ANTOs log


ANTO
 Share

Recommended Posts

Træning d 15/11 2005 (Kommunalvalg)

WSB 9. uge 1. dag ME død stående på boxe (lille og stor 20er):

1x5x100

1x5x110

1x5x120

1x5x130

1x5x140

1x5x145

1x5x150 + 10 kg ift. sidste gang :smile:

1x3x155

1x3x160

1x3x165 samme som sidste gang :dry:

1x1x170

1x1x175 + 5 kg ift. sidste gabg :smile:

Yeps, endnu en PR i ME, det kører bare strygende det her WSB :wink:

Hypers:

2x15x0

Lidt blod gennem ryggen

Kort men fin træning i selskab med nskou og luci.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvilket er det enester der afholder mig fra at komme med en spydig kommentar omkring forbindelsen mellem din træning og din log overskrift ............ :tongue:

:blahblah::blahblah::blahblah: ... det jeg netop godt kan lide ved WSB ift. sheiko er at man ud over styrkedelen har et større frirum til diverse (disko)øvelser. Og der er altså ikke en negativ sammenhæng mellem armstørrelse og 3-kampstotal :wink::tongue:

Hep Hep - post nr. 501 - så kan jeg skrive noget sejt/sjovt/åndssvagt under avataren :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Og der er altså ikke en negativ sammenhæng mellem armstørrelse og 3-kampstotal

Meeen kigger man tilbage i din log, foresvæver det mig, at der, i de perioder, hvor du er "faldet i" mht. diskotræning, er sket ting og sager med dine rigtige løft i negativ retning.

Så nej; armstørrelsen i sig selv betyder ikke noget, men det arbejde, der lægges i at forøge den, har tilsyneladende noget at sige.

Egentlig startede jeg med at skrive det her for sjov, men jeg synes da egentlig, det lyder rigtigt!

Link to comment
Share on other sites

Tind>

Du medregner ikke en vis placeboeffekt :wink:

CK>

Det er rigtigt Morten, men jeg tror i højere grad dette skal ses i sammenhæng med at jeg i foråret tog et stort slæb med at rive omkring 15 kg spæk af kadaveret. Dette gjorde simpelthen at der ikke var nogen ide i at køre at hårdt Sheikoprogram. Jeg har tænkt at bulke igen her i efteråret, men langt fra så markant som sidst, nok op til ca 0,1 ton. Dette vil muliggøre at jeg kan få nogen kvalitetskilo på kroppen og stangen, og så fortsætte med fornuftige styrkeprogrammer til foråret, uden at skulle tænke på at skulle smide særligt mange kg samtidig. :4mewantfood: :smile:

Træning d 16/11 2005

Jeg har besluttet mig for at køre alm. bænk istedet for incline bænk som ME øvelse, og erstatte flad db med incline db. Dette gør jeg efter samtaler med bl.a. Tind, om at følge WSB filosofien om svagpunktstræning mere, dvs. fokusere mere på min svage lockoutstyrke, og mindre på min relativt gode bundstyrke.

WSB 9. uge 2. dag ME bænk:

1x5x60

1x5x70

1x5x80

1x5x90

1x5x100

1x5x105

1x3x110

1x3x115

1x1x120

1x1x125

0x1x127,5

Yes, jeg er godt tilfreds med at få 125 i hus, hvilket jeg jo ikke gjorde til mini-stævnet. Jeg har fulgt Pers råd om bredere greb, og har også arbejdet med mit opspænd, og det kørte fint i dag (havde endda vand på gulvet for bedre fodfæste... :cooldance: ). Fremover skal alm. bænk som sagt køres som ME, med stor fokus på opspænd og bredt greb. :thumb: De 127,5 var lidt et sats, og stoppede da også ved mit stickingpoint, ca 10-15 cm over brystet :sneaky2:

Incline db:

3x8x40

Fint, der var stadig godt skud i patterne.

Decline crunches:

1x10x0

3x10x15

Ok

John T rotatorøvelse:

3x15x5

:innocent:

Incline bb med bredt greb:

1x6x80

1x8x80

1x3x100

3x6x80

2x12x50

Så var der også udsolgt i patværket og skuldrene

Der var fokus på pecs idag, så jeg regner med at give triceps, delts og hjul tæsk imorgen :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Det er sgu godt bænket mester! :devil:

Kunne godt være man skulle prøve noget wsb agtigt.. :cooldance:

Jeg har tænkt at bulke igen her i efteråret, men langt fra så markant som sidst, nok op til ca 0,1 ton. Dette vil muliggøre at jeg kan få nogen kvalitetskilo på kroppen og stangen, og så fortsætte med fornuftige styrkeprogrammer til foråret, uden at skulle tænke på at skulle smide særligt mange kg samtidig. :4mewantfood: :smile:

Hva siger vægten da nu? :4pizza:

Link to comment
Share on other sites

Meeen kigger man tilbage i din log, foresvæver det mig, at der, i de perioder, hvor du er "faldet i" mht. diskotræning, er sket ting og sager med dine rigtige løft i negativ retning.

