Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Folket har talt - og Blackmoore har truet :w00t: Monik' jeg kan få tid til både Dostojevski OG log :wink:

Dagens træning:

Kettlebell Swings:

5x10 x 24kg

Kettlebell Military press:

3x3 x 32kg

Kettlebell Clean&Pushpress:

5x5 x 2x24kg

Kettlebell Snatch:

1x10 x 24kg

3x5 x 32kg

Kettlebell Renegade Rows:

3x10 x 2x24kg

Der var bare udsolgt i dag!! Snatch kørte ikke optimalt med 32'eren og mit venstre håndled brokkede sig, så det blev ikke til så meget. Generelt kører jeg lidt på pumperne for tiden. I morgen tidlig kl. 0700 har jeg weekend og så skal der slappes af - og trænes :innocent: Tror snart jeg vil igang med noget dødløft igen ... :superman:

Hov! Glemte, at jeg også lavede nogle Jumping pistols! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ahhhh fridag!! :smile:

Dagens træning:

KB Turkish Getup:

3x5 x 24kg

1x3 x 32kg

1x2 x 32kg

1x1 x 32kg

Pistols:

1x5 x BW

1x3 x 16kg

1x2 x 24kg

1x1 x 2x16kg

- Sidste sæt på 32kg var hårde, men jeg kom da op. Har mistet lidt styrke!

Clean & Pushpress:

1x5 x 24kg

3x5 x 32kg

Getup Situps:

3x5 x 2x8,5kg

3x3 x 2x16kg

Jeg var utilpas inden træningen, men havde virkelig en fed træning - i modsætning til fredagens træning. Sådan skal træning være; God tid, fede øvelser og så den der lækre fornemmelse efter træning af at være brugt, men alligevel føle sig stærkere. Nice!! :wub::superman:

Teddy: :crazy:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Brazilian Jiu Jitsu: 1,5 time

- Kørte escape fra cross side. Synes faktisk, min teknik var helt i orden i dag! :smile: Jeg tror, jeg vil prøve at få fri på lørdag og så melde mig til danish open i BJJ!

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Brazilian Jiu Jitsu: 1,5 time

- Kørte escape fra cross side. Synes faktisk, min teknik var helt i orden i dag! :smile: Jeg tror, jeg vil prøve at få fri på lørdag og så melde mig til danish open i BJJ!

Da vi rullede tænkte jeg også "hvad fanden er det ham Dan snakker om, at hans teknik er rusten", jeg synes du gjorde det super godt! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Da vi rullede tænkte jeg også "hvad fanden er det ham Dan snakker om, at hans teknik er rusten", jeg synes du gjorde det super godt! :smile:

Tak Christian :smile:

Synes også, at jeg havde en god træning. Altid en fornøjelse at rulle med dig - håber snart, jeg kan komme til en formiddagstræning om tirsdagen!

Link to comment
Share on other sites

Arhh... for lidt søvn igen! Fik fri fra arbejde i går kl. 23 - faldt i søvn kl 02:30 og skulle møde igen kl 07:00. Da jeg fik fri crashede jeg på sengen, så jeg missede både BJJ og MMA!

Nå, trænes skal der!!

Dagens træning:

Combo 1:

Clean/FrontSquat/Pushpress: 5x5 x 2x24kg

Combo 2:

Pushups/RenegadeRows: 5x5 x 2x24kg

Combo 3:

Snatch/pushpress: 5x5 x 2x24kg

Det var hårdt i dag! Min core er helt smadret nu..... :w00t: Kan se på loggen, at det er længe siden, jeg har fået løbet. Måske jeg tager en tur i morgen før eller efter boksning!

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Arhh... for lidt søvn igen! Fik fri fra arbejde i går kl. 23 - faldt i søvn kl 02:30 og skulle møde igen kl 07:00. Da jeg fik fri crashede jeg på sengen, så jeg missede både BJJ og MMA!

Nå, trænes skal der!!

Dagens træning:

Combo 1:

Clean/FrontSquat/Pushpress: 5x5 x 2x24kg

Combo 2:

Pushups/RenegadeRows: 5x5 x 2x24kg

Combo 3:

Snatch/pushpress: 5x5 x 2x24kg

Det var hårdt i dag! Min core er helt smadret nu..... :w00t: Kan se på loggen, at det er længe siden, jeg har fået løbet. Måske jeg tager en tur i morgen før eller efter boksning!

Lækre kombos, mester :4thumbup: .. Tænkte du måske kunne oppe intensiteten i combo 2 ved at tage OAPU i stedet for pushups... Har ikke kørt den combo sådan selv, men syntes at pushups ikke helt står mål med renegade rows intensitetsmæssigt sidste gang jeg kørte den..

