AndersL aka anyone aka BigBootyAL


AndersL
 Share

Recommended Posts

  • Replies 224
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Av for pokker, det billede der  :w00t:  :unhappy:

God bedring Anders og pas på dig selv... og din albue  :1112:

<{POST_SNAPBACK}>

Det gjorde slet ikke ondt, kun som kraftig DOMS og heller ikke da jeg havde trænet igår. Faktisk er det først efter jeg har fået støttebind på det er begyndt at dunke lidt.

Og tak ska de ha frøken.

Outch….

Ligner næste de billeder jeg så af Yates da han havde flået sin triceps… smerte!!!

Pas på dig selv og rigtig god bedring

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe, hvis jeg havde flået min triceps havde jeg ihvertfald nok ikke været i tvivl!!! :wink:

…også tak til dig min gode mand. :smile:

Sandheden om Anders's "triceps" skade... det passer på ingen måde at han skadede den under træning... jeg var jo selv med på ferie og så hårdt trænede han altså hellere ikke... hvis en skade af den kaliber skulle fremprovokeres af en smule tøse-extensions og en halv liter vodka så er månen en grøn ost... men er mærket så fake og lægebesøget ligeså? nej nej det er skam hold i begge dele men det er en sandhed med modifikationer... Anders's simulerer en meget slem skade grundet hans konkurrenter... han regner med at kunne overhale dem indenom hvis de ikke er vågne... så al i alt en smuk aflednings-manøvre... men det er jo pænt dumt at sætte så stort et løgn-maskineri igang når selve bevis-byrden er postet i hans egen log... endda af ham selv... kig på billedet... et gigantisk stort sugemærke af en svensk godte i spiderman kostume... jamen puster hun ikke bare i en badeluffe spørger i jer selv... og nej det gør hun ikke... det er hendes læber... og før I slår en stor latter op så husk at Anders er grafiker med speciale i billed-manipulation... det er utroligt hvad den knægt kan med billeder... han kan jo få sig selv til at fremstå med sixpack på egne billeder hvilket man (hvis man kender Anders) er et endnu større kunst-stykke end at lave den svenske godtes læber om til badeluffer

Undskyld min ven men sandheden skal altså frem... er ikke sikkert du kan se det selv men jeg er sikker på at med tiden vil du forstå at det var det eneste rigtige

Din Tosse  :4winkkiss:

<{POST_SNAPBACK}>

Her iscenesætter jeg LIE OF THE CENTURY… nej… Lie of the MILLENIUM(!!!) og så smadre du det hele som en Pocahontas-porcelænsdukke på et flisegulv! :nonono:

God bedring Anders.  :smile:

Zoa, skarn!  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Takker! :bigsmile:

Av for dælen, da  :blink:

Godt at du får gjort noget ved det :wink: God bedring  :smile:

Hvordan kan det være, at du netop vælger incline bænk?

Edit: Nåja, og den arm...  :king:

<{POST_SNAPBACK}>

Vælger incline bænk fordi det er der min skulder brokker sig mindst og der hvor jeg føler jeg får mest ud af mindst vægt mht pectoralis/deltoideus udvikling.

Jeg TÆNKTE nok der var noget skummelt ved det billede med badeluffen  :laugh:  :laugh:  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja… Hva ska man med fjender når man har en bedste ven som Tossen! :dry::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hva' så nu? ER Open når jeg nok ikke desværre, så næste konkurrence bliver DM. Jeg vil stadig træne min overkrop, men det blir nok noget incline bænk for høje, høje reps (20-30) og ganske få sæt (2-4). Ryg og biceps bliver hamret helt og aldeles og jeg må se om jeg kan holde mit patværk bare en smule ved lige med flyes og cable cross…  (verdamnt, mine patter var ellers ved at blive rigtig go'e) Og deltsne med lette, lette front raises og cable upright rows.

Det er lidt bittert, men så har jeg fået de lærepenge. 

God idé med lette øvelser. Det hjælper på helingen, hjælper forhåbentligvis også på at mindske og "opbryde" arvæv.

