Kuldskærs log


Kuldskær
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Meeeen, da jeg kom ned til cyklen var den flad, så istedet for løbeturen, blev det til endnu en gåtur
:blink:

:lol:

:lol: :lol: :lol: Jaa, det lyder underligt... men det var faktisk sådan det var. :) (Pyha, ikke altid nemt at bo i min hjerne. ;) )

Link to comment
Share on other sites

Fredag, 4/6-04.

Efter et par dages totaltspændendemenstillesiddende kursus var det igen tid til træning...

Dagens program: Forlår-Baglår-Læg...og lidt mave.

Opvarmning - 10 minutter, sofacykel (med dameblad - gæt selv tempoet.. :lol: )

Squat

40 kgx6

50 kgx6, 3 sæt

60 kgx4, 2 sæt

65 kgx2, 3 sæt

67,5 kgx2

70 kgx1

75 kgx1, miss :angry:

75 kgx1. :w00t:

"Squatmaskine"/stående benpres (eller noget :blink: )

100 kgx8

110 kgx 8, 2 sæt

120 kgx8, 3 sæt ... dog ikke helt dybt nok. Angel var så flink at :poking: :)

Leg extensions

65 kgx8

70 kgx8, 4 sæt

Leg curls

70 kgx10

75 kgx10, 4 sæt

Donkey raises

70 kgx8

80 kgx8, 5 sæt

:4sport: 5+5+5+5

Lige og skrå mave (let)

Og så var det bare hjem over isen. Imorgen skal jeg nyde ugens eneste fridag. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Søndag, 6/6-04.

Morgengåtur: 53 minutter. :sun:

Stor fødselsdag igår og døgnvagt idag har desværre begrænset weekend'ens fysiske aktivitet.

Til gengæld nåede jeg at få en prima fys-behandling af Jacob V. - nu skal jeg igang med at træne min slatne skulder...indefra! :blink::bigsmile:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Mandag, 7/6-04.

Bryst-Skulder-Triceps.

Opvarmning - 10 minutter i romaskinen

Bænkpres

30 kgx8, 4 sæt

Skrå dumbell press

12 kgx8, 4 sæt

12 kgx6, 2 sæt

Dumbell flyes

6 kgx8, 3 sæt

7 kgx8, 4 sæt

Skulderpres og lignende sager blev droppet (i samråd med fys'en :tongue: )

Lateral raise

6 kgx8, 3 sæt

5 kgx8, 2 sæt

Triceps pushdown

15 kgx10, 4 sæt

Rotator cuff-maskine :)

Lige og skrå mave (forsøgte i maskine...men ER bare ikke vild med det... :sneaky: )

:4sport: 3 RIGTIGE :4jumpy: (+ca 5 med underhåndsgreb. ;) )

Stille og rolig træning. Tænkte over at skåne skulderen, så den kan blive god igen. :) Jeg skal have ledt efter nogle øvelser til formålet, som jeg kan smække oveni det nuværende program.

Aftencardio: KuldskærsPowerWalk, 51 minutter. :walking:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag, 8/6-04.

Var fuldstændig mast, da jeg 3 timer senere end beregnet kom fra arbejde. Kunne slet ikke geare ned og havde en underlig sitrende følelse over det hele. :blink: Op at træne med mig!!!

Ryg-Bagskulder-Biceps.

Opvarmning - :bike: til klubben (4,2 km)

:4sport: 5+4+4+4 (underhåndsgreb)

Cable rowing

7 plx8, 5 sæt

"Siddende-på-gulvet-cable-rows", bredt greb

25 kgx8, 5 sæt

Lats pulldown, smalt greb

6 plx10, 4 sæt

Dumbell bagskulder

3 kgx10, 4 sæt (lette vægte - "skånetræning")

Dumbell curl

10 kgx8, 4 sæt

Scott curl

stangx8, 2 sæt

stang+5 kgx8, 3 sæt

Hyper extension (stativ)

10xmig, 3 sæt

Rotator cuff maskine

Lige & skrå mave.

:bubblebath: og :bike: hjem.

Træning er virkeligt den bedste medicin mod stress - ingen sitren eller mærkelige fornemmelser mere. :) Nu er jeg bare træt og skal i seng. :yawn: :)

Link to comment
Share on other sites

Onsdag, 9/6-04.

Løbe/joggetur: 26,30 minutter.

Puls ved slutning af ruten: 184.

