Kuldskærs log


Kuldskær
 Share

Recommended Posts

Hey Kuldskær :sun:

Så lige de clips….Du har da en funktionel styrke der vil noget, hva :superman: …Ultra meget respekt herfra. Og smuk, smuk krop ovenikøbet! :4thumbup:

Keep up the great work, girl! :cooldance: Og vi ses forhåbentligt snart i obbc efter ferien :smile:

Hey Fast!

Også en :4thumbup: :superman::w00t: :4band: :cheer::tease:-velkomst til dig!

Total optur i loggen disse dage! :4thumbup: Og så lige :blush::blush::blush::blush::blush: og tak for den cool'e kommentar. Håber snart vi støder på hinanden i OBBC - jeg er jo stadig ikke helt klar over hvem du er...

God sommer! :sun:

S.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Torsdag, 27/7-06.

Træning med The Queen of Aerobic ~ frit efter hukommelsen :wink:

Chins

6-8 sæt á 3 stk

Mave, 5 sæt

Bænkpres

20 kg x10, 1 sæt

30 kg x10, 1 sæt

40 kg x8, 1 sæt

50 kg x6, 4 sæt

One arm DB-rows

18 kg x8, 1 sæt

20 kg x8, 1 sæt

22,5 kg x8, 1 sæt

27 kg x4, 1 sæt

30 kg x6, 4 sæt

Skulderpres

10 kg x10, 1 sæt

12,5 kg x8, 1 sæt

16 kg x6, 1 sæt

18 kg x8, 2 sæt

18 kg x6, 2 sæt :sneaky2::mad::dry:

Laterals

6 kg x8, 1 sæt

7 kg x8, 2 sæt

Masser af supersæt med obligatorisk :blahblah:! :4thumbup:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Fredag, 28/7-06.

Chins

4+4+4+4+4

Squatmaskine

80 kg x8, 1 sæt

120 kg x8, 5 sæt (...ét af sættene var incl Loonie på et par reps et andet med et godt solidt klask bagi fra No. :laugh::wink:).

Det var alt hvad det blev til idag. Norah was in da' house, så der gik bare totalsupermeget :blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah::blahblah: i den! KLASSE!! :4thumbup:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Lørdag, 29/7-06.

Løb: 4,5 km

Det var (pga ulidelig varme) den mest ubehagelige løbetur i år. Ku' slet ikke stoppe med at svede igen, selvom tempoet slet ikke var noget at skrive hjem om... :crazy::blink::cry:

Mini-træning i OBBC

Chins

4+4+4+4

Dips

4+4+8+8+8+8

Supported rows

20 kg x8, 1 sæt

25 kg x8, 4 sæt

Mave, 5 sæt

Military press

20 kg x8, 1 sæt

25 kg x8, 1 sæt ...kom i tanke om at det ku' være godt at "udvide" øvelsen lidt:

Clean & Press

Øvede mig med 20 kg...

30 kg x6, 4 sæt - ikke for kønt, men godt nok.

Løb: 3,5 km

Link to comment
Share on other sites

Onsdag, 2/8-06.

Chins

2+3+4+2+3+4

Mave, 5 sæt

T-bar rows

25 kg x8, 1 sæt

35 kg x8, 1 sæt

45 kg x8, 5 sæt

Bænkpres

20 kg x12, 1 sæt

30 kg x10, 1 sæt

40 kg x8, 1 sæt

50 kg x6, 5 sæt

Low row

8 pl x8, 1 sæt

9 pl x8, 3 sæt

10 pl x8, 1 sæt

Skulderpres

12 kg x8, 1 sæt

14 kg x4, 1 sæt

16 kg x4, 1 sæt

18 kg x6, 4 sæt

Hyperextension, BW x8, 4 sæt

Gåtur: 45 minutter :walking:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Torsdag, 3/8-06.

Morgenpowerwalk: 28 minutter (inden morgenmad :alright: - en af de små sejre! :w00t:)

Ben (tøsebentræning, I know... :blush::blush: )

Squatmaskine

100 kg x8, 1 sæt

140 kg x8, 1 sæt

160 kg x8, 5 sæt

Læg

225 x8, 5 sæt

Leg curl

90 x8, 5 sæt

Hip abduktion

90 x8, 1 sæt

90+2 x8, 5 sæt

Standing gluteus

40 x8, 1 sæt

45 x8, 1 sæt

50 x8, 4 sæt

Smalt greb chins ups

Mig x8, 4 sæt

+ maveøvelser på bolden.

Derefter gik turen ovenpå for at svede lidt...

Stepper: 10 minutter

Romaskine: 10 minutter

Hvis man synes :blahblah:-"fælden" i OBBC er stor om dagen, så skal man ikke komme om aftenen! Der gik TOTALT meget :blahblah::blahblah::blahblah: i den. Ritti' hyg'ligt! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Kuldskær :smile:

Det er da en gang seriøs go' gang træning du får kørt her - spændende log.

Man bliver da maks motiveret :cheer:

Vil følge lidt med fra sidelinien - Træner du specifikt mod noget (dm bf eller lign?).

Keep up the good work :superman:

/Randi

Hej Randi!

Tak for de rosende ord om træningen og loggen! :w00t: - max motiverende at vide at nogen følger med... :bigsmile:

Mht at stille op er jeg en værre svagpisser, der har svært ved at tro nok på mig selv og projektet. Håber dog jeg finder gejsten til det igen engang inden jeg får mormorarme og hængebryster :tongue: (stillede op til DM i BF i '04 og det var en fantastisk oplevelse! :4thumbup:).

