Kuldskærs log


Kuldskær
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Krak, er ikke meget bevendt til den slags afstandmåling. Prøv eventuelt map24 i stedet. Der er også en online mulighed mere men jeg kan ikke lige komme på navnet.
Takker!!! :4jumpy::4jumpy::4jumpy: Og velkommen i min log. :)

Wauw..nu skal jeg da også til at måle løberuter (måske... ved ikke om den kan tage alle de små stier ?? :unsure: ).

:bblush: :bblush: Turen igår var iøvrigt kun 13,52 km (men det FØLTES som mindst 15! :lol:)

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag, 22/6-04.

Morgengåtur: 54 minutter (:yawn:..det var svært at komme ud af sengen til morgen).

Træning i OBBC:

Der er gået lidt rod i rækkefølgen på mit 3-split, så jeg bestemte mig bare for at staret forfra med dag 1: Bryst-Skulder-Triceps.

Opvarmning: cykling til klubben (4,2 km).

Bænkpres

30 kgx6, 4 sæt

35 kgx3, 3 sæt

37,5 kgx2

40 kgx1

42,5 kgx1, 2 sæt - PR...ikke den flotteste stil, men en PR er vel en PR.. ;) :4jumpy:

Skrå dumbell press

10 kgx8

12 kgx8, 3 sæt - så begyndte højre skulder at gøre ondt. :cries: :cries:

Flies

5 kgx10

6 kgx10, 4 sæt

Skulderpres

6 kgx8, 3 sæt. Det er SÅ lang tid siden jeg har kunnet køre ordetligt skulderpres - det blev så heller ikke idag. :(

Lateral raise

5 kgx8, 4 sæt

Triceps pushdown

15 kgx8

17,5 kgx8, 4 sæt

Ingen dumbell triceps press pga skulderen. :angry:

Rotator cuff

4 kgx8, 3 sæt

Lige mave - omvendt på hyperextensionsbænken

migx10

mig+5 kgx5, 5 sæt

Det var det. Håber skulderen har det bedre imorgen end den har ligenu... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag, 23/6-04.

Forlår-Baglår-Læg-Mave.

Squat

Opvarmning med stang

40 kgx8, 2 sæt

50 kgx5, 3 sæt

55 kgx3, 3 sæt

60 kgx 2, 3 sæt

50 kgx4, 2 sæt

40 kgx6, 3 sæt

Jeg var temmelig stiv i benene idag. 60 kg var max jeg kunne presse den op på. :chicken:

Donkey raises

80 kgx10, 5 sæt

"Squatmaskine"

100 kgx8, 5 sæt - de sidste par sæt var hårde at få op. :dead:

Skrå mave

mig+5 kgx5

mig+10 kgx5, 5 sæt

Leg curls

80 kgx8, 5 sæt

Leg extension

50 kgx8

55 kgx8

60 kgx8, 4 sæt - benene ville ikke rigtigt samarbejde...så jeg måtte presse vægten lidt opad efterhånden.

Rotator cuff

Nogle sæt - både int. og ext...

..tror jeg. Jeg har slet ikke motorik til at kunne "vende" sådan en øvelse i den samme maskine. (Meeeget sjov kommentar fra Bøffen i den forbindelse er bortcensureret af hensyn til min fremtidige jobsituation... :lol: )

Lige mave:

Dragon flags

Kørte nogen sæt kun negativer.

Omvendt hyperextension

migx5

mig+5 kgx5, 4 sæt

Og så lige et par (underhånds):4sport:: 4+4+4+4

God og hyg'lig træning. Tung luft (og tunge ben :lol:) i centeret idag, til gengæld var der rigtig god plads, da de fleste vist havde valgt at tage ud og se på bål der ikke kunne brænde... :)

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Fredag, 25/6-04.

Ryg-Bagskulder-Biceps...og lidt mave.

Opvarmning: 10 minutter i romaskine.

:4sport:: 6+4 :bblush:

Cable rowing

6 plx8

7 plx8, 4 sæt

Incline cable rowing

30 kgx10, 5 sæt

Latts pulldown (smalt greb)

7 plx8, 5 sæt

Dumbell bagskulder

5 kgx8

4 kgx8, 2 sæt. -Av! Den :crazy: skulder bliver ved at drille! :4ranting:

Stående barbell

20 kgx8

25 kgx8

30 kgx8, 4 sæt - første gang jeg prøver denne øvelse, så jeg måtte forsøge mig lidt frem med vægtene. :)

Incline dumbell curl

10 kgx6, 2 sæt

12 kgx4, 5 sæt

10 kgx6

Scott curl

stang+5 kgx8, 5 sæt

Hyperextension (i stativ)

migx8, 4 sæt

Rev. stang curl

stang+2,5 kgx8, 4 sæt

Lige mave - på bold

¨mig+5 kgx5, 5 sæt -er altid usikker med de der maveøvelser om hvordan jeg udelukker hoftebøjerne...mangler en superperfekt maveøvelse. :unsure:

Fin træning. :) Senere på aftenen blev jeg bekræftet i at det er rigtigt når BØF og Loonie siger, at pigerne vil ha' mænd med store gunz & delts.. :lol: :bigsmile:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag, 29/6-04.

