Kuldskærs log


Kuldskær
 Share

Recommended Posts

Biceps curls

10 kg x8

12 kg x8, 3 sæt -riiimeligt distraheret af Loonie og Bjørn der diskuterede kvinder, sprut og andre emner i den kategori.  :lol:  :lol:

Jeg er så tilgengæld ret imponeret over dine curls! :4flex: :kickass: Jeg ville ikke kunne curle 12 kg for 8 reps, om det så gjaldt mit liv!! :blink: :bblush: :blink: :blink: (Grrr... er træt af mine puny biceps!! :4ranting:)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg er så tilgengæld ret imponeret over dine curls! :4flex: :kickass: Jeg ville ikke kunne curle 12 kg for 8 reps, om det så gjaldt mit liv!!  :blink:  :bblush:  :blink:  :blink:      (Grrr... er træt af mine puny biceps!!  :4ranting:)

Tak! :bblush: :bblush:

Mine biceps er også det eneste der vokser på mig, synes jeg - lige bortset fra min røv (og jeg er ikke helt sikker på om det skyldes islandske is eller (forhåbentligt) squatbooty.. <_< :lol: :lol: ).

Min yndlingsvideo

Link to comment
Share on other sites

Så er det vist blevet tid til en opdatering over træningen siden onsdag....

Torsdag, 4/8-04.

Ikke andet træning end lidt mave og førsøg på nogle RIGTIGE chins (det lykkedes! :D)

Derudover havde jeg aftale med Angel om, at hun ville tage billeder af mig, for at jeg ku' prøve at posere og se status på formen. :unsure:

Det var vildt sjovt - fedt at prøve at posere i bikini og høje hæle... og så med en super-instruktør :4thumbup:. Var helt oppe at køre (på den fede måde..! :tongue: ) bagefter. :4jumpy::4jumpy:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Fredag, 6/8-04.

Powerwalk: 53 minutter. :walking:

Træning i OBBC - dag 3.

Military press

8 kg x8, 2 sæt

10 kg x5

12 kg x4,

12,5 kg x1, 10 sæt :w00t:

10 kg x5

11 kg x5, 4 sæt

Kørte bare super - ingen smerter i skulderen overhovedet!

DB incline

12 kg x8

12,5 kg x8, 4 sæt

Laterals

5 kg x8, 4 sæt

Close grip BP

20 kg x8

30 kg x 8, 3 sæt

Det kørte til gengæld slet ikke og skulderen begyndte også at gøre ondt, så det blev bare til en kort omgang.

Rotator cuff, int. og ext.

6 kg x8, 3 sæt

Chins :4sport: (RIGTIGE! ;))

3 PR + 2

Skrå mave

Mig+10 kg x7, 3 sæt

Lige mave

Mig x8, 4 sæt :) :)

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Lørdag, 7/8-04.

Hele dagen-aftenen-natten stod i Polterabend'ens tegn (min veninde skal giftes) :partycrowd: :4drunk: :bunny:, så det blev kun til..

Morgentur: 20 min (+ 8 kg på ryggen)

Nattur: 20-25 min powerwalk/let løb hjem fra byen. ;) :)

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Derudover havde jeg aftale med Angel om, at hun ville tage billeder af mig, for at jeg ku' prøve at posere og se status på formen. :unsure:

Det var vildt sjovt - fedt at prøve at posere i bikini og høje hæle... og så med en super-instruktør :4thumbup:. Var helt oppe at køre (på den fede måde..! :tongue: ) bagefter. :4jumpy::4jumpy:

Er det noget vi får lov at se? :D

Link to comment
Share on other sites

Søndag, 8/8-04.

Også idag var programmet stramt, men henunder aften var der tid til træning.

Træning i OBBC - dag 4.

Chins

3+3+2+2

Ikke kønt, men op kom jeg.

Dødløft

40 kg x8, 2 sæt

50 kg x5, 2 sæt

55 kg x4, 2 sæt

60 kg x1, 10 sæt

55 kg x5, 5 sæt

Læg (stående)

175 x8, 3 sæt

200 x8, 2 sæt

Latt. pulldown

7 pl x8

8 pl x8, 5 sæt

Biceps curls

10 kg x8

12 kg x8, 3 sæt

Pyha...kort men alligevel hård træning (pga tømmermænd og ekstrem varme) :lol: :wacko:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Derudover havde jeg aftale med Angel om, at hun ville tage billeder af mig, for at jeg ku' prøve at posere og se status på formen.  :unsure:

