Watts


Watts
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Du er vist en frækker

hehe, kan godt se den kunne "mis"-forstås, men det var nu ikke umiddelbart meningen.... :lol:

Hvilket kamera har du forresten købt/køber?

Jeg selv købte et Canon Ixus v.3, som jeg er meget glad for. Ixus 400 er dog nyere, så det er klart federe (4Mpix, 3xoptisk zoom)

Link to comment
Share on other sites

Hov, for SATAN :retard: . Tror det er på tide jeg går hjem i seng nu :D

Watts træner i TSK - Watts træner i TSK - Watts træner i TSK - Watts træner i TSK - Watts træner i TSK - Watts træner i TSK - Watts træner i TSK - Watts træner i TSK - Watts træner i TSK - Watts træner i TSK - Watts træner i TSK - Watts træner i TSK - Watts træner i TSK - Watts træner i TSK - Watts træner i TSK - Watts træner i TSK - Watts træner i TSK.... tror den sidder der nu :)

Link to comment
Share on other sites

Hejsa

Et MEGET forsinket tillykke med de 180 kg i dødløft! Det var jo så'n set dig er fik mig i gang med at dødløfte (selvom jeg var lidt sløv til at komme i gang), og jeg er selv ved at blive mere og mere forelsket i løftet - specielt fordi jeg træner et sted hvor der VIRKELIG bliver gloet underligt på en nå man kører dødløft-singles :lol:

Held og lykke med at nå de 200 kg!

Valdemar

Link to comment
Share on other sites

Valdemar-> Takker. Glæder mig over at du fik smag for øvelsen og ikke bare lod den ligge hen. - og ja det er i sandhed en dejlig øvelse. B)

Jeg har ikke trænet siden onsdag, hvilket skyldes at jeg har et bachelorprojekt som snart skal afleveres. Dette udelukker ikke at jeg kunne gå ned i kælderen under kollegiet at lave lidt, men da jeg også er blevet ramt af noget lunge-hals-sløjhed, så holder jeg mig fra at stresse min krop yderligere. Ved ikke om jeg får trænet i denne uge, dette afhænger af min fysiske tilstand. På søndag er det slut med bachelor-projektet (i første omgang) og mon ikke jeg er blevet rask til den tid.

:4crutches: :beatup:

Link to comment
Share on other sites

Bachelorprojekt er netop færdiggjort. Klokken er 07:23 og har endnu ikke sovet. Efter 10 dages stress og jag med at få skrevet projektet færdigt, er det nu fantastisk at det lykkedes.

Jeg er pissetræt efter en 23 timers arbejdsdag, men skulle jo lige ind på MOL og se hvad der skete. I må alle have en god uge og jeg vil glæde mig til mit første træningspas i over 10 dage, som begynder om 8 timer :devil::blink: :4george:

Edited by Watts
Link to comment
Share on other sites

Træning, lang tid siden Det var fantastisk at være afsted til træning. Det er omtrent 12 dage siden jeg trænede sidst, så jeg fælede en lille tåre da jeg genså tenace, zoa og anyone. Jeg lagde ud med tunge squats, hvilket resulterede i en ny rekord i partiel squat på 165 (tæt på godkendt). Jeg kom ud og hænge med den, så det var noget af en fighter. Inden da lavede jeg en på 145kg som det lykkedes at få på video, den var meget partiel, men det var sådan næsten med vilje, da det var første gang jeg squattede med denne dragt med knæbind, så jeg skulle lige føle lidt på den.

Ellers blev det til en omgang let bænk, men alt i alt dejligt at være afsted igen.

Squat med dragt og løse knæbind

120

130

130

145 Partiel

165 Partiel PR :bigsmile:

Bænkpres

4x3x50kg :4george:

Video: Squat 145 partielt 2,7 mb Bemærk Zoa's illegal wide stand spot :)

Jarvig, sputnik og PowerClauer -> Det er sgu fedt at have overstået det!! :w00t::w00t::w00t:

- en tak til KlausJensen for at hoste video! :)

Edited by Watts
Link to comment
Share on other sites

Prøvede at sætte min wilks sammen siden den dag jeg begyndte at omregne til wilks, hvilket var lige efter mit første dødløft eller noget i den stil :D

Rart at se at fremgangen er ligeså stor, som da jeg startede for et år siden. Tydeligt at se hvornår udstyret kom på!

post-12-1052828510.jpg

Edited by Watts
Link to comment
Share on other sites

Har du brugt et eller andet underligt codec til at kode den film med... jeg synes godt nok at den opfører sig underligt, den hopper i tiden, så det ligner en filmoptagelse fra 1922 (bortset fra farverne og lyden selvfølgelig :).

- Rod

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share