Træning med kropsvægt


J.B
 Share

Recommended Posts

Træning

opvarming: roning

Benpres:

opv.

3x10@ 160kg

DB rows:

8@ 28,5 kg

8@ 34 kg

6@ 36,3 kg

2x6@ 38,8 kg

2x8@ 36,3 kg

Leg Curl:

12@ 40 kg

2x12@ 45 kg

10@ 45 kg

pulldown med underhåndsgreb:

2x6@ 175 lb

6@ 187,5 lb

Hammer curl:

3x8@ 16 kg

mave på skråbænk

3x10@ 5 kg

tid: 1:32:02

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning

opvarming: roning

Bænkpres:

opv.

2@ 100 kg

3x2@ 102,5 kg sidste rep var tung. Har fået noget kridt til hænderne. Det giver overraskende bedre greb.

Siddende DB skulderpres:

3x8@ 22kg

2x12@ 22kg

10@ 22kg kørte godt

Dips:

4x8@ 5kg

10@ 5kg

Incline cable cross

3x10@ 25 kg

Front raises:

4x8@ 10 kg

tid: 1:36:32

Link to comment
Share on other sites

Træning

opvarming: roning

Benpres:

opv.

4x10@ 170kg

Rows med overhåndsgreb:

5x10@60 kg

Supported chins:

4x12 @ hul 7

Bend over laterals

5x8@9 kg

BB curls:

3x8@ 30 kg

2x10@ 30kg

mave på skråbænk

3x10@ 5 kg

tid: 1:43:05

Link to comment
Share on other sites

Træning

opvarming: roning

Incline DB press:

6x10@ 30kg jow tak

DB Flies

4x12@16kg

Military press:

4x12@ 32,5kg

Incline closegrip bænkpres:

2x10@ 42,5kg

10@ 50kg

10@ 55kg

9@ 55kg

Triceps disko i kabel:

4x10@27,5 kg

tid:1:28:01

Link to comment
Share on other sites

Træning

opvarming: roning

Benpres:

opv.

3x10@ 180kg

DB rows:

8@ 28kg

8@ 34kg

6@ 38,8kg

8@ 38,8kg

6@ 42kg

8@ 38,8kg

Leg Curl:

4x12@ 45 kg

pulldown med underhåndsgreb:

3x6@ 187,5 lb

Hammer curl:

3x8@ 16,2 kg

mave på skråbænk

3x10@ 10 kg

Db curls:

2x8@18kg Tog lige et par sæt for sjov. Pænt hårdt

tid: 1:29:31

Link to comment
Share on other sites

"For sjov"? :hmmm:

Diskodreng... :nonono::tongue:

jeg skulle vente på en af mine 2 unge lærlinge, så kunne lige så godt få smidt noget mere masse på biceps. For det er fandme det kællingerne vil have. Det ved du også godt. Så hvis du vover at kalder mig diskodreng en gang til, skal jeg personligt svine dig så meget til på hele internettet, at du ville ønske at du boede i et hul. Jeg har så mange billeder at dig hvor du står med pikker parat til lir.

Pasta, Pasta og Pasta!!!!

Ja men ikke i så store mængder som dig. Får ellers spist godt for tiden og tager stødt og roligt på. Jeg bliver fandme så lee' at du ikke kan fatte det. Jeg siger dig at jeg bliver så stærk så du tror det er løgn. Jeg skal fandme ud og gennem tæve nogle idioter så meget, at de fortryder at de nogen sinde blev født. Jeg tager dem og løfter dem op og smider dem ind i en væg. De kan fandme bare komme an. De skal få så mange høvl at de ville ønske at de lå hjemme hos deres mor. Som jeg iøvrigt har knaldet. Du tror det er løgn når jeg siger at alle der overhoved tænker på at snakke til mig vil fortryde det. De skal få så mange klø som de aldrig har fået før. Om det så er ti perkere med knive skal jeg rive dem så meget rundt, at det eneste de kan sige er mor, for det er fandme det eneste fisse de får. Ja sådan går lortet ned når man drikker sit eget pis. Det får de at lære. Hvis det ikke var fordi jeg var så beskeden ville jeg sku overtage hele verden. Det kan jeg godt sige dig. Så hvis du prøver på noget er du færdig! OK kammerat knap så smart! :devil::devil::devil::devil:

Noget helt andet er, at da jeg var oppe at slås med en nasty fyr idag, revnede mine busker fandme. Det får man ud af at være så fucking lee'. Da jeg så, efter at have giver ham en næsetyver og ørefigne, skulle ned og drikke, åbnede jeg fandme øl med en 2 krone. For fanden jeg er en nasty mother fucker. Det er bare råstyker så det siger spar 2.

Link to comment
Share on other sites

Har du nu været forbi kemi fakultetet igen?

Rommel

Nej det var sidste fredag. Der var for øvrigt en kæmpe idiot som i den grad fortjente at smage en af fars håndmader. Desværre var der 10 gutter der holdt mig tilbage, ved at love mig at jeg måtte besøge deres mødre så tit jeg ville. Alligevel var jeg så tæt på at sparke hans nosser så langt op kroppen på ham, at han kunne smage dem. Heldig fyr siger jeg bare.

