SaintPauli


SaintPauli
 Share

Recommended Posts

Aftenvægten sagde i dag 94kg, iført tæningstøj, så jeg må have spist godt igennem de sidste dage. :lol:

Ellers var det en ganske god træning jeg fik hevet hjem i dag. Knæene brokkede sig en smule i starten, men efter opvarmning gik det fint, og jeg fik hevet 3 x 10 @ 130 kg hjem i squat.

Min cardio trænings partner fik meldt sig ind i klubben i dag, så hun var med oppe og løfte jern. Jeg har lokket hende til at følge TJ’s fundament program for begyndere og det gik meget fint. Jeg her måtte udskifte 2 af øvelserne, da det ikke gik så godt med dips og chinups (men det var fandeme morsom at se forsøgene på at tage en enkelt :laugh: ).

Følgende kg blev rykket rundt i overraskende god stil:

Squat: 2 x 10 @ 20 kg

Dødløft: 2 x 5 @ 30 kg

Bent over barbell rows 2 x 10 @ 20 kg

Bænkpres 2 x 10 @ 20 kg

Incline dumbell pres 2 x 10 @ 8 kg

Overhead dumbell pres 2 x 10 @ 5 kg

Bench dips 2 x 10 @ BW

Reverse grip pulldowns 2 x 10 @ 20 kg

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Min cardio trænings partner fik meldt sig ind i klubben i dag, så hun var med oppe og løfte jern. Jeg har lokket hende til at følge TJ’s fundament program for begyndere og det gik meget fint. Jeg her måtte udskifte 2 af øvelserne, da det ikke gik så godt med dips og chinups (men det var fandeme morsom at se forsøgene på at tage en enkelt  ).

:excl: :excl: :excl: :excl: :excl: :excl: :excl: :excl:

HUN? har du taget en tøs med op i THOR? :slut:

:gun2: :gun2: :gun2: :gun2: :gun2: :gun2: :gun2:

Link to comment
Share on other sites

Min cardio trænings partner fik meldt sig ind i klubben i dag, så hun var med oppe og løfte jern. Jeg har lokket hende til at følge TJ’s fundament program for begyndere og det gik meget fint. Jeg her måtte udskifte 2 af øvelserne, da det ikke gik så godt med dips og chinups (men det var fandeme morsom at se forsøgene på at tage en enkelt  ).

:excl: :excl: :excl: :excl: :excl: :excl: :excl: :excl:

HUN? har du taget en tøs med op i THOR? :slut:

:gun2: :gun2: :gun2: :gun2: :gun2: :gun2: :gun2:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja. Min jeg træner cardio med en pige. :wink:

Hvis du har andre præferancer er det bare ok med mig... :tongue:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Aftenvægten inden træning sagde i går 93 kg iført træningstøj, hvilket omtrent svarer til en morgenvægt på 90kg (he he så vejer vi det samme nu BadAssJones  :poking::4whip: ).

Ja, man må sige, du har bulket, på den gode måde... Men det har også sat sig, kan jeg se :poking:

Vejer ca. 91½-92kg om morgenen nu, har tabt lidt på min skadesperiode :dry:

Får vi nogle gode pladser d.23? :poking::poking::tongue::w00t:

Edited by BadAssJones
Link to comment
Share on other sites

Aftenvægten inden træning sagde i går 93 kg iført træningstøj, hvilket omtrent svarer til en morgenvægt på 90kg (he he så vejer vi det samme nu BadAssJones  :poking::4whip: ).

Ja, man må sige, du har bulket, på den gode måde... Men det har også sat sig, kan jeg se :poking:

Vejer ca. 91½-92kg om morgenen nu, har tabt lidt på min skadesperiode :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

He he! Lee' og Fee'! :cooldance:

Får vi nogle gode pladser d.23?  :poking:  :poking:  :tongue:  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Har talt med Morten. Hvan vil muligvis med. Afventer svar. Vi skal også lige have en snak om hvornår vi tager derned.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Har målt min fedt%, og de to formler siger henholdsvis 15% og 16%. Jeg kan dog stadig se mavemuller når jeg strammer.

Jeg har gainet ca. 12 kg på de 5 ½ måned siden konkurrencen, Når jeg regner lidt på det, så kan jeg konkludere, at det cirka er blevet til 4 kg muskler og 8kg fedt. Det er selvfølgelig en del fedt, men ellers er jeg ovenud tilfreds med de 4kg muskler på 5 ½ måned.

Jeg begynder at cutte efter næste weekend. Planen er ikke at cutte helt ned, men at nå et rimeligt niveau og holde de over sommeren, indtil jeg påbegynder konkurrence forberedelserne.

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Har målt min fedt%, og de to formler siger henholdsvis 15% og 16%. Jeg kan dog stadig se mavemuller når jeg strammer.

Jeg har gainet ca. 12 kg på de 5 ½ måned siden konkurrencen, Når jeg regner lidt på det, så kan jeg konkludere, at det cirka er blevet til 4 kg muskler og 8kg fedt. Det er selvfølgelig en del fedt, men ellers er jeg ovenud tilfreds med de 4kg muskler på 5 ½ måned.

