Little Mr. Big's log


Little Mr. Big
 Share

Recommended Posts

For det første: Blæret fysik. Det ser fisme godt ud! TYDELIG fremgang. Hvor meget snakker vi om i kilo? (Er for doven til at søge mine informationer selv) :bigsmile:

for det andet: kewl med hjemmetræning! Er de håndvægte, som du har, sådan nogle med skiver, elelr hvordan fungerer det?

for det tredje: rart at se, at jeg ikke er den eneste på vores alder som tager afstand fra alkoholen (i hvert fald efter at træningen er begyndt!)

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak og i lige måde, karlsonpaataget! :4thumbup: Jeg er en pind på 73 kg om morgenen. :dry:

Pga. økonomien skal jeg sætte skiver på og justere hver gang. Men jeg har da ikke noget problem med det. :smile:

Ja, jeg tror heller ikke, jeg kender nogen, som ikke drikker (min alder) - dog synes jeg, at det sker, der kommer lidt bemærkninger o.lign., når jeg takker nej, men sådan er det vel...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 430
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

HST, cyklus 1, 15 reps, 1. fredag (om lørdagen).

Jeg havde vist ikke fået nok at spise+varmen, på trods af jeg ventede til aftenen. Ikke særlig god træning!

Bænkpres

Opvarmning:

8x38 kg

8x38 kg

Worksæt:

15x62 kg

15x62 kg - Dette var til at starte med, og damn, det gik godt! :w00t:

Incline Dumbbell Bench Press

15x24 kg

15x24 kg - Det brændte for meget!... :dry: Tæt på ikke at lykkes! Jeg råbte pænt meget, men var også alene hjemme.

French Press

15x32,5 kg

15x32,5 kg - Nemt, til gengæld!

BB Bent-over Rows

Opvarmning:

6x54,5 kg - Mit i det egentlige første sæt kom jeg i tanke om, at jeg havde glemt opvarmningen, så dette blev opvarmning. :dry::dry:

Worksæt:

15x54,5 kg

15x54,5 kg - Sveden løb i litervis af mig!

Chins (underhånds, wide-grip (så bredt som muligt))

Jeg kørte let i dag!

12xBW

12xBW - Men igen ville det nok have betalt sig bedre med en 10 kgs skive, da jeg sikkert kunne have løftet det.

EZ-Barbell Curls

15x32,5 kg

15x32,5 kg - Av, det brændte, og jeg var lige ved at droppe træningen her.

Military Press

15x30 kg

15x30 kg - Det gik rigtig godt! Men jeg var ved at være så dehydreret, selvom kakao+vand blev hældt ned hele tiden.

Næsten Fullsquat :4thumbup:

Opvarmning

12x30 kg

Worksæt

10x53 kg

10x53 kg - Jeg orkede ikke alle 15 reps, så jeg valgte at køre den næsten helt ned i stedet med noget lette vægt end planlagt.

Leg curl blev droppet, da jeg ikke had mere!

Lateral Raise

15x8,5 kg

15x8,5 kg - Hurtigt overstået!

1 sæt swiss ball-crunches, læg og side bends.

Døjede også med hovedpine under hele træningen...

Link to comment
Share on other sites

Et 20 min. gammelt billede. Jeg havde ikke noget af patten, og jeg havde (og har) masser af biologi... For god ordens skyld skal det da siges, at jeg ikke er pumpet mere end gårsdagens træning, og at stangen bagved er resterne af noget ultralet squat, som ikke blev ryddet op. :wink: Næste gang vil jeg sgu tage billedet efter træning, og så skal jeg prøve det, de unge gør med at ordne belysningen os andet stads... :4thumbup: God aften!

post-2427-1124658269_thumb.jpg

Edited by Little Mr. Big
Link to comment
Share on other sites

Jeg blev færdig med "En hårfin balance" i går. Rigtig god og meget anderledes bog. :smile: Er der nogen, der kender noget til den?

Anyways... Jeg vil have noget at spise nu, så skal der kigges lidt lektier, og så vil jeg i gang med dagens træning. :tongue: Ellers bliver det i aften efter maden og med masser af energi! :4thumbup: Det skal nok blive godt!

God dag!

