Kuldskærs log


Kuldskær
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Onsdag, 11/8-04.

Dag 3.

Military press

8 kg x8, 2 sæt

9 kg x5, 2 sæt

10 kg x4, 2 sæt

12 kg x3

13 kg x1, 10 sæt

10 kg x5, 5 sæt ...så var skulderen også godt brugt! :dead:

Lige mave

Mig x12, 4 sæt

DB incline

13 kg x8, 4 sæt

Skrå mave

Mig+10 kg x8, 4 sæt

Alt blev supersettet med hinanden fordi jeg havde travlt. :(

Glæder mig til jeg får lidt mere tid (eller mindre at lave ;) :lol: ).

Aftentur: droppet pga bulder&brag udenfor (fed undskyldning, ikk'?!) :blink: :lol: .

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Du holder dig godt Kuldskær, det skal du have.
:w00t::w00t:

Tak!!!! :bblush: ..og fra nu af og de næste 10 uger frem bliver det forhåbentlig kun bedre! :jump3:

Havde en power-shoppe-træne-kost-og holdningsbearbejdningsdag med Angel igår - og jeg skulle lige hilse at sige, at det er noget der rykker!!! :firebounce:

Hvad blev det forresten til med de billeder Angel tog for ikke så længe siden?
...så meget er der dog ikke rykket endnu.... :lol: :lol:... mig selv i bikini :o <_< :cry::blink: ...men snart! (tror jeg :tongue:).
Link to comment
Share on other sites

Du holder dig godt Kuldskær, det skal du have.
:w00t::w00t:

Tak!!!! :bblush: ..og fra nu af og de næste 10 uger frem bliver det forhåbentlig kun bedre! :jump3:

Havde en power-shoppe-træne-kost-og holdningsbearbejdningsdag med Angel igår - og jeg skulle lige hilse at sige, at det er noget der rykker!!! :firebounce:

Man kan ikke sige andet end at det trækker tænder ud .. på den fede måde :D at være i samtlige af Odense's skobutikker :w00t:

Hvad blev det forresten til med de billeder Angel tog for ikke så længe siden?
...så meget er der dog ikke rykket endnu.... :lol: :lol:... mig selv i bikini :o <_< :cry::blink: ...men snart! (tror jeg :tongue:).

Jeg kan så fortælle Jer andre at det spiller MAX :w00t:

Når Stine nu får hendes nye sko så prøver vi lige igen... og så kan det jo være at hun vil dele det med Jer andre ;)

Link to comment
Share on other sites

Man kan ikke sige andet end at det trækker tænder ud .. på den fede måde :D at være i samtlige af Odense's skobutikker  :w00t:
Man må sige vi gjorde en meget hæderlig indsats!! :w00t: :lol: :D
Jeg kan så fortælle Jer andre at det spiller MAX :w00t:

Når Stine nu får hendes nye sko så prøver vi lige igen... og så kan det jo være at hun vil dele det med Jer andre  ;)

:bblush: :bblush: :bblush: :bblush: :bblush: :bblush: :bblush: :bblush: :bblush: :bblush:

Link to comment
Share on other sites

Kanon-billeder!! :w00t: :lol: :lol:

Hvor ser du dog glad ud i den lækre lille METAL-model  :tongue:

Jamen det var også bare SÅ dejligt da han holdt op med at trække! ;)

Skægt at prøve at have sådan én på - også selvom jeg følte mig totalt lam i armene!! (men pyt, for jeg ser jo godt ud! :lol: :lol: :lol: ).

Link to comment
Share on other sites

Lørdag, 14/8-04.

Dag 4.

Det var hvad jeg nåede inden der gik styrkeløfterstemning i huset...:

Dødløft

40 kg x10

50 kg x5, 2 sæt

60 kg x4, 2 sæt

70 kg x1, 10 sæt

50 kg x5, 5 sæt

Chins

4+4+3+4

Donkey Raises

90 kg x10, 5 sæt

Latt Pulldown, (smalt greb)

7 pl x8 -gik rimelig let! :)

8 pl x8, 4 sæt -kanooon. :D

Så var kl 17 og der var fint besøg fra Jylland - hvor vi af kendte, kompetente, overbærende ( :lol: ) og rigtigt søde styrkeløfter-folk fik super-instruktion og gode råd...på alle niveauer - helt ned til mit hvor det hedder: hold jævnt på stangen! :tongue:

Nogle af de store stærke fik sat nogle vilde PR's i squat!! :w00t:

Ups...glemte at jeg faktisk tog 60 kg i BP med trøje. Det er vel også en slags PR?! ;)

Link to comment
Share on other sites

Mandag, 16/8-04.

Efter en monstervagt med alt for lidt søvn :yawn: var fristelsen til dyner, puder og OL i flimmeren temmelig stor... :4goodtv:

Ved fælles hjælp lykkedes det dog både for :viking: og jeg at få slæbt vores trætte kroppe til OBBC.

Dag 1.

Bænkpres

20 kg x10, 2 sæt

30 kg x8, 2 sæt

35 x5, 2 sæt

40 kg x3

45 kg x1 -elendig stil..skæv bane.

42,5 kg x1, 10 sæt

35 kg x5, 5 sæt

Må sige at kurset i weekenden har givet LANGT mere end jeg lige regnede med! :step: :step:

Jeg var vildt koncentreret om opspænd, vejrtrækning, kigge i loftet, fart på, lige bane osv osv - feeedest! :4jumpy:

Skulderpres

8 kg x8

9 kg x9

10 kg x8

11 kg x8

12 kg x8, 3 sæt

Lige mave

Mig x12+15+12+12.

Dips

12 PR+9+7.

Triceps pushdown

20 kg x6 -for meget sving i armene.

15 kg x7, 3 sæt

Så ku' jeg desværre ikke nå mere idag. Eneste kendte ansigt i klubben idag var monsterbøffen MASS.

Nu er det sengetid - skal tidligt op imorgen, da jeg har planer om at Powerwalke på arbejde. :)

(Ku' være lidt fedt hvis det så holdt op med at regne i løbet af natten <_< ;) ).

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Bare hæng i Stine - tag en dag af gangen!! :D

HUSK på lørdag skal du slappe af og hygge med god mad  ;)  så klø på indtil da!!!

Tak for de søde ord...det varmer meget! :sweetsun:

Ligenu er jeg SÅÅÅ træt af mig selv (:puke2:) fordi jeg ikke er kommet op at træne og istedet er på vej i seng. :blink:

Håber gejsten vender tilbage imorgen... :o

Det var søreme en ordentlig bunke sæt du fyrer af - og virkelig en flot PR i bænk!!!

Tillykke med det!!! Imponerende!

Mange tak. Synes stadig set er lidt snyd, fordi det var med trøje, men OK en PR er vel en PR. :tongue: ;)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share