SaintPauli


SaintPauli
 Share

Recommended Posts

Du er sgu blevet noget grov at se på! :devil:

God fremgang du har haft :smile:

Opdaterer du ikke snart loggen med lidt træningspas?

<{POST_SNAPBACK}>

Bulk grov yeah!

Har lige lavet et par program ændringer pga. et halvdårligt træningsforløb i januar. Det skriver jeg om lidt senere. Jeg skal nok samtidig få skrevet en træningsgang på. :smile:

SaintPauli, det er rigtig nice fremgang!!!  :devil: Et klart bevis på, at man kan nå langt uden AS - med den rette træning, kost og vilje.

Nu har jeg ikke så meget forstand på det der fitness-halløj, men synes du var en af de bedste til konkurrencen. I hvert fald bedre end ham der vandt (han var bare en smule mere cut)

Held og lykke med træningen..

<{POST_SNAPBACK}>

Takker DMB!

Jeg forstår heller ikke altid bedømmelserne, men tror at han vandt på, at han havde den bedste kombination af masse og definition. Jeg havde mere masse, men var ikke så rippet. Andre var mere rippet, men havde mindre masse (Conscience havde bare det hele :devil: ).

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Teamede op med BadAssJones til dagens træning. :devil:

Kørte mit sædvanlige omgang ben, ryg, bicep. Jeg har endnu engeng haft problemer med halsen (2 gang i år), så efter 4 dages sygdom valgte jeg at køre highrep og cutte et sæt i hver øvelse. Det var dog ikke så skidt, for så blev der mere tid til at træne kæben. :blahblah:

BadAss var pga. skader tvunget ud i en omgang omvendt diskopumpning (han kan kun træne ben). Han har efterhånden også bygget en pæn styrke op i squat, hvilket han demonstrerede med et par sæt tunge partials. :tongue:

Til sidst var vi en tur på vægten for at tjekke hvor fede vi er blevet. Jeg vejede ind med en aftenvægt på 90, 5kg, iført træningstøj. BadAss fik den sneget op på 93 kg, så det er hermed afgjort, at jeg ikke stopper bulkningen inden jeg er federe end ham (det passer nok også meget godt med det oprindelige mål med en morgenvægt på 90kg). :devil:

Det var sku hygge med træningen BadAss! Vi må lige finde ud af noget hvor vi tager derop lidt tidligere en dag, så vi kan brænde den af med noget bulkmad og noget video bagefter. Enten det eller nogle bajere. :4drunk:

Så hvis du kan lade hende Majbrits bryster være for en aften, så siger du lige til… :boobs: :4thumbup:

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jeg har selv haft problemer med halsen, det sker dog sjældnere nu. Men når du virkelig har så meget bøvl med halsen, så ville jeg få fjernet de forbandede, ulækre mandler :wink: Bare vær parat til at lev af protein shakes i de 10 dage bagefter hvor det gør ondt at spise :w00t: Men på den anden side er de væk for evigt.

ville selv ønske jeg tog mig sammen sidste år til at få fjernet de ulækre sataner :mad:

Link to comment
Share on other sites

Han har efterhånden også bygget en pæn styrke op i squat, hvilket han demonstrerede med et par sæt tunge partials:tongue:

Dig og dine partials :laugh: :jodler: Sidder jo nærmest på hælene.. :smile: Næsten.. :4whistling: Så vidt jeg ved, er partials half squats :wink:

Til sidst var vi en tur på vægten for at tjekke hvor fede vi er blevet. Jeg vejede ind med en aftenvægt på 90, 5kg, iført træningstøj. BadAss fik den sneget op på 93 kg, så det er hermed afgjort, at jeg ikke stopper bulkningen inden jeg er federe end ham (det passer nok også meget godt med det oprindelige mål med en morgenvægt på 90kg).  :devil:
Nå, jeg troede gu da, bulker grænsen hed april :poking::laugh:
Det var sku hygge med træningen BadAss! Vi må lige finde ud af noget hvor vi tager derop lidt tidligere en dag, så vi kan brænde den af med noget bulkmad og noget video bagefter. Enten det eller nogle bajere.  :4drunk:

