Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

En opdatering for Jhax og Flexi: :wink:

Bænkpres:

2x10 x 60kg

3x5 x 80kg

1x2 x 90kg

1x3 x 90kg

1x1 x 95kg

Dødløft:

2x5 x 70kg

1x5 x 110kg

1x5 x 120kg

1x4 x 130kg

1x2 x 140kg

1x1 x 150kg

Pullups:

5x5 x 15kg

Tja, det blev til lidt almindelig gym-træning, da jeg teamede op med en god ven. Rigtig god overskud på det hele (især når man tager i betragtning, hvor sjældent jeg træner de øvelser)!! Fik bare ik trukket ordentligt igennem med lats i pullups!

Dødløft er som altid en lækker øvelse, men jeg kender mig altså lidt ved den intensitet.... især fordi min buddy er SL'er med hvad dertil hører af laaaaaange pauser :tongue:

rigtig flot løftet dan, endnu mere når man tænker på du aldrig laver andet end dit KB pjat :tongue:

Men kunne være sjovt hvis du begyndte at træne lidt DL og se hva det kunne blive til :smile:

Link to comment
Share on other sites

rigtig flot løftet dan, endnu mere når man tænker på du aldrig laver andet end dit KB pjat :tongue:

Men kunne være sjovt hvis du begyndte at træne lidt DL og se hva det kunne blive til :smile:

Ja, fin styrke i gym-øvelserne du holder dig! En DL single cyklus lyder som en rigtig fed ide :bigsmile:

Ja, det kunne være spændende, men så skal jeg også lave lidt joint mobility træning, da tung DL ellers synes at have lidt negativ indflydelse på resten af min træning!

Link to comment
Share on other sites

Løbetræning:

Opvarmning: 500 meter.

Løb: 5 km 21:57 min.

- Læne siden jeg har løbet. Total fejldisponeret løb! - mistede meget tid den sidste km, og havde så alligevel for mange kræfter til spurten. Løb i øvrigt i Nike free.

Kettlebell Snatch: 1x 20/20 x 24kg (B2B)

Janda Sit ups: 3x10 x BW

Link to comment
Share on other sites

Løbetræning:

Opvarmning: 500 meter.

Løb: 5 km 21:57 min.

- Læne siden jeg har løbet. Total fejldisponeret løb! - mistede meget tid den sidste km, og havde så alligevel for mange kræfter til spurten. Løb i øvrigt i Nike free.

Kettlebell Snatch: 1x 20/20 x 24kg (B2B)

Janda Sit ups: 3x10 x BW

Tillader du dig at brokke dig over den løbetid der :blink:

Link to comment
Share on other sites

MaxPower & Teddy, jeg brokkede mig ikke over løbetiden som egentlig er ok for mit nuværende løbeniveau og træningsmål. Jeg brokkede mig mere over, at jeg lagde alt for hårdt ud, så jeg mistede en del tid den sidste km. :nonono:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Brazilian Jiu Jitsu: 1,5 time.

Kørte nogle øvelser for at åbne guarden og lidt forsvar mod kimura mm. Følte mig lidt sløv, hvilket gjorde, at jeg sløsede under sparring. Flere gange burde jeg have afsluttede kampene, men i stedet rodede jeg rundt med alle (u)mulige underlige submissions forsøg. Dagens højdepunkt var et funky-guardpass og butterfly sweep, som til min store overraskelse virkede! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Dagens højdepunkt var "blablabla"

Højdepunkte for dig må da have været, da jeg efter at være blevet rykket rundt af dig i 4min, beslutter mig for lige at vise dig at man sagtens kan hoppe over en guard og direkte ind i en trianglechoke :cool:

ps. Jeg synes du var godt kørende i dag

Link to comment
Share on other sites

Dagens statement.

Vi to skal ikke løbe sammen før min 10km tid er under 40minutter. Og eftersom det vel næsten må være fysisk umuligt for mig, så kan det vist godt have lange udsigter :bigsmile:

Argh, Jenzino :cool: Så må du sgu i træningslejer!!

