Little Mr. Big's log


Little Mr. Big
 Share

Recommended Posts

HST, cyklus 2, 10 reps, 4. mandag.

Bænkpres

Opvarmning:

8x38 kg

5x58 kg

Worksæt:

10x73 kg

10x73 kg

9x73 kg - Kørte udmærket, men jeg turde ikke tage den sidste 10.

Incline Dumbbell Bench Press

10x29 kg

10x29 kg - LET! :w00t: Ikke ventet!

BB Bent-over Rows

Opvarmning:

8x38 kg

8x38 kg

Worksæt:

10x62 kg

10x62 kg

10x62 kg - God som altid!

Chins (underhånds, wide-grip (så bredt som muligt))

10xBW+10 kg

10xBW+10 kg - Lidt tungere end normalt.

French Press

10x35,4 kg - jeg med lidt ekstra låse på for at ramme så tæt på de 36 kg som muligt)

10x35,4 kg - LÆKKERT!

EZ-Barbell Curls

10x40 kg - Her blev jeg ringet op for at hjælpe en fra klassen med tysk. Jeg havde sagt, hun bare kunne ringe, så det var okay. Det kostede 10 min., men det går nok.

10x40 kg

5x40 kg - Narrow grip. Jeg synes ikke, at hverken biceps eller triceps får nok tæsk, men jeg har jo også længe været vant til masser af volumen... :dry:

Military Press

10x37 kg

10x37 kg - FUCK!!! EN GUDEØVELSE! Det synes jeg ikke normalt, men det gik mega godt!

Squat

Opvarmning

12x38 kg

12x38 kg

Worksæt

10x67 kg

10x67 kg

10x67 kg - Easy, og jeg gik ikke helt så langt ned som sidst! :4thumbup: BB'er!

Leg Curls

10x35 kg

10x35 kg - Mit 10RM er sat til 34, og det er vist for let...

Lateral Raise

12x9 kg

12x9 kg

2 sæt swiss ball-crunches, læg og side bends.

1 t. og 40 min. Rigtig god træning! Nu vil jeg sove!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 430
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

HST, cyklus 2, 10 reps, 4. onsdag

Bænkpres

Opvarmning:

8x38 kg

8x38 kg

5x58 kg

Worksæt:

10x75 kg

10x75 kg

9x75 kg - Tuuungt!

Her stak hunden af to gange... Hmm...

Incline Dumbbell Bench Press

10x29 kg

10x29 kg - Tungt, og jeg prøver 31,5 kg i morgen! :w00t:

BB Bent-over Rows

Opvarmning:

8x38 kg

8x38 kg

Worksæt:

10x63 kg

10x63 kg

10x63 kg

Chins (underhånds, wide-grip (så bredt som muligt))

10xBW+10 kg

10xBW+10 kg - Det gik rigtig godt!

French Press

10x37 kg

10x37 kg - Nøjs, dén gik godt! :smile:

EZ-Barbell Curls

10x42 kg

10x42 kg - Tungt og godt!

Military Press

10x38 kg

10x38 kg - Hmm, sidste sæt var, som MP er på de dårligste dage! :dry: Jeg fik ondt i lænden, på trods af at jeg står med forskudte fødder, og der var for lidt tempo, så den blev ekstremt tung! Jeg tager 40 kg næste gange alligevel! :wink:

Squat

Opvarmning

8x38 kg

8x38 kg

Worksæt

10x68 kg

10x68 kg

10x68 kg - Super!

Leg Curls

9x37,5 kg

8x37,5 kg - :innocent:

Lateral Raise

12x9 kg

12x9 kg

2 sæt swiss ball-crunches, læg og side bends.

1 t. og 40 min. Fin træning!

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal da også lige tilføje, at der var vægtpr. i morges... :innocent:

75,1 kg i boxershorts... :innocent: Jeg kan ikke lige heeelt forstå den store forøgelse, men jeg er nok begyndt at spise noget pænere. :wink: Dog har mine abs ikke været så tydelige, siden inden jeg begyndte at træne (og spise). :w00t: HST! :devil:

Edited by Little Mr. Big
Link to comment
Share on other sites

Det lyder godt Thomas :devil: .. der skal bare smides nogle kg på ... vi er vist pt. i samme sitaution...vægtforøgelse :bigsmile: ... det er lidt en ambivalent tid - i hvert fald for mig!! ... jeg elsker at spise igennem når jeg har trænet, og blive mere massiv, og for mit vedkommende stiger jeg med 99 % sikkerhed i styrke ...men lidt forfængelig er jeg jo også, - og ekstra spæk pynter jo ikke ligefrem :wink: .. men hvad ... det går jo nok alt sammen!! - I øvrigt ser det rigtig godt ud med træningen, - godt at se du får trænet regelmæssigt :smile: Du må jo lige smide billeder op efter du er færdig med programmet!