Yepper, det kunne være nice... Vi finder på noget.. :cooldance::rocketwhore:

Så hvis du kan lade hende Majbrits bryster være for en aften, så siger du lige til… :boobs: :4thumbup:

Jeg siger jo til dig, kan ikke køre curls :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Grundet den uregelmæssige træning i januar har jeg valgt at lave en smule om på mit program. I stedet for at springe direkte til noget WSB inspireret har jeg valgt at starte ved høje reps med lave vægte og følgende lave progression i intensitet og volumen. Når intensiteten og volumen bliver høj vil jeg inkorporere DE dagene i mit program. Dette bliver kun gjort i øvelserne Squat, dødløft, bænkpress, chinups og dips. Resten af øvelserne bliver udført ved 8-12 gentagelser (af la TJ’s Hulk program)

Når jeg rammer ”max” i øvelserne vil jeg køre en omgang deload eller dekonditionering.

Har også lavet en mindre ændring i mit bicep program. Da bicepsen åbenbart ikke responderer på det nuværende program har jeg valgt at køre lidt tungere og slække en smule på stilen. Det virker åbenbart på disco drengene…

Her er lige en opsummering af træningen tirsdag/fredag:

Torsdag:

Cable Front Pulldown Opvarmning

Squat Opvarmning

Weighted Chin-up 3x8 BW + 10kg

(Den øvelse kører sku ikke så godt efter jeg er blevet fed)

Squat 3x12 115kg

Barbell Deadlift 3x4 165kg

Barbell Bent-over Row 3x12 90kg

Leg Extension 3x15 reps (2 plader fra max)

Cable Seated Rows 3x10 100kg

Standing Leg Curl 3x15 20kg

(lav vægt. Har haft lidt kans med haserne i denne øvelse)

Pullups 5x BW

(Plejer at køre 3 sæt med vægt, men blev sur på øvelsen og har pt. droppet den fra programmet)

Barbell Curl 4x10 50kg

Rear Lateral Raise i maskine 4x15 40kg i maskine

Standing Dumbbell Curl 3x10 25kg

Mave

Fredag:

Barbell Bench Press Opvarmning

Læg Opvarmning

Barbell Bench Press

8,8,7 110kg PR :devil:

(De ekstra kg begynder endelig at vise sig styrkemæssigt)

Læg

Dumbbell Incline Bench Press 3x12 32 kg

(Venter på at centeret får købt nye vægte)

Læg

Standing Dumbbelle Shoulder Press 3x11 30kg

Lever Pec Deck 2x12 55kg

Weighted Chest Dip

3x10 BW + 30kg

Læg

Barbell Lying Triceps Extension 3x10 40kg

(stang ikke indberegent. Den vejer ikke så meget)

Dumbbell One Arm Lateral Raise (incline) 3x11 20kg

Cable Bent-over Tricep Extension 3x12 62,5kg

Dumbbell Front Raise 2x15 10kg

(light weight)

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Edited by SaintPauli
Link to comment
Share on other sites

Hey der Pauli-mate

Flotte billeder må jeg sige, ser ud som om at dine krydderboller alligevel mætter lidt? :4mewantfood: :4thumbup:

Massen ser rigtigt god ud på billederne synes jeg, skal nok blive evil når du blir cut.. Men hva er dine mål? Da jeg synes din vægt er relativ lav iforhold til dit udseende på billederne, eller snyder de eller hvordan?

Big M

Link to comment
Share on other sites

Hey der Pauli-mate

Flotte billeder må jeg sige, ser ud som om at dine krydderboller alligevel mætter lidt?  :4mewantfood:  :4thumbup:

Massen ser rigtigt god ud på billederne synes jeg, skal nok blive evil når du blir cut.. Men hva er dine mål? Da jeg synes din vægt er relativ lav iforhold til dit udseende på billederne, eller snyder de eller hvordan?