God Bedring Champ :1112:

ps: Fede feriebilleder :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Anders: Var der ikke noget med at du rendte rundt med din dopingtest i din pung? Så kunne du jo bare have hevet den frem og vist den til lægen. Altså dopingtesten :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Du siger noget! Så langt tænkte jeg bare slet ik! :blush:

God idé med lette øvelser. Det hjælper på helingen, hjælper forhåbentligvis også på at mindske og "opbryde" arvæv.

God Bedring Champ :1112:

ps: Fede feriebilleder :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak mester! :smile:

Quote Hippo: "As gay as they get..."  :bigsmile:

Kom igen, Anders! Hvis du ellers kan holde dig i skindet, så er jeg ikke i tvivl om at du er oppe at ringe i løbet af no time!  :cooldance:

Og kære broder Analders, du ved at C.U.R bakker op i dig  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg skal nok tage det roligt, det lover jeg… Må bare se det som en måneds superkompensation og så vende tilbage helt skadesfri i overkroppen. Med lidt held i sprøjten kan jeg stadig nå at breake de 200kg til DM.

God bedring, Anders :smile:

Niske

<{POST_SNAPBACK}>

Tak! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det ser jo vildt ud

men godbedring

<{POST_SNAPBACK}>

Det er lissom en lille hund der gør højt! :wink:

…men tak! :smile:

Iøvrigt ret nasty reverseband bænk du præstere. Jeg har kun lavet en singel med 175kg dog med pause, og den var sgu tung. Jeg må næsten se om jeg kan lave 180kg idag hvis Hippo har bandsne med :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jo mange tak, jeg synes selv den er ret fesen pt, men den ligger normalt 5-10kg under hvad jeg napper med trøje, så det er vel fair nok. Med specifik træning, sparker du min røv på INGEN tid, med reverse bands. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

ATP Training | ME Dødløft/DE Squat | 10/12/2004

ME : Konventionel Dødløft

5r @ 100kg

3r @ 140kg

3r @ 180kg

3r @ 200kg

3r @ 220kg PR | …og de var nemme var de! :devil:

- reverse green bands -

3r @ 240kg

3r @ 250kg

3r @ 260kg PR

2r @ 270kg PR | der var til én til, men så var der sket uheld… :blush:

Tonnage: 5010kg

Gennemsnits intensitet (af dagens max): 81,5%

DE : Green Brand Box Squat

2r @ 70kg

4s x 2r @ 80kg

RPE (Rating of Perceived Effort) : *****

Havde jeg trukket den 3. rep på de 270kg havde det været top-dollar rating, men jeg havde ikke ekstra boxershorts med, så deeet… :wink:

RT (Rating of Technique) : *****

Det kører bare PERFEKT, ik' så meget der! :w00t:

Kommentar

Hva' hulen gør en fiber i tricepsen, når ens dødløft og squat slet, slet ikke er til at stoppe?! Frygt mig Kern, FRYGT MIG! :king:

Var desværre lidt tidspresset til sidst, så jeg nåede ikke så mange sæt squat eller nogen hjælpeøvelser, meeen gad vide om træningen ikke nok skal fungere uanset. :wink:

Min ryg er heeelt vildt træt idag, er øm fra top til tå og det bare DÆJLIGT! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hva' hulen gør en fiber i tricepsen, når ens dødløft og squat slet, slet ikke er til at stoppe?!  Frygt mig Kern, FRYGT MIG! :king:

Var desværre lidt tidspresset til sidst, så jeg nåede ikke så mange sæt squat eller nogen hjælpeøvelser, meeen gad vide om træningen ikke nok skal fungere uanset. :wink:

Min ryg er heeelt vildt træt idag, er øm fra top til tå og det bare DÆJLIGT! :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Hva' er det jeg skal frygte?

En lille reje som skal vikles ind fra top til tå til alt over 120 i squat? :bigsmile:

Må jeg minde dog om at jeg allerede sidste år flåede 225 for 5 reps i konventionel dødløft :devil:

Jeg er den lurende skygge bag dig når du curler, jeg er muggen i din protshake.... nogensinde tænkt på den stikkende fornemmelse i butt'en under squatten? DET ER MIG!! FEAR ME!!!

