Tind´s Log


Tind
 Share

Recommended Posts

WSB uge 8 dag 1

Fin omgang .... det er efterhånden så lang tid siden jeg har trænet at man kunne håbe på lidt begyndergains igen :laugh:

ME Squat

5r med 60kg

5r med 90kg

5r med 110kg

5r med 120kg

3r med 130kg

2r med 140kg

2r med 145kg

på med knæbind og bælte

5r med 150kg

så gad Per ikke det pjat mere og han fik en god gang cardio med at ligge stramme knæbind på undertegnet.

5r med 160kg (stramt! ..........alt for stramme til at jeg kunne komme til parallel :blink: )

1r med 170kg (strammere! ...... kom lettere ned end før ... men havde meget svært ved at bedømme dybden da mine ben visnede væk under mig :cola: )

1r med 190kg (strammest! ..... når jeg selv ligger stramme knæbind kommer elastikken oppe fra og ned + en enkelt omgang mere ...... Per fik dem 2½ omgange rundt om knæet!! ..... kom nemt ned ( :tongue: ) og kom også oppe igen .... den var dybere end 170kg, men om den var til parallel er nok tvivlsomt :smile: )

SL dødløft

10r med 100kg

8rx2s med 120kg

Frivend

2r med 60kg

2r med 80kg

2r med 80kg

2r med 80kg

+div curls

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1r med 190kg (strammest! ..... når jeg selv ligger stramme knæbind kommer elastikken oppe fra og ned + en enkelt omgang mere ...... Per fik dem 2½ omgange rundt om knæet!! ..... kom nemt ned ( :tongue: ) og kom også oppe igen .... den var dybere end 170kg, men om den var til parallel er nok tvivlsomt :smile: )

Det er sgu vildt hvad knæbind kan gøre...får sgu også helt lyst til at forsøge mig med knæbind. Det er jo fint nok at få lidt rutine med udstyr, hvis man engang skulle stille op til noget :bigsmile:

Hvor har du købt dem? og hvad skal man se efter, når man køber knæbind? og hvad koster de i grunden?

Link to comment
Share on other sites

WSB uge 8 dag 1

5r med 150kg

så gad Per ikke det pjat mere og han fik en god gang cardio med at ligge stramme knæbind på undertegnet.

5r med 160kg (stramt! ..........alt for stramme til at jeg kunne komme til parallel :blink: )

1r med 170kg (strammere! ...... kom lettere ned end før ... men havde meget svært ved at bedømme dybden da mine ben visnede væk under mig :cola: )

1r med 190kg (strammest! ..... når jeg selv ligger stramme knæbind kommer elastikken oppe fra og ned + en enkelt omgang mere ...... Per fik dem 2½ omgange rundt om knæet!! ..... kom nemt ned ( :tongue: ) og kom også oppe igen .... den var dybere end 170kg, men om den var til parallel er nok tvivlsomt :smile: )

Det er saftsuseme flot løftet Peter :blink: :4thumbup: AndersK må da snart ryste i bukserne for ikke at nå de 200 først :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det er sgu vildt hvad knæbind kan gøre...får sgu også helt lyst til at forsøge mig med knæbind. Det er jo fint nok at få lidt rutine med udstyr, hvis man engang skulle stille op til noget :bigsmile:

Hvor har du købt dem? og hvad skal man se efter, når man køber knæbind? og hvad koster de i grunden?

Vi bestilte dem hos krea herinde fra ... mener vi gav en 300-350kr for et par, men du kan jo prøve at smide ham en PM, mener også dem de sælger bliver brugt i SL regi :smile:

Det er saftsuseme flot løftet Peter :blink: :4thumbup: AndersK må da snart ryste i bukserne for ikke at nå de 200 først :laugh:
Danm! 190kg! :dropjaw: :devil:

Det må da have givet nogle blikke fra disko afdelingen i AUS? :tongue::cooldance: :4thumbup:

wow fantastisk flot squattet Tind!! :bowdown::bowdown:

Jeg tror nu mere de gjorde store øjne, da Per strammede knæbind mens jeg prøvede at holde tårene tilbage :rolleyes:

