log frem da jeg igår så en lille "kort" film/interveiw med dig. Sjov film ellers  :4thumbup:

Læste lige om din deltagelse i BF og tillykke med resultatet. Ka det passe at det er Bardip og roning med armen ? eller er det Bardip og Chin-ups?

På deres side skriver de at det er dips og chin-ups, men mener jeg har set noget andet på billed? Ville være rart at vide da jeg selv overvejer at stille op i 2006 så man lige kan træne de enkelte øvelser ekstra meget  :w00t:  :bigsmile:

Big m

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det var meget sjovt at få lavet sin egen ”BB” video. Desværre var videoen et skole projekt, så den indeholder ikke så meget om træning, men mere om hverdagen i forbindelse med træning. Videoen er lavet at Indian Spirit fra dette forum. :4thumbup:

Som Iver skriver, så var det dips og roning der var på programmet i år til BF.

Held og lykke med din deltagelse i 2005. Kan se i din log, at du er over 180, så du undgår de gamle Arnold tricks med psyken fra min side. :tongue:

Hejsa Saabye

Pauli var en af de mere suveræne sidste år - han blev vist nok nr. 2 i hans klasse i styrkerunden, mener jeg - ret mig hvis jeg tager fejl Pauli???

Hilsen Iver

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg var en noob sidste år. Var ikke så skarp som jeg gerne ville have været og væske gik helt i vasken. Det skulle gerne blive bedre næste gang. Har også nogle ”fejl” i symmetrien og proportionaliteten, som jeg prøver at op på, selv om det ikke er nemt. :dry:

Jeg blev nummer 1 i bardips og nummer 6 i roning, hvilket blev til en delt tredjeplads i styrkerunden. Det vil jeg ikke karakterisere det som suveræn. Desværre. :smile:

Resultaterne kan du finde her:

http://www.dbff.dk/Resultatliste%20DM04.htm

Her vil jeg så endnu en gang benytte mig af lejligheden til at brokke mig over at de har regnet forkert i min klasse (der er blevet givet 3 point for meget i 3. runde. "Sjovt" nok så har jeg fået 3 point mere her).

Håber, at de får lavet reglerne om til den svenske model til næste år. Tror nemlig, at jeg har en større chance med de regler. :wink:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg blev nummer 1 i bardips og nummer 6 i roning, hvilket blev til en delt tredjeplads i styrkerunden. Det vil jeg ikke karakterisere det som suveræn. Desværre. 

Nu ikke så beskeden---- Jeg var selv med, og var meget, meget imponeret over din indsats... Det var jo ren rock'n'roll - du fejede alle af banen i dips - og romaskinen klarede du til UG plus...

Stor respekt herfra fra Fyn til dig Pauli....

Vh. Iver..... :bigsmile: :4thumbup: :wink:

Link to comment
Share on other sites

Nu ikke så beskeden---- Jeg var selv med, og var meget, meget imponeret over din indsats... Det var jo ren rock'n'roll - du fejede alle af banen i dips - og romaskinen klarede du til UG plus...

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det gik godt i dips, hvilket jeg også havde regnet med. :)

Ved roning blev jeg nummer 6 ud af syv og brækkede mig bagefter pga. anstrengelsen. Vil ikke kalde det UG+, men jeg gav mig i det mindste fuldt ud. :laugh:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Pauli

Fandt lige din log frem da jeg igår så en lille "kort" film/interveiw med dig. Sjov film ellers  :4thumbup:

Læste lige om din deltagelse i BF og tillykke med resultatet. Ka det passe at det er Bardip og roning med armen ? eller er det Bardip og Chin-ups?

På deres side skriver de at det er dips og chin-ups, men mener jeg har set noget andet på billed? Ville være rart at vide da jeg selv overvejer at stille op i 2006 så man lige kan træne de enkelte øvelser ekstra meget  :w00t:  :bigsmile:

Big m

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det var meget sjovt at få lavet sin egen ”BB” video. Desværre var videoen et skole projekt, så den indeholder ikke så meget om træning, men mere om hverdagen i forbindelse med træning. Videoen er lavet at Indian Spirit fra dette forum. :4thumbup:

Som Iver skriver, så var det dips og roning der var på programmet i år til BF.