Jeg sviner dig så meget til d. 19! Jeg skal håne dig for tid og evigt hvis ikke du trækker de sølle 275... SØLLE, HØRER DU!??? HAaarghgghghg!!

Link to comment
Share on other sites

Hva' hulen gør en fiber i tricepsen, når ens dødløft og squat slet, slet ikke er til at stoppe?!  Frygt mig Kern, FRYGT MIG! :king:

Var desværre lidt tidspresset til sidst, så jeg nåede ikke så mange sæt squat eller nogen hjælpeøvelser, meeen gad vide om træningen ikke nok skal fungere uanset. :wink:

Min ryg er heeelt vildt træt idag, er øm fra top til tå og det bare DÆJLIGT! :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Hva' er det jeg skal frygte?

En lille reje som skal vikles ind fra top til tå til alt over 120 i squat? :bigsmile:

Må jeg minde dog om at jeg allerede sidste år flåede 225 for 5 reps i konventionel dødløft :devil:

Jeg er den lurende skygge bag dig når du curler, jeg er muggen i din protshake.... nogensinde tænkt på den stikkende fornemmelse i butt'en under squatten? DET ER MIG!! FEAR ME!!!

Jeg sviner dig så meget til d. 19! Jeg skal håne dig for tid og evigt hvis ikke du trækker de sølle 275... SØLLE, HØRER DU!??? HAaarghgghghg!!

<{POST_SNAPBACK}>

Hep hey, Anders, du er ude hvor du ikke kan bunde. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hva' er det jeg skal frygte?

En lille reje som skal vikles ind fra top til tå til alt over 120 i squat?  :bigsmile:

Må jeg minde dog om at jeg allerede sidste år flåede 225 for 5 reps i konventionel dødløft  :devil:

Jeg er den lurende skygge bag dig når du curler, jeg er muggen i din protshake.... nogensinde tænkt på den stikkende fornemmelse i butt'en under squatten? DET ER MIG!! FEAR ME!!!

Jeg sviner dig så meget til d. 19! Jeg skal håne dig for tid og evigt hvis ikke du trækker de sølle 275... SØLLE, HØRER DU!??? HAaarghgghghg!!

<{POST_SNAPBACK}>

Baaah… Kropsbygger! Jeg ska' vise dig at du kommer til kort mod en ægte fuldfed powerliftaaaa!!! :devil:

…må jeg deruvoder minde den gode herre om at du har dyrket styrkeløften i længere tid end jeg, og hvor meget slog du mig med til SM?! Sølle 5kg… :king: :king:

Du kommer til at græde blod når jeg overlegent rusker de TWO-SEVENTY-FUCKING-FIVE kilo rundt som en rangle! LEEEEEEEE'!

Hep hey, Anders, du er ude hvor du ikke kan bunde.  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Tror vidst du ska' ha' hovedet ud af Kerns røv og tilbage til den virkelig verden! :wink:

:tongue:

Ellers ikke helt dårligt løftet, Anders, men... Come on, på grund af et par boxershorts?? :nono:  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Og OVERSKUUUU', ska jo ik' pres' citronen joooooo… :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Baaah… Kropsbygger! Jeg ska' vise dig at du kommer til kort mod en ægte fuldfed powerliftaaaa!!! :devil:

…må jeg deruvoder minde den gode herre om at du har dyrket styrkeløften i længere tid end jeg, og hvor meget slog du mig med til SM?! Sølle 5kg… :king: :king:

Du kommer til at græde blod når jeg overlegent rusker de TWO-SEVENTY-FUCKING-FIVE kilo rundt som en rangle! LEEEEEEEE'!

Hvor meget var det jeg squattede mere end dig.... var det ikke 30 kg? Og hov..... trak jeg ikke 265 i dødløft?

