Din yndlingsøvelse


Henning Friis
 Share

  

70 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

har mange øvelser jeg er glad for. Men Benchpres, ja, det er og bliver nok min favorit. Føler jeg har 100% kontrol med vægten. Jeg kan give mig 110% uden at være bange for at få en skade. Det er svært at udføre et BP forkert. Feks dødløft som jeg også godt kan lide, kan man nemt udføre forkert. Og kan nemt gøre ondt, eller gå ud over formen i øvelsen hvis man løfter rigtig tungt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ligger og balancerer mellem hugtræk og ol-squats...  Altså træk er nok favoritten, men jeg er nu også vild med de rigtige no-no-no squats - det er fand'me klasse, do  :D

En sidder tredjeplads er vend+stem  (altså stød, blot med et stem istedet for et "opstød")

Link to comment
Share on other sites

Jeg stemte dødløft. Kongeøvelsen.

Den er dog ved at få seriøs konkurrence fra Power Clean & Press.

Modsat Johnny Bravo, kan jeg nemlig godt lide at blive svimmel. De bedste løft er dem, hvor jeg må ned på knæ bagefter for ikke at gå i brædderne. ;)

Morten

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share