Held og lykke med din deltagelse i 2005. Kan se i din log, at du er over 180, så du undgår de gamle Arnold tricks med psyken fra min side. :tongue:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Okay cool nok. Må da være fedt at lave noget skole arbejde når det handler om træning osv :bigsmile:

Ok well er det ikke dips og roning hvert år? Ka da huske at du i din video sagde at det var chin-ups, hvilket også undrede mig lidt. Well venter nok med deltagelse i 2006 eftersom jeg lige skal se hvordan det hele kommer til at se ud her til sommer efter jeg har cuttet.. Er jo os kun 19 år så har go tid :smile:

Hehe ja, er næsten 190, så undgår heldigvis dine feje tricks :devil: og du undgår mine :w00t::bigsmile:

Big m

Link to comment
Share on other sites

Ja det gik godt i dips, hvilket jeg også havde regnet med. :)

Ved roning blev jeg nummer 6 ud af syv og brækkede mig bagefter pga. anstrengelsen. Vil ikke kalde det UG+, men jeg gav mig i det mindste fuldt ud.  :laugh:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Duuuude, Det er for sejt... mange prøver ALDRIG at MAXE totalt ud... Men ,respekt for at, du gjorde!!!

Tager hatten af for en rocken roller :wink:

Keep it mædl - L@rs

Link to comment
Share on other sites

Ok well er det ikke dips og roning hvert år? Ka da huske at du i din video sagde at det var chin-ups, hvilket også undrede mig lidt.

<{POST_SNAPBACK}>

De kører hele tiden rundt i reglerne. De endelige regler for sidste års DM fik vi ikke før et pat måneder før, på selve dagen blev reglerne for dips endog lavet om. Vægtklasserne i BB har det også med at skifte rundt.

Duuuude, Det er for sejt... mange prøver ALDRIG at MAXE totalt ud... Men ,respekt for at, du gjorde!!!

Tager hatten af for en rocken roller  :wink:

Keep it mædl - L@rs

<{POST_SNAPBACK}>

He he. No guts no glory! :devil:

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Det er længe siden, at jeg har skrevet noget om min kost i min logbog, så her kommer lige en opsummering af min kost for mandag d. 31/1 2005. Målet er et "moderat" bulk på omkring 1kg om måneden.

Morgenmad:

2 Krydderboller

3 dl Appelsin juice

1 Shake med 35-40g protein

B-Vitamin

C-Vitamin

MSM

Måltid 2:

2 Krydderboller

1 Håndfuld tørristedepeanuts

1g Fiskeolie

C-Vitamin

1 stk multi vitamin, Livol 50+

Måltid 3, Inden træning:

2 hjemmelavede burgere med fedtfattige bøffer (stegt i ovnen og resterende fedt presset ud af dem).

0,5 g Fiskeolie

C-Vitamin

1 stk multi vitamin, Livol 50+

Måltid 4, Efter træning:

Shake med 35-40g protein

85g druesukker

B-Vitamin

C-Vitamin

MSM

Måltid 5, 1 time efter træning

2 hjemmelavede burgere med fedtfattige bøffer (stegt i ovnen og resterende fedt presset ud af dem).

Havde kun en bøf tilbage, så den blev fordelt i 2 burgere.

1 g Fiskeolie

4-5 spsk Udos

Shake med 20-25g protein

1 stk multi vitamin, Livol 50+

A-Vitamin

C-Vitamin

MSM

Måltid 6:

2,5 dl Kvark

“Sukkerfri” hindbærmarmelade

8 Tern Marabu Chokolade, Mørk

Shake med 10- 15g protein

B-Vitamin

C-Vitamin

MSM

Måltid 7, Mellemmåltid:

2 tallerkner grønsagssuppe (fedtfattig)

Måltid 8, Natmåltid:3dl Kvark

Shake med 10-15g protein

1 g Fiskeolie

1 stk multi vitamin, Livol 50+

C-Vitamin

MSM

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Det er længe siden, at jeg har skrevet noget om min kost i min logbog, så her kommer lige en opsummering af min kost for mandag d. 31/1 2005. Målet er et "moderat" bulk på omkring 1kg om måneden.

Morgenmad:

2 Krydderboller

3 dl Appelsin juice

1 Shake med 35-40g protein

B-Vitamin

C-Vitamin

MSM

Måltid 2:

2 Krydderboller

1 Håndfuld tørristedepeanuts

1g Fiskeolie

C-Vitamin

1 stk multi vitamin, Livol 50+

Måltid 3, Inden træning:

2 hjemmelavede burgere med fedtfattige bøffer (stegt i ovnen og resterende fedt presset ud af dem).