Så nej; armstørrelsen i sig selv betyder ikke noget, men det arbejde, der lægges i at forøge den, har tilsyneladende noget at sige.

Egentlig startede jeg med at skrive det her for sjov, men jeg synes da egentlig, det lyder rigtigt!

Lad nu manden bygge store formidable disco arme, hvis han vil det :cooldance: :4thumbup: Disco on, og sA spring ud som bodybuilder ANTO :w00t:

Link to comment
Share on other sites

FMJ>

Jo tak, har ikke været på vægten i en måned, men jeg vil skyde på 95.

KKJ>

Præcis, BB-tendenser udelukker ikke tunge løft :wink:

Træning d 17/11 2005

Der var ikke tale om noget WSB, men bare lidt skulder, ben og let biceps.

Db skulder:

1x10x15

1x10x20

1x6x22,5

1x6x27,5

1x6x32,5

2x6x35

Der var ikke helt ordentligt spark i delts idag (nok pga. gårsdagens tunge bænk), så jeg gik over til militærpres istedet...

Militærpres:

1x6x50

6x6x60

Udemærket alligevel

Squat:

2x10x50

4x10x90

Lige lidt squathalløj

Db shrugs:

2x10x40

3x10x50

Ok

Db curls:

5x8x20

Ok

2 Siddende horisontal rotatorøvelser

3x15x5

...

Skiløberbagskulder:

3x10x10

Ok

Stille og rolig omgang

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil stadig mene, at erfaringen viser, at diskotræning påvirker den ordentlige træning negativt!

Bare kig pA ANTO's avatar-billede og husk, at han havde Arnold Schwarzenegger foer det. sA tror jeg nok, at erfaringen viser, at ANTO har en lille bodybuilder iboende som oensker at springe ud :cooldance: Bare vent, der gAr ikke laenge foer han pludselig er solbrun, taeller kalorier og repper 12 :devil:

Link to comment
Share on other sites

Bare kig pA ANTO's avatar-billede og husk, at han havde Arnold Schwarzenegger foer det. sA tror jeg nok, at erfaringen viser, at ANTO har en lille bodybuilder iboende som oensker at springe ud :cooldance: Bare vent, der gAr ikke laenge foer han pludselig er solbrun, taeller kalorier og repper 12 :devil:

Ikke hvis han planlægger at blive ved med at træne sammen med os andre. Mine skuldre kan være ret så kolde... :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Morten>

Det er sikkert rigtigt at det ikke er helt optimalt ift. styrke også at have curls, skulderpres mm. med, men mit mål med at træne jo heller ikke kun styrke, men også større arme, skuldre, patter, ben osv. Og jeg synes egentlig også de sidste 8-9 uger med WSB har vist at bb-træning og styrkeløft sagtens kan gå hånd i hånd :smile:

KKJ>

Arrhhhh, så galt tror jeg nu aldrig det kommer til at gå :wink:

nskou>

I hear a frontsquatbattle coming up monday... :firebounce::4whip::santa2::wink:

Træning d 18/11 2005

WSB 9. uge 3. dag DE død:

10x1x130

Udemærket fart på

Ez-curl:

2x10x30

2x6x40

6x6x45

Godt burn

Rackpulls fra midt på knæ:

2x6x140

3x5x180

Udemærket

Død (Backoffsæt):

2x10x80

...

Facepulls:

3x10x50

Let let

Flad kabel triceps pressdown:

3x10x80

Ok

Hypers:

3x10x0

...

God omgang, med lige dele disko og styrkeløftorienteret træning :wink:

Link to comment
Share on other sites

Bare lige et spørgsmål fra en nysgerrig WSB n00b:

Du kører med 130 kg i DE dødløft. Det er vel ca 70% af dit max. Hvordan kan det være du træner så tungt på DE dage???

Jeg valgt en mellemvej der dels giver nogle semitunge løft, og samtidig også giver mulighed for at få god fart på stangen (min store akilleshæl). Jeg vil dog også overveje at have lidt færre kg på næste gang :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning d 20/11 2005

WSB 9. uge 4. dag DE bænk:

12x3x60 med varierende greb.

