Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

...rigtig god omgang - du er kommet godt igang med 32'eren. :4thumbup:

/Michael

Hej Michael,

Ja, det begynder at ligne noget med 32'eren! Kunne være fedt at lave øvelser med 2x32kg :devil:

YEAH! :devil:

Det er præcis den følelse jeg har inden en 17t vagt, med KB eller ringtræning i kroppen.

Hvad angår TGU; hvor er dit svage punkt i øvelsen - er det skulder, arm eller core?

Edit: indæg nr 666 :devil:

Whats up doc,

Jeg har da ingen svage punkter!?! :tongue: Ej, det er nok mine skuldre, som står af først - hvad med dig?

Ja, er du blevet glad for den?

Som sædvanligt imponerende med din iver - etatens vagttyranni til trods :smile:

Ja, den sætter kulør på træningen - og på mit fjæs! :devil::laugh: Jeg er sgu nødt til at træne; jeg bliver dybt utilregnelig, hvis jeg ikke får trænet. Og så er det ikke engang en joke. :blink:

godt at høre, jeg syntes bare at du fra tid til tid har nævnt den knagede... :bigsmile:

Den kan godt knage lidt, men det gør hele kroppen jo! :laugh: Det er faktisk rigtig fedt... må indrømme, at jeg tvivlede lidt på om den nogensinde blev normal igen!!

Link to comment
Share on other sites

Efter en hviledag (bogstavelig talt) var det tid til træning igen! :superman:

Dagens træning:

KB Swings:

5x10 x 24kg

Let opvarmning.

KB Military press:

5x3 x 32kg

KB Snatch:

1,2,3,4,5,6,7,8 x 32kg

9,10,11 x 24kg

- BTB, men med lille pause mellem hver sæt. Kørte rigtig godt og gav et par gode vabler! :devil:

KB Rows:

5x10 x 2x24kg

Janda sit ups:

3x10 x BW

Løb: 30:20 min. En rigtig dejlig tur i roligt tempo. Havde ca. 50 kg med på slæb i form af ham her: post-67-1157901826_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Brazilian Jiu Jitsu: 1,5 time.

- X-Guard sweeps, submissions osv. Selvom jeg har haft fri i dag, var jeg total energiforladt og tom i hovedet. Blev rykket rundt af Frank L. Savnede sgu lidt mere fri rul idag! Jeg sprang MMA træningen over, selvom det ellers var planen; jeg vil gerne igang med MMA på lidt mere fast basis, så det var en lidt dårlig start på de planer! :nonono:

Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh::laugh:

Ja, den er jo ikke myntet på dig. Du er jo as funktionel as it gets! :superman:

Aha!

DBM (aka Officer without justice) har nu afsløret hemmeligheden bag hans gode løbetider!

Megos Vuffos + svinekottelet snørret fast på lænden = En meget hurtigere DBM : :tongue:

Argh, Frank - mine hemmelige træningstips skal jo ikke afsløres.... så har jeg jo ikke længere et forspring, når civilisationen bryder sammen! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning - en gammel kending:

Opvarmning: Ca. 10-12 min.

Hill Sprints: 10 x ca. 110 meter.

- Pauserne er den tid det tager at gå/jogge ned!

Løb/afjog: Ca. 10-12 min.

Hårdt men godt!!

I øvrigt kan jeg berette om de ondeste DOMS i mine biceps lige hvor de hæfter på underarmen samt hele den øverste del af underarmen!! :blink: Der er ingen tvivl om, at det pga. søndagens snatch med 32'eren. Jeg har nok slækket på mit hoftedrive, så jeg har trukket for meget med armene! :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Boksning: 1,5 time.

- Det er efterhånden alt for "motionist præget". I dag var der faktisk kun en udover mig som "rigtigt" ville bokse. Jeg er bestemt ikke nogen super tekniker, men var liidt kedeligt at lære grundstilling mm. :dry: Nå, fin cardio workout!

Link to comment
Share on other sites

Træning feat. Jhax - dagens teme: 3 øvelser du ikke har lavet i laaaaaaang tid.

Front Squat (VL greb):

1x10 x 40kg

1x5 x 50kg

5x5 x 70kg

1x3 x 80kg

1x2 x 90kg

1x2 x 100kg

- Fed øvelse og god overskud!!