Jeg begynder at cutte efter næste weekend. Planen er ikke at cutte helt ned, men at nå et rimeligt niveau og holde de over sommeren, indtil jeg påbegynder konkurrence forberedelserne.

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Haha, fedt% 15?. Du er jo gået lige fra Mick Øgendahl til Amin Jensen! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Har målt min fedt%, og de to formler siger henholdsvis 15% og 16%. Jeg kan dog stadig se mavemuller når jeg strammer.

Jeg har gainet ca. 12 kg på de 5 ½ måned siden konkurrencen, Når jeg regner lidt på det, så kan jeg konkludere, at det cirka er blevet til 4 kg muskler og 8kg fedt. Det er selvfølgelig en del fedt, men ellers er jeg ovenud tilfreds med de 4kg muskler på 5 ½ måned.

Jeg begynder at cutte efter næste weekend. Planen er ikke at cutte helt ned, men at nå et rimeligt niveau og holde de over sommeren, indtil jeg påbegynder konkurrence forberedelserne.

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Haha, fedt% 15?. Du er jo gået lige fra Mick Øgendahl til Amin Jensen! :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er dedikation Cola! Når du kommer til det punkt hvor du er ligeglad med hvad pigerne tænker og æder dig tyk for at vinde en konkurrence der ligger op mod et år ud i fremtiden, så har du min respekt…

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Har målt min fedt%, og de to formler siger henholdsvis 15% og 16%. Jeg kan dog stadig se mavemuller når jeg strammer.

Jeg har gainet ca. 12 kg på de 5 ½ måned siden konkurrencen, Når jeg regner lidt på det, så kan jeg konkludere, at det cirka er blevet til 4 kg muskler og 8kg fedt. Det er selvfølgelig en del fedt, men ellers er jeg ovenud tilfreds med de 4kg muskler på 5 ½ måned.

Jeg begynder at cutte efter næste weekend. Planen er ikke at cutte helt ned, men at nå et rimeligt niveau og holde de over sommeren, indtil jeg påbegynder konkurrence forberedelserne.

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Haha, fedt% 15?. Du er jo gået lige fra Mick Øgendahl til Amin Jensen! :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er dedikation Cola! Når du kommer til det punkt hvor du er ligeglad med hvad pigerne tænker og æder dig tyk for at vinde en konkurrence der ligger op mod et år ud i fremtiden, så har du min respekt…

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg ligner et kosteskaft med tøj på, fordi jeg skal ned og ligge solidt i -75. :wink:

Du behøver ikke bidde mit lille underernærede hovede af bare fordi jeg laver lidt sjov. :wink:

...og så nice med de 4 kg. muskel da! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Har målt min fedt%, og de to formler siger henholdsvis 15% og 16%. Jeg kan dog stadig se mavemuller når jeg strammer.

Jeg har gainet ca. 12 kg på de 5 ½ måned siden konkurrencen, Når jeg regner lidt på det, så kan jeg konkludere, at det cirka er blevet til 4 kg muskler og 8kg fedt. Det er selvfølgelig en del fedt, men ellers er jeg ovenud tilfreds med de 4kg muskler på 5 ½ måned.

Jeg begynder at cutte efter næste weekend. Planen er ikke at cutte helt ned, men at nå et rimeligt niveau og holde de over sommeren, indtil jeg påbegynder konkurrence forberedelserne.

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Haha, fedt% 15?. Du er jo gået lige fra Mick Øgendahl til Amin Jensen! :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er dedikation Cola! Når du kommer til det punkt hvor du er ligeglad med hvad pigerne tænker og æder dig tyk for at vinde en konkurrence der ligger op mod et år ud i fremtiden, så har du min respekt…

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg ligner et kosteskaft med tøj på, fordi jeg skal ned og ligge solidt i -75. :wink:

Du behøver ikke bidde mit lille underernærede hovede af bare fordi jeg laver lidt sjov. :wink:

...og så nice med de 4 kg. muskel da! :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg bidder ikke Cola. Vil bare have dig til at forstå hvorfor jeg æder mig fed...

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Her er et billede fra knap 2 måneder siden. Jeg er pt. 3 kg tungere... :4mewantfood:  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor mange af de 3 kg. der er taget på siden da er muskel? Umiddelbart ser du ikke småfed ud der, men ja ok, 15 er vel heller ikke meget. Kunne du ikke ha undgået nogle af de 8 kg. hvis du ikke havde bulket så kraftigt eller overser jeg noget? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Har målt min fedt%, og de to formler siger henholdsvis 15% og 16%. Jeg kan dog stadig se mavemuller når jeg strammer.

Jeg har gainet ca. 12 kg på de 5 ½ måned siden konkurrencen, Når jeg regner lidt på det, så kan jeg konkludere, at det cirka er blevet til 4 kg muskler og 8kg fedt. Det er selvfølgelig en del fedt, men ellers er jeg ovenud tilfreds med de 4kg muskler på 5 ½ måned.

Jeg begynder at cutte efter næste weekend. Planen er ikke at cutte helt ned, men at nå et rimeligt niveau og holde de over sommeren, indtil jeg påbegynder konkurrence forberedelserne.

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Haha, fedt% 15?. Du er jo gået lige fra Mick Øgendahl til Amin Jensen! :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er dedikation Cola! Når du kommer til det punkt hvor du er ligeglad med hvad pigerne tænker og æder dig tyk for at vinde en konkurrence der ligger op mod et år ud i fremtiden, så har du min respekt…

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg ligner et kosteskaft med tøj på, fordi jeg skal ned og ligge solidt i -75. :wink:

Du behøver ikke bidde mit lille underernærede hovede af bare fordi jeg laver lidt sjov. :wink:

...og så nice med de 4 kg. muskel da! :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg bidder ikke Cola. Vil bare have dig til at forstå hvorfor jeg æder mig fed...

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Du skal ikke lære mig om dedikation. Ved du hvor stor min Pokémon-samling er? :w00t::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Her er et billede fra knap 2 måneder siden. Jeg er pt. 3 kg tungere... :4mewantfood:  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor mange af de 3 kg. der er taget på siden da er muskel? Umiddelbart ser du ikke småfed ud der, men ja ok, 15 er vel heller ikke meget. Kunne du ikke ha undgået nogle af de 8 kg. hvis du ikke havde bulket så kraftigt eller overser jeg noget? :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm det kunne jeg måske nok, men ville prøve at have et masivt gain. De første 5 kg kom forholdsvis hurtigt, hvilket er normalt når man stopper en diæt. Resten af tiden har jeg så gainet knap 1 ½kg om måneden. Ud af det har jeg så bygget 33% muskler og 66% fedt.

Nu ved jeg ikke hvor meget det koster i energi at bygge muskler op, men´hvis vi siger det koster det samme om fedt væv så bliver det til et gain på 10500kcal om måneden, eller 339 kcal om dagen.

Det er faktisk et moderat bulk... :wink:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Her er et billede fra knap 2 måneder siden. Jeg er pt. 3 kg tungere... :4mewantfood:  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor mange af de 3 kg. der er taget på siden da er muskel? Umiddelbart ser du ikke småfed ud der, men ja ok, 15 er vel heller ikke meget. Kunne du ikke ha undgået nogle af de 8 kg. hvis du ikke havde bulket så kraftigt eller overser jeg noget? :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm det kunne jeg måske nok, men ville prøve at have et masivt gain. De første 5 kg kom forholdsvis hurtigt, hvilket er normalt når man stopper en diæt. Resten af tiden har jeg så gainet knap 1 ½kg om måneden. Ud af det har jeg så bygget 33% muskler og 66% fedt.

Nu ved jeg ikke hvor meget det koster i energi at bygge muskler op, men´hvis vi siger det koster det samme om fedt væv så bliver det til et gain på 10500kcal om måneden, eller 339 kcal om dagen.

Det er faktisk et moderat bulk... :wink:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

What ever... jeg stod af dengang du begyndte at skrive tal. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg var ved lægen i dag og fik konstateret, at jeg har mellemøres betændelse i venstre øre. :mad:

Det er heldigvis første gang i flere år jeg har fejlet andet end halsbetændelse (hvilket desværre har været et tilbagevendende problem). Jeg har fået ordineret noget penicillin og regner ikke med, at det kommer til at have nogen indvirkning på træningen. Jeg har dog ret ondt i selve øret, hvilket er værst når jeg tygger, så dagen ret(ter) bliver suppe og masser af tarvelige carbs fra sodavand krydret med en shake hver 3. Time…

Jeg planlægger stadig at cutte fra næste mandag, og regner med at få taget nyebilleder i morgen, hvilket i så fald bliver sidste træningsdag i min bulkperiode.

Glæder mig til diæten, da jeg efterhånden er træt af at æde...

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Dagen startede elendigt med at få konstateret mellemørebetændelse, men jeg var fast besluttet på, at det ikke skulle ødelægge min træning. Dagens måltider bestod af supper, juice og shakes. Langt fra optimalt. Jeg fik så slugt en penicillin pille og en asperin og da det begyndte at hjælpe daffede jeg op til træningen.

Her have jeg en aftale med Differ og vi fik taget et par billeder af os begge. Jeg havde gået og leget lidt med RM-Beregneren. Ifølge den skulle mit dødløft max ligge omkring 185kg. Det havde jeg dog trukket tidligere og regnede derfor med, at jeg nok lå nogle kg højere. Da det samtidig var den sidste dag på bulk i denne omgang og dermed nok det tidspunkt jeg er stærkest på i den nærmeste fremtid, så besluttede jeg mig for at prøve på de 200 kg (en udfordring som TJ i sin tid gav mig, som jeg aldrig har kunnet få ud af hovedet). Vægten blev sat på stangen og Differ stod klar med kameraet. Jeg fik virkelig psyket mig selv op og regnede med en hård kamp. Jeg hev alt hvad jeg kunne, og til min forbløffelse så røg stangen lige op. 200 kg med total overskud (og straps host host). Jeg var total måløs og helt oppe at ringe. En totalt skoddag dødløftet op til en sejer!

Her er lige et par billeder fra Dagen træning:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

post-3614-1113514313_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share