Træning med kropsvægt


J.B
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tror snart at det er på tide, at du begynder at køre lidt tungere i de presseøvelser :smile:

Jow for helvede jeg skal fandme rive de vægte så meget rundt at de ville ønske de var opvokset i et økologisk bofælleskab.

Jeg har fandme ikke fået trænet et skid med de fandens vægt. Har da fået løftet en del flasker her på det sidste. Samtidig har jeg hoppet op og ned en helt masse. Det er fandme ikke sundt i længden.

Link to comment
Share on other sites

Træning

opvarming: roning

Benpres:

3x10@ 190kg

Sidste sæt blev lige delt op i 2 reps pause og så 8 reps.. Slog en skid og skulle lige lade være med at grine.

Incline DB press:

6x6@ 34kg

pullups:

3x8@bw

gad ikke mere.. har været lidt forkølet de sidsste par dage så energien var der ikke rigtig.

tid:1:11:17

Link to comment
Share on other sites

Træning

opvarming: roning

Benpres:

3x10@ 200kg

Bænkpres:

opv.

6@ 90kg

4x7@ 90kg sidste rep forced :laugh:

Kunne godt mærke det i patten fra sidst, med eftersom centret har lukket frem til en lørdag søndag stykker skulle den bare har lidt gas.

DB rows:

4x8@ 38,8kg

tid: 1:07:13

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

træning

opvarming: roning

Benpres:

2x10@ 210kg

7@ 210kg

Incline DB press:

4x6@ 36kg

5@ 36kg

pulldown:

3x6@85 kg

tid: 0:48:13

Damn det var bare mega varmt.. svedet som et svin og drak alt for meget vand

Link to comment
Share on other sites

Træning

opvarming: roning

Bænkpres:

opv.

5@5 95kg

Det var sku med overskud.. de fløj bare op.

Siddende DB skulderpres:

5x6@ 24,3kg

Det var sku hårdt for venstre skuldre

Dips:

4x8@ 15kg

6@ 15kg

Incline cable cross

3x8@ 30 kg

Front raises:

3x8@ 12 kg

tid: 1:13:28

Link to comment
Share on other sites

Træning

opvarming: roning

Squat:

opv.

4x8@ 70kg

Så fik jeg prøvet lidt squat igen efter lang tids pause..

Bænkpres:

opv.

4@5 97,5kg

5@ 100kg

Hold da kæft hvor jeg er ond.. De 97,5 føltes lette, så skulle lige prøve med 100 og de kom også op uden større besvær.

DB rows:

3x8@ 42kg

Military:

3x8@ 50kg

tid: 1:00:21

Link to comment
Share on other sites

Skulle have trænet i dag men enten lavede jeg et eller andet i går, ellers har squatten kneppet min lænd igen :sneaky2: Har dog endelig fået bestilt tid til fys.. I stedet for at træne har jeg så stenet og skrevet om gårsdagens begivenheder :blink:

Igår skulle jeg lave en matematikopgave sammen med 2 andre. Vi mødes ude hos den ene, der bor lige ved siden af Frederigsberg have. Efter et stykke tid, blev vi enige om at vi lige måtte en tur i haven og spille noget frisbee. Da vi så kom hjem efter en 1½ times tid, skulle vi lige have lidt mad så vi hentede et par bacon cheese burgere. Erik og jeg havde på forhånd aftalt at vi skulle i byen om aftenen. Ved en 17 tiden pakkede vi sammen og gik hen til erik og fik en is og provianterede med nogle øl, til den forestående gåtur ind til kongens have. På vejen derind så vi så mange flotte piger at man blev helt våd i røven af indestængt lider :laugh:

Nå men efter gåbajerne var blev drukket var vi ved at nærme os. Før vi kunne begive os ind i haven, skulle vi lige have lidt mere til halsen, så vi købte en kasse harboe ren pilser med en temperatur lige omkring de 37 grader. Som et resultat af den lange gåtur, der i den grad havde gjort os tørstige, og de dejlige øl, gik der ikke lang tid før der var forsvundet foruroligende mange. Erik havde aftalt med nogle af hans venner at de skulle komme og drikke sammen med os. Med sig havde de en kasse elefanter :superman: Herfra gik det om muligt endnu stærkere med at få hældt noget i dunken. Den ene ven, Henrik, hverken studerede eller arbejdede. For at tjene lidt penge var han så en ivrig sæddonor :laugh:

Da haven lukkede kl. 22 begav vi os over til nordmanden erik fra mit studie. På vejen nåede Henrik og jeg at smadre de fleste af de tomme flasker i den ene kasse fordi vi skulle se om vi kunne svinge den en omgang rundt. Vi kunne første gang, men anden gang gik det galt. Efter at have samlet de fleste af glasskårene op, gik vi videre og endte oppe hos nordmanden. Efter et par timer, blev jeg ret træt og synes det var en god ide lige at tage en lille lur. Jeg blev så vækket og revet med udenfor så vi kunne komme i byen. Da jeg var kommet lidt til mig selv opdagede jeg, at jeg havde fået lange bukser på. Det var fint nok, men jeg kunne bare ikke selv husker at have taget dem på, men fik så at vide at det havde de gjort for mig. Vi skulle på JazzHouse fordi de andre kendte en del af dem der arbejdede der, så vi kunne komme gratis ind. Efter lidt bøvl med dørmanden, der ville have at vi alle skulle vise id, kom vi ind. Jeg synes han kiggede lidt sjovt på mig men tænkte ikke videre over det.

Det var min første gang på JazzHouse men kunne hurtigt konstatere at det ikke levede op til sit navn. Musikken var elendig. Nå, men så stødte jeg på et par søde piger og begyndte at snakke med dem. De grinede lidt af mig og spurgte hvorfor jeg var malet i hovedet? Det kunne jeg ikke lige svare på, og spurgte dem så hvad der stod. På panden stod der med store bogstaver SVIN og på kinden stod der sex. Jeg troede ikke helt på dem så tog et billede af mig selv, og kunne konstatere at de havde ret. Jeg gik så over til vennerne og sagde "i kunne sku da godt lige have sagt der stod svin i hovedet på mig" I stedet for at svare brød de ud i latter :laugh:

post-5429-1147469639_thumb.jpg

Nå men resten af aftenen skete der ikke så meget og de andre var enten æskelamme, trætte, eller en kombination. Henrik havde dog imponeret mig ved at prøve at scorre samtlige piger han så. Ved ikke om han nåede at få fat i en men chancen var der ihf :tongue:

Så gik turen hjemad til erik, hvor vi på vejen lige fik en hurtig durum. Damn det smager godt. Det var vist meningen at eriks anden ven troels skulle have været med os, men han var blevet væk.

Om morgenen var han dog kommet tilbage til lejligheden. Han kunne fortælle at han var gået kold på en legeplads hvor der så var kommet nogle falckreddere der havde vækket ham og spurgt ham hvor han boede. Det kunne han ikke helt huske. Så var han endt på kgs. nytov, og ville så tage metroen til nørreport, da der så ikke var så langt at gå. Han faldt så i søvn og vågnede ved lergravsparken. Han var altså taget med det forkerte tog, så han satte sig ind igen. Så gik det hverken værre eller bedre end at han faldt i søvn igen og havnede i vanløse. Næste gang han vågnede var han ved lergravsparken igen. så han måtte tilbage igen. Denne gang lykkedes det ham så at stå af ved nørreport og gå resten af vejen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Træning

Bænkpres:

opv.

4@5 100kg

3@ 100kg

Opspændet kiksede sidste sæt, så fik kun 3 reps.. kunne nok godt have fået ihf 4.

pullups:

3x8@ BW

Military:

4x6@ 50kg

tid: 0:57:13

Sølle træning :laugh:

Link to comment
Share on other sites

På vejen derind så vi så mange flotte piger at man blev helt våd i røven af indestængt lider :laugh:

That's my brother!!! :4thumbup: :tongue:

Tak for en yderst detaljeret og underholdende gengivelse af en arbejdsdag/bytur!

.....hvem var det der sagde, at din log er kedelig?!?! :wink:

Link to comment
Share on other sites

That's my brother!!! :4thumbup: :tongue:

Tak for en yderst detaljeret og underholdende gengivelse af en arbejdsdag/bytur!

.....hvem var det der sagde, at din log er kedelig?!?! :wink:

Det sjove er at det faktisk er rigtigt.. :laugh: om det skyldes pigerne eller den lange gåtur i det varme vejr må være op til den enkelte at bedømme :tongue:

I det mindste bliver der skrevet i den...

:nonono::wink:

Overvejer at ændre min "undertitel" til: "Jeg er en lækker pige med store patter". Så skal der sku nok komme gang i loggen :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share