Link to comment
Share on other sites

Det lyder godt Thomas  :devil: .. der skal bare smides nogle kg på ... vi er vist pt. i samme sitaution...vægtforøgelse  :bigsmile: ... det er lidt en ambivalent tid - i hvert fald for mig!! ... jeg elsker at spise igennem når jeg har trænet, og blive mere massiv, og for mit vedkommende stiger jeg med 99 % sikkerhed i styrke ...men lidt forfængelig er jeg jo også, - og ekstra spæk pynter jo ikke ligefrem  :wink:  .. men hvad ... det går jo nok alt sammen!! - I øvrigt ser det rigtig godt ud med træningen, - godt at se du får trænet regelmæssigt  :smile: Du må jo lige smide billeder op efter du er færdig med programmet!

<{POST_SNAPBACK}>

:tongue: Ja, hele vejen! Jeg plejer jo netop at brokke mig om det modsatte - at jeg ikke får spist nok - og så er dette jo lækkert! For som du siger er der sgu lidt forfængelighed inde bag det nyerhvervede spæk, men jeg prøver nu alligevel at stikke det skråt op og stadig æde i gennem! :w00t: Jeg synes, du har klaret det mega godt, det med at regulere, hvor meget ædelse, der skal indenbords - du så rimelig tough ud, sidst jeg så billeder af dig i hvert fald! :4thumbup:

Tak, tak, og jo, jeg er blevet bedre til at lave mine lektier i god tid, og det vil jeg helst blive ved med - så burde der ikke være nogen problemer - håber jeg. Billeder skal der nok komme. :wink:

Link to comment
Share on other sites

HST, cyklus 2, 10 reps, 4. fredag.

Bænkpres

Opvarmning:

8x38 kg

5x58 kg

3x68 kg

Worksæt:

10x77 kg

10x77 kg

10x77 kg - :w00t::devil: :woot: :devil: Næsten ingen problemer med den! :tongue:

Incline Dumbbell Bench Press

10x31,5 kg - PR og ikke planlagt efter programmet!

8x31,5 kg - Men det tog rimelig godt på andet sæt! :dry:

BB Bent-over Rows

Opvarmning:

8x38 kg

8x38 kg

Worksæt:

10x65 kg

10x65 kg

10x65 kg - Rimelig passende.

Chins (underhånds, wide-grip (så bredt som muligt))

10xBW+10 kg

10xBW+10 kg - Det gik fint! :smile:

French Press

10x39 kg

10x39 kg - Tuuungt og mega lækkert! Er i tossede, den kørte godt i dag! :4thumbup: Tungere end det, jeg skulle løfte efter programmet.

EZ-Barbell Curls

10x44 kg

10x44 kg - Ekstremt tungt! Heller ikke planlagt.

Military Press

10x40 kg

10x40 kg - Den øvelse, sammen med fransk pres, der gik bedst! Jeg var god til at holde tempoet, selvom det var tungt, og så gik det godt! Selvom 10RM er sat til 38 kg. - Rep PR!

Squat

Opvarmning

8x38 kg

8x38 kg

Worksæt

10x70 kg

10x70 kg

10x70 kg - Masser af styrke! :smile:

Leg Curls

10x37,5 kg

10x37,5 kg - Rep PR!

Lateral Raise

12x10,9 kg

12x10,9 kg - Fint!

2 sæt swiss ball-crunches, læg og side bends.

1 t. og 40 min. Rigtig god træning, og grunden til tiden er mest, at jeg tog mig rigeligt med tid mellem hver øvelse, så jeg ikke brugte så lang tid mellem sættene og havde godt med overskud dér! På mandag begynder 5-reps'ne! :cooldance:

Jeg smutter til Fanø snart.

God weekend!