Højdepunkte for dig må da have været, da jeg efter at være blevet rykket rundt af dig i 4min, beslutter mig for lige at vise dig at man sagtens kan hoppe over en guard og direkte ind i en trianglechoke :cool:

ps. Jeg synes du var godt kørende i dag

Ja, for h*****!! Det var et fedt move, du lige fyrede af der. Jeg prøvede at besvare det med noget, som skulle forestille en semi-"flyvende" armbar. Jeg fik vist armbaren, men den var nok ik' særlig flyvende. Det var fedt at rulle med dig i går!! Det er godt, når ens modstander også er interesseret i at afprøve lidt nye/forskellige ting - og ikke bare kæmper vildt og blodigt efter samme submission 10 x i streg. :dry:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

KB Swings:

3x20 x 24kg

Clean & Pushpress:

5x5 x 2x24kg

KB Military Press:

1x1 x 32kg

1x2 x 32kg

1x1 x 32kg

1x3 x 32kg

1x5 x 24kg

En rigtig sløj omgang! Motivationen var bestemt ikke på toppen og jeg var under tidspres, hvilket jeg virkelig HADER! Styrken var så til gengæld dårlig :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Løbetræning:

Opvarmning: 500 meter.

Løb: 5 km 21:57 min.

- Læne siden jeg har løbet. Total fejldisponeret løb! - mistede meget tid den sidste km, og havde så alligevel for mange kræfter til spurten. Løb i øvrigt i Nike free.

Kettlebell Snatch: 1x 20/20 x 24kg (B2B)

Janda Sit ups: 3x10 x BW

Cool at du løber i Nike Free sko. Jeg har selv et par som jeg har lavet en del træning i forbindelse med min genoptræning. Løber du kun i Nike Free eller bruger du det kun som supplement? Iøvrigt ganske godt løbet, men du har givet ret i at disponeringen er et løb er af stor betydning. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Taninja: Lover du det? :wink:

Hessel: Pt. løber jeg (desværre) så sjældent, at man dårligt kan tale om dem som supplement til mit løb. Jeg vil hellere sige, at jeg ikke løber i dem hver gang. Jeg kan godt lide at løbe i dem - er generelt vild med lette sko. Jeg kan også lide idéen om at løbe "barfodet, og meningen er jo, at de skulle styrke muskler, led og sener. Om de gør det i mit tilfælde er jeg lidt usikker på, da muskler, led og sener nok er det mindste problem, jeg har i forbindelse med løb.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Brazilian Jiu Jitsu (no-gi): 1,5 time.

- Mest butterfly guard og så lidt sparring. Under sparring slog det mig: Nu ved jeg i langt højere grad, hvad jeg skal gøre i forskellige situationer - problemet er så bare at udføre det og så ISÆR timeing! :laugh: Det eneste som kan hjælpe på det er vist at træne, træne, træne og træne....

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Boksning: 1,5 time.

- Ikke noget særlig, men fik dog en udmærket cardio-workout!

I morgen skal jeg arbejde 16 timer, men håber virkelig, at jeg kan nå en gang styketræning!!

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

KB Turkish get ups:

1x5 x 24kg

3x3 x 32kg

Pistols:

3x3 x 16kg

1x2 x 24kg

1x1 x 24kg

- Pause i bunden på alle reps! God overskud.

KB Clean & Pushpress:

5x5 x 32kg

Fik lige klemt en træning ind mellem mine 2 x 8 timers vagt i dag! Det ser måske ikke ud af meget, men det var virkelig en fed træning!! Basic kettlebell træning udendørs i aftensolen. Nu har jeg den der fede fornemmelse af at være brugt, afslappet og stærkere... det sådan nogle træningspas, der gør en afhængig!! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Fik lige klemt en træning ind mellem mine 2 x 8 timers vagt i dag! Det ser måske ikke ud af meget, men det var virkelig en fed træning!! Basic kettlebell træning udendørs i aftensolen. Nu har jeg den der fede fornemmelse af at være brugt, afslappet og stærkere... det sådan nogle træningspas, der gør en afhængig!! :4thumbup:

YEAH! :devil:

Det er præcis den følelse jeg har inden en 17t vagt, med KB eller ringtræning i kroppen.

Hvad angår TGU; hvor er dit svage punkt i øvelsen - er det skulder, arm eller core?

Edit: indæg nr 666 :devil:

Edited by Dochylle
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share