SaintPauli


SaintPauli
 Share

Recommended Posts

Det ser rigtig fornuftigt ud :4thumbup: Man kan tydeligt se at der er mere masse på og især delt'en ser ud til at være langt større...hvertfald når man ser på rygbillederne. Det er også gået fremad med ryggen, men en ryg kan jo aldrig blive for stor :tongue: Bare spørg Ronnie C :innocent:

Det bliver sq spændende at se hvordan du ender med at se ud på scenen :smile:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Slettet bruger
Det ser rigtig fornuftigt ud :4thumbup: Man kan tydeligt se at der er mere masse på og især delt'en ser ud til at være langt større...hvertfald når man ser på rygbillederne. Det er også gået fremad med ryggen, men en ryg kan jo aldrig blive for stor :tongue: Bare spørg Ronnie C :innocent:

Det bliver sq spændende at se hvordan du ender med at se ud på scenen :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hopper op på ryggen af Kragen - fem fra mig... :4thumbup: :4thumbup: Glæder mig til at se dig hugget i granit..... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hey Pauli

Ser kanon ud :4thumbup:

Jeg er stadig imponeret, over hvor let du rykkede den 200kg stang op uden de store problemer. Det så ud til, du havde massere energ i dig, da du samtidig kunne stå og grine lidt i et par sekunder, og til sidst vil til at køre sæt med den :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det ser rigtig fornuftigt ud :4thumbup: Man kan tydeligt se at der er mere masse på og især delt'en ser ud til at være langt større...hvertfald når man ser på rygbillederne. Det er også gået fremad med ryggen, men en ryg kan jo aldrig blive for stor :tongue: Bare spørg Ronnie C :innocent:

Det bliver sq spændende at se hvordan du ender med at se ud på scenen :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Nu er billederne taget på en ryg, ben, bicep dag, så der mangler lidt pump i den forreste og midterste del af deltsene. Det er nok også skuldrene jeg har haft bedst fremgang ved. Jeg omlagde min træning af skuldrene efter råd fra TJ, således at jeg træner den forreste og midterste del på brystdage og den bagerste del på rygdage. Siden da er de vokset eksplosivt. :devil:

Med hensyn til ryggen, så er vi fitness drenge jo kendt for at have dårligt udviklede rygge… :laugh:

Jeg vil dog gerne kunne fremvise et resultat, hvor det hele passer sammen. Dette ligger nok et stykke ude i fremtiden, men jeg syntes dog at jeg har formået at tillægge noget masse (som dommerne påpegede) og fået udjævnet de værste af mine proportionelle fejl. :smile:

Hopper op på ryggen af Kragen - fem fra mig...  :4thumbup:  :4thumbup:  Glæder mig til at se dig hugget i granit.....  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Takker Iver!

Er du sikker på, at du ikke skal stille op igen i år? "Kom nu Mulle! Du vil jo gerne have din Rokokopude…" :poking::4whip:

Hey Pauli

Ser kanon ud  :4thumbup:

Jeg er stadig imponeret, over hvor let du rykkede den 200kg stang op uden de store problemer. Det så ud til, du havde massere energ i dig, da du samtidig kunne stå og grine lidt i et par sekunder, og til sidst vil til at  køre sæt med den  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Yeahhhhhhhh budy!!!! Nothing but a peanut!!!! :showoff:

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Og så lige et sidste billede i denne omgang.

Det nyeste bulk billede VS. 7 dage inden DM:

post-3614-1113576874_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Stort tillykke med milepælen SP!! :4thumbup: Det er sq godt rykket - apropos, så er det sq en ritti god fremgang man kan se på a bildår!! Ryggen har helt klart fået mere lee'nes og fylde og jeg synes symmetrien sidder lige i skabet til BF :cooldance: Du skal nok komme til at rykke godt frem i feltet :smile:

Link to comment
Share on other sites

Wauw, der er godtnok sket noget! :cooldance: :4thumbup:  :w00t:  :shades:Glæder mig til at se dig til DM :bigsmile: .

<{POST_SNAPBACK}>

Takker. Glæder mig også til at se dig kuldskåret! :superman:

Damn - det kalder jeg bulk  :4thumbup:

Måske har jeg misset det, men hvor mange kg er der til forskel på de to billeder?

<{POST_SNAPBACK}>

Har lige regnet det igennem igen. Mit bulk er faktisk en smule mere end tidligere antaget. Jeg vejer p.t. 94 kg om aftenen iført træningstøj.

Der er 12kg og 1 års forskel på rygbillederne.

Der er 14 kg og knap ½ års forskel på lineup billederne.

