Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Brazilian Jiu Jitsu: 1,5 time.

- En masse sweeps og sparring. Kunne godt mærke, at jeg havde været væk længe. Min timeing var lidt dårlig, men ellers gik det egentlig okay!

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Pullups:

10x5 x 15kg

Dips:

5x5 x 20kg

Hanging leg raises:

3x10 x BW

Russian Twists:

3x10 x 20kg

Concept2:

10:00 min - 2562 meter (vistnok?)

Der var ik' så meget power i kroppen i dag. Kunne især mærke, at jeg ikke har trænet C2 længe, så det var hårdt selvom jeg ik trak helt igennem. Tror jeg kunne hente rigtig meget, hvis jeg lærte lidt teknik istedet for bare at flå til! :tongue:

Bagefter hjalp jeg lige min far med hans træningsprogram og kettlebell øvelser! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Fik et tilbud jeg ikke kunne sige nej til, så nu er jeg den lykkelige ejer af en 32kg kettlebell! :devil:

Dagens træning:

KB Swings:

5x10 x 32kg

KB Clean&Press:

3x5 x 32kg

- Ved de sidste par reps var mit press nok ik' så strict! Sjovt nok var min venstre stærkest!

Alternating Turkish get ups:

5x1 x 32kg

KB Snatch:

5x5 x 32kg

Sluttede af med lidt Evil wheel

Egentlig er det hele jo PR, men det tæller vist ik! :wink: Skal nok få meget "sjov" med den 32'er, når jeg vænner mig til vægten. Kunne allerede mærke fremgang på de sidste par sæt i snatch! Hilste iøvrigt på good ol' jsc og Dochylle - et par stærke læger må man sige!! :w00t: Jeg er sikker på, at de udskriver flere snatches end recepter til deres patienter!!

Link to comment
Share on other sites

Rimelig cool gået første dag... Presser du den strict? Jeg har sgu svært ved at tæmme 32' i MP og jeg har haft den længe...

Nej, nej rolig nu! Jeg havde egentlig lidt svært ved at finde ud af, hvad jeg skulle skrive. Det var nok en mellemting mellem et strict press og et pushpress - hvis du kan følge mig!?

Link to comment
Share on other sites

Nej, nej rolig nu! Jeg havde egentlig lidt svært ved at finde ud af, hvad jeg skulle skrive. Det var nok en mellemting mellem et strict press og et pushpress - hvis du kan følge mig!?

Ja, det tror jeg... Damn... Følte mig lige helt sat et øjeblik... :crazy: ... But the race is on... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Rimelig cool gået første dag... Presser du den strict? Jeg har sgu svært ved at tæmme 32' i MP og jeg har haft den længe...

Tillykke med 2 podden - den skal du nok å meget sjov med.

Lige en lille tilføjelse - der er forskel på press og milipress. Jeg kan sagtens cleane og presse 2 podden, men kan ikke milipresse den. :blush:

Efter clean - ligger kb'en mere an mod bryst - hvor imod den i milipress ikke har kontakt til kroppen.

Sådan har jeg forstået det - måske er jeg forkert på den, men tror det dog ikke. :4smartass:

Happy training

/Michael

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med 2 podden - den skal du nok å meget sjov med.

Lige en lille tilføjelse - der er forskel på press og milipress. Jeg kan sagtens cleane og presse 2 podden, men kan ikke milipresse den. :blush:

Efter clean - ligger kb'en mere an mod bryst - hvor imod den i milipress ikke har kontakt til kroppen.

Sådan har jeg forstået det - måske er jeg forkert på den, men tror det dog ikke. :4smartass:

Happy training

/Michael

I press bruger man vel også benene til at sætte af med?

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med 2 podden - den skal du nok å meget sjov med.

Lige en lille tilføjelse - der er forskel på press og milipress. Jeg kan sagtens cleane og presse 2 podden, men kan ikke milipresse den. :blush:

Efter clean - ligger kb'en mere an mod bryst - hvor imod den i milipress ikke har kontakt til kroppen.

Sådan har jeg forstået det - måske er jeg forkert på den, men tror det dog ikke. :4smartass:

Happy training

/Michael

Hej Michael, tak og så er vi helt enige om definitionerne! :smile:

Link to comment
Share on other sites

I gang igen efter en tiltrængt hviledag!

Dagens træning:

Brazilian Jiu Jitsu: 1,5 time

- En masse guardpass og sparring. Jeg var ikke rigtig i omdrejninger og havde kvalme under træningen, men fik da kørt lidt ok sparring!

