SaintPauli


SaintPauli
 Share

Recommended Posts

I dag startede tømningen af kulhydrats depoterne. Indtil torsdag efter træning står den så udelukkende på kød (hovedsagelig kylling og laks) samt valnødder og solsikkefrø for at balancere fedtsyreprofilen. Regner også med at spise en mindre mængde hvidløg, tomatkoncentrat og rødpeber (udvalgt pga. høje mængder antioxidant i forhold til mængden af kulhydrat).

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Lige knap to dage til at få fyldt op igen er ikke ret meget, men det må jo så vise sig om det er nok :smile:

Ellers ser det da fint ud og god proportioner. Det er dog noget svært at vurdere hvor meget ekstra væske/blødhed det øgede saltindtag giver, men det må vi jo se på lørdag :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Lige knap to dage til at få fyldt op igen er ikke ret meget, men det må jo så vise sig om det er nok :smile:

Onsdag passer ikke så godt ind i mit program, da jeg først er hjemme kl. 23.00. Derfor er det blevet torsdag. Desuden skulle hastigheden af carbloadinge (ifølge min viden:)) gerne afhænge af de indtagedes kulhydraters GI.

Morten Z skrev i "Arla tråden", at man "kun" kan optage omkring 60g kulyhdrater i glykogendepoterne i timen (lige efter træning?). Tager man det som udgangspunkt, så er 2 dage mere end rigeligt.

Det er dog noget svært at vurdere hvor meget ekstra væske/blødhed det øgede saltindtag giver, men det må vi jo se på lørdag :4thumbup:

Siger du jeg er fed? :dry::laugh:

Ellers tak for kommentarene gutter!

Vi ses lørdag!

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Edited by SaintPauli
Link to comment
Share on other sites

Lige knap to dage til at få fyldt op igen er ikke ret meget, men det må jo så vise sig om det er nok :smile:

Onsdag passer ikke så godt ind i mit program, da jeg først er hjemme kl. 23.00. Derfor er det blevet torsdag. Desuden skulle hastigheden af carbloadinge (ifølge min viden:)) gerne afhænge af de indtagedes kulhydraters GI.

Morten Z skrev i "Arla tråden", at man "kun" kan optage omkring 60g kulyhdrater i glykogendepoterne i timen (lige efter træning?). Tager man det som udgangspunkt, så er 2 dage mere end rigeligt.

Det er dog noget svært at vurdere hvor meget ekstra væske/blødhed det øgede saltindtag giver, men det må vi jo se på lørdag :4thumbup:

Siger du jeg er fed? :dry::laugh:

Ellers tak for kommentarene gutter!

Vi ses lørdag!

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Nah, ikke at du er fee', men det er bare lidt svært at se hvor skarp du er på billedet :smile::laugh: Om det er saltet der gør det eller du er væsket pga træning er lidt svært at udlede, men du ved nok bedre hvordan det ser ud "for real" :smile: Billeder har det med ikke at fortælle hele historien, men ellers får vi jo resultatet at se på lørdag :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hey Pauli, jo bedre du placerer dig på lørdag, jo flere bajer giver jeg! :w00t:

Så kan du vist ikke få bedre motivation? :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ved ikke lige med de bajere. Troede jeg oprindeligt skulle afsted alene, men nu er vi fem der kører samme.

Er der overhovedet blevet aftalt noget ellers?

Om det er saltet der gør det eller du er væsket pga træning er lidt svært at udlede

Så du siger at jeg er enten er fee' eller væsket! :tongue:

Btw: hidsigt så mange dips du kan udføre :a-okhand:

Lad os nu se hvor mange det bliver til, når jeg er drænet. Vil gerne op på 50, men ved at jeg sagtens kan ende under 40. :smile:

Har prøvet at sende en PM men den siger at din inbox er fuld og du kan ikke modtage flere :blink: Man har rigtigt nok mange venner hvá  :raisebrow:  :tongue:  Jeg prøver igen senere men check lige din inbox  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har ryddet lidt op i mailboxen igen, så du sender bare flere af de frække tilbud smukke… :wink::tongue:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

På DIFD´s vegne vil jeg gerne ønske dig held og lykke på lørdag!

Mvh. Formanden  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Held og lykke med på lørdag.

Giv den gas, vi har jo set at du ikke giver op.

Du kan altid reppe 10 mere...

Spændt på at se billeder efter stævnet.

Det kunne være fedt at se dig på skamlen også :4thumbup:

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Ved ikke lige med de bajere. Troede jeg oprindeligt skulle afsted alene, men nu er vi fem der kører samme.

Er der overhovedet blevet aftalt noget ellers?

Ikke noget decideret. Jeg har huset, så hvis folk er interesseret, er det åbent. Indtil videre er det kun mine lokale BB-venner og Folmand + Apu N., der har udmeldt interesse.

Men vi kan jo altid se på dagen, om det udvikler sig. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share