Link to comment
Share on other sites

Jens: Cool at se med dagens dødløft! God stil at nuppe 150 efter en skade! :4thumbup: Tak for kommentaren! Ja, det var et frygtelig hurtigt billede med selvudløser. Desuden står kameraet på en reol. Om nogle måneder tager jeg en del nye igen. Og ja, jeg knipser da løbende billeder af, når jeg stener for meget, men de fleste er håbløse! :wink:

Jeg har været rigtig glad for programmet ind til videre! Selvfølgelig skal jeg vænne mig meget til de mange reps, men det er da gået udmærket! Jeg er spændt på at se, hvad jeg synes om det, når de 8 uger er gået - måske nupper jeg 8 til, da det jo er så tidsbesparende, i forhold til, hvad jeg plejer.

Er det forresten dig, der har tilføjet sig på min messenger? Ja, det kan vel næsten ikke være andre. :wink: Jeg har ikke været på længe, da det for 167. gang fucker op, og jeg fatter bare hat. Jeg prøver lige en geninstallation i morgen, når jeg har lidt tid, :tongue: og så skulle jeg gerne være kørende igen! :smile:

nra: Tak for kommentaren, mester! :cooldance: Lidt surt, at du har holdt så lang en pause og så alligevel har indhentet mig i de fleste løft og overhalet mig i mange... :tongue: Og ja, det går såmænd ganske fint! Variationen har nok meget af skylden, da jeg har lavet det samme, gamle lort lidt for længe! :wink: God aften!

Link to comment
Share on other sites

HST, cyklus 1, 15 reps, 2. mandag.

Aftentræning! :cooldance:

Bænkpres

Opvarmning:

8x38 kg

8x38 kg

Worksæt:

15x64 kg

15x64 kg - Avs, tæt på at være tung... Første sæt gik fint, men andet var tungt!

Incline Dumbbell Bench Press

13x26 kg

13x26 kg - Bah, hader mange reps i denne øvelse. Især når det bliver tungt. :dry:

French Press

15x34 kg

15x34 kg - 2. sæt var langt tungere end første. Meget kort pause!

BB Bent-over Rows

Opvarmning:

8x38 kg

10x38 kg

Worksæt:

15x55 kg

15x55 kg - Mums!

Chins (underhånds, wide-grip (så bredt som muligt))

Jeg kørte let i dag!

5x20 kg - Ret tilpas og ikke planlagt!

15xBW - Jeg holdt lige 5 sek pause, da jeg havde taget tolv. Min underarme syrer til, men fuck, de sad godt!

EZ-Barbell Curls

10x34 kg - :innocent::innocent: Yes, lidt preacher-agtigt med støtte af armene på rygstøtten. Ret hjemmelavet, og det var også kun lige denne ene gang, jeg legede lidt.

15x34 kg - Mums! Overskuuu'!

Military Press

15x32 kg

15x32 kg - Den sad bare godt! :w00t:

Næsten Fullsquat

Opvarmning

12x38 kg

12x38 kg

Worksæt

15x58 kg

15x58 kg - Beautiful! :tongue:

Leg Curl

15x30 kg

15x30 kg - Tungt nok, men dette er også skrevet op til at være min 15RM... :innocent: Jeg var vist en anelse doven i curl'en den dag. :wink:

Lateral Raise

15x8,5 kg

15x8,5 kg - Let!

2 sæt swiss ball-crunches, læg og side bends. De sidder også bedre og bedre!

1 t. og 40 min. :smile: God træning! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Jesper: :tongue: Det går ganske udmærket for tiden, ja! Hvad er det for noget med, det kniber med opdateringen? :nono::wink:

Morten: Hehe, ja, jeg er lidt nervøs for, skolen ikke er kommet for alvor i gang. Har kun været i gang med tre afleveringer, og der er næsten går to uger. :w00t: Håber ikke, det bliver meget vildere - men det gør det nok helt sikkert.

Tak for kommentaren, begge! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jens: Cool at se med dagens dødløft! God stil at nuppe 150 efter en skade!  Tak for kommentaren! Ja, det var et frygtelig hurtigt billede med selvudløser. Desuden står kameraet på en reol. Om nogle måneder tager jeg en del nye igen. Og ja, jeg knipser da løbende billeder af, når jeg stener for meget, men de fleste er så håbløse!

Jeg har været rigtig glad for programmet ind til videre! Selvfølgelig skal jeg vænne mig meget til de mange reps, men det er da gået udmærket! Jeg er spændt på at se, hvad jeg synes om det, når de 8 uger er gået - måske nupper jeg 8 til, da det jo er så tidsbesparende, i forhold til, hvad jeg plejer.

Er det forresten dig, der har tilføjet sig på min messenger? Ja, det kan vel næsten ikke være andre.  Jeg har ikke været på længe, da det for 167. gang fucker op, og jeg fatter bare hat. Jeg prøver lige en geninstallation i morgen, når jeg har lidt tid,  og så skulle jeg gerne være kørende igen!