MMA: 1,5 time

- Selvom jeg var helt færdig efter BJJ, trænede jeg alligevel med på MMA holdet direkte bagefter! Der ikke var meget juice i kroppen, men det var rigtig fedt. Kørte en masse nedtagninger og forsvar. Noget som jeg virkelig kunne bruge - fik bl.a. nogle gode forsvar mod en position som jeg altid bliver nakket i til BJJ.

Nu her bagefter kan jeg godt mærke på kadaveret, at jeg har trænet 3 timer i træk.... :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Imponerende at du kunne være med til MMA og faktisk være istand til at gøre andet end at overleve efter den killer BJJ træning. :4thumbup:

Det var jo sådan set ½times motorisk opvarmning og 1 times sparring kun med drikke pauser. :devil:

Ja, der blev fandme også gået til den. På nogle tidspunkter var det vel egentlig bare ren overlevelse, men hva - det er vel heller ikke værst at træne overlevelse :devil::wink:

Stærk træning for tiden minister.. Især med 32´eren. Sådan en kleppert vil jeg sku også have :bigsmile:

Yiiir, den er fed! Vi må smide rundt med den næste gang vi ses...It's a killer!

Te'løk' med din nye 32 kg's legekammerat :bigsmile: Jeg forudser en ny PR-stime i nærmeste fremtid :devil::smile:

Thanx! Mht. PR's tror jeg lige at jeg finder mit niveau i de forskellige øvelser og så tager den derfra. Det er jo ikke spændende hvis det er en PR, hver gang man bare løfter den op fra jorden! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Boksning: 1,5 time.

Mit teknik var ikke noget at skrive hjem om - har ikke haft den der "fast and loose" fornemmelse i laaaaaang tid! Var også lidt mærket af 3 timers BJJ/MMA i går. Vi sluttede dog af med at lave nogle rigtig fede interval runder med armbøjninger, step-ups og mavebøjninger. Pulsen blev banket godt i vejret!!

I morgen burde der næsten stå styrketræning på programmet, meeeen der er jo også 3 timer på programmet i CSA! :w00t:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Dan, jeg gider ikke høre på dig pive, er du klar over hvor smadret jeg har været i dag efter SEKS timers træning i går (styrketræning, BJJ og MMA) :laugh:

Vi ses i morgen, ninja!

Nu er du jo også full-time ninja, så det tæller ikke - desuden gør din teknik nok at du bruger en del mindre kræfter end mig! :tongue: Ej, seriøst er det sgu et hårdt program du lægger for dagen. Husk nu at :4mewantfood: så du ikke mister alle dine gains!!!

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Brazilian Jiu Jitsu: 1,5 time

- Vi kørte igen en masse motorisk opvarmning (lige noget jeg kan bruge) og sparring. Mine første 2 runder var mod store modstandere, som også har teknikken i orden. Jeg brugte alt for mange kræfter, hvilket virkelig kunne mærkes resten af sparringen. Var bestemt ikke tilfreds med min indsats. Det blev noget halvhjertet crap. Synes ik' mit game er så godt for tiden, men det er det fede ved en kampsport som er baseret på sparring; der er kontant afregning, når man ikke er 100% på. :devil:

Det blev ikke til noget styrketræning (igen) i dag, hvilket betyder, at jeg skal ha' banket 3 styrketræningspas af resten af ugen... GO GO GO! :superman:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Jeg var helt smadret i kroppen i morges - især den venstre skulder, som var øm og ubevægelig! :crazy:

Dagens træning:

KB Swings:

5x10 x 32kg

KB Clean&Pushpress:

3x5 x 32kg

Pistols:

5x5 x BW

KB Military press:

3x1 x 32kg

2x2 x 32kg

Det hjalp faktisk på kroppen at få lavet lidt, selvom der bestemt ik' var meget power i kroppen. Jeg tror der er en del mere i mig i MP, men starter lige langsomt ud med 32'eren.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Chinups:

1x10 x BW

1x5 x 20kg

1x3 x 25kg

2x2 x 30kg

1x1 x 35kg

Dips:

1x10 x BW

5x5 x 20kg

Military press:

5x5 x 50kg

Hanging leg raises:

3x10 x BW

Russian Twists:

3x20 x 15kg

:baaa: Sløj omgang! Jeg var vildt motiveret til at lave lidt crossfit inspireret træning, men der var alt for mange i hulen til, at jeg gad rende rundt med en puls på +220 og optage halvdelen af vægtene! I stedet stenede jeg rundt og brugte en evighed på at finde på øvelser. Nå nu det var sådan en lav intens træning burde jeg nok ha' valgt noget front squat og dødløft, men man kan jo altid være bagklog. Lavede forresten også lidt C&P teknik med 60kg, men ik' noget at skrive hjem om....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share