Kuldskærs log


Kuldskær
 Share

Recommended Posts

:strat::cooldance::4jumpy::showoff::4trumpet: :4band: :headphonedance::icecream::hehe::tongue4::yahoo::yo::tease:

Til lykke med fø´s da´!!!

Har du husket at spise det du har haft lyst til i dag! For som du ved, så de kalorier man spiser på sin fødselsdag, de tæller IKKE! :cool:

TAK! :wub:

Og JA - har spist lige nøjagtigt alt hvad jeg kunnet proppe i hovedet idag.

(Hvor er det egentligt heldigt dét med kalorierne - dvs at både rundstykker, frokostbuffet, kage, kylling med diverse tilbehør og Baileys, flødeboller osv ligesom går i nul idag?!! :4whistling: :laugh::laugh:).

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Torsdag, 10/8-06.

Løbetur

Distance: 9 km

Tid: 48 minutter

:w00t::w00t::w00t:

Lagde ud i stille og roligt tempo og beholdt det under hele turen - det gav pote, i form af at jeg havde energi og lyst til at løbe længere end de sædvanlige 6 km :smile:.

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Fredag, 11/8-06.

Skulle have været oppe og træne idag, men hvad skete der lige med tiden?!! :blink: Pludselig var klokken 20 og OBBC var lukket :nonono: .

Istedet blev det til:

Powerwalk:

Distance: 7 km

Tid: 62 minutter

Rygsæk: +11 kg

Det er vist ikke et særligt højt tempo :eh:, men nu skal man jo huske på jeg nærmest er dværg, så med min benlængde nærmer det sig jo små-løb... :tongue::wink:

Link to comment
Share on other sites

Et forsinket og kæmpe stort (og undskyldende) HIP HURRA med føsdagen :w00t::superman::wink:

Håber da snart at vi lige finder på at træne på samme tid! - samt får stablet noget tøse tamtam på benene :bigsmile:

Superskønne Sommerferie Stina!

TAK for din fødselsdagshilsen og velkommen tilbage til Fyn.

Jeg håber også snart vi støder ind i hinanden i klubben snart. Jeg træner ihvertfald mit :blahblah: -gen meget flittigt for tiden! :tongue::wink:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Lørdag, 12/8-06.

Chins

3+4+5

One arm DB-rows

19 kg x8, 1 sæt

23 kg x6, 1 sæt

27 kg x6, 1 sæt

30 kg x6, 1 sæt

32 kg x6, 4 sæt

Bænkpres

20 kg x12, 1 sæt

30 kg x10, 1 sæt

40 kg x8, 1 sæt

50 kg x6, 3 sæt

Skulderpres

12 kg x8, 1 sæt

14 kg x6, 1 sæt

17 kg x6, 4 sæt

:smile::smile::smile:

+ diverse fys-funktionelt-stabilitets-hardcooooore træning, hvor jeg overhovedet ikke ku' være med! :dry:

Til gengæld styrede Bøffen, Loonie og ikke mindst The Queen of Aerobic for vildt! :w00t:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

På utallige opfordringer (...to for at være præcis. Tak Anita og Norah :4thumbup: :tongue: ) genstarter jeg loggen.

Formålet er at folk kan læse hvor ufatteligt lidt jeg går og laver og forhåbentlig give mig et ordenlig los i r...., så jeg kommer lidt op i gear! :wink: :4thumbup:

Starter lige på og hårdt med dagens træning:

Spin 2 ~ 1 time med Lars Hvid, min absolutte YNDLINGS-spinninginstruktør! :4jumpy: :4jumpy: :4jumpy: :4jumpy:

Godt svedig og på vej i bad blev jeg råbt an af to storsnakkende tøser, så det blev lige til ½ times :blahblah: :blahblah:!

Det er ikke småting det to N'er (=ænder, rap-rap :blahblah:) kan nå at få vendt i et træningspas.... emnerne var alt fra løs hud til Nitas ømme kæber (!), bland-selv slik og diæter der ALDRIG må startes på en mandag.

Er blevet svært inspireret af den intensive træning der bliver lagt for dagen samt de gode og relevante træningstips :laugh: , så jeg tror jeg prøver det der "træning" igen - det skulle være så godt!

