Kuldskærs log


Kuldskær
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fredag, 30/6-06.

Svømning i friluftsbad (:freaked:): 250 meter.

Chins

5+5+5+5+5

Dips

10+10+4+5+9+10

Mave (bold), 5 sæt

DB incline

14 kg x8, 1 sæt

15 kg x8, 1 sæt

17,5 kg x8, 3-4 sæt

T-bar rows

25 kg x8, 1 sæt

35 kg x8, 3-4 sæt

Torso rotation/skrå mave

130 x8, 4 sæt

En uge siden jeg sidst har været i OBBC - mærkeligt med så lang tids fravær :blink:. Dejligt at være tilbage - havde masser af lyst til at træne, men ka' godt mærke jeg liiige skal have varmet musklerne lidt op igen :tongue: ....alt var bare hårdt idag! :crazy:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Lørdag, 1/7-06.

Ben - skulder

Squat

20 kg x12, 1 sæt

30 kg x8, 1 sæt

40 kg x8, 1 sæt

50 kg x5, 1 sæt

55 kg x6, 1 sæt

60 kg x6, 4 sæt

Leg extension, 5 sæt

Leg curls, 5 sæt

Nakkestem

20 kg x10, 1 sæt

25 kg x8, 1 sæt

30 kg x6, 5 sæt

Mave, 5 sæt

Her til aften er det desuden blevet til:

Løbetur

Distance: 5 km

Tid: 24.34 minutter

Link to comment
Share on other sites

Torsdag, 6/7-06.

Nåmenøøøøøhhh..... det ku' være man skulle prøve at skrive lidt i loggen igen :blink:. Nu kunne man jo tro, at jeg slet ikke har trænet siden jeg skrev i lørdags :unhappy: - og det har jeg heller ikke :tongue::laugh::laugh:.

Idag er det blevet til en lang cykeltur på ca 50 km. Rigtig dejligt at cykle når det er så vaaaaarmt, som det er i disse dage! :sun: :sun: :sun:

Cyklede direkte i OBBC til en kort træning. Der gik dog < 1 time inden jeg kom igang, da jeg først skulle :blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah: med Nina, Norah og Jsc! :w00t: :4thumbup:

Lidt træning blev det dog til:

Chins

3+3+3+3+3

Squatmaskine

80 kg x8, 1 sæt

100 kg x8, 2 sæt

120 kg x8, 2 sæt

130 kg x8, 3 sæt

Stivbenet dødløft

20 kg x10, 1 sæt

40 kg x8, 1 sæt

50 kg x6, 5 sæt

Læg (stående)

225 kg x8, 4 sæt

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag, 7/7-06.

:w00t::w00t:Fredagstræning :w00t::w00t:

Træk til front

8 pl x10, 5 sæt

Mave (bold), 5 sæt

DB incline

12 kg x8, 1 sæt

14 kg x8, 1 sæt

16 kg x6, 1 sæt

18 kg x6, 1 sæt

19 kg x8, 3 sæt

19 kg x6, 2 sæt

Hyperextension

4-5 sæt

Supported row

20 kg x8, 1 sæt

25 kg x8, 1 sæt

30 kg x8, 1 sæt

325,5 kg x6, 1 sæt

35 kg x6, 5 sæt

Mave (skrå - maskine)

130 x10, 4 sæt

Fliers

10 kg x10, 1 sæt

12 kg x10, 1 sæt

12,5 kg x10, 4 sæt

Løbetur

ca 6 km i fint tempo og stil med The Queen of Running... :w00t:(så en fiskehejre, en løve og en kamel på vejen - så kan man selv gætte ruten :tongue: ).

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Nåmenøøøøøhhh..... det ku' være man skulle prøve at skrive lidt i loggen igen :blink:. Nu kunne man jo tro, at jeg slet ikke har trænet siden jeg skrev i lørdags :unhappy: - og det har jeg heller ikke :tongue::laugh::laugh:.