Hehe, tak :blush:

Okay, for jeg går selv og kigger lidt på programmet, men ved bare ikke helt om det er noget for mig! :raisebrow:

Jeps, det er dét :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jens: Cool at se med dagens dødløft! God stil at nuppe 150 efter en skade!  Tak for kommentaren! Ja, det var et frygtelig hurtigt billede med selvudløser. Desuden står kameraet på en reol. Om nogle måneder tager jeg en del nye igen. Og ja, jeg knipser da løbende billeder af, når jeg stener for meget, men de fleste er så håbløse!

Jeg har været rigtig glad for programmet ind til videre! Selvfølgelig skal jeg vænne mig meget til de mange reps, men det er da gået udmærket! Jeg er spændt på at se, hvad jeg synes om det, når de 8 uger er gået - måske nupper jeg 8 til, da det jo er så tidsbesparende, i forhold til, hvad jeg plejer.

Er det forresten dig, der har tilføjet sig på min messenger? Ja, det kan vel næsten ikke være andre.  Jeg har ikke været på længe, da det for 167. gang fucker op, og jeg fatter bare hat. Jeg prøver lige en geninstallation i morgen, når jeg har lidt tid,  og så skulle jeg gerne være kørende igen!

Hehe, tak :blush:

Okay, for jeg går selv og kigger lidt på programmet, men ved bare ikke helt om det er noget for mig! :raisebrow:

Jeps, det er dét :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm, det er helt anderledes og meget kontrolleret - for mig i hvert fald - og jeg tror da helt sikkert, jeg kan anbefale det. :smile: God træning!

Link to comment
Share on other sites

HST, cyklus 1, 15 reps, 2. onsdag.

I går aftes!

Bænkpres

Opvarmning:

8x38 kg

8x38 kg

Worksæt:

15x65 kg

15x65 kg - Andet var meget tæt på failure, men pausen var måske også ret kort! Men cool!

Incline Dumbbell Bench Press

13x26 kg

13x26 kg - Somme kommentar, som der var til mandagstræningen.

BB Bent-over Rows

Opvarmning:

8x38 kg

10x38 kg

Worksæt:

15x47 kg - Jeg havde smidt 2 skiver hver 5 kg for lidt på, :4slap: så jeg tog lige lidt ekstra sæt. :smile:

15x57 kg

15x57 kg - Det gik godt!

Chins (underhånds, wide-grip (så bredt som muligt))

Jeg kørte let i går.

13xBW

12xBW - Jeg er blevet bedre til at køre tungt, men har fået svært ved de mange reps?!?! :crybaby:

French Press blev flyttet her til i stedet for efter nøddetræningen for mere overskud:

15x34 kg

15x34 kg

EZ-Barbell Curls

15x34 kg

15x34 kg - Totalt godt med at køre biceps- og tricepstræningen lige efter hinanden. :4thumbup:

Military Press

15x32 kg

15x32 kg - Den sad bare godt!

Squat

Opvarmning

12x38 kg

12x38 kg

Worksæt

15x60 kg

15x60 kg - Dén sad ikke så godt, desværre.

Leg Curl

15x30 kg

15x30 kg - Samme kommentar som sidst.

Lateral Raise

15x8,5 kg

15x8,5 kg - Let, let!

2 sæt swiss ball-crunches, læg og side bends. Coool! :tongue:

1 t. og 45 min. Lidt mindre tempo i går.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vejede 73,9 kg i morges. Jeg har øget mit vandforbrug. Efter en tissetår vejede jeg 73,2... Er det tegn på, jeg skal drikke mindre? Normalt om morgenen ligger vægten mellem 72 og 73 inden toiletbesøg.

Jeg skal træne efter aftensmaden. :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Tager du kreatin? Men oplever selv forholdsvis store vægtsving efter en lille tissetår.. Helt op til et kilo faktisk..

Link to comment
Share on other sites

Jeg vejede 73,9 kg i morges. Jeg har øget mit vandforbrug. Efter en tissetår vejede jeg 73,2... Er det tegn på, jeg skal drikke mindre? Normalt om morgenen ligger vægten mellem 72 og 73 inden toiletbesøg.

Jeg skal træne efter aftensmaden. :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Tager du kreatin? Men oplever selv forholdsvis store vægtsving efter en lille tissetår.. Helt op til et kilo faktisk..