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

:cheer::cheer::cheer::cheer:

Det er så fedt du begynder at føre log igen :4thumbup:

Så nu mangler vi bare at få dig med ned til de tunge vægte igen :tongue:

Ses til fællestræning i eftermiddag eller til tøsehygge onsdag :wink:

Kram Nita

Taaaak! ja, nu prøver jeg ihvertfald. Satser på jeg skal have gang i vægtene igen :dumbbell_lift: ...men nu skal man jo været ret leee' for at følge med dig og No. både i :dumbbell_lift: og :blahblah: - :laugh::wink:.

(Vi ses onsdag :bigsmile: - jeg skal til Århus idag, så kan desværre ikke være med til træning ...jaja, undskyldninger har jeg nok af ).

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Taaaak! ja, nu prøver jeg ihvertfald. Satser på jeg skal have gang i vægtene igen :dumbbell_lift: ...men nu skal man jo været ret leee' for at følge med dig og No. både i :dumbbell_lift: og :blahblah: - :laugh::wink:.

:laugh::laugh:

Hvis du spørger kragen, så er det vist nok at kunne sidde og drikke te i en sofa for at deltage i Norahs og min træning :laugh:

Ej, self er du leee' nok.. Når jeg kigger lidt tilbage i loggen, ses det jo tydeligt at det er nogle ret heftige løft du har fået fyrret af tidligere... Så det er bare op på hesten igen :superman:

(Vi ses onsdag :bigsmile: - jeg skal til Århus idag, så kan desværre ikke være med til træning ...jaja, undskyldninger har jeg nok af ).

Hmm... I denne uge går den, men IKKE i næste uge... !!

Vi ses onsdag

KnuZ Nita

Link to comment
Share on other sites

Tak for en SUPER hyggelig aften igår og ikke mindst tak for noget lækkert mad..!

Ses i OBBC i den nærmeste fremtid

Kram Nita

Tak i lige måde. Riiiigtig hyggelig aften - og en supergod start på FERIEN for mig! :yahoo::tease::wootdance::crazy_pilot:

Håber du kom tidligt (!) op i morges! :unsure:

Vi ses i OBBC! :4thumbup:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag, 3/7-07.

Træning i OBBC

Octane/arc-trainer: 10 minutter.

"Squatmaskine"

100 k x8, 2 sæt

120 kg x8, 5 sæt

Mave

BW+10 kg x12, 5 sæt

Chins (vekslende greb)

1+2+3+4+5+4+3+2+1

Skulderpres med stang (hva' er det den øvelse hedder??)

20 kg x8, 1 sæt

25 kg x6, 4 sæt

Bagskulder (maskine)

20 kgx8, 1 sæt

27,5 kg x6,1 sæt

25 kg x6, 3 sæt

Det var hvad jeg nåede. Var kommet for sent afsted og skulle videre på arbejde. Og så gik der liiiige lidt :blahblah: :blahblah: :blahblah: i den fordi OBBC's træningskoordinator aka The Queen of Aerobic var i huset :4thumbup:.

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Torsdag, 5/7-07.

Man skal starte stille op. Jeg siger det bare... :tongue:

OBBC

Arc-trainer: 10 minutter.

Chins

3+3+3+10½ :tongue:

Dødløft

40 kg x8, 2 sæt

50 kg x6, 5 sæt

Pistols

4-5 sæt á 8 stk's

Havde en vægtskive på 2,5 kg i hånden til at starte med. Den skiftede jeg så ud med en 1,25 kg's ..så blev det bare møgsvært. Utroligt hva så lidt vægtforskel gør ved balancen!

Tjaaaa.... så gik der bytur og café i den. Totalhygge!!! :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Chins

3+3+3+10½ :tongue:

Vil det sige at du kun kom op i sidste rep.? :eh:

Pistols

4-5 sæt á 8 stk's

Havde en vægtskive på 2,5 kg i hånden til at starte med. Den skiftede jeg så ud med en 1,25 kg's ..så blev det bare møgsvært. Utroligt hva så lidt vægtforskel gør ved balancen!

Ja en lille ændring i kontravægten gør stor forskel! Ellers så det fint ud :smile:

Link to comment
Share on other sites

Uha, det er svært at få trænet, når der sker så mange andre spændende ting ... og nu jeg har jo også ferie og så SKAL man jo faktisk slappe af :tongue:.