Big M

<{POST_SNAPBACK}>

Takker Saabye! De kryderboller rocks! :devil:

Min aftenvægt er pt på 90kg. Vejer en smule mindre på billederne. Syntes ikke, at jeg ser ud til at veje mere. Desværre. :smile:

Mit mål er at vinde DM i bodyfitness (eller i hvert tilfælde symmetrirunden og dips :wink:)!

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Hey der Pauli-mate

Flotte billeder må jeg sige, ser ud som om at dine krydderboller alligevel mætter lidt?  :4mewantfood:  :4thumbup:

Massen ser rigtigt god ud på billederne synes jeg, skal nok blive evil når du blir cut.. Men hva er dine mål? Da jeg synes din vægt er relativ lav iforhold til dit udseende på billederne, eller snyder de eller hvordan?

Big M

<{POST_SNAPBACK}>

Takker Saabye! De kryderboller rocks! :devil:

Min aftenvægt er pt på 90kg. Vejer en smule mindre på billederne. Syntes ikke, at jeg ser ud til at veje mere. Desværre. :smile:

Mit mål er at vinde DM i bodyfitness (eller i hvert tilfælde symmetrirunden og dips :wink:)!

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe yeah må de gøre, der var jo os noget i der hed Iluaptnias som var krudt ik? :w00t: Well det var nu faktisk mere dine krops-mål jeg tænkte på, gunz, chest lår osv... Men at vinde BF er jo os et mål :cooldance: Vi ses ihvertfald måske iår ellers næste.. Btw ka du huske hvor længe man skal være medlem inden man kan deltage i konkurrencer? Hvor mange dips regner du så med at lave, ska jo lige vide hvad jeg skal gå efter :4thumbup:

Big m

Link to comment
Share on other sites

Og så er jeg ret vild med mit nye "navn"  :wink::laugh::
Men takker til Conscience, Iver og kuldskåret. Vi ses ALLE 4 d. 1 Oktober 2005 i Herning!
:4thumbup:

Jep - vi ses!

<{POST_SNAPBACK}>

Du fortjener sku det navn! Håber at jeg bliver lige så cut som du var sidste år! :devil:

Hehe yeah må de gøre, der var jo os noget i der hed Iluaptnias som var krudt ik?  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

LOL! Det var fandeme morsomt så mange det hoppede på den. :laugh::laugh::laugh:

Well det var nu faktisk mere dine krops-mål jeg tænkte på, gunz, chest lår osv...

<{POST_SNAPBACK}>

Har lige målt efter:

Højde: 176cm

Bryst: 122cm

Liv: 89cm :blush:

Lår: 65cm (med pump)

Læg: 45cm

Guns: 40cm (med pump) (Yes endelig!)

Aftenvægt: 90,5kg

Btw ka  du huske hvor længe man skal være medlem inden man kan deltage i konkurrencer?

<{POST_SNAPBACK}>

9 måneder, men der er mulighed for dispensation for førstegangs deltagere.

Hvor mange dips regner du så med at lave, ska jo lige vide hvad jeg skal gå efter  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Flere end sidst… :wink:

Vi ses ihvertfald måske iår ellers næste..

<{POST_SNAPBACK}>

Det kunne være fedt. Håber at møde så mange MOLboer som muligt. :cooldance:

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Edited by SaintPauli
Link to comment
Share on other sites

Barbell Bench Press

8,8,7 110kg

De ekstra kg begynder endelig at vise sig styrkemæssigt

For satan da Pauli :devil::devil:

Din bænk ser fandme godt ud nu :smile:

Nu må der sgu også været kommet noget masse på dit chest der :wink: Som om det ikke er grande nok i forvejen :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Yes sir! :cooldance:

Mangler forresten kun et kg til jeg jeg når din vægt Mulle. :poking::4whip:

Imponerende resultater og inspirerende læsning! godt gået!  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Takker F. :smile:

Fedt at du endelig begynder at update din log!

Og godt bænkpres du har dig :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Syntes ikke det er så interessant med opdateringer fra hver træningsgang. Jeg opdaterer kun når jeg har noget jeg syntes der er værd at skrive eller hvis jeg når nogle mål og sætter nye PR's.