0,5 g Fiskeolie

C-Vitamin

1 stk multi vitamin, Livol 50+

Måltid 4, Efter træning:

Shake med 35-40g protein

85g druesukker

B-Vitamin

C-Vitamin

MSM

Måltid 5, 1 time efter træning

2 hjemmelavede burgere med fedtfattige bøffer (stegt i ovnen og resterende fedt presset ud af dem).

Havde kun en bøf tilbage, så den blev fordelt i 2 burgere.

1 g Fiskeolie

4-5 spsk Udos

Shake med 20-25g protein

1 stk multi vitamin, Livol 50+

A-Vitamin

C-Vitamin

MSM

Måltid 6:

2,5 dl Kvark

“Sukkerfri” hindbærmarmelade

8 Tern Marabu Chokolade, Mørk

Shake med 10- 15g protein

B-Vitamin

C-Vitamin

MSM

Måltid 7, Mellemmåltid:

2 tallerkner grønsagssuppe (fedtfattig)

Måltid 8, Natmåltid:3dl Kvark

Shake med 10-15g protein

1 g Fiskeolie

1 stk multi vitamin, Livol 50+

C-Vitamin

MSM

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Lækkert at se at der er nogle der postere deres måltider... Men bliver du overhovedet mæt af de 2 første måltider? 2-3 krydderboller er der jo ik meget fylde i...? Eller er det bare fordi der ik går så lang tid imellem måltiderne de første 2?

Big M

Link to comment
Share on other sites

Lækkert at se at der er nogle der postere deres måltider... Men bliver du overhovedet mæt af de 2 første måltider? 2-3 krydderboller er der jo ik meget fylde i...? Eller er det bare fordi der ik går så lang tid imellem måltiderne de første 2?

Big M

<{POST_SNAPBACK}>

Det første måltid er bestå kun af hurtigt optagelige kulhydrater og protein. Det er holdt til en beskeden størrelse for at forøge optagelseshastigheden.

2. måltid spiser jeg knap 2 timer efter. Det plejer normalt at være et større måltid indeholdende noget fedt, så jeg også kan få nogle af de fedt afhængige vitaminer. Pt passer det dog bedre ind i mit skema, hvis jeg spiser et lille mellem måltid her og så et større 2 timer senere igen.

Det er lidt ligesom hobitter der spiser "breakfast & second breakfast" :smile:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Edited by SaintPauli
Link to comment
Share on other sites

på selve dagen blev reglerne for dips endog lavet om. Vægtklasserne i BB har det også med at skifte rundt.

Hvilkel regel var det, Pauli?

<{POST_SNAPBACK}>

Deres hjemmeside beskriver nøje, at det skal foregå i et langsomt tempo. På selve dagen var det bare at give den gas. Lidt ærgeligt, at jeg derfor ikke havde trænet speeddips det sidste halve år. Men det gik godt, så det gør ikke så meget.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Fra DBFF's nyhedsbrev:

Fjerdepladsen gik til Pauli Frederiksen, som dommerne havde lidt problemer med at placere. Pauli har en flot symmetri med god grundstruktur, men kan godt bygge lidt mere masse på inden for rammerne. Pauli ligger på 3. pladsen efter runde 1 men må med en delt 3. plads både i den fysiske runde og i runde 3, nøjes med den samlede 4. plads

Hmm... De skriver generelt at jeg ikke er lee' nok. :dry: Det pynter så ikke på det, at de herefter kommenterer at Conscience var for lee' til BF og derfor endte på 5. pladsen. :laugh:

Men som Arnold siger: "i'll be back!"

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Hmm... De skriver generelt at jeg ikke er lee' nok. :dry: Det pynter så ikke på det, at de herefter kommenterer at Conscience var for lee' til BF og derfor endte på 5. pladsen.  :laugh:

Men som Arnold siger: "i'll be back!"

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Pauli,

De siger at de har problemer med at placere dig, så lad mig hjælpe dem :wink:

Når jeg ser billederne synes jeg egentlig du positurmæssigt står rigtig godt på scenen, muligvis som den bedste :cooldance:

De siger at du godt kan bygge mere masse på :wink: Lidt mere måske, men ret meget burde ikke være nødvendigt :wink: Jeg mener faktisk at hvis du kan opnå et lidt dybere cut med samme vægt, så vil du fremtone lidt større og så er den faktisk ved at være der :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hmm... De skriver generelt at jeg ikke er lee' nok. :dry: Det pynter så ikke på det, at de herefter kommenterer at Conscience var for lee' til BF og derfor endte på 5. pladsen.  :laugh:

Men som Arnold siger: "i'll be back!"