Er det i øvrigt ikke vildt så meget ens ansigt ændre sig bare man tager lidt på?  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja jeg er blevet godt fee’ :laugh:

Stort tillykke med milepælen SP!!  :4thumbup: Det er sq godt rykket - apropos, så er det sq en ritti god fremgang man kan se på a bildår!! Ryggen har helt klart fået mere lee'nes og fylde og jeg synes symmetrien sidder lige i skabet til BF  :cooldance: Du skal nok komme til at rykke godt frem i feltet :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Takker din tidligere longhåret bøste! Apopos langhåret. Kommer du til Aalborg den 20. maj? DANZIG spiller på studenterhuset!!!!! :w00t: :w00t: :strat::smilerock:

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Takker Iver!

Er du sikker på, at du ikke skal stille op igen i år? "Kom nu Mulle! Du vil jo gerne have din Rokokopude…" 

Jo tak en Rokokopude ville passe godt ind i mit hjem.... Nej du jeg venter til 2006 - så spiller formen bedre er jeg sikker på... Og desuden har jeg lovet fruen og familien at vente et års tid... :bigsmile: Men kom du bare med den pude næste år - Mulle :devil:

Link to comment
Share on other sites

14 kg på et halvt år :w00t: - så må du tælle et par dage efter DM, vejede du ikke cirka 75 dengang og 94 kg nu :wink:

Du må vist være bulkmesteren :4mewantfood:

Pas du bare på du :4smartass: Jeg vejede 84-85 kg på scenen og er 4-5 centimeter højere end dig, man skal være SLANK for at vinde :4smartass:

Men det ser godt ud, du vil utvivlsom være begejstret for resultatet når der bliver trimmet ned :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

14 kg på et halvt år  :w00t: - så må du tælle et par dage efter DM, vejede du ikke cirka 75 dengang og 94 kg nu  :wink:

Du må vist være bulkmesteren  :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej jeg tæller faktisk fra et par dage før DM. :smile:

Problemet er lidt, at jeg har vejet mig på 2 forskellige vægte. Samtidig er målingerne 2 forskellige tidspunkter på dagen, og henholdsvis med uden træningstøj. Har også skrevet i min log at der har været tale om forskellige vægte/målinger.

Inden DM vejede jeg knap 80 kg om aftenen i centeret iført træningstøj, Derfor et bulk op ca. 14 kg. :4smartass:

Pas du bare på du  :4smartass:  Jeg vejede 84-85 kg på scenen og er 4-5 centimeter højere end dig, man skal være SLANK for at vinde  :4smartass:

Men det ser godt ud, du vil utvivlsom være begejstret for resultatet når der bliver trimmet ned  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

He he. Planen er at vinde skidtet i år. På sig kan det være, at jeg bliver lige så lee’ som dig. I mine fik du nemlig hædersprisen for lee’hed! :superman: :1356:

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Pauli jeg har set billederne, og det ser suverænt ud. Det er en ordentlig omgang masse, og en fin PR du lavede i dødløft :smile:

Det er en lidt anden approach end din oprindelige indstilling med ikke at "overbulke" :tongue: Men ikke desto mindre har det givet seriøs masse, og du kan være stolt af din form :smile:

MVH

Link to comment
Share on other sites

Pauli jeg har set billederne, og det ser suverænt ud. Det er en ordentlig omgang masse, og en fin PR du lavede i dødløft  :smile:

Det er en lidt anden approach end din oprindelige indstilling med ikke at "overbulke"  :tongue: Men ikke desto mindre har det givet seriøs masse, og du kan være stolt af din form  :smile:

MVH

<{POST_SNAPBACK}>

Takker Doc!

Min plan for starten af dec. var at gaine ca 10kg, og så lave et moderat cut i slutningen af foråret. Det passer faktisk meget godt med 10kg siden da. :smile:

Det med ikke at "overbulke" droppede jeg, da jeg besluttede mig for at jeg skulle være lee' :4mewantfood: :devil:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Hej SaintPauli.

Det er en god massiv ramme du har fået bygget dig. Det bliver spændende at se, hvordan det kommer til at se ud efter det "moderate cut". Hvor lang tid vil du cutte? Vil du kun sænke antallet af kalorier, eller vil du også dyrke cardio?

Btw: godt trukket i dødløften :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Pauli jeg har set billederne, og det ser suverænt ud. Det er en ordentlig omgang masse, og en fin PR du lavede i dødløft  :smile:

Det er en lidt anden approach end din oprindelige indstilling med ikke at "overbulke"  :tongue: Men ikke desto mindre har det givet seriøs masse, og du kan være stolt af din form  :smile:

MVH

<{POST_SNAPBACK}>

Takker Doc!