Af helt fantastiske aktiviteter de sidste par dage kan nævnes: bytur & store burgere, hyggeaften med Clara (incl Disney-dvd og is i rå mængder) og reception på Politiskolen med 150 unge, spændstige og uniformsklædte mænd!

:tongue4: :tongue4: :tongue4: :tongue4:

Lørdag, 7/7-07.

Idag tog jeg mig endelig sammen til løbe den første længere tur i flere måneder. Var kommet op på helt pæne distancer og OK tider, men så blev jeg syg og brugte det meste af maj måned på at være slået fuldstændigt ud af lunge(hinde)betændelse :blink:.

Dagens tur... :tease:

Løb

Distance: 13 km

Tid: 66 minutter

Fart: 11,8 km/t

:smile:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Var kommet op på helt pæne distancer og OK tider, men så...
OG
Løb

Distance: 13 km

Tid: 66 minutter

Fart: 11,8 km/t

Øhh det der men der... burde det ikke udelades, synes stadig du løber både en god distance og så sandelig også på en god tid :superman:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Øhh det der men der... burde det ikke udelades, synes stadig du løber både en god distance og så sandelig også på en god tid :superman:

Hej Anette!

Velkommen i min gen-åbnede log :bigsmile:. Har været MOL-spøgelse et års tid og har selvfølgelig fulgt med i din log - det har godtnok været skrappe sager :unhappy:!

Det lyder godt, at du er klar til struktureret træning igen og meget spændende med det marathon-projekt, du nu er i gang med :w00t:. Imellem os to (:shutup3:), har jeg faktisk et væddemål med Onkel Troels om at løbe en marathon....i år :unsure: - det håber jeg dog han har glemt, for selvom jeg faktisk også var viiildt stolt over min 13 km-tur, så er der jo alligevel langt op til de 42!! :crazy:.

Jeg lader mig inspirere i din log - og så må vi se hvad det bliver til... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

har jeg faktisk et væddemål med Onkel Troels om at løbe en marathon....i år - det håber jeg dog han har glemt, for selvom jeg faktisk også var viiildt stolt over min 13 km-tur, så er der jo alligevel langt op til de 42!! .

Det har jeg ABSOLUT ikke glemt :bigsmile::devil:

Du kan sagtens nå marthon endnu. Dine tider og din grundform er jo kanon. Er sikker på at du laver en bedre tid end mig hvis du bare TØR at stille op :superman:

Man bliver aldrig 100% forberedt. Der er altid noget der kan være bedre. Så det er sgu bare at kaste dig ud i det. :cool:

Link to comment
Share on other sites

:sun:S O M M E R F E R I E :sun:

Har været nogle dage i sommerhus - så den har stået på afslapning, isspisning og så har jeg for en sjælden gangs skyld haft ro/tid til at læse skønlitteratur :w00t:. Lidt træning er det også blevet til - for det meste løb, da det er nemt at gå til... og så er der er supergode forhold til det i bakkerne omkring Ebeltoft :w00t: .

Tirsdag, 10/7-07.

Morgenløbetur: ca. 4,5 km / 22 minutter

F..., det var hårdt at komme igang :crazy:. Meget lang tid siden jeg sidst har bundet an med sådan en tur inden inden morgenmaden.

Onsdag, 11/7-07.

Løb: ca 3 km - efter denne opvarmningstur, var kroppen klar til en gang "Loonie-cirkel-træning", der bestod af:

Løb

10 armstrækkere

Løb

KB, 16 kg (10x swings, 5x snatches med hhv hø og ve)

Løb

5 Chins

Løb

KB, 16 kg (10x swings, 5x snatches med hhv hø og ve)

Den runde tog jeg to gange - pænt hårdt!!

Torsdag, 12/7-07.

Løb: 7-8 km i blandet terræn (asfalt, grus, strand, skov :4thumbup: )

Derefter lidt improviseret KB-træning (16 kg):

10 x swings

5 x en-armsswings med hver side

10 x armstrækkere

5 x clean & press med hver side

Den runde tog jeg 4 gange :4flex:.

Lørdag, 14/7-07.

Løb: 6-7 km

Tirsdag, 17/7-07.

Løb

Distance: 10,3 km

Tid: 55,55 minutter

Fart: 11 km/t

Skulle egentlig have løbet et par km længere, men tempoet var for lavt og jeg havde kun en time til rådighed, så jeg kortede turen lidt af...

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share