Skrå bænkpres:

1x5 x 2x26 kg

5x5 x 2x32kg

Bent over rows:

1x5 x 50kg

5x5 x 80kg

Sjov og (for mig) anderledes træning! Jeg har ikke lavet nogen af de øvelser, siden jeg begyndte loggen for 2 år siden. Skrå bænk har jeg nok egentlig ikke lavet de sidste 4 år, og det var faktisk debut på VL greb i front squat. Jeg var overrasket over mit overskud i frontsquat (tak til KB og pistols! :devil: ), og var lige ved at hoppe med på Jhax's "koldbøtte træning" og give los, men jeg skal sgu ik' ha' nogen dumme skader pt. :innocent: BB Rows bliver sgu aldrig nogen yndlingsøvelse, men den passede meget godt ind i dagens tema.

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Først det gode:

Løb: Glemte at starte mit ur, men det var en tur på ca. 30 min. Lette ben og dejligt vejr! :cool: :4thumbup:

Mere godt: Jeg har tilmeldt mig til Open Mat! :smile: Det krævede en del lobbyarbejde at få fri, men nu håber jeg det holder!

Så det dårlige: Jeg arbejder meget for tiden og med meget skiftende arbejdstider. Det trækker en del på ressourcerne. Jeg synes ellers, at jeg får lavet nogle fornuftige træningspas, men det går meget ud over de træninger med faste tider. Især BJJ som egentlig burde have No1 prioritet op til OM. Jeg håber virkelig, at jeg kan få fyret en fornuftig træningsmængde af det sidste stykke tid inden. På mit niveau kan jeg virkelig mærke forskel på hvordan sparringen alt efter træningsmængde. Jeg holder snart en masse fridage, så måske Graugart oa. kan overtales til formiddags træning. :wink:

Ninja poweeeeeeer: post-67-1158407474_thumb.jpg :devil:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Brazilian Jiu Jitsu: 1,5 time.

Super fed træning i dag. Vi trænede en masse nedtagninger, og det gik faktisk rigtig godt. Jeg har aldrig rigtig kunne lave nogle nedtagninger, men i dag kørte på single og double leg takedowns fint! Sparring kørte også ok. Der er ik' noget som kan få en til at glemme en lang hår dag, som en god træning. Nu er jeg godt mørbanket!!

Tak for :4thumbup: til squat! Jeg var selv lidt overrasket over, hvor godt de kørte i forhold til, at jeg ikke har squattet i mange år. Nå, det så er sagt, har jeg altid haft god ben power - og kongeøvelsen pistols skal man ikke tage fejl af!!

Taninja: Nu må vi først lige se om du er rask d. 30 :wink:

Blanco: Du vil jo ha' at jeg leger med cyklus i alle mine øvelser. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

:wink: Ah... han man ikke set dig kører fsq før? Det synes jeg da :innocent: Når det er sagt så var der jo næsten for megen overskud i dine sæt her i fredags. I OBBC og HSF (eller hva det nu hedder) ville de sikkert sige at du var direkte homoseksuel i din tilgang til øvelsen.... Personligt hæfter jeg mig ved at du i ånder mig i nakken i den øvelse - det går sku ikke :nonono:
Link to comment
Share on other sites

:wink: Ah... han man ikke set dig kører fsq før? Det synes jeg da :innocent: Når det er sagt så var der jo næsten for megen overskud i dine sæt her i fredags. I OBBC og HSF (eller hva det nu hedder) ville de sikkert sige at du var direkte homoseksuel i din tilgang til øvelsen.... Personligt hæfter jeg mig ved at du i ånder mig i nakken i den øvelse - det går sku ikke :nonono:

Hmmmtjoooo, jeg har jo kørt lidt high-rep i mine (få) crossfit workouts og så selvfølgelig med KB og sandsækken (sandsækken på 50kg er i øvrigt næsten hårdere end 100kg med vægtstang). Men 'rigtig' tung squat har jeg ikke lavet længe. Og jo der var god overskud, men som sagt er det dumt at blive skadet - til gengæld var der macho-point at hente ved at droppe stangen med eleiko gummiskiver fra brysthøjde. :cool: Mht. at ånde dig i nakken, er det vist bare indtil du kører øvelsen næste gang og får P. Dimas til at ligne en lille vatarm!!

Link to comment
Share on other sites

Hmmmtjoooo, jeg har jo kørt lidt high-rep i mine (få) crossfit workouts og så selvfølgelig med KB og sandsækken (sandsækken på 50kg er i øvrigt næsten hårdere end 100kg med vægtstang). Men 'rigtig' tung squat har jeg ikke lavet længe. Og jo der var god overskud, men som sagt er det dumt at blive skadet - til gengæld var der macho-point at hente ved at droppe stangen med eleiko gummiskiver fra brysthøjde. :cool: Mht. at ånde dig i nakken, er det vist bare indtil du kører øvelsen næste gang og får P. Dimas til at ligne en lille vatarm!!

Han HAR jo faktisk relativt små guns :laugh::blush:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share