En lille gang bentræning...:

Squat

30 kgx10

40 kgx8, 2 sæt

50 kgx5, 3 sæt

Loonies råd var 10 sæt á 4 gentagelser med 75% af max. Derfor:

60 kgx4, 10 sæt - pyha, der var ikke lige god fart på de sidste. :4whistling:

Donkey raises

80 kgx10, 5 sæt

Stiff legged dødløft - debut i denne øvelse. :)

20 kgx10

40 kgx8, 5 sæt

Dragon flags

Hmmja, det blev til nogle negativer og forsøg på nogle halve... :blink:

AB crunch maskine

60 kgx5

65 kgx5

70 kgx5, 3 sæt - enelleranden dag vænner jeg mig vel til den maskine. :unsure:

:bubblebath:, :4mewantfood: og afsted på arbejde.

Hen på aftenen, gik rygterne i huset, at en "ukendt mand" havde været forbi... :raisebrow:

Da min vej lidt senere gik forbi personalekøkkenet, viste det sig at verdens bedste kæreste var smuttet indenom og havde stillet en bakke friske danske jordbær til mig. :kiss:

Link to comment
Share on other sites

Hen på aftenen, gik rygterne i huset, at en "ukendt mand" havde været forbi... :raisebrow:

Da min vej lidt senere gik forbi personalekøkkenet, viste det sig at verdens bedste kæreste var smuttet indenom og havde stillet en bakke friske danske jordbær til mig. :kiss:

Nåee...sikke en sød kæreste :wub:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag, 30/6-04

Efter natte/rådighedsvagt var planen at vælte fra den ene seng og hjem i min egen, men pga diverse ting-og-sager blev jeg nødt til at blive en time ekstra og nåede altså lige hjem til :viking:'s morgentur.

..så ku' jeg jo ligeså godt gå med: :walking: 46 minutter, hvor jeg havde problemer med at følge med pga DOMS i baglåret. :4jumpy:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag, 30/6-04.

Har haft det vildt mærkeligt idag...småkvalme, træthed osv :wacko: Overvejede seriøst at droppe træningen, men tog alligevel afsted og bestemte mig for at tage lidt cardio efter humør og dagsform.

Det blev til:

Step: 10 minutter (niveau 12)

Cykling: 10 minutter (vistnok niveau 7)

Romaskine: 10 minutter

Crosstrainer: 10 minutter - mærkelig maskine altså. Jeg er stadig ikke vild med den, selvom jeg prøver.

Løb: 10 minutter - fuck, det var hårdt for haserne...de først 3 minutter følte jeg slet ikke jeg ku' strække benene ordentligt ud. :blink: :lol:

Lige mave: mig+10 kgx10, 5 sæt.

Midt under kampen med crosstraineren fik jeg hilst på Hoosier, der var gæstetrænede i OBBC (med de lokale store og naasty fyre. :tongue:) :upwave:

Det var så det for idag. Ikke imponerende, men OK dagsformen taget i betragtning. Imorgen står den forhåbentlig på "rigtig" træning igen. :)

Link to comment
Share on other sites

hva...hvor blir de sidste Mol Bodychallenge billeder af  :poking:

Jeg burde jo have forudset at der snart ville komme en :poking: fra dig. :lol: :lol:

Jeg skal se at få taget nogle billeder.. ;) (..selvom det er ret begrænsede resultater jeg har opnået. <_< )

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Torsdag, 1/7-04.

Har sovet vildt dårligt i nat og kan ikke huske hvornår jeg sidst har været SÅ træt i hele kadaveret... :yawn: :yawn:

Det er blevet til 0 træning idag, selvom jeg havde planer om i det mindste at løbe en tur til aften. Til gengæld har jeg fået ordnet alle mulige småting som har stresset mig længe - så aftenen har ikke været helt spildt. :)

Link to comment
Share on other sites

Fredag, 2/7-04.

Morgentur: 56 minutter.

Ultrakort træning i OBBC:

Bænkpres

20 kgx10

30 kgx6, 3 sæt

35 kgx3, 3 sæt

40 kgx2, 3 sæt

Triceps pushdown

17,5 kgx7, 5 sæt

Triceps maskine - ny cybex maskine, som jeg skulle prøve!

37,5x7

50 x3, 5 sæt

Hmmm...........

......det var det for idag. Var kommet for sent ud af døren og skulle skynde mig på arbejde.

:bblush: :bblush: :bblush:

Aftengåtur: 30 minutter. :walking:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share