Link to comment
Share on other sites

Kameraet lå på køkkenbordet i sommerhuset i morges, da jeg stod op, så inden morgenmaden knipsede jeg lige lidt billeder. Og efter maden fik jeg min far til lige at tage lidt udenfor. :wink: Helt upumpet (og stadig sovende! Og med morgenhår).

post-2427-1126468650_thumb.jpg

post-2427-1126468669_thumb.jpg

Edited by Little Mr. Big
Link to comment
Share on other sites

God, jeg trænger til noget sol!!! :blink::laugh:

Jeg er faktisk lidt hulbrystet, men det er vist så småt ved at blive bedre - som massen på de små paTTer bliver bedre... :wink: Når jeg er færdig med HST, skal der nok komme nogle ordentlige billeder op. :smile:

post-2427-1126468737_thumb.jpg

Edited by Little Mr. Big
Link to comment
Share on other sites

HST, cyklus 3, 5 reps, 5. mandag.

Ekstremt god træning!

Bænkpres

Opvarmning:

8x38 kg

5x58 kg

5x68 kg

Worksæt:

5x75,5 kg

5x75,5 kg

5x75,5 kg

5x75,5 kg - 4 sæt... :innocent: Det var meningen, jeg ville lave 3 sæt i alle øvelser, men i de tre store blev det altså til 4. Dagen i går var så let. :tongue:

Incline Dumbbell Bench Press

5x31,5 kg

5x31,5 kg

5x31,5 kg - Meget let!

BB Bent-over Rows

Opvarmning:

8x38 kg

8x38 kg

Worksæt:

5x65,5 kg

5x65,5 kg

5x65,5 kg

5x65,5 kg - Let! :smile:

Chins (underhånds, wide-grip (så bredt som muligt))

5xBW+20 kg

5xBW+20 kg

5xBW+20 kg - Helt klart den øvelse, der kørte bedst! :4thumbup: Volume PR! :devil: Meget let oveni! :blink:

French Press

5x39 kg

5x39 kg

5x39 kg - Easy...

EZ-Barbell Curls

5x44 kg

5x44 kg

5x44 kg - Os nemt her, og hvor jeg glæder mig, til jeg skal til at løfte rigtig tungt i denne øvelse! :devil:

Military Press

5x38 kg

5x38 kg

5x38 kg - For let! 5RM ligger for lavt tror jeg os!

Squat

Opvarmning

8x38 kg

8x38 kg

Worksæt

5x70 kg

5x70 kg

5x70 kg

5x70 kg - Ingen problemer her heller!

Leg Curls

5x37,5 kg

5x37,5 kg

5x37,5 kg - Nemt!

Lateral Raise

12x10,9 kg

12x10,9 kg - Fint!

2 sæt læg og side bends. 3 sæt swiss ball-crunches,

1 t. og 30 min. Godt med tempo! :4thumbup: Mellem 1-2 min. pause mellem sættene i alle øvelser.

Edited by Little Mr. Big
Link to comment
Share on other sites

Der er sq kommet noget masse på dig  :4thumbup:

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

:wink: Takker, Niklas!

Får du selv trænet forresten? :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Tjae, det er da gået nogenlunde her de sidste 4 ugers tid. Så må det jo bare fortsætte. Min log er bare lidt off for siden, så nok derfor det ser lidt sløvt ud :bigsmile:

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

Der er sq kommet noget masse på dig  :4thumbup:

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

:wink: Takker, Niklas!

Får du selv trænet forresten? :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Tjae, det er da gået nogenlunde her de sidste 4 ugers tid. Så må det jo bare fortsætte. Min log er bare lidt off for siden, så nok derfor det ser lidt sløvt ud :bigsmile:

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

Ah, okay. Ja, okay. Hvordan ser det så ud med styrken i forhold til tidligere? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Der er sq kommet noget masse på dig  :4thumbup:

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

:wink: Takker, Niklas!

Får du selv trænet forresten? :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Tjae, det er da gået nogenlunde her de sidste 4 ugers tid. Så må det jo bare fortsætte. Min log er bare lidt off for siden, så nok derfor det ser lidt sløvt ud :bigsmile:

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

Ah, okay. Ja, okay. Hvordan ser det så ud med styrken i forhold til tidligere? :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er desværre meget det samme. Tror faktisk ikke jeg er blevet stærkere i noget, endnu. Men tror nu en lille kostændring kunne gøre underværker. Skal bare tage mig sammen. Det er mit største problem.

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

Der er sq kommet noget masse på dig  :4thumbup:

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

:wink: Takker, Niklas!