Cyklede direkte i OBBC til en kort træning. Der gik dog < 1 time inden jeg kom igang, da jeg først skulle :blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah: med Nina, Norah og Jsc! :w00t: :4thumbup:

Se det er derfor at det er strengt nødvendigt at komme reglmæssigt i træningscenteret - ellers er der for meget :blahblah::blahblah: at skulle indhente

:laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Mandag, 10/7-06.

Chins

5+5+5+5+5

Mave (bold): 5 sæt

Squatmaskine

120 kg x8, 3 sæt

140 kg x8, 3 sæt

150 kg x8, 3 sæt

Military press

20 kg x8, 1 sæt

25 kg x8, 1 sæt

27,5 kg x8, 1 sæt

30 kg x8, 2 sæt

DB - lige bænk

15 kg x8, 1 sæt

17 kg x6, 1 sæt

18 kg x6, 1 sæt

19 kg x8, 4 sæt

One arm DB-rows

20 kg x8, 1 sæt

22 kg x8, 1 sæt

25 kg x4, 1 sæt

30 kg x6, 5 sæt

Triceps pushdown

20 x10, 4 sæt

:sun:...og så i sommerhus! :sun:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag, 13/7-06.

Farstribe ben-træning... :crazy_pilot:

Squat

20 kg x10, 1 sæt

40 kg x8, 2 sæt

50 kg x6, 2 sæt

60 kg x6, 3 sæt

Stivbenet dødløft

20 kg x10, 1 sæt

40 kg x8, 1 sæt

50 kg x8, 4 sæt

Leg extension

70 x8, 1 sæt

70+1 x8, 4 sæt

Donkey raises

120 x8, 5 sæt

Mave, 5 sæt

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag, 14/7-06.

Morgen-spinning....kl. 06.45 :crazy:

45 minutter med Jimmi

Chins

2+3+2+3+2+3 ...så'n cirka.

DB incline

12 kg x8, 1 sæt

14 kg x8, 1 sæt

16 kg x8, 1 sæt

18 kg x6, 1 sæt

20 kg x6, 4 sæt

T-bar rows

20 kg x8, 1 sæt

40 kg x8, 4 sæt

Fliers

10 kg x8, 1 sæt

12 kg x8, 3 sæt

Low row

8 pl x8, 1 sæt

9 pl x8, 3 sæt

Ved ikke hvad der gik af mig, da jeg igår aftes fik sagt ja til at prøve morgen-spinning :blink: (... motion inden kl 7 er i min verden fuldstændig vanvittigt!!). Men faktisk var det ret godt - jeg vågnede ihvertfald og vi var også friske nok til både at :pumpin: og :blahblah: bagefter! :cool:

Mystisk fornemmelse at forlade OBBC lidt over 9 og være færdig med at træne! :blink:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Søndag, 16/7-06.

Spinning

1 times Spin-Mix med Carsten

SUUUUUPERGOD og hård time. Fint struktureret, fed musik (der virkede!), gode instruktioner osv :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Udstrækning + Chins: 5x5.

+ igen 2 x ca 20 km's cykling (Odense-Kerteminde-hopivandet-Kerteminde-Odense) :4thumbup:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Mandag, 24/7-06.

Besøg i et lummervarmt København idag... :wacko::crazy::blink:

Til aften, hvor temperaturerne har været mere humane, er det blevet til 2 x ca 2 km løb/lunt og diverse øvelser på den legeplads Loonie har fundet i Fælledparken :tongue:.

Rigtig fin træning - selvom nedenstående klip viser hvor svært det kan være at få røven med sig!! :laugh::laugh:

Let og elefant :blush:

Sviiiing

Lidt armgang

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

GÆSTER I LOGGEN!!! ~ Velkommen!