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det ville også klart være det, jeg ville skyde skylden på, hvis det var. Jeg har noget liggende, som jeg vandt i en konkurrence for +2 år siden, men jeg tror ikke, jeg begynder seriøst på det. Kun en smule lal hist og her. Og okay, jeg syntes bare, det virkede som for meget. Tak for kommentaren! :smile:

Lige kommet hjem fra koncert! :4thumbup: Lidt lokalt klassemusik! Fuck, det var godt! :w00t: Og så er der en smule tysk, som lige skal laves. :innocent:

I morgen kommer jeg fra skole ved 14-tiden. Ca. kl. 15 træner jeg, og så skal jeg til fest på gym om aftenen. :tongue: Super cool!

Link to comment
Share on other sites

HST, cyklus 1, 15 reps, 2. fredag.

I fredags! Sidste dag med 15 reps. Skodtræning! Jeg var bombet hele dagen i skole, på trods af jeg havde fået masser af søvn! :raisebrow:

Bænkpres

Opvarmning:

8x38 kg

8x38 kg

Worksæt:

15x67 kg

15x67 kg - Super! :w00t:

Incline Dumbbell Bench Press

14x26 kg

14x26 kg - Hmm...

BB Bent-over Rows

Opvarmning:

8x38 kg

10x38 kg

Worksæt:

15x58 kg

15x58 kg - Elendigt! :mad: Trætheden meldte sig for alvor!

Chins (underhånds, wide-grip (så bredt som muligt))

Jeg kørte let i går.

12xBW

12xBW - Let!

French Press er blevet flyttet her til i stedet for efter nøddetræningen for mere overskud:

15x34 kg

15x34 kg - Jeg var sygt træt!

EZ-Barbell Curls

15x34 kg

Og så fik jeg lige 10 minutters lur på sofaen?!?! :raisebrow::raisebrow::sleeping: Rart, men træningen efter blev ikke det mindste bedre af det.

15x34 kg

Military Press

12x33 kg

12x33 kg - Jeg var smadret...

Squat

Opvarmning

12x38 kg

Worksæt

8x60 kg

8x60 kg - Skod...

Leg Curl blev droppet.

Lateral Raise

15x8,5 kg

15x8,5 kg - Let, let!

Swiss ball-crunches, læg og side bends blev også droppet.

1 t. og 40 min.

Link to comment
Share on other sites

HST, cyklus 2, 10 reps, 3. mandag.

Bænkpres

Opvarmning:

8x38 kg

8x38 kg

Worksæt:

10x67 kg

10x67 kg

10x67 kg - Det kørte bare - og med korte pauser! :w00t:

Incline Dumbbell Bench Press

10x26,5 kg

10x26,5 kg - Mums!

BB Bent-over Rows

Opvarmning:

8x38 kg

8x38 kg

Worksæt:

10x58 kg

10x58 kg - Let, let, men jeg skulle have lavet tre sæt.

Chins (underhånds, wide-grip (så bredt som muligt))

Jeg kørte let i dag!

10xBW+10 kg

8xBW+10 kg - Whaaat, den kørte godt! :w00t: Overskud!

French Press

10x32 kg

10x32 kg - Ekstremt let! Alt for let! :dry:

EZ-Barbell Curls

10x37 kg

10x37 kg - Sad godt! :4thumbup:

Military Press

10x33 kg

10x33 kg - :devil: Let, men masser af overskud!

Squat

Opvarmning

12x38 kg

12x38 kg

Worksæt

10x62 kg

10x62 kg

10x62 kg - Lækkert!

Leg Curls

10x30 kg

10x30 kg - Kort pause!

Lateral Raise

12x9 kg

12x9 kg - Let!

2 sæt swiss ball-crunches, læg og side bends.

1 t. og 45 min. :innocent: Ekstremt god træning! :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

søren: Jep, essensen har ret. :wink: Til tider (for ofte) sker det også, at jeg bliver forstyrret under træningen, da jeg træner hjemme. Pausen ligger på 2-3 min. mellem de tre store øvelser, jeg laver (bb rows) og ellers mellem 1 og 2 minutter.

Træningen i går var dog ikke så god tidsmæssigt, men styrkemæssigt var den helt i top! Logger om snart. :wink:

Tak for kommentaren, begge! :smile:

Link to comment
Share on other sites

HST, cyklus 2, 10 reps, 3. onsdag.

