SaintPauli


SaintPauli
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hej Pauli og hyggeligt at hilse på dig :4thumbup: Jeg fik desværre ikke set dig rigtigt, uden kluns på :laugh: , da der var så meget ståhej osv, men du fikdippet røven ud af bukserne og trukket en god placering med hjem i første forsøg :4thumbup: Tillykke med det :band:

Link to comment
Share on other sites

Hey Pauli,

Hyggeligt at møde dig. Du er jo en dybt igennem sympatisk fyr og det var en fornøjelse at se dig pumpe den af i dipmaskinen.

58 godkendte reps :devil: Respekt.

Men men, nu kender jeg din hemmelighed. Den "hemmelige" dip-mixtur du bar på i din ½ liters er revealed :tongue: Snart vil du se "svagdipperen" fra det østjyske flyve henover dipmaskinen med 50 kg mellem benene :laugh:

Godt at se dig holde hovedet koldt i den pressede "dreamtan-mangel-situation" 5 minutter i showtime og jeg blev sku' helt bekymret da jeg så din tilstand efter vores lidelser i romaskinen...

Hygge herfra, mon ikke vi ses igen sometime...

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Hey Champ, tak for sidst! Tillykke med 4.pladsen.

Nr.44, du skal lige ud og duppes! :blink::tongue: :4thumbup:

Ja de 58 dips var sgu kanon, selvom du ikke helt selv var tilfreds :wink:

Lidt mere øvelse på roningen, så var en podieplads indenfor rækkevidde, men det har vi jo snakket om :innocent:

Møjn. Badass Backstage.

Edited by BadAssJones
Link to comment
Share on other sites

Kvaliteten bliver desværre ikke bedre. Det er den "originale" kvalitet. Billederne er bare beskåret og lavet til JPEG.

BadAssJones fik desværre ikke taget nogle særlig skarpe billeder af min klasse. :mad:

Derimod fik han taget nogle fine billeder af Englen og Kragen, samt en video af Kragens frie posering. :4thumbup:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Kvaliteten bliver desværre ikke bedre. Det er den "originale" kvalitet. Billederne er bare beskåret og lavet til JPEG.

Ok, men når man gemmer som jpeg, så vil man i nogle programmer også have mulighed for at sætte kvalitet/filstørrelse, og jeg tænkte at du måske uden at vide det havde en relativt lav kvalitetsetting.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share