:superman::superman::4jumpy::firebounce::flowers::4trumpet::sun::bunny::banana: :4band: :clap::boobs: :hippy: :tease::yahoo:

Hvis du mener mindst kommenterede log, så siger jeg hov hov!! :nonono: Jeg har altså også en :laugh:
Det er noteret :laugh::laugh:. Jeg vil fremover smide en kommentar i ny og næ, så jeg opretholder status som mindst aktive/kommenterede log :tongue: .

(Jeg har faktisk overvejet at ændre taktik og begynde at træne, så der er noget at skrive om/kommentere, men synes det er et lidt drastsik skridt at tage.... :tongue: )

Muntre videoer.. Gode guns.. Og røv :cool:

Tak... :4thumbup: :blush: Får den da også lige svinget over i kameraet (røven altså) på vej op :crazy::laugh::laugh: .

Link to comment
Share on other sites

GÆSTER I LOGGEN!!! ~ Velkommen!

:superman::superman::4jumpy::firebounce::flowers::4trumpet::sun::bunny::banana: :4band: :clap::boobs: :hippy: :tease::yahoo:

Det er noteret :laugh::laugh:. Jeg vil fremover smide en kommentar i ny og næ, så jeg opretholder status som mindst aktive/kommenterede log :tongue: .

(Jeg har faktisk overvejet at ændre taktik og begynde at træne, så der er noget at skrive om/kommentere, men synes det er et lidt drastsik skridt at tage.... :tongue: )

Tak... :4thumbup: :blush: Får den da også lige svinget over i kameraet (røven altså) på vej op :crazy::laugh::laugh: .

Hehe, tak for den abnorme velkomst :w00t::tongue:

Det var skam ingen hentydning. Siger bare du ikke skal tro, du kan sidde på den trone alene :wink::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Det må jeg sgu nok sige. Med sådan en velkomst Dr.Pattøj fik med alle de smilies så må jeg da også lige hellere smide en hilsen :w00t:

Ja, fede videoer. Du har sgu en god relativ styrke må man sige :blink: Jeg kender ihvertfald mange tykke styrkeløftere der ville have svært ved at få deres squatmås op over det klatre stativ der :innocent:

Og ja! God røv....

Men du må altså ikke sige det til Loonie :crazy::cry:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det må jeg sgu nok sige. Med sådan en velkomst Dr.Pattøj fik med alle de smilies så må jeg da også lige hellere smide en hilsen :w00t:

Ja, fede videoer. Du har sgu en god relativ styrke må man sige :blink: Jeg kender ihvertfald mange tykke styrkeløftere der ville have svært ved at få deres squatmås op over det klatre stativ der :innocent:

Og ja! God røv....

Men du må altså ikke sige det til Loonie :crazy::cry:

:tongue:

Jamen hun har da en god røv, ingen grund til at gå i dækning med den.... :tongue4:

Cool styrke hos en Frille! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hey Kuldskær :sun:

Så lige de clips….Du har da en funktionel styrke der vil noget, hva :superman: …Ultra meget respekt herfra. Og smuk, smuk krop ovenikøbet! :4thumbup:

Keep up the great work, girl! :cooldance: Og vi ses forhåbentligt snart i obbc efter ferien :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det må jeg sgu nok sige. Med sådan en velkomst Dr.Pattøj fik med alle de smilies så må jeg da også lige hellere smide en hilsen :w00t:
:4trumpet: Hej Troeeeeeels!!! :4trumpet:

:superman: :4thumbup: :flowers::biggrin::4winkkiss::banana::cheer::slut::yahoo::tongue4::4jumpy::sun: :4band: :4thumbup: :wootdance::yo: - du er altid velkommen i loggen :wink:!

Og TAK TAK....som det fremgår havde jeg også lidt problemer med at få røven med op :laugh::laugh:. Faktisk nok også det eneste der er hypertroferet på mig det seneste års tid :dry:.

Og ja! God røv....

Men du må altså ikke sige det til Loonie :crazy::cry:

:tongue:

Taaaak! :blush: Nu har jeg jo boet i kollektiv som barn og har lært, at "man skal dele..." :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share