Bænkpres

Opvarmning:

8x38 kg

8x38 kg

Worksæt:

10x69,5 kg

10x69,5 kg

10x69,5 kg - :w00t: Det gik godt! :w00t:

Men her blev jeg afbrudt i træningen, og det varede en halv time. :crybaby::unhappy:

Incline Dumbbell Bench Press

10x28,5 kg

10x28,5 kg - Efter den lange pause smed jeg lidt ekstra kg på... Måske for tæt på det, jeg har sat som 10RM (29 kg), men jeg tror også, den er for lav.

BB Bent-over Rows

Opvarmning:

8x38 kg

8x38 kg

Worksæt:

10x59,5 kg

10x59,5 kg

10x59,5 kg - Super, ret strict, og jeg huskede alle tre sæt! :smile:

Chins (underhånds, wide-grip (så bredt som muligt))

10xBW+10 kg

10xBW+10 kg - Den har aldrig kørt så godt, som den gjorde i går! :blink: Mega let, godt tempo og mega god ROM.

French Press

10x34 kg

10x34 kg - Let!

EZ-Barbell Curls

10x37,5 kg

10x37,5 kg - Fint! :smile:

Military Press

10x34,5 kg

10x34,5 kg - Ret let! :smile:

Squat

Opvarmning

12x38 kg

12x38 kg

Worksæt

10x63 kg

10x63 kg

10x63 kg - Cooool!

Leg Curls

10x32,5 kg

10x32,5 kg - :tongue:

Lateral Raise

12x9 kg

12x9 kg

2 sæt swiss ball-crunches, læg og side bends.

2 t..... God træning på trods af tiden. :smile:

Edited by Little Mr. Big
Link to comment
Share on other sites

Forresten bliver morgendagens træning flyttet til lørdag, da Nut'warrior'ens lillebror har inviteret på spisning og fødselsdagsfest allerede fra 18, og jeg er for bombet til at træne, når jeg kommer hjem fra skole (15), så det bliver bare ved middagstid lørdag i stedet. Jeg regner desværre med at skulle tidligt hjem i morgen, da jeg har en bog og en masse engelsk, som skal klares til i næste uge...

Nå, forhåbentlig indtager jeg så meget føde i skolen og får så meget søvn i nat, at der er masser af overskud til at træne, når jeg kommer hjem i morgen fra skolen, men det er tvivlsomt som sagt.

Fortsæt rigtig god aften til alle!

Link to comment
Share on other sites

HST, cyklus 2, 10 reps, 3. fredag.

Træning en halv time og en portion koldskål efter jeg kom hjem fra skole.

Bænkpres

Opvarmning:

8x38 kg

8x38 kg

Worksæt:

10xca. 72 kg (deromkring) kg

10xca. 72 kg (deromkring) kg

10xca. 72 kg (deromkring) kg - Korte pauser, og jeg var som nævnt lige kommet hjem og ret bombet, så det var rimelig tungt - men skønt! :w00t:

Incline Dumbbell Bench Press

10x28,5 kg

10x28,5 kg - Meget kort pause og pænt tungt.

BB Bent-over Rows

Opvarmning:

8x38 kg

8x38 kg

Worksæt:

10x60 kg

10x60 kg

10x60 kg - Kørte godt!

Chins (underhånds, wide-grip (så bredt som muligt))

10xBW+10 kg

10xBW+10 kg - Rimeligt

French Press

10x34 kg

10x34 kg - :tongue:

EZ-Barbell Curls

10x39 kg

10x39 kg - Hmm... OK. Jeg synes, den kunne sidde bedre i biceps.

Military Press

10x35 kg

10x35 kg - Jeg skulle lige overtale mig selv om, at det ikke var tungt, fordi jeg plejer at være en slapssvans, når det begynder at blive bare en smule tungt med mange reps i denne øvelse, og det var bare peace of cake! :w00t:

Squat

Opvarmning

12x38 kg

12x38 kg

Worksæt

10x65 kg

10x65 kg

10x65 kg - Under bicepstræningen kom en kammerat op, som skulle med til fødselsdagsfest, når jeg var færdig, og han tjekke dybden her - og den var under parallel. Da jeg er BB'er, skal jeg lige sørge for ikke at gå heeelt så dybt i morgen. :smile: Men uf, den er lækker, den øvelse! Glæder mig, til 5 reps-ugen begynder!

Leg Curls

10x34 kg

10x34 kg - Let!

Lateral Raise

12x9 kg

12x9 kg

2 sæt swiss ball-crunches, læg og side bends.

1 t. og 40 min. Ekstremt godt tempo, ind til han kiggede op, men en vildt fed træning! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share