Link to comment
Share on other sites

...lidt svært for mig at forholde at mig til dine KB-øvelser. Men derimod overhovedet ikke svært, når det kommer til det, at du få trænet, til trods for skiftende vagter og minus søvn. Det er virkelig sejt :devil: Det havde været en sand dræber for mig :blush:

Hey Jenzino,

Tak, lidt træning er bedre end ingen - især når man er presset på andre fronter. Håber snart du får prøvet KB, så du kan forholde dig til dem!! :wink:

Lækre kombos, mester :4thumbup: .. Tænkte du måske kunne oppe intensiteten i combo 2 ved at tage OAPU i stedet for pushups... Har ikke kørt den combo sådan selv, men syntes at pushups ikke helt står mål med renegade rows intensitetsmæssigt sidste gang jeg kørte den..
enig med Musashi. Har undret mig en del over samme parameter. :cry::nonono::wink:

Hey comrades,

Det er rigtigt, at pushups nok ikke helt står distancen ift. renegade rows - i sidste ende synes jeg dog alligevel, at øvelsen er hård. Det er jo charmen med combo's! Det kunne dog være sjovt at gøre den endnu hårdere :devil: Tror måske bare, det er svært at lave en OAPU ifm. renegade rows? Så skulle man måske lave den sådan: OAPU med venstre og så et row med modsatte hånd. Problemet bliver nok bare at lave en korrekt OAPU med den position man ligger - men I er jo RKC's, så i må jo vide det :wink:

Link to comment
Share on other sites

...lidt svært for mig at forholde at mig til dine KB-øvelser. Men derimod overhovedet ikke svært, når det kommer til det, at du få trænet, til trods for skiftende vagter og minus søvn. Det er virkelig sejt :devil: Det havde været en sand dræber for mig :blush:

:laugh: Nøjagtig samme tanker jeg gjorde mig!

Kan ikke helt omsætte de der KB øvelser til de øvelser jeg selv kender, men jeg kan i hvert fald se du er konsekvent med din træning, og du giver den gas 9 ud af 10 gange, samt hardcore kampsport :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hey Jenzino,

Tak, lidt træning er bedre end ingen - især når man er presset på andre fronter. Håber snart du får prøvet KB, så du kan forholde dig til dem!! :wink:

Hey comrades,

Det er rigtigt, at pushups nok ikke helt står distancen ift. renegade rows - i sidste ende synes jeg dog alligevel, at øvelsen er hård. Det er jo charmen med combo's! Det kunne dog være sjovt at gøre den endnu hårdere :devil: Tror måske bare, det er svært at lave en OAPU ifm. renegade rows? Så skulle man måske lave den sådan: OAPU med venstre og så et row med modsatte hånd. Problemet bliver nok bare at lave en korrekt OAPU med den position man ligger - men I er jo RKC's, så i må jo vide det :wink:

Vi kunne i realiteten godt lære dig hvordan comboen skal køres, men så er vi jeg nødt til at dø dig bagefter :laugh::laugh:

Skal nok lige give dig en PM når jeg stabler en workshop på benene :wink:

Link to comment
Share on other sites

Vi kunne i realiteten godt lære dig hvordan comboen skal køres, men så er vi jeg nødt til at dø dig bagefter :laugh::laugh:

Skal nok lige give dig en PM når jeg stabler en workshop på benene :wink:

Ha ha ha, I 2 små snotunger skal sguda lige blive tørre bag ørerne, og træne med KB mere end 3 mdr. før I kan lære mig noget! Så kan I - hvis I er heldig - blive certificeret af mig! :wink:

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Nøjagtig samme tanker jeg gjorde mig!

Kan ikke helt omsætte de der KB øvelser til de øvelser jeg selv kender, men jeg kan i hvert fald se du er konsekvent med din træning, og du giver den gas 9 ud af 10 gange, samt hardcore kampsport :4thumbup:

Thanx Flexi,

Du må jo bare lige holde dig til, når der kommer gym opdateringer i loggen :superman:

Link to comment
Share on other sites

Ha ha ha, I 2 små snotunger skal sguda lige blive tørre bag ørerne, og træne med KB mere end 3 mdr. før I kan lære mig noget! Så kan I - hvis I er heldig - blive certificeret af mig! :wink:

sådan skal de have det dan, for bare husk at det er DIG der er...... : THE PEC MAN :superman:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Boksning: 1,5 time.

- Jeg gik plethandsker med en 16 årig fyr som vejer 56 kg. Han havde sgu rigtig godt slag i poterne!! Viser bare hvor meget teknik har at sige. Vi sluttede af med at løbe fra den ene ende af salen og til midten uafbrudt i 3 min. Jeg lagde vist for hårdt ud - hårdt! :crazy:

Link to comment
Share on other sites

En opdatering for Jhax og Flexi: :wink:

Bænkpres:

2x10 x 60kg

3x5 x 80kg

1x2 x 90kg

1x3 x 90kg

1x1 x 95kg

Dødløft:

2x5 x 70kg

1x5 x 110kg

1x5 x 120kg

1x4 x 130kg

1x2 x 140kg

1x1 x 150kg

Pullups:

5x5 x 15kg

Tja, det blev til lidt almindelig gym-træning, da jeg teamede op med en god ven. Rigtig god overskud på det hele (især når man tager i betragtning, hvor sjældent jeg træner de øvelser)!! Fik bare ik trukket ordentligt igennem med lats i pullups!

Dødløft er som altid en lækker øvelse, men jeg kender mig altså lidt ved den intensitet.... især fordi min buddy er SL'er med hvad dertil hører af laaaaaange pauser :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Du er da ikke særlig stærk i DL sammenlignet med hvordan du er i dine andre øvelser.

:laugh::innocent:

Der fik du mig! :laugh:

Hvis vi skal se lidt bort fra den interne joke, så er det egentlig irriterende, at jeg aldrig rigtig har trænet dødløft "seriøst" (læs: mere end 3-4 uger ad gangen), da jeg godt kunne tænke mig at se, hvad jeg ku' trække! Anyways, så længe jeg altid kan vade direkte ind og trække over 2 x kropsvægt (det var der helt sikkert til idag), så er jeg ok tilfreds!

Måske jeg hopper på en TJ single-cyklus sidst på året! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share