Jeg er nu ret sikker på den ikke var nede i parallel, nu her efter endofiner har lagt sig :tongue: ... så det var ikke en hel PR ... umiddelbart tror jeg dog godt jeg kunne være heldig og få den med op selvom jeg var i parallel (ihvertfald med de knæbind Per ligger, hvor spørgsmålet mere er om man overhovedet kan komme ned med stangen på ryggen :laugh: )

Link to comment
Share on other sites

Undskyld min SL noob'isme, men hvorfor er det lige man bruger knaebind, er det for at beskytte knaet under tunge loeft, eller er det for at kunne loefte mere, eller er det begge dele? Hvis det mest er for at beskytte knaet, er det sA ikke noget halvfarligt noget at bygge sin styrke ud over hvad knaet kan foelge med til? Godt loeft pA 190kg ellers, jeg kan dArligt nok forestille mig bare at stA oprejst med 190kg pA nakken :blink:

Link to comment
Share on other sites

Pres Træning

Mens mig og Nskou kørte lidt bænkpres, kom en popdreng ind med masser af voks i håret, langærmet T-shirt og cowboy bukser og var ca på str med ANTO dog med noget højere fedt %, han gik lidt rundt og lignede en der ikke rigtig vidste hvad han skulle give sig til. Han besluttede sig så på et tidspunkt for bænken og smed 100kg på og rykkede 10 nemme reps .... gik derefter på 120kg og kørte 8 reps. Derefter kiggede han lidt på skiverne og besluttede sig for 150kg og lavede en hurtig og overbevisende rep :blink: ... han holdte den faktisk lidt armene, ligesom om han overvejede at dobbelt reppe den, men undlod. Han havde simpelthen forfærdelig teknik og lå nærmest flad på bænken .... jeg havder folk med freak gener :dry:

Bænk

10r med 60kg

10r med 70kg

5r med 80kg

5r med 80kg

5r med 80kg

5r med 90kg

5r med 90kg

3r med 100kg

3r med 105kg

5r med 110kg ( :w00t: ... kørte rigtig godt, ingen bevægelser i røven og uden at pause den i stickin pointet)

5r med 90kg

5r med 90kg

Low incline db bænk

10r med 30kg

8r med 30kg

8r med 30kg

8r med 25kg

Lateral raises

8rx3s med 12,5kg

Yates rows

10r med 80kg

8r med 100kg

8r med 100kg

+div mave

8r med 30kg

Link to comment
Share on other sites

Pres Træning

Mens mig og Nskou kørte lidt bænkpres, kom en popdreng ind med masser af voks i håret, langærmet T-shirt og cowboy bukser og var ca på str med ANTO dog med noget højere fedt %, han gik lidt rundt og lignede en der ikke rigtig vidste hvad han skulle give sig til. Han besluttede sig så på et tidspunkt for bænken og smed 100kg på og rykkede 10 nemme reps .... gik derefter på 120kg og kørte 8 reps. Derefter kiggede han lidt på skiverne og besluttede sig for 150kg og lavede en hurtig og overbevisende rep :blink: ... han holdte den faktisk lidt armene, ligesom om han overvejede at dobbelt reppe den, men undlod. Han havde simpelthen forfærdelig teknik og lå nærmest flad på bænken .... jeg havder folk med freak gener :dry:

For sA at quote Asbjoern Riis: "Ubehaaaaaagelig type!" :w00t:

Du glemte/undlod at svare pA mit spoergsmAl laengere oppe vedr. knaebind!? :innocent:

Well, nu vil jeg ogsA til at traene med langaermet t-shirt, cowboybukser og masser af voks i hAret, sA jeg kan komme til at baenke 150kg :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Pres Træning

Mens mig og Nskou kørte lidt bænkpres, kom en popdreng ind med masser af voks i håret, langærmet T-shirt og cowboy bukser og var ca på str med ANTO dog med noget højere fedt %, han gik lidt rundt og lignede en der ikke rigtig vidste hvad han skulle give sig til. Han besluttede sig så på et tidspunkt for bænken og smed 100