Johnny Bravo


Johnny Bravo
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hmm... nu er jeg ingen ekspert, men er shrugs ikke vejen frem? :blush:

ExRx.net under Back General har en liste af øvelser der rammer lige i trapezius, både upper, middle og lower. Masser af shrugs-varianter. :smile:

Jo shrugs hjælper og jeg "shrugger" da også løs :tongue: men det bliver dælme hurtigt kedeligt. Nå men tak for hjælpen, jeg må lure lidt inde på ExRx.net :smile:

Link to comment
Share on other sites

er jeg dårlig til at quote? :smile: . hvad mener du? jeg fatter intet af computere :tongue: .

ærgeligt det med håndvægtene for har ikke rigtigt hørt noget godt om olympic udover de store vægte. Hvordan er dansk helsesport ellers? er det proppet? har de alt i udstyr? alt for at komme væk fra fitnessdk :wink:

Hey hey... så sygt er fitnessdk da heller ik :tongue: Hvilken en af dem træner du i, i Århus?

Ps. Johnny Braavol

har du prøvet at træne i EQ på Nørreport? Ellers også et ret fedt center.. :superman: Den er selvfølgelig bare dyr i forhold til de andre i fimser rundt i.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hey hey... så sygt er fitnessdk da heller ik :tongue: Hvilken en af dem træner du i, i Århus?

Ps. Johnny Braavol

har du prøvet at træne i EQ på Nørreport? Ellers også et ret fedt center.. :superman: Den er selvfølgelig bare dyr i forhold til de andre i fimser rundt i.. :wink:

hej. jeg træner i busgaden og det er egentligt også ok, men syntes stedet er lidt mangelfuldt. specielt er håndvægtende for små og muligheden for at træne ben ordentligt er virkelig mangelfuld....syntes jeg :tongue:. og så er der forøvrigt også virkeligt proppet meget ofte. træner du også der?

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Smolov Hybrid

Benchpress:

10*60kg

6*90kg

5x110kg

5x110kg

5x110kg

5x110kg

5x110kg

5x110kg

5x110kg

OL Squat:

15*60kg

8*100kg

8*100kg

6*110kg

Squat:

6*120kg

6*130kg

Alternate db. curl:

12*20kg

10*22kg

10*22kg

Frenchpress:

13*25kg

10*35kg

9*40kg

9*40kg

Standing calf raise:

13*220lbs

10*240lbs

12*260lbs

Incline db. flyes:

12*19,5kg

12*19,5kg

10*19,5kg

Link to comment
Share on other sites

LOL det er jo for sindsygt. Var det ikke også ham som havde vildt meget brok? Så når han squattede så smuttede der lige noget "uden for"? :laugh:

Jo, han havde en underlig gevækst ved siden af navlen et sted, som må have været brok. Men det kunne ikke stoppe Sovebjørnen :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det blev til lidt allround træning i Dansk Helse, og fik ikke skrevet alt ned

Smolov Hybrid.. uge 2

Benchpress:

10x65kg

10x95kg

10x95kg

10x95kg

Pulldown:

10*80kg

9*80kg

12*60kg

Incline benchpress:

12*65kg

8*75kg

10*75

Db. Shrugs:

12*38kg

12*38kg

Db. Lateral raise:

15*14kg

15*14kg

Db. Shoulder press:

10x34kg

8*34kg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share