Og så er det iaften jeg skal se ind og se "Anden". Det bliver spændende at se om mine store forventninger til showet bliver opfyldt. :w00t:

......................................................................................... :lol: :lol: :lol:

Det gjorde de! :) Den (m)and er genial. :bigsmile:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Torsdag, 10/6-04.

Var totalt brændt aw (i hovedet) af for lidt søvn og for meget arbejde. Det var bestemt ikke lysten der fik mig afsted til træning idag. :wacko:

Mødte til alt held Angel i omklædningsrummet, der fik :poking: lidt til mig - på den fede måde! :4jumpy: Wauw... det er lige før jeg tror på at jeg kan komme videre med træning og kost i en mere seriøs retning! :) Ihvertfald skal det nu prøves ifht at få lidt mere retning på kosten. Flere måltider og bedre mad - og for at lave et temmeligt overskueligt mål, vil jeg se om jeg kan smide 1 kg på en måned.

Jeg gik noget mere motiveret fra omklædningsrummet end jeg gik derind! :lol: :)

Dagens træning: Forlår-Baglår-Læg.

Squat (let dag)

40 kgx6, 2 sæt

50 kgx6, 3 sæt

55 kgx4, 4 sæt

40 kgx 23!, rep PR! :D :w00t:-bare for sjov...dybden var vist heller ikke helt god på alle reps

Donkey raises

80 kgx10, 5 sæt

"Squatmaskine" -skulle lige have pillet 5-600 kg af efter Store J. før jeg ku' gå igang. ;)

100 kgx8, 7 sæt -fokus på dybden.

Leg extensions

70 kgx8, 5 sæt

Leg curls

80 kgx8, 5 sæt

Lidt rotatorcuff-træning

Lige og skrå mave

:4sport:: 3+3+2 "rigtige" & 5+5+5+5 "underhånds".

Powa'walk: 34 minutter (hjemad) :walking:

Fin træning! :)

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Du skal da ikke til at tabe dig??? :cry:

Du er da så mager som en jagthund! Næh, du, tag du nu et kilo PÅ om måneden, så begynder vi at kunne snakke om det ;) :w00t::devil:

Faktisk så har Kuldskær en rigtig fin muskelvolumen for hendes str + en god symmetri... så mager jagthund NEJ - men trimmet jagthund jo :D

... det kunne være virkeligt spændende for hende at finde ud af hvordan hun ville se ud minus et par kg for der er godt nok ikke langt igen til total six-pack :angelgrin:

Mødte til alt held Angel i omklædningsrummet, der fik  lidt til mig - på den fede måde!  Wauw... det er lige før jeg tror på at jeg kan komme videre med træning og kost i en mere seriøs retning!  Ihvertfald skal det nu prøves ifht at få lidt mere retning på kosten. Flere måltider og bedre mad - og for at lave et temmeligt overskueligt mål, vil jeg se om jeg kan smide 1 kg på en måned.

Jeg gik noget mere motiveret fra omklædningsrummet end jeg gik derind!

FEDT at høre at jeg kunne motivere dig lidt og ikke bare snakkede dine øre af :angelgrin:

Kan kun sige... just do it :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Du skal da ikke til at tabe dig???  :cry:

Du er da så mager som en jagthund! Næh, du, tag du nu et kilo PÅ om måneden, så begynder vi at kunne snakke om det  ;)  :w00t:  :devil:

Tak. ;) :) Det kan også være jeg skal overveje det bagefter, så jeg ka' blive stor og naaasty! :lol: Egentlig er det ligeså meget for at prøve om jeg KAN. Jeg skal ikke være supertynd...så bliver jeg bare endnu mere mærkelig i hovedet end jeg er i forvejen. :tongue:
Faktisk så har Kuldskær en rigtig fin muskelvolumen for hendes str + en god symmetri... så mager jagthund NEJ - men trimmet jagthund jo  :D

... det kunne være virkeligt spændende for hende at finde ud af hvordan hun ville se ud minus et par kg for der er godt nok ikke langt igen til total six-pack :angelgrin:

Thx! :bblush: :bblush: Konkurrence eller ej, ville det være fedt at nå dette forholdsvis overskuelige mål. :tongue: ;)

FEDT at høre at jeg kunne motivere dig lidt og ikke bare snakkede dine øre af :angelgrin:
Slet ikke - det var motivation der ville noget. :w00t:
Link to comment
Share on other sites

Fredag, 11/6-04.

Havde lidt travlt, så det blev en forholdsvis kort træning idag...