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Pauli,

De siger at de har problemer med at placere dig, så lad mig hjælpe dem :wink:

Når jeg ser billederne synes jeg egentlig du positurmæssigt står rigtig godt på scenen, muligvis som den bedste :cooldance:

De siger at du godt kan bygge mere masse på :wink: Lidt mere måske, men ret meget burde ikke være nødvendigt :wink: Jeg mener faktisk at hvis du kan opnå et lidt dybere cut med samme vægt, så vil du fremtone lidt større og så er den faktisk ved at være der :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Syntes nu egentligt du burde have ligget i top tre - BodyFitness skal jo være atletisk og uden at ligne en bodybuilder.... Alt det havde du!!!! Forstår ikke dommernes problemer - men måske lidt mere cut og så er den der - helt sikkert.... :w00t::smile::wink:

Link to comment
Share on other sites

Fra DBFF's nyhedsbrev:
Fjerdepladsen gik til Pauli Frederiksen, som dommerne havde lidt problemer med at placere. Pauli har en flot symmetri med god grundstruktur, men kan godt bygge lidt mere masse på inden for rammerne. Pauli ligger på 3. pladsen efter runde 1 men må med en delt 3. plads både i den fysiske runde og i runde 3, nøjes med den samlede 4. plads

Hmm... De skriver generelt at jeg ikke er lee' nok. :dry: Det pynter så ikke på det, at de herefter kommenterer at Conscience var for lee' til BF og derfor endte på 5. pladsen. :laugh:

Men som Arnold siger: "i'll be back!"

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Du har ret - det virker lidt forvirrende! :blink: Synes din form og størrelse var perfekt til BF og som de skriver har du en god symmetri... så der må helt sikkert være medalje til dig i 2005! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Når jeg ser billederne synes jeg egentlig du positurmæssigt står rigtig godt på scenen, muligvis som den bedste  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Takker! Er faktisk også ret godt tilfreds med poseringen. Her kan jeg kun takke Englepigen, der blev lee over for mig og skrev onde ting om BF fyre. :laugh:

Det fik mig til at øve det indtil det åbenbart sad. Jeg havde dårlig samvittighed helt indtil jeg trådte op på scenen, fordi jeg ikke følte at jeg havde øvet det nok. :blush:

Kan forestile mig hvordan det er at være den stakkels krage… :laugh:

De siger at du godt kan bygge mere masse på  :wink: Lidt mere måske, men ret meget burde ikke være nødvendigt :wink:  Jeg mener faktisk at hvis du kan opnå et lidt dybere cut med samme vægt, så vil du fremtone lidt større og så er den faktisk ved at være der  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Havde holdt over 2 års træningspause og startede totalt fra bunden. Man kunne bogstaveligt ikke se, at jeg havde trænet før. Da jeg meldte mig til konkurrence havde jeg kun trænet i 8-9 måneder. Derfor betød det meget for mig at jeg ikke faldt gennem feltet rent massemæssigt. Det syntes heller ikke, at jeg gjorde (hvis vi fraregner dig :tongue:). Til gengælden er også godt klar over at jeg ikke var cut nok. Om det var de 2 gange sygdom under diæten eller om jeg bare var for fee til at starte med ved jeg ikke :laugh: En ting er dog sikkert, det er noget der kan og skal gøres bedre næste gang…

Som jeg ser bedømmelserne, så har de lagt meget vægt på hvor cuttede folk var. Valget af TLR som vinder af +180 cm klassen (før doping kontrollen :dry:) understreger det meget godt. Han var den mindste, men den mest cuttede. Derfor havde jeg med bagklogskabens klarsyn egentlig regnet med, at de ville kommentere mit cut.

Planen for næste gang er at rette på et par symmetrifejl, tillægge et par kg (især arme og ryg), og stille i en noget mere cuttet form. Hvis jeg oven i købet lærer at ro, så kan det måske være at jeg vinder. Det er i hvert tilfælde planen. :4smartass:

Men takker til Conscience, Iver og kuldskåret. Vi ses ALLE 4 d. 1 Oktober 2005 i Herning!

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share