Din yndlingsøvelse


Henning Friis
 Share

  

70 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Selvfølgelig kan du det Blackice - det er damescoremusklen :)

... når så kommentarerne - nu må du altså ikke blive større - kommer, så er det jo ikke længere for at imponere østrogenbeholderne, men til egen narcisistiske tilfredsstillelse. Og det er her SQ og DL er sjove øvelser... der kommer jo badass weights på.

Når du fryder dig mere over SQ og DL så er du gået fra fitness til hardcore i mentallitet :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hehe Cilius. Det er nemlig rigtigt. Det er Korrekt.

Det er også det bedste ved det hele. Bare trist at man ikke også brun af at træne. Eller det gør man måske af at køre Tung DL,  men ikke lige frem huden der bliver Brun.

Dvs allerede nu er de for min egen narcisistiske tilfredsstillese jeg træner. Det var hurtigt.

Link to comment
Share on other sites

Det var sgu ærgeligt. Jeg kunne jo anbefale dig at tage opvasken, men de store pizza tallerkener kan være temmeligt uhandy, hvilket stiller store krav til den funktionelle styrke. Der er nok ikke andet for end at du må ligge dig ind på sofaen og zappe TV, mens du venter på næste træningssession :biggrin:

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Funktionel styrke huh.... Hmm...

Hvis der er nogen der er friske på en gang stærkmandskonkurrence, så har jeg ca. 30 rødder, der skal hives op ude i haven. Squat dem op, dødløft dem op, i må sågar bicepscurle dem op! Se DET er funktionel styrke.

(Hvis I frivillige bare stiller jer op på en række derovre - fald nu ikke over hinanden)

Hvis ikke der er nogen der melder sig frivilligt, må jeg naturligvis udpege nogle frivillige.

:zbiggrinjester:

Link to comment
Share on other sites

Klausjensen: Køb en skralde-talje (nr. 5042 ved Harald Nyborg)

Min hjælpsomme genbo kom lige forbi og hev 3 rødder op på et kvarter med sådan en, han havde også prøvet det før.(Man skal selvfølgelig have noget at binde wiren fast i, men jeg har også træer nok.)

Og glem alt om at trække trærødder op med muskelkraft, det kan stort set kun give skader.

Hvis nogen herinde vil vide, hvad det er at lave noget med sine muskler, så er de velkomne til at tage med ud og fælde træer. Bare en rummeter fældet og skåret op i timen, så bliver man træt.

Link to comment
Share on other sites

Men okay, hans teknik, hastighed og sans for timing kan vel næppe forbindes direkte til den fakt at han huggede brænde...

Det er det samme som at sige at det at vaske op er genialt for din koordination, fordi at Bruce Lee arbejdede som opvasker i flere år, inden han åbnede sine egne dojo's  :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share