Får du selv trænet forresten? :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Tjae, det er da gået nogenlunde her de sidste 4 ugers tid. Så må det jo bare fortsætte. Min log er bare lidt off for siden, så nok derfor det ser lidt sløvt ud :bigsmile:

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

Ah, okay. Ja, okay. Hvordan ser det så ud med styrken i forhold til tidligere? :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er desværre meget det samme. Tror faktisk ikke jeg er blevet stærkere i noget, endnu. Men tror nu en lille kostændring kunne gøre underværker. Skal bare tage mig sammen. Det er mit største problem.

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

OK. Men omvendt, jeg ville da tro, du var blevet slappere pga. de delvise pause. Stadig samme syge dødløft? :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Der er sq kommet noget masse på dig  :4thumbup:

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

:wink: Takker, Niklas!

Får du selv trænet forresten? :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Tjae, det er da gået nogenlunde her de sidste 4 ugers tid. Så må det jo bare fortsætte. Min log er bare lidt off for siden, så nok derfor det ser lidt sløvt ud :bigsmile:

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

Ah, okay. Ja, okay. Hvordan ser det så ud med styrken i forhold til tidligere? :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er desværre meget det samme. Tror faktisk ikke jeg er blevet stærkere i noget, endnu. Men tror nu en lille kostændring kunne gøre underværker. Skal bare tage mig sammen. Det er mit største problem.

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

OK. Men omvendt, jeg ville da tro, du var blevet slappere pga. de delvise pause. Stadig samme syge dødløft? :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Tjoe, syge og syge. Vil tro max ligger på ca 170, men er begyndt at køre lidt powerclean i stedet. Der er mit max 92,5 kg :smile:

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

Der er sq kommet noget masse på dig  :4thumbup:

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

:wink: Takker, Niklas!

Får du selv trænet forresten? :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Tjae, det er da gået nogenlunde her de sidste 4 ugers tid. Så må det jo bare fortsætte. Min log er bare lidt off for siden, så nok derfor det ser lidt sløvt ud :bigsmile:

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

Ah, okay. Ja, okay. Hvordan ser det så ud med styrken i forhold til tidligere? :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er desværre meget det samme. Tror faktisk ikke jeg er blevet stærkere i noget, endnu. Men tror nu en lille kostændring kunne gøre underværker. Skal bare tage mig sammen. Det er mit største problem.

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

OK. Men omvendt, jeg ville da tro, du var blevet slappere pga. de delvise pause. Stadig samme syge dødløft? :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Tjoe, syge og syge. Vil tro max ligger på ca 170, men er begyndt at køre lidt powerclean i stedet. Der er mit max 92,5 kg :smile:

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

:4thumbup: Det er sgu rigtig flot, begge dele! :devil: Fik du nakket de 200 kg DL nogensinde? :tongue: Ellers er det da også lidt til motivationen! :wink:

Link to comment
Share on other sites

HST, cyklus 3, 5 reps, 5. onsdag.

Ekstremt med overskud på trods af jeg kom i seng halv to! :blink:

Hurtig træning med max ét minut mellem hvert sæt, og fuck, hvor det bare spillede! :cooldance:

Bænkpres

Opvarmning:

8x38 kg

5x58 kg

5x68 kg

Worksæt:

5x78 kg

5x78 kg

5x78 kg

5x78 kg - Absolut ingen problemer, hvilket jeg ellers havde regnet med, da det plejer at kome ved det sidste sæt en smule, men på trods af kortere pause mellem sættene gik det super! :4thumbup:

Incline Dumbbell Bench Press

5x33,5 kg - Meget let!

5x35,5 kg - Meget let!

5x33,5 kg - Tuuuungt! :tongue:

BB Bent-over Rows

Opvarmning:

8x38 kg

8x38 kg

Worksæt:

5x68 kg

5x68 kg

5x68 kg

5x68 kg - Perfekt!

Chins (underhånds, wide-grip (så bredt som muligt))

5xBW+20 kg

5xBW+20 kg

5xBW+20 kg - Her er jeg jeg i hvert fald vant til mere pause - men det gik da udmærket! :wink: På mandag øger jeg med flere skiver... Men jeg bruger som (langt) tidligere nævnt et læderbælte, da jeg ikke har så mange muligheder - så jeg havde i går bæltehuller fra mandagens træning på skindet. I dag kan bælteaftrykket ses hele vejen rundt! :laugh: Og det gør også rimelig ondt, når jeg løfter! :dry::devil:

French Press

5x40 kg

5x40 kg

5x40 kg - Ingen problemer!

