Johnny Bravo


Johnny Bravo
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja squat kører ret godt langt om længe, men har endelig fundet en stand jeg kan stå i hvor jeg synes det er behageligt og samtidig kan presse igennem. :smile:

Der ud over så er jeg dælme overrasket over Gakic og V12 :4thumbup: :devil: :4thumbup:

V12 er mega godt. Hva synes du om smagen? Plejer selv at blande mit V12 i en jordbær shake så smager det virkelig kanon. Må hellere få prøvet muscletechs GAKIC. Man bliver jo 10,5% stærkere står der i reklamen.

Link to comment
Share on other sites

V12 er mega godt. Hva synes du om smagen? Plejer selv at blande mit V12 i en jordbær shake så smager det virkelig kanon. Må hellere få prøvet muscletechs GAKIC. Man bliver jo 10,5% stærkere står der i reklamen.

V12 havde hed elskov med mine smagsløg :wub: Jeg har kun blandet det op med vand, da jeg er på choko whey for tiden :smile:

Jeg synes det er et konge produkt. Det virker lige så godt som det smager synes jeg. :smile:

Ang. Gakic så tog jeg en ½ servering sammen med en servering V12, og var VIRKELIG overrasket over virkningen. Meget bedre drive, synes jeg kunne klemme flere reps ud, en smule øget styrke og har aldrig set så mange blodårer poppe frem over det hele :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Lige en hurtig omgang disco træning.. desuden ugens sidste træning, inden det går løs på mandag med min Smolov Jr. hybrid.

Fik ikke skrevet noget ned, og fik ikke talt alle reps :tongue:

Db. press:

?x17kg

15x32kg

15x32kg

10x37kg

Incline db. press:

15x60kg

10x60kg

6x80kg

8x80kg

Closegrip benchpress:

?x60kg

8x80kg

8x80kg

8x80kg

Pushdown:

3 set til failure

Machine preacher one arm curl:

2 set....

Link to comment
Share on other sites

Tror jeg er blevet skadet af at være til DM i weekenden.. Har hver nat siden drømt at jeg stillede op til konkurrence, fik farve på og hele pisset :laugh:

Dagens træning.. tog kun 35 minutter idag :crazy:

Smolov jr. hybrid.

Benchpress:

20x60kg

10x90kg

10x90kg

10x90kg

10x90kg

Incline bb. press:

10x70kg

10x70kg

10x70kg

Chinups.. dem med underhåndsgreb:

15xbw

15xbw

Standing calf raise:

failure x 160lbs

failure x 200lbs

failure x 200lbs

failure x 200lbs

Db. shrugs:

20x42.5kg

20x42.5kg

20x42.5kg

Link to comment
Share on other sites

V12 havde hed elskov med mine smagsløg :wub: Jeg har kun blandet det op med vand, da jeg er på choko whey for tiden :smile:

Jeg synes det er et konge produkt. Det virker lige så godt som det smager synes jeg. :smile:

Ang. Gakic så tog jeg en ½ servering sammen med en servering V12, og var VIRKELIG overrasket over virkningen. Meget bedre drive, synes jeg kunne klemme flere reps ud, en smule øget styrke og har aldrig set så mange blodårer poppe frem over det hele :crazy:

HAHA, hed elskov med mine smagsløg :laugh::laugh::laugh:

Anyway, så troede jeg at Gakic og V12 egentligt var det samme!? Jeg spiser nogle tabletter fra EAS, som også virker rigtig godt, de giver et super pump..!

Men måske om man skulle prøve en saftig Johnny Bravo cocktail af Gakic og V12!?

Link to comment
Share on other sites

Hehe...

Sjovt... - har faktisk lige skrevet i min log, om det ikke snart var din tur til at stå på senen :cool:

Har drømt det igen i nat :blink: 3. nat i træk... Måske jeg sku søge lægehjælp :laugh:

HAHA, hed elskov med mine smagsløg :laugh::laugh::laugh:

Anyway, så troede jeg at Gakic og V12 egentligt var det samme!? Jeg spiser nogle tabletter fra EAS, som også virker rigtig godt, de giver et super pump..!

Men måske om man skulle prøve en saftig Johnny Bravo cocktail af Gakic og V12!?

V12 er noget super hokus pokus creatin :tongue: og Gakic aner jeg faktisk ikke hvad er haha.. men hva bare det virker.

Jeg er oven ud tilfreds med virkningen og så smager V12 fantastisk.

Istedte for at lede, bliver jeg lige nødt til at spørge her...

Hvad er Gakic og V12 sådan mere præcist ?=)

I have no idea :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træningen foregik i Dansk Helsport.