Hvad det nu du måtte psyke dig 200% op til, snuse hornet fuldt af ammoniak, for herefter at grinde stangen op, så man ku' høre ryg ligamenterne knase..... var det 260..? Eller var det også 265..?... nå nej, det var 265 du ikke fik.....

Bænkpres er for disco pumpere med ærwlige ben og slap erector!

Med backup fra MASS'kiiiinen, skriger jeg dig ind face og kalder dig bastard-svans og losser dig i ynglebærrene for hvert. 5 sekund indtil du lokker 275 ud!!!!! VIKING POWER!!!!

Link to comment
Share on other sites

Baaah… Kropsbygger! Jeg ska' vise dig at du kommer til kort mod en ægte fuldfed powerliftaaaa!!! :devil:

…må jeg deruvoder minde den gode herre om at du har dyrket styrkeløften i længere tid end jeg, og hvor meget slog du mig med til SM?! Sølle 5kg… :king: :king:

Du kommer til at græde blod når jeg overlegent rusker de TWO-SEVENTY-FUCKING-FIVE kilo rundt som en rangle! LEEEEEEEE'!

Hvor meget var det jeg squattede mere end dig.... var det ikke 30 kg? Og hov..... trak jeg ikke 265 i dødløft?

Hvad det nu du måtte psyke dig 200% op til, snuse hornet fuldt af ammoniak, for herefter at grinde stangen op, så man ku' høre ryg ligamenterne knase..... var det 260..? Eller var det også 265..?... nå nej, det var 265 du ikke fik.....

Bænkpres er for disco pumpere med ærwlige ben og slap erector!

Med backup fra MASS'kiiiinen, skriger jeg dig ind face og kalder dig bastard-svans og losser dig i ynglebærrene for hvert. 5 sekund indtil du lokker 275 ud!!!!! VIKING POWER!!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Og sørme også om ikke Kern var lettere end tykke Anders. :devil:

Jep, skal lige hælde benzin på bålet. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Jaja, i er sgu søde :laugh: Nu kan i jo først og fremmest gå efter at slå min pr på 270kg i dødløft. Jeg er jo kun en tynd mand på 97kg for tiden, så det burde være ren rutine :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg VIL slå den en dag... Some day... :sneaky2:

Har nemlig væddet en kasse guldpils med Henning om det :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Nattens/Morgendagens filosofiske tanke

Hvorfor skal man som en fyr der er større end gennemsnittet føle sig hensat til tegneseriernes univers? Hvorfor skal folk begynde at slå til en, og det der holder en tilbage for at slå igen er en kliché fra Spiderman: "With great powers, comes great responsibility"

Jeg fatter det ikke! Jeg gør aldrig en flue fortræd, er stille og rolig og ikke synderlig beruset, men meget ofte er der nogen der ska' slå lidt til mig… :dry:

Thomas opdagede på førstehånd på vores ferie at man IKKE skal begynde at slås med mig, ikke engang selvom det starter for sjov… Endnu engang hensat til tegneserier: "Dont make me angry, you wouldnt like me when I'm angry"

Det irritere mig efterhånden at folk vil slås… For jeg vil vitterlig ikke… :mad:

Link to comment
Share on other sites

Nattens/Morgendagens filosofiske tanke

Hvorfor skal man som en fyr der er større end gennemsnittet føle sig hensat til tegneseriernes univers? Hvorfor skal folk begynde at slå til en, og det der holder en tilbage for at slå igen er en kliché fra Spiderman: "With great powers, comes great responsibility"

Jeg fatter det ikke! Jeg gør aldrig en flue fortræd, er stille og rolig og ikke synderlig beruset, men meget ofte er der nogen der ska' slå lidt til mig…  :dry:

Thomas opdagede på førstehånd på vores ferie at man IKKE skal begynde at slås med mig, ikke engang selvom det starter for sjov… Endnu engang hensat til tegneserier: "Dont make me angry, you wouldnt like me when I'm angry"

Det irritere mig efterhånden at folk vil slås…  For jeg vil vitterlig ikke… :mad:

<{POST_SNAPBACK}>

Respekt!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share