EZ-Barbell Curls

5x45kg

5x45 kg

5x45 kg - Ret nemt.

Military Press

5x42 kg

5x42 kg

5x42 kg - Ingen problemer. 5RM skulle været sat højere.

Squat

Opvarmning

4x42 kg

5x58 kg

Worksæt

5x72 kg

5x72 kg

5x72 kg

5x72 kg - Nemt.

Leg Curls

5x3 kg

5x38 kg

5x38 kg

Lateral Raise

5x11,5 kg

5x11,5 kg

5x11,5 kg - Let, let.

2 sæt læg og side bends. 3 sæt swiss ball-crunches,

1 t. og 30 min. Jeg var en halv time om squat, leg curls, lateral raises og de små øvelser til sidst. :innocent: Pausen mellem sættene var stadig 1 min., men mellem øvelserne var den nok mere end ved øvelserne før. Fantastisk god træning!

Link to comment
Share on other sites

Der er sq kommet noget masse på dig  :4thumbup:

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

:wink: Takker, Niklas!

Får du selv trænet forresten? :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Tjae, det er da gået nogenlunde her de sidste 4 ugers tid. Så må det jo bare fortsætte. Min log er bare lidt off for siden, så nok derfor det ser lidt sløvt ud :bigsmile:

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

Ah, okay. Ja, okay. Hvordan ser det så ud med styrken i forhold til tidligere? :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er desværre meget det samme. Tror faktisk ikke jeg er blevet stærkere i noget, endnu. Men tror nu en lille kostændring kunne gøre underværker. Skal bare tage mig sammen. Det er mit største problem.

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

OK. Men omvendt, jeg ville da tro, du var blevet slappere pga. de delvise pause. Stadig samme syge dødløft? :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Tjoe, syge og syge. Vil tro max ligger på ca 170, men er begyndt at køre lidt powerclean i stedet. Der er mit max 92,5 kg :smile:

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

:4thumbup: Det er sgu rigtig flot, begge dele! :devil: Fik du nakket de 200 kg DL nogensinde? :tongue: Ellers er det da også lidt til motivationen! :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Gjorde jeg ski ikke. Tror jeg havde sat et lidt urealistisk mål. :tongue:

Btw, nice chins og incline bænk :4thumbup: - Gid jeg kunne tage lidt chins

:crybaby::wink:

Men jeg kommer jo ingen vegne når jeg ikke træner dem så ofte. Måske er der en forklaring :smile:

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

Der er sq kommet noget masse på dig  :4thumbup:

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

:wink: Takker, Niklas!

Får du selv trænet forresten? :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Tjae, det er da gået nogenlunde her de sidste 4 ugers tid. Så må det jo bare fortsætte. Min log er bare lidt off for siden, så nok derfor det ser lidt sløvt ud :bigsmile:

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

Ah, okay. Ja, okay. Hvordan ser det så ud med styrken i forhold til tidligere? :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er desværre meget det samme. Tror faktisk ikke jeg er blevet stærkere i noget, endnu. Men tror nu en lille kostændring kunne gøre underværker. Skal bare tage mig sammen. Det er mit største problem.

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

OK. Men omvendt, jeg ville da tro, du var blevet slappere pga. de delvise pause. Stadig samme syge dødløft? :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Tjoe, syge og syge. Vil tro max ligger på ca 170, men er begyndt at køre lidt powerclean i stedet. Der er mit max 92,5 kg :smile:

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

:4thumbup: Det er sgu rigtig flot, begge dele! :devil: Fik du nakket de 200 kg DL nogensinde? :tongue: Ellers er det da også lidt til motivationen! :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Gjorde jeg ski ikke. Tror jeg havde sat et lidt urealistisk mål. :tongue:

Btw, nice chins og incline bænk :4thumbup: - Gid jeg kunne tage lidt chins

:crybaby::wink:

Men jeg kommer jo ingen vegne når jeg ikke træner dem så ofte. Måske er der en forklaring :smile:

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

Nu troede jeg endda helt og holdent på dig!!! :poking::tongue:

Takker, men inc. bænk, syens jeg selv, var rimelig skuffende... :dry: Og jeg tror, du har ret i, der måske skal trænes lidt chins, før du bliver stærkere i dem, :wink: men det er da bar' at komme i gang!! :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share