Har lige været inde og lure i din log og det er jo fuldstændigt vilde kredsløbs-pas du får fyret af :blink:. Må hellere følge lidt med - og blive inspireret til noget hård cardio-træning! :superman:

Stine.

Link to comment
Share on other sites

Hej Randi!

Tak for de rosende ord om træningen og loggen! :w00t: - max motiverende at vide at nogen følger med... :bigsmile:

Mht at stille op er jeg en værre svagpisser, der har svært ved at tro nok på mig selv og projektet. Håber dog jeg finder gejsten til det igen engang inden jeg får mormorarme og hængebryster :tongue: (stillede op til DM i BF i '04 og det var en fantastisk oplevelse! :4thumbup:).

Har lige været inde og lure i din log og det er jo fuldstændigt vilde kredsløbs-pas du får fyret af :blink:. Må hellere følge lidt med - og blive inspireret til noget hård cardio-træning! :superman:

Stine.

Hej igen..

Fedt - jeg kunne da godt tænke mig at opleve sådan et DM - om ikke andet så fra sidelinien. Men der er jo ikke noget at sige til, at du squatter dobbel-menneskevægt så :blink::wink: - den er jeg stadigvæk vildt fascineret af :laugh:

Det er så også det eneste jeg gør - jeg styrketræner ikke meget for tiden, men regner med at tage det op igen omkring oktober - så skal jeg herind og lure..

Forsat go' weekend

/Randi

Link to comment
Share on other sites

Hej igen..

Fedt - jeg kunne da godt tænke mig at opleve sådan et DM - om ikke andet så fra sidelinien. Men der er jo ikke noget at sige til, at du squatter dobbel-menneskevægt så :blink::wink: - den er jeg stadigvæk vildt fascineret af :laugh:

Hey igen-igen! Dejlig kommentar om min squat :w00t: :4thumbup:! Jeg er ikke selv så imponeret af den, men nu træner jeg jo også i samme center som Bozne og Angel ...og det er jo decideret vanvittigt hvad de smider rundt med af vægte! :superman:
Det er så også det eneste jeg gør - jeg styrketræner ikke meget for tiden, men regner med at tage det op igen omkring oktober - så skal jeg herind og lure..
Det lyder godt - du skal være :heartpump:- ligt velkommen her i loggen! :smile:
Forsat go' weekend

/Randi

Tak! Fin weekend her - håber det samme for din! :bigsmile:

S. :crazy_pilot:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Mandag, 7/8-06.

Squat

20 kg x10, 1 sæt

30 k x8, 1 sæt

40 kg x6, 1 sæt

50 kg x6, 5 sæt

Stivbenent dødløft

20 kg x10, 1 sæt

40 kg x8, 1 sæt

50 kg x6, 5 sæt

Donkey raises

hele stakken x10, 4 sæt

Leg curls

70+1 x8, 2 sæt

70+2 x8, 3 sæt

Leg extension

70+1 x6, 2 sæt

70+2 x6, 3 sæt

Rear delt (maskine.ting, hvor man læsser vægtskiver på i siderne..)

Første gang jeg prøvede den maskine, så forøsgte mig frem med 10, 15, 17.5 og 20 kg i hver side og endte med:

25+25 x10, 12, 12 :4thumbup:

Mave-tam-tam

Trods :freaked:-scenarier om et mandag-eftermiddags-propfyldt OBBC gik træningen nemt og smertefrit :wink: . Der var endda en masse SL'ere i huset til at holde humøret og træningsmoralen oppe! :4thumbup:

Senere på aftenen var jeg til foto-shoot med Norah og hendes nye kamera ...huha, det bliver spændende at se billederne og ikke mindst prøve flere forskelige ting af! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag, 8/8-06.

Chins

2+3+4+2+3+4

Dips

10+10+10

T-bar rows

25 kg x8, 1 sæt

35 kg x6, 1 sæt

45 kg x6, 5 sæt

supersæt med:

Bænkpres

20 kg x10, 1 sæt

40 kg x8, 1 sæt

50 kg x6, 5 sæt

Military press

20 kg x8, 2 sæt

25 kg x8, 1 sæt

27,5 kg x8, 1 sæt

30 kg x4, 1 sæt - har simpelthen ikke stabilitet nok omkring lænden :mad::sneaky2::dry:, så:

27,5 kg x6, 3-4 sæt

Laterals

6 kg x8, 1 sæt

7 kg x8, 4 sæt

Fin træning med en ferietrængende Queen of Aerobic! :tongue::smile::smile::smile:

Link to comment
Share on other sites

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

TIIIIILYYYYYKKE

SKØNNE - DEJLIGE - VIDUNDERLIGE - SMUKKE TØZ

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Har sådan lyst til at smide nogle af dine billeder i din log men skal nok holde mig i skindet lidt endnu :innocent:

Sender et link til dig om 5-10 minutters tid :wink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med dagen smukke.....

Hej Jeanette!

Looooong time no see! :w00t: 1000 tak for fødselsdagshilsen! Det bedste ved fødselsdag ER jo bare hilsner, kort, sms-er osv osv (...er en SUCKER for det :tongue: ). Jeg håber du har det godt og bare har bedre ting at tage dig til end at opdatere på MOL?!! :smile::wink:

KNUS,

S.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share