Kazmaiers total slået


AndersL
 Share

Recommended Posts

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Er de resultater lavet under samme regler som under IPF? Altså kan man forvente, at de ville have lavet samme resultat til et stævne under IPF, eller er der strammere regler at tage hensyn, når eks. Siders Bænk skal op i mod Stærkjærs? :unsure:

under alle om stændigheder ekstremt imponerende vægte de kaster rundt med :devil:

Link to comment
Share on other sites

Det er jo helt vildt. Godt nok imponerede Siders også i Vejle, men de var alligevel et lille spring op. Men nu er den der. Siders er bare ekstremt talentfuld - og der endda plads til lidt forbedringer i squat (jeg tror ikke på han kan forbedre sig væsentligt i DL).

Link to comment
Share on other sites

Klausjensen> Okay, så er det jo helt vildt. Jeg havde bare indtryk af, at russerne og østeuropæerne dominerede verdenseliten, men med de resultater både Siders og Gillingham, men også Tony Cardella og Randall Harris har lavet på det link, du henviste til, så er billedet da vendt, og de er da snart sat ovre østpå. Jeg kan ikke se nogen steder, at de skulle være være i nærheden a totaler på 1100 kg, men til gengæld er Papazov og Barkhatov lidt yngre og stadigvæk i lettere vægtklasser, så det er nok svært at sige....

Det bliver spændende at se næste gang, der er VM :w00t:

Link to comment
Share on other sites

blanco > Amerikanerne har nu altid domineret i +125 - russerne i alle de andre  :lol: (lidt groft sagt)

Okay, det var jeg bare ikke klar over

Russerne har også nogle helt syge totaler i de lavere vægtklasser. Især Barkhatov synes jeg er helt ekstrem :)

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Russerne har også nogle helt syge totaler i de lavere vægtklasser. Især Barkhatov synes jeg er helt ekstrem :)

…og han tabte så sidste år til Oleksy Vyshnytskyy (Hjælp mig Klaus :lol: ) som er Ukrainer og også helt igennem nasty! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Russerne har også nogle helt syge totaler i de lavere vægtklasser. Især Barkhatov synes jeg er helt ekstrem :)

…og han tabte så sidste år til Oleksy Vyshnytskyy (Hjælp mig Klaus :lol: ) som er Ukrainer og også helt igennem nasty! :devil:

Jeg kan udtale det, men jeg kan ikke stave til det. :D :tongue:

Link to comment
Share on other sites

så er billedet da vendt, og de er da snart sat ovre østpå.

:lol: Det er da nu ikke meget der tyder på Nostradamus.

Nope åbenbart ikke, der var jeg for hurtig.

Anyone> Okay, så kan der være andre endnu bedre. Så godt er jeg heller ikke inde i det. Jeg kan bare huske Barkhatov lavede en total på lidt over 1000 kg, til et stævne, der blev linket til her på MOL for noget tid siden (EM?), hvilket jeg synes er ret vildt.

Men jeg bliver sikkert også lettere imponeret, fordi mine egne løft bliver udstillet som endnu svagere end de er i forvejen, når jeg sammenligner med eliteløfternes forsk. resultater opnået til stævner, som der linkes til på MOL. :)

Link to comment
Share on other sites

Men jeg bliver sikkert også lettere imponeret, fordi mine egne løft bliver udstillet som endnu svagere end de er i forvejen, når jeg sammenligner med eliteløfternes forsk. resultater opnået til stævner, som der linkes til på MOL. :)

:blink::blink::blink:

Æhhhhhh, ja, hvad havde du regnet med? :unsure::blink:

Link to comment
Share on other sites

Sikke noget ævl at Siders er ren.

Der er masser af produkter der er ude på minutter og timer.

Bare tænk på Væksthormoner og insulin???

Men han er testklar og det er en helt anden snak!!!!

Synes snart det er svært hvad man skal tro. Efterhånden mistænker man jo alt og alle :(

Link to comment
Share on other sites

Sikke noget ævl at Siders er ren.

Der er masser af produkter der er ude på minutter og timer.

Bare tænk på Væksthormoner og insulin???

Men han er testklar og det er en helt anden snak!!!!

Synes snart det er svært hvad man skal tro. Efterhånden mistænker man jo alt og alle :(

Tjaaa man kan godt have mistanke til mange atleter men man har bare at klappe så længe noget ikke er endegyldigt bevist ;) ikke møntet på dig bare sådan mere generelt :)

Vi lever trods al i et rets-samfund hvor man er uskyldig indtil det modsatte er bevist... indtil nogle kan komme med bedre forslag til hvordan problemet skal tackles er det stadig den mest retfærdige af alle de uretfærdige måder at gøre det på

Jeg er lever ikke i en lyserød verden men kunne aldrig drømme om at beskylde enkelt-personer for doping hvis ikke jeg havde noget konkret at forholde mig til... Frank er jo blevet nuppet 2 gange... det kan jeg forholde mig til... Siders er så vidt vides ikke blev nuppet B)

Link to comment
Share on other sites

Ronnie Coleman er heller ikke blevet snuppet ;)

;) Du ved hvad jeg mener kragefar... du har jo selv været udsat for tåber der himler om at du er på al det krådt der kan støves op fra serum-instituttets mørke kælder... hvis man skal beskylde en navngiven person er det mindste man kan forlange at anklageren har håndfaste beviser... jeg synes det er lidt underfundigt at Frank Jørgensen der er blevet snuppet ikke 1 men 2 gange er den der beskylder Siders :)

Link to comment
Share on other sites

Ronnie Coleman er heller ikke blevet snuppet ;)

;) Du ved hvad jeg mener kragefar... du har jo selv været udsat for tåber der himler om at du er på al det krådt der kan støves op fra serum-instituttets mørke kælder... hvis man skal beskylde en navngiven person er det mindste man kan forlange at anklageren har håndfaste beviser... jeg synes det er lidt underfundigt at Frank Jørgensen der er blevet snuppet ikke 1 men 2 gange er den der beskylder Siders :)

Tyv tror hver mand stjæler :lol:

Edited by Baggårdspumaen
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share