Det var vildt sjovt - fedt at prøve at posere i bikini og høje hæle... og så med en super-instruktør  :4thumbup:. Var helt oppe at køre (på den fede måde..! :tongue: ) bagefter.  :4jumpy:  :4jumpy:

Er det noget vi får lov at se? :D

:w00t:

Lad os se baben i aktion :dance: :bootyshake:

Link to comment
Share on other sites

Nå men... hvis du ikke selv siger noget... så er det godt din søde mand kan :rolleyes:
:lol: Tak!! :D :D :D
Til lykke med føds´da!!!
...og tak! :)

Blev fejret vældig fint med middag og gaver. :wub: :4thumbup:

Fra imorgen er planen seriøs diæt (=tælle kalorier.. :puke2: :retard: :bawling:).

Nej!! - ny attitude: denne gang skal det lykkes! :) ;) B) :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag, 9/8-04.

Dag 1.

DB incline (som variation til bænkpres - kan man det?!)

10 kg x8

12 kg x8

13 kg x8

15 kg x1, 10 sæt , PR er jeg da lige ved at tro! :)

13 kg x5, 5 sæt :dead:

Skulderpres

12 kg x8

10 kg x8 :dead: :dead:

Stoppede her, da jeg var temmelig brændt aw (og stadig bange for at skulderen skal begynde at lave numre igen :( ).

Lige mave

Mig x10, 4 sæt

Dips

Mig x8, 3 sæt -Ikke så megen "summen" i armene i dag som der plejer at være. :) :)

Triceps (maskine)

50 x8

50 x6, 3 sæt

Dagens træning, kort & godt. Var temmelig brændt aw i skulderen - mystisk.

Resten af aftenen har været ren fødselsdagshygge. :)

Link to comment
Share on other sites

Man snitter dem op - fjerner al løs hud og smækker en Compeed af passende størrelse på sagen. Så er den klaret i løbet af få dage. Endvidere kan poten bruges udner behandlingen!

Jamen hvad så hvis plasteret bare falder af (og man desuden får vabler OVENPÅ de gamle??) :cries: :cries: :cries:

Link to comment
Share on other sites

DB incline (som variation til bænkpres - kan man det?!)

Det er et rigtigt godt alternativ til alm BP, da man kan få en smule større rom. Og så er det jo altid dejligt med lidt variation i træningen ;)

OG tillykke med føsdagen igår :partycrowd:

Fik du lidt gode gaver ??

Edited by Granhof
Link to comment
Share on other sites

Det er et rigtigt godt alternativ til alm BP, da man kan få en smule større rom. Og så er det jo altid dejligt med lidt variation i træningen  ;)
Tak! :) Altid godt med gode råd... jeg er ikke så skrap til at vurdere hvilke øvelser der er rimelige at bytte med andre - og det er jo netop rart med variation. :D
Fik du lidt gode gaver ??
Jeps! bla en cykelcomputer, så jeg kan få målt gå- og løberuter (og evt også inkludere cykelture som cardiotræning). :bike: :)
Forsinket tillykke med fødselsdagen. Var slet ikke på Mol i går, så opdagede det ikke. Det jeg ked af.

Nå men TILLYKKE. Hvor mange somre blev du så?

Tak, Snoopy. :) Jo flere tillykker jo bedre...så gør det ikke så meget hvornår de kommer. ;) Jeg blev 23..nej undskyld 32! :o :lol: :bigsmile: Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag, 10/8-04.

Dag 2.

Squat

20 kg x10, 2 sæt

30 kg x8, 2 sæt

40 kg x8

50 kg x5

55 kg x3

60 kg x1

65 kg x1, 10 sæt

50 kg x5, 5 sæt

Bent over barbell rows

20 kg x10

25 kg x8, 4 sæt

30 kg x7, 4 sæt

Incline rowing (smalt greb)

35 kg x8

40 kg x8, 4 sæt

Donkey raises

90 kg x8, 3 sæt, av i mine vablebefængte fødder!

Stiffleg DL

20 kg x8

30 kg x8

40 kg x7, 3 sæt

Meget varmt i OBBC idag - det var heller ikke mange mennesker der havde fundet vej derop i middagsheden. :sun:

Første dag med diæt og allerede :sneaky: ...giiider bare ikke bruge al den tid på det, men prøver at tage mig sammen som min "motivator" (som :viking: har udnævnt sig selv til), siger jeg skal. ;) :)

Sen-aften Powerwalk: 25 minutter (+oppakning)

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share