Min plan for starten af dec. var at gaine ca 10kg, og så lave et moderat cut i slutningen af foråret. Det passer faktisk meget godt med 10kg siden da. :smile:

Det med ikke at "overbulke" droppede jeg, da jeg besluttede mig for at jeg skulle være lee' :4mewantfood: :devil:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Dig+Differ=200 kg rå modbydelig masse= :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej SaintPauli.

Det er en god massiv ramme du har fået bygget dig. Det bliver spændende at se, hvordan det kommer til at se ud efter det "moderate cut". Hvor lang tid vil du cutte? Vil du kun sænke antallet af kalorier, eller vil du også dyrke cardio?

Btw: godt trukket i dødløften :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

I denne omgang cutter jeg nok kun 1½ -2 måneder. Ned til et niveau, hvor der er sixpack, men ikke så langt ned, at det bliver svært at holde.

Angående cardio, så regner jeg stadig kun med at holde det til sex og eventuelle gåture. Evt. noget svømning senere.

Dig+Differ=200 kg rå modbydelig masse= :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

He he. Så skal Differ virkelig til at bulke igennem for jeg er stoppet for denne omgang.

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

I går lørdag var jeg taget til vejle sammen med BulkAssJones for at se Preformance Cup og Mr. Fitness. Her fik vi snakket med Fitness-Iver og Hippo, der havde sneget sig ind som crew. Kanon at hilse på jer igen gutter. Vi ses til DM i Herning. Gerne på scenen... :poking:

Placeringen blandt atleterne blev:

1. Lars Hyttel

2. Peter Lagerman

3. Tobias Jensen

4. Jan Moos

Lars Hyttel leverede en solid, men traditionel rutine. Rutinen var dog perfekt korrigeret til musikken, så han vandt denne runde. Forhindringsbanen klarede han på næstbedste tid, og jeg var meget imponeret over hvor hurtigt han forcerede rebet og rykkede armcyklen rundt. Symmetrirunden vandt han også. Han havde uden tvivl feltets bedste ryg og havde samtidig gode skuldre og en imponerende smal talje. Hans læg er derimod ærgerlig og han havde samtidig de værste tævepatter, hvilket han dog ikke var ene om. I symetrirunden havde han trukket boxershortsene så højet op, at han burde være fratrukket point.

Peter Lagerman burde i mine øjne havde vundet titlen. Han lavede i mine øjne den bedste og teknisk sværeste frie rutine. Samtidig fik han den bedste tid på forhindringsbanen. I symmetrirunden blev han no. 3. Han virkede til at have tillagt sig en del masse siden sidste år og fremviste feltets mest kompakte figur og et godt cut (ikke så vildt som sidste år). Hans ben var uden tvivl de bedste, faktisk så gode at de måske er for store til fitness. På mange måder minde han mig meget om en ung Franco Columbo (dette er et stort kompliment, hvis nogen skulle være i tvivl).

Tobias "Debutanten" Jensen lavede et sjovt og flot show, og inkasserede en velfortjent tredjeplads i denne runde. Forhindringsbanen klarede han også fremragende, og delte her tredjepladsen med Jan Moos. I symmetrirunden blev han no. 4 med en meget velproportionalisert fysik og er flot cut. Hans ryg har en meget imponerende V form, men manglede lidt dybte. Alt i alt har det været spændende at følge Tobias’ forberedelser til Mr. Fitness (på fitnezz.dk). Jeg syntes at han godt kan være meget tilfreds med resultatet. Havde dog gerne set, at Tobias selv havde stået for sin kost og træningplan.

Jan Moos’ frie rutine var egentlig teknisk ret svært, man faldt alligevel en smule til jorden. Tror det til dels skyldes, at han var den første til at lave en fri runde, og at den ikke passede så godt til musikken. Forhindringsbanen klarede han dog godt, og fik en delt tredjeplads sammen med Tobias. I symmetrirunden havde Moos, i mine øjne, klart den mest symetriske og velproportionaliserede fysik. Samtidig viste han en utrolig god masse. Han cut var dog ikke blandt de bedste på scenen. Dette skyldtes i lige så høj grad, at det var et meget stærkt felt (nok grundet udsættelsen). Dette har formodentligt været med til at trække ned i bedømmelsen. Moos havde også problemer med farven i den indledende runde. Dette fik han dog rettet op til finalerunden , hvilket også fik ham til at virke en anelse mere skarp.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Edited by SaintPauli
Link to comment
Share on other sites

Hej,

rart lige at hilse på igen, nåede lige at spotte dig nede i salen :smile:

Så er det jo din tur næste gang :cooldance:

I går lørdag var jeg taget til vejle sammen med BulkAssJones for at se Preformance Cup og Mr. Fitness. Her fik vi snakket med Fitness-Iver og Hippo, der havde sneget sig ind som crew. Kanon at hilse på jer igen gutter. Vi ses til DM i vejle. Gerne på scenen... poking.gif

DM i Vejle ?