Link to comment
Share on other sites

jeg skulle vente på en af mine 2 unge lærlinge, så kunne lige så godt få smidt noget mere masse på biceps. For det er fandme det kællingerne vil have. Det ved du også godt. Så hvis du vover at kalder mig diskodreng en gang til, skal jeg personligt svine dig så meget til på hele internettet, at du ville ønske at du boede i et hul. Jeg har så mange billeder at dig hvor du står med pikker parat til lir.

Ja men ikke i så store mængder som dig. Får ellers spist godt for tiden og tager stødt og roligt på. Jeg bliver fandme så lee' at du ikke kan fatte det. Jeg siger dig at jeg bliver så stærk så du tror det er løgn. Jeg skal fandme ud og gennem tæve nogle idioter så meget, at de fortryder at de nogen sinde blev født. Jeg tager dem og løfter dem op og smider dem ind i en væg. De kan fandme bare komme an. De skal få så mange høvl at de ville ønske at de lå hjemme hos deres mor. Som jeg iøvrigt har knaldet. Du tror det er løgn når jeg siger at alle der overhoved tænker på at snakke til mig vil fortryde det. De skal få så mange klø som de aldrig har fået før. Om det så er ti perkere med knive skal jeg rive dem så meget rundt, at det eneste de kan sige er mor, for det er fandme det eneste fisse de får. Ja sådan går lortet ned når man drikker sit eget pis. Det får de at lære. Hvis det ikke var fordi jeg var så beskeden ville jeg sku overtage hele verden. Det kan jeg godt sige dig. Så hvis du prøver på noget er du færdig! OK kammerat knap så smart! :devil::devil::devil::devil:

Noget helt andet er, at da jeg var oppe at slås med en nasty fyr idag, revnede mine busker fandme. Det får man ud af at være så fucking lee'. Da jeg så, efter at have giver ham en næsetyver og ørefigne, skulle ned og drikke, åbnede jeg fandme øl med en 2 krone. For fanden jeg er en nasty mother fucker. Det er bare råstyker så det siger spar 2.

Nej det var sidste fredag. Der var for øvrigt en kæmpe idiot som i den grad fortjente at smage en af fars håndmader. Desværre var der 10 gutter der holdt mig tilbage, ved at love mig at jeg måtte besøge deres mødre så tit jeg ville. Alligevel var jeg så tæt på at sparke hans nosser så langt op kroppen på ham, at han kunne smage dem. Heldig fyr siger jeg bare.
For fanden man, er den nu gal med dig igen?!? Du skulle fandme have såden omgang tæv at du ikke kunne stå op i flere dag. Jeg skulle personligt give dig dem, hvis ikke det var fordi du bor på den lille lorte ø til fyn. Sætter aldrig mine ben på den lortebefængde ø om jeg så fik 100 guldkusser for det.

Nej du er bare en lille linselus der kræver opmærksomhed. Jeg kender udemærket din slags. Dengang jeg var kok i vietman, lærte jeg nogle sandheder. Alle som dig er kun ude på èn ting. At få den så langt op i røven at du kan smage dig selv. Det er fandme det eneste sådan nogle som dig tænker på. Jeg kunne meget vel sende to store negere over og ordne den lille sag. Jeg skulle bare gå en tur i den skumle del af kbh, og de første to negere jeg så ville jeg fortælle at de havde 2 valgmuligheder. Tage til fyn og kneppe medieluderen moos i røven, eller få smadret deres kraniet ved hjælp af et brønddæksel og min højrefod. Der er vist ingen tvivl om at de ville skynde sig til fyn og straffe dig noget så grusomt.

Moralen er at du lige kan vove på at blive syg igen. Det er fandme dårlig stil.

Hvis du var stiv, så er der sgu' :thumb: for stavning og grammatik!

Link to comment
Share on other sites

Træning

opvarming: roning

Bænkpres:

opv.

2@ 102,5kg

3x2@ 105 kg Jeg er så ond, at vægten ikke turde være tung :devil:

Forresten er det en super PR. Har aldrig før løftet 105kg

2. sæt

Siddende DB skulderpres:

8@ 22kg

4x8@ 24kg

7@ 24kg

Dips:

5x8@ 10kg

Incline cable cross

3x10@ 27,5 kg

Front raises:

4x8@ 12 kg

tid: 1:38:58

Her er lidt andet guf:

åbner øl med 1-krone

Åbner øl med 25-øre

Edited by J.B
Link to comment
Share on other sites

Du er sgu' stærk i bænk (læs: kan løfte næsten lige så meget som mig) :tongue:

:laugh:

Det er bare fjollet.

Kan du også åbne øl med en avis?

Jeg kan løfter meget mere end dig. Min kampkraft stiger konstant i disse dage. :devil:

Det må jeg prøve.. men er der skal man jo folde den på en special måde før man kan?