Det var et næsten tomt (og meget varmt) center. Hilste på Bøffen, der måtte klare dagens træning uden sin svedbamseprospect. :tongue:

Bryst-Skulder-Triceps.

Bænkpres

25 kgx10, 2 sæt

30 kgx6, 5 sæt

32,5 kgx4, 3 sæt

35 kgx2, 3 sæt

Skrå dumbell press

10 kgx10

12 kgx8, 4 sæt...ved 5. sæt nåede jeg kun til 6. rep, så blev min arm som vat!

Dumbell flyes

5 kgx10

6 kgx10, 5 sæt

Skulderpres - for første gang i 100 år (næsten :blink: )

6 kgx5, 3 sæt - så knagede hø. skulder så meget at det var tid til at stoppe!

Lateral raise

5 kgx8, 3 sæt - igen knækkede det en del i hø. skulder, så jeg droppede de sidste sæt.

Triceps pushdown

15 kgx10

17,5 kgx8, 3 sæt

Iaften har jeg så lavet det DUMMESTE :4slap: . Man skal forestille sig kombinationen: utrolig klodset mig, en kort bluse og et brændvarmt fad fra ovnen.... jeps, jeg har svitset mit maveskind og sidder nu på 4. time med is på og kan se frem til en vabel. På maven!! :cry:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Iaften har jeg så lavet det DUMMESTE :4slap: . Man skal forestille sig kombinationen: utrolig klodset mig, en kort bluse og et brændvarmt fad fra ovnen.... jeps, jeg har svitset mit maveskind og sidder nu på 4. time med is på og kan se frem til en vabel. På maven!! :cry:

Auuuccchhh :o

Håber ikke mavsen er alt for brændt?

Link to comment
Share on other sites

Mandag, 14/6-04.

Forlår-Baglår-Læg.

Squat...masser af squat!

40 kgx10, 2 sæt

50 kgx5, 3 sæt

60 kgx4, 3 sæt

65 kgx2, 2 sæt

70 kgx2, 2 sæt - gik bare forrygende. Så jeg skulle lige prøve en tangering af min PR:

80 kgx1 - :yeah:

82,5 kgx1 ny PR :4jumpy::4jumpy:Det gik rimelig let, så jeg prøvede:

85 kgx1 - miss :sneaky:

85 kgx1 - til parallel

85 kg...og så blev jeg "båret op" af :viking:, iflg hvem jeg tabte opspændet i bunden og derfor gik død. :cry: Tilsidst:

50 kgx8 - god dybde.

Donkey raises

80 kgx10

90 kgx8, 5 sæt

"Squatmaskine"

100 kgx8, 5 sæt. Midt i 4 sæt fik jeg pludselig ondt i ydersiden af højre lår -overbelastning/træthed?

Leg extensions

70 kgx 8, 5 sæt - valgte at køre lidt let for ikke at provokere hvad-det-nu-end-er i låret.

Leg curls

80 kgx8, 5 sæt

og så selvfølgelig lidt chins:

2 (rigtige) & 5+5+5+5+5 (underhåndsgreb)

Dragon flags (lige mave)

Loonie introducerede øvelsen og :w00t:, den er hård - også selvom jeg bare kørte negativer.

Rigtig god træning i et ikke alt for overfyldt center. Musikken var prima og jeg følte mig som den sejeste tøs i hele centeret da jeg fik ny PR i squat'en (i parantes bemærket var jeg også den eneste pige i centeret! :bblush: :lol: :lol:)

:step: Wauu...av mine ben er trætte nu! ;) :)

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Mandag, 14/6-04.

Forlår-Baglår-Læg.

Squat...masser af squat!

40 kgx10, 2 sæt

50 kgx5, 3 sæt

60 kgx4, 3 sæt

65 kgx2, 2 sæt

70 kgx2, 2 sæt - gik bare forrygende. Så jeg skulle lige prøve en tangering af min PR:

80 kgx1 - :yeah:

82,5 kgx1 ny PR :4jumpy::4jumpy:Det gik rimelig let, så jeg prøvede:

85 kgx1 - miss :sneaky:

85 kgx1 - til parallel

Jesus christ du er sej :w00t: :respekt: :respekt: :respekt: Du behøver da vist ingen tur gennem russian squat routine som du spurgte til i min log ;)

På den anden side :unsure: Kan den få mig fra 72,5 kg op på 80 kg på 6 uger (squat vægten altså :tongue: ) skulle det ikke undre mig om du kan komme op og røre de 100... så HEP HEP :firebounce::firebounce::firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share