Ville prøve med helt let vægt, men dette var nok i underkanten :tongue:

Smal bænk:

10x6x80

Kørte fint, var dog lidt ristet til sidst

Db hammercurl:

3x8x20

6x6x22,5

Ok

Incline db:

3x8x32,5

Tunge :laugh: jeg var helt brændt af i triceps

Db skulderpres:

1x10x25

1x8x27,5

3x6x30

Ok

Spidercurls:

5x8x15

Buuuuurn

John T kabel-delts:

3x8x15

Ok

Ok omgnag

Link to comment
Share on other sites

Træning d 21/11 2005

WSB 10. uge 1. dag ME squat:

1x5x60

1x5x70

1x5x80

1x5x90

1x5x100

1x5x110

1x5x120

1x5x125

1x5x130

1x3x135

1x3x140

1x3x145

1x1x150 gik efter en dobbelt, men fik overbalance og missede rep nr 2, idiotisk :sneaky2:

1x1x155

Pissegod omgang, havde indtil idag kun taget 1x1x140 raw, og 1x1x150 med bælte og (løse) bind. Derfor var det næsten det fedeste at lave en tripple på 145 :thumb: Der var et par enkelte svipsere undervejs mht. dybden, men Nikolaj sagde ihvertfald at de 155 var i kælderen - fedt :cooldance:

Fed omgang i selskab med nskou og Tind :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning d 23/11 2005

Ja, jeg har så valgt at tage den gamle flamme incline db :4heart: med som ME :wink:

WSB 10. uge 2. dag ME incline db:

1x5x25

1x5x27,5

1x5x30

1x5x32,5

1x5x35

1x5x37,5

1x5x40

1x5x42,5

1x5x45

1x5x47,5

1x4x50

1x3x50

3x8x32,5

Det var ret tidlig træning, og gennem alle sættene havde jeg ondt i armene (ikke i led eller noget, men det føltes som selve overamrsknoglen gjorde ondt :raisebrow: ). Derfor er godt tilfreds med at kunne smide rundt med 50erne for reps :innocent:

Det blev en kort omgang med nskou, Tind og Per, så jeg håber også at få tid imorgen...

Link to comment
Share on other sites

Træning d 24/11 2005

Møgtræning i dag :sneaky2:

Db skulderpres:

1x10x12,5

1x10x20

1x10x25

1x6x30

1x6x32,5

4x6x35

God power i delts, men venstre arm gjorde satme nas, ved albuehæftningen af biceps :sneaky2:

Kunne slet ikke curle uden smerter, så jeg nøjedes med lidt mave og tog så hjem.

Pis...

Link to comment
Share on other sites

Træning d 24/11 2005

Møgtræning i dag :sneaky2:

Db skulderpres:

1x10x12,5

1x10x20

1x10x25

1x6x30

1x6x32,5

4x6x35

God power i delts, men venstre arm gjorde satme nas, ved albuehæftningen af biceps :sneaky2:

Kunne slet ikke curle uden smerter, så jeg nøjedes med lidt mave og tog så hjem.

Pis...

IKKE forstået...mave har du da så RIGELIGT af... :tongue:

GAAAS - op på hesten igen...eller bliv ynkelig diskoer full time som mig...der snart sikkert også dropper DL :nonono::innocent: :4thumbup:

Edited by LAWMAN
Link to comment
Share on other sites

Lawman>

:tongue:

Jeg har ikke trænet fredag pga. venstre arm der brokker sig. Nu sidder irritationen klart ved tricepshæftningen ved albuen. Jeg er ret sikker på at det bare er en lille overbelastning efter de 10x6x80 i smal bænk den anden dag, det var nok lige en lidt for stor mundfuld...

Anyways prøver jeg at tage i jernhulen i aften, og se om armen stadig er helt vissen :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Træning d 26/11 2005

WSB 10. uge 3. dag DE boxsquat:

10x3x80

Ok

Siddende goodmornings:

1x8x50

1x6x60

1x6x70

3x6x75

Super, har aldrig kørt så tungt i denne øvelse, og det føltes bare godt :smile:

Jeg havde besluttet mig for at give armene fri i denne omgang, da venstre albue stadig driller, så resten af træningen gik med blandet mave og hyperextensions + lidt statisk bb-hold op til 210 kg.

Vægten hjemme hos de gamle sagde forresten 97,8 efter aftensmad her til aften, og det er sgu lækkert når vener på tværs af biceps stadig er synlige :4trumpet:

Tror nok at den vægt viser en smule for meget, men et godt rundt 95 kg er da også ganske hvad jeg forestillede mig mht. bulk her i efteråret, dvs. der stadig er plads til en 5-6 kg mere før jeg stopper. Ved dog heller ikke om det allerede har spillet ind på vægten at jeg startede kreatin for knap 2 uger siden.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share