Link to comment
Share on other sites

Træning

opvarming: roning

Incline DB press:

2x10@ 30kg

9@ 30kg

3x8@ 30 kg

Military press:

2x12@ 35kg

2x10@ 35kg

DB Flies

4x12@16kg

Incline closegrip bænkpres:

10@ 45kg

4x10@ 50kg

Triceps disko i kabel:

3x10@ 30kg

Mave på skråbænk

3x10@ 10 kg

tid:1:37:33

Hmm første træning efter en helt fantastik sjov weekend, med 3 dages koncentreret druk, har sat sine spor, også her i loggen :laugh: Min mave er fuckede up og jeg har næsten ingen appetit. Træningen i dag var derfor unden den helt store gejst. Har også tabt mig lidt.

Må lige komme ind i kampen igen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan løfter meget mere end dig. Min kampkraft stiger konstant i disse dage. :devil:

Det må jeg prøve.. men er der skal man jo folde den på en special måde før man kan?

Den skal vist rulles meget hårdt, og så man får lavet en kant på den.

Præcis hvordan kan jeg ikke sige/afsløre :tongue:

Jeg kan her efter weekendens strabadser se du er seriøs i kampen om at blive stærkeste DTU-MOL'er. Nu jeg tænker over det er jeg faktisk lidt i tvivl om hvem det skulle være i bænk. Soulfly har vist fucket up skulder. Jeg har ikke lavet et rigtig max meget meget længe, så måske er det nygren. Er vi flere?

Vi må da lave en battle en dag :devil:

Nå ja, der er da vist også lige JL, som jeg mener at kunne huske owner alle os andre i bænken, men så kan vi jo battle om andenpladsen.

Minder mig om en af de gode Chuck Norris facts

In fine print on the last page of the Guinness Book of World Records it notes that all world records are held by Chuck Norris, and those listed in the book are simply the closest anyone else has ever gotten.
Link to comment
Share on other sites

Jeg kan her efter weekendens strabadser se du er seriøs i kampen om at blive stærkeste DTU-MOL'er. Nu jeg tænker over det er jeg faktisk lidt i tvivl om hvem det skulle være i bænk. Soulfly har vist fucket up skulder. Jeg har ikke lavet et rigtig max meget meget længe, så måske er det nygren. Er vi flere?

Vi må da lave en battle en dag :devil:

Jeg må vist lige indskyde at Soulfly vist er kommet sig over problemerne i skulderen. Så jeg "frygter" vi måske der har en favorit i bænken. Men vil tillade mig ved samme lejlighed at nævne at han til gengæld ikke kan nappe mig i DB Bænkpres :tongue: JB ånder mig i nakken i bænkpres og hvis han kan holde sig fra bajerne, stiger odds'ne på mig som vinder.

Dødløft kan jeg mindes at MaxPower og jeg havde ens PR for et par år siden.

Squat overlader jeg ihvertfald til jer andre. Her har jeg ikke meget at skulle ha' sagt. Tror Soulfly er en stabil squatter, men mener også MaxPower har været/er en favorit i den.

JL !!?, ja ham glemmer vi lige lidt :wink:

Chuck Norris facts er for sjovt. Ganske god underholdning.

Link to comment
Share on other sites

Soulfly er jo også et ordentligt lokum (mest på den mest positive måde :tongue: ), så det er jo klart han har lidt at rykke med.

Hvad er nivaeuet i db bænk - og er det flad eller incline?

Dødløft med seriøse kg har jeg ikke lavet i 100år, så jeg aner ikke hvad jeg er god for der.

Squat er jeg ved at komme tilbage i :devil: - se log senere idag

Link to comment
Share on other sites

Soulfly er jo også et ordentligt lokum (mest på den mest positive måde :tongue: ), så det er jo klart han har lidt at rykke med.

Hvad er nivaeuet i db bænk - og er det flad eller incline?

Dødløft med seriøse kg har jeg ikke lavet i 100år, så jeg aner ikke hvad jeg er god for der.

Squat er jeg ved at komme tilbage i :devil: - se log senere idag

Tja jeg foretrækker flad bænk til db bænk.

Ja Soulfly vejer lige over 0,1 ton, og det er uden "dunk" som der er placeret på visse andre :blush:

Tror selv jeg er god for 145 kg i squat men der har du vel været for lang tid siden ?

Link to comment
Share on other sites

Vi må da lave en battle en dag :devil:

Nå ja, der er da vist også lige JL, som jeg mener at kunne huske owner alle os andre i bænken, men så kan vi jo battle om andenpladsen.

Det kunne da være sjovt. Har heller aldrig set dig deroppe, men det er vel fordi du træner på mærkelige tidspunkter :tongue:

Hvem er JL ? Har han trænet deroppe mens jeg har?

Ja Soulfly vejer lige over 0,1 ton, og det er uden "dunk" som der er placeret på visse andre :blush:

Ja på det punkt slår du sku de fleste :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hvem er JL ? Har han trænet deroppe mens jeg har?
Det tror jeg ikke. Mener han fik travlt i en periode med noget skole og så fik han ikke trænet og nu kan han ikke komme i.gang igen. Kedelig prioritering.
Ja på det punkt slår du sku de fleste :laugh:
Det var så her jeg gerne ville have haft noget opbakning. Nu er min selvtilllig røget helt i bund :unhappy:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share