Denne omgang skyldes en PR i bænken på 8x110, hvilket jeg simpelhen var nødt til at skrive. :cooldance:

Kort opsummering af dagens træning:

Mødte Differ fra MOL til træningen idag. Det blev til en del kæbe og en ordenlig omgang afbrænding til noget metal på vores nye anlæg. Af nævneværdig løft kan der nævnes squat 12,11,12@120kg, der fik mig til at love mig selv, at det var slut for denne gang med highreps squat. :laugh: Dødløft gik også udemærket med 3x4@167,5kg.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Aftenvægt med træningstøj = 92kg.  :tongue:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Og så er det iflg. billederne næsten kun rå muskelmasse.

Rigtig godt klaret, :4thumbup:

Henning :showoff:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis bare det var såvel Henning. Jeg er ovenud tilfreds, hvis blot 1/3 er muskler. :smile:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Da Thor brydeklub, hvor jeg normalt træner, havde lukket pga. maling af lokaler, så havde jeg aftalt med Differ at vi skulle ud og kigge på nogle af træningscentrene i Aalborg. Dagens træning foregik derfor i Aalborg Styrkeløfterklub. Stedet er en rigtig fed jerngrotte, hvor der er alt det udstyr der er brug for, og ikke for mange unødvendige maskiner eller kabeltårne. Stemningen var fuld af mandehørm, der var Rammstein i luften, og folk blev rask væk kaldt en luder, når de peb lidt i "spændetrøjerne" under noget tungt bænk. :devil: Da folk var færdig med at køre tung bænk faldt niveauet af testosteron lidt i luften, og der kom en flok tøser ind til en undervisningstime blev musikken også skiftet ud. :laugh: Der var dog stadig en god stemning i huset. :4thumbup:

Vi var så heldige at få talt med Buc, og Casper T, nogle rigtig hyggelige fyre, der var med til at man følte sig velkommen i huset. :beerchug:

Jeg nåede også lige, at få hilst på Niels da jeg var på vej ud af døren.

Dagen træning:

Squat:

10 x 50 kg.

10 x 50 kg.

10 x 90 kg.

8 x 130 kg.

8 x 130 kg.

8 x 130 kg.

Chins:

21 x BW

Dødløft:

10 x 70 kg.

6 x 120kg.

5 x 160kg.

5 x 160kg.

5 x 160kg.

Bendover Rows:

12 x 90 kg.

10 x 95 kg.

10 x 95 kg.

Chins:

21 x BW

Træk kabel Rows:

12 x 110kg.

12 x 130kg.

12 x 130kg.

Curl med stang:

6 x ? kg.

6 x ? kg.

6 x ? kg.

6 x ? kg.

DB Curl:

6 x 22,5 kg.

6 x 22,5 kg.

6 x 22,5 kg.

6 x 22,5 kg.

Rock’n roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Aalborg Styrkeløfterklub. Stedet er en rigtig fed jerngrotte, hvor der er alt det udstyr der er brug for, og ikke for mange unødvendige maskiner eller kabeltårne. Stemningen var fuld af mandehørm, der var Rammstein i luften, og folk blev rask væk kaldt en luder, når de peb lidt i "spændetrøjerne" under noget tungt bænk.  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh: lyder sQ som et griner sted!!! hahaha!! Godt med nogen ordentlig mande-lir!!!!

Hehe!!

Forresten, det er da en led bendover rows du har dér!!!

L@rs

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Aftenvægten inden træning sagde i går 93 kg iført træningstøj, hvilket omtrent svarer til en morgenvægt på 90kg (he he så vejer vi det samme nu BadAssJones :poking::4whip: ).

Det er selvfølgelig langt fra det hele der har sat sig som muskler, men mavemusklerne kan da stadig ses når jeg strammer (når jeg står afslappet minder det dog mere om en strandet sæl :laugh: ).

Min plan var at ramme 90 kg i starten af april, hvilket jo går ret godt. Planen var så at cutte en smule her til sommer, men den sidste måned med kcal overskud har givet godt i styrken og jeg er ikke meget for at ødelægge den fremgang jeg har. Derfor skyder jeg lige diæten 2 uger frem.

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share