Er dansk helsesport et godt sted? Jeg træner selv i Fitnessdk i århus, men er pissetræt af stedet. Lidt for mange flødedrenge og for lidt seriøst udstyr, så jeg leder efter et andet sted i århus, helst rimeligt centralt. syntes sku efterhånden jeg er vokset pænt fra de 36kilo håndvægte Fitnessdk kan diske op med :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Frontsquats!!??? :blink::blink::blink: SÅDAN :devil::devil::devil: Den ser interessant ud den hybrid. Bliver spændende at se hvad det kan resultere i :smile:

Ja det virkede lige som det eneste rigtige med front squat. :smile:

Jeg har ikke rigtig fået sat noget orden i mit program endnu, ud over at det er bænkpres hver gang. Dog vil fokus på de andre øvelser mest være på mine 4 svage punkter, som ud over bryst (of course) er haser, guns og øvre ryg.

Er dansk helsesport et godt sted? Jeg træner selv i Fitnessdk i århus, men er pissetræt af stedet. Lidt for mange flødedrenge og for lidt seriøst udstyr, så jeg leder efter et andet sted i århus, helst rimeligt centralt. syntes sku efterhånden jeg er vokset pænt fra de 36kilo håndvægte Fitnessdk kan diske op med :innocent:

Jeg synes det var ganske udmærket, og det eneste minus er at de kun har håndvægte op til 40kg, men det er vist generelt for hele byen, på nær Olympic. :smile:

btw, du er temmelig dårlig til at quote :tongue::wink:

Måske du så skulle gøre noget ved det ????

Seriøst, tror jeg du ville klare dig rigtig godt. Set ud fra dine pic's har du ikke nogle seriøse hængepartier 4thumbup.gif

DM næste år. :4thumbup:

Jeg gør også noget ved det :wink: Fik sgu blod på tanden efter DM, og især efter at flere jeg mødte til DM spurgte om jeg ikke skulle stille op næste år, hvilket virkelig hjalp på motivationen.

Har faktisk også fundet mig en god opvarmer (allerede). :smile:

PS. Syge Wheels :cool:

Mange tak, mester :smile: De skal bare gøres stor, større, størst :tongue:

Link to comment
Share on other sites

er jeg dårlig til at quote? :smile: . hvad mener du? jeg fatter intet af computere :tongue: .

ærgeligt det med håndvægtene for har ikke rigtigt hørt noget godt om olympic udover de store vægte. Hvordan er dansk helsesport ellers? er det proppet? har de alt i udstyr? alt for at komme væk fra fitnessdk :wink:

Link to comment
Share on other sites

er jeg dårlig til at quote? :smile: . hvad mener du? jeg fatter intet af computere :tongue: .

ærgeligt det med håndvægtene for har ikke rigtigt hørt noget godt om olympic udover de store vægte. Hvordan er dansk helsesport ellers? er det proppet? har de alt i udstyr? alt for at komme væk fra fitnessdk :wink:

Man kan selv samle håndvægte op til 80kg så mon ik det liiige går. Der er få tidspunkter, der er en del mennesker, men aldrig så man ikke kan få en bænk eller en maskine. Og slet slet i forhold til Fitness DK. De har alt i udstyr ja. Fri squat, håndvægte, 2 bænkpres, 1 incl bænkpres, chins/Dips, Århus bedste benafdeling (Efter min mening - og har været igennem de fleste ud over VibyFitnessDK), kabler i massevis osv osv. Alt er der....Vel os derfor Dansk Helse Sport er blevet det center i århus, hvor de fleste Fitness Atleter samler sig :smile:

Link to comment
Share on other sites

Man kan selv samle håndvægte op til 80kg så mon ik det liiige går. Der er få tidspunkter, der er en del mennesker, men aldrig så man ikke kan få en bænk eller en maskine. Og slet slet i forhold til Fitness DK. De har alt i udstyr ja. Fri squat, håndvægte, 2 bænkpres, 1 incl bænkpres, chins/Dips, Århus bedste benafdeling (Efter min mening - og har været igennem de fleste ud over VibyFitnessDK), kabler i massevis osv osv. Alt er der....Vel os derfor Dansk Helse Sport er blevet det center i århus, hvor de fleste Fitness Atleter samler sig :smile:

Ok. Tak for svaret cj8000 :bigsmile: . det lyder som et sted for mig. har førhen trænet steder som var mere "seriøse", og selvom fitnessdk egentligt er udemærket vil jeg gerne lidt videre med din træning nu. tager lige ned og kigger en af dagene.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Smolov Hybrid

Benchpress:

20x60kg

7x80kg

7x105

7x105

7x105

7x105

7x105

7x105

Power clean:

6x50kg

7x50kg

7x50kg

Behind back bb shrugs:

12x60kg

10x80kg

10x80kg

10x80kg

Pulldown:

12x125lbs

10x150lbs

10x150lbs

Edit: Er der nogle som har et par gode øvelser til at ramme det øverste af ryggen?

Edited by Johnny Bravo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share