Watts


Watts
 Share

Recommended Posts

Jeg er stærk 3. runde af dødløftcyklusen blev gennemfør uden de store vanskeligheder. Jeg blev dog gjort opmærksom på at stilen ikke er så køn. Får ikke brugt Leg-drivet, men op kom de.

Lidt let bænk og skulderen i godt humør. Næste runde i dødløftcyklusen står på 5 singles på 188 kg, dette er 5 kg over mit 1 RM max som jeg lavede for 1 måned siden, så det bliver spændene om den kommer i hus... :confused2:

Dødløft (inkl. 33kg kæder)

10 singles x 173 2 minutters pause PR

Bænkpres (inkl. 33kg kæder)

6x2x83

Maveøvelser

Edited by Watts
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Recovery træning med nogle kammerater i kælderen under kollegiet. Ikke noget særligt. Imorgen tidlig står den på et par timers badminton igen, lader til at denne uge også bliver en 6xtræningspas uge :retard: .

Side laterals:

6x10x5

Træk til bryst:

3x6x50

Bænkpres

4x4x45

Maveøvelser

Edited by Watts
Link to comment
Share on other sites

DaDane-> Takker for komplimentet, men det bliver ikke i år at jeg løber med 1. pladsen, men næste år håber jeg da at blive placeret oppe i førerfeltet. Det er også gået jævnt fremad.

Moltræf 2-> sidste plads på wilks

DMC/B-> 2. sidste plads på wilks

ER-open-> nr. 62 ud af 67 på wilks

Edited by Watts
Link to comment
Share on other sites

Nåe ja - nu er det nok ikke nu jeg skal bore i det, - men din vægt er da ikke al for høj er den?

(En måde at få bedre Willks på kunne jo være at smide lidt fedt - hvis man altså har noget at smide med - og så vidt jeg husker havde du en del mindre end gennemsnittet af styrkeløfterne).

Edited by DaDane
Link to comment
Share on other sites

DaDane-> Nej jeg har hverken megen muskel eller fedt på min krop. Jeg vejer omkring 77kg og med en højde på 184, så er der ikke meget tilovers. Har jo fået at vide tusinde gange at jeg skal tage en masse muskelmasse på, men så længe min fremgang er 'eksponentiel', ser jeg ikke nogen særlig grunde til at bulke op.

Link to comment
Share on other sites

Triple PR til dagens træning idag. Da badminton blev flyttet til imorgen tidlig, fremfor imorges, åbnede det mulighed for nogle forholdsvis friske ben. Har igennem længere tid arbejdet med 45-65% af mit squat max, for at få teknikke på plads og finde en position, hvor min gamle lyskenskade ikke gør ondt. Ved at squatte ret smalt, kommer jeg udenom lyskenskaden og er i stand til at lave et forholdsvist oprejst squat, uden de 'gamle' skavanker, med at skyde røven ud og lave goodmorning. Fik lavet 6 sæt med 2'ere på 100kg, det var uden de store vanskeligheder og ikke mindst i flot stil.

Derefter til bænkpres, hvor jeg af samme grund vurderede at jeg havde rimelig friske arme, samtidig med at jeg ikke kørte tungt i bænken i mandags. De 6x2x85,5 (inkl. kæder og pause på bryst) kom også hjem i fornuftig stil.

Da jeg lige havde sundet mig lidt, lavede jeg også en PR på 2 rep 70kg med pause på brystet. Sikke en dejlig dag. Udover at Zoa nu har overhalet mig i bænkpres... :confused2:

Squat:

6x2x100 PR Fuckin god stil (som de siger ude på Amar')

Bænkpres (inkl 33kg kæder)

6x2x85,5 med pause PR

Alm bænkpres

2x70 med pause PR

diverse mave

Link to comment
Share on other sites

En hård omgang badminton her til formiddag. Helvede varede i 2 timer, men jeg fik to sæt hjem. Mine ben er meget ømme nu. Om 10 timer går det løs med badminton igen... :devil:

Incognito-> Da der er DM i weekenden er licensbanden ikke på djævleøen i weekenden. Ellers er der jo fællestræning man ons fre 16-18 :)

Edited by Watts
Link to comment
Share on other sites

2. Badmintonpas Dette kun på 1 times varighed, nåede ikke rigtig at blive forpustet, så det er godt nok. Vandt de fire sæt. Imorgen skal der trænes i TSK, håber at min skulder ikke har lidt overlast med 2xbadminton samme dag.

Link to comment
Share on other sites

Træt og brugt efter mit 6. træningspas i denne uge. Trætheden stammer primært fra den cardiotræning jeg lavede igår, ialt 4 timers cardio træning på en dag, sætter sine spor. Idag skulle der kun bænkes og squattes let. Bagsiden af skulderen er rimelig fucked, men det kan jeg ikke mærke i bænkpres, så det er super.

Bænkpres (inkl. 33kg kæder)

6x2x83

Squat

5x5x50

Over and out :retard:

SFX-> Det er helt iorden at svine i min log :)

Edited by Watts
Link to comment
Share on other sites

PR i død og bænk 4. Runde i min dødløftcyklus bød på 5 singler på 188 kg hvilket er 5kg over hvad jeg tidligere har taget 1 rep med!!!. Jeg satte vægten 2,5kg ned, da jeg ikke tror på den. Jeg løftede de første 3 singler, men teknikken stank, sa jeg besluttede at stoppe, mens legen var dårlig.

Den videre plan med dødløft er at jeg fulfører denne 5 ugers cyklus og maxer ugen efter i dragt. Derefter starter jeg op på TJ's dødløftprogram, som ligger på GetBig. Her skærer jeg 20kg af det max jeg har kørt med i denne omgang og får derved rum for at arbejde med min svaghed i dødløft, dvs. arbejde med legdrive og kører hjælpeøvelser bla. goodmornings, for at styrke hasemuskulaturen.

Derefter var det tid til en omgang bænkpres med kæder. Dette gik fint. Lavede ny PR i 6x2 pa 88kg, dog uden stop på brystet.

Vægten sagde iøvrigt netto kakaomælk og tøj, 77kg :unsure:

Dødløft (inkl. 33kg kæder)

1x185 PR :devil:

1x185 PR :devil::devil:

1x185 PR :devil::devil::devil:

Bænkpres (inkl. 33kg kæder)

2x88

2x88

2x88 PR :devil:

2x88 PR :devil::devil:

2x88 PR :devil::devil::devil:

2x88 PR :devil::devil::devil::devil:

Diverse maveøvelser

Link to comment
Share on other sites

Hoosier-> Det er absolut noget af det laveste jeg har vejet igennem flere år. Prøver ikke ligefrem at tabe mig, men spiser med mådehold de dage jeg ikke træner. Måske det er de 13 træningspas på 14 dage, som har spist lidt af kroppens ressourcer... :cheeburga: :)

SFX-> Takker :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share