Link to comment
Share on other sites

Hej,

rart lige at hilse på igen, nåede lige at spotte dig nede i salen  :smile:

Så er det jo din tur næste gang  :cooldance:

I går lørdag var jeg taget til vejle sammen med BulkAssJones for at se Preformance Cup og Mr. Fitness. Her fik vi snakket med Fitness-Iver og Hippo, der havde sneget sig ind som crew. Kanon at hilse på jer igen gutter. Vi ses til DM i vejle. Gerne på scenen... poking.gif

DM i Vejle ?

<{POST_SNAPBACK}>

Dm i Vejle? Du må have læst forkert Hippo. Det er i Herning. :wink::tongue:

Og hvad mener du med min tur... :poking:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Edited by SaintPauli
Link to comment
Share on other sites

Hej,

rart lige at hilse på igen, nåede lige at spotte dig nede i salen  :smile:

Så er det jo din tur næste gang  :cooldance:

I går lørdag var jeg taget til vejle sammen med BulkAssJones for at se Preformance Cup og Mr. Fitness. Her fik vi snakket med Fitness-Iver og Hippo, der havde sneget sig ind som crew. Kanon at hilse på jer igen gutter. Vi ses til DM i vejle. Gerne på scenen... poking.gif

DM i Vejle ?

<{POST_SNAPBACK}>

Dm i Vejle? Du må have læst forkert Hippo. Det er i Herning. :wink::tongue:

Og hvad mener du med min tur... :poking:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Din tur igen altså.... :innocent:

Jeg skal jo forestille at være styrkeløfter...

Link to comment
Share on other sites

Nu træner ham BarskRøv i fitness.dk og de er ikke så glade for gæster. Vi må dog lige se om vi ikke kan finde ud af noget i 9000.

Så vidt jeg kunne forstå i lørdags, så hørte jeg en bulket kneigt kvidre om, at de ikke er så glade for gæster i Thor :tongue:

Edited by BadAssJones
Link to comment
Share on other sites

Nyhed fra DBFF:

· Ny konkurrence indføres fra DM 2005: Athletic Fitness

· Bodyfitness for herrer, som vi kender den dag i dag, skifter navn til Athletic Fitness og chins genindføres! (YES!!!!!! :devil:).

· Ny bodybuliding begynderklasse for herrer i 3 højde-kategorier med vægtbegrænsninger indføres fra DM 2005

· Nye regeler for de anatomiske sider for bodyfitness-kvinder 2005

· Nye regeler fra IFBB i.f.t finaledeltagelse og pointgivning

· Nordiske mesterskaber flytter til oktober måned fra 2006

· Nye indmeldelses-regeler for forstegengskonkurrerende besluttet på generalforsamlingen 2005

Den nye begynderklasse i BB kommer til at hedde Bodyfitness (ja lidt forvirrende). Den bliver delt op i 3 kategorier:

Klassen op til 170cm: Vægten må ikke overstige højden i cm minus 100 + max 2 kg.

Klassen fra 170,1 til 178 cm: Vægten må ikke overstige højden i cm minus 100 + max 4 kg.

Klassen fra 178,1 og opefter: Vægten må ikke overstige højden i cm minus 100 + max 6 kg.

Er atleten for tung i forhold til max vægt overføres han til den BB kategori hvor han hører til.

Det bliver sku for fedt. Glæder mig sku til at se Englepigen og Kuldskåret batle den ud mod de andre piger i styrkemomenterne. :cooldance:

Syntes også at den nye Bodyfitness kategori er et godt initiativ der giver god muligheder for clean atleter. Syntes og, at det er en skam, at den bliver kategoriseret som en begynderklasse, når man tænker på, at en atlet på 184 rent faktisk må veje helt op til 90 kg (hvilket indtil sidste år var grænsen for den tungeste vægtklasse). Hvis atleter kan blive flyttet fra BF til BB, så bør det modsatte vel også være gældende. :raisebrow:

Lige en sidste observation. Nu da de har oprettet en Athletic Fitness klasse undrer det mig, at de ikke synkroniserer regelerne 100% i de nordiske lande. Mener nemlig, at roning normalt dømmes ud fra længste distance på 1 minut og ikke hurtigste tid på 500m.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
· Bodyfitness for herrer, som vi kender den dag i dag, skifter navn til Athletic Fitness og chins genindføres! (YES!!!!!! ).

WOW kanon fedt mand.... Chins chins chins...

Så håber jeg bare de får mere styr på udførelsen af dips og chins - altså mere tjek på at de udføres KORREKT og ikke er halve/kvarte!!!!!!

Go' nyhed - nu må jeg da sige at jeg overvejer 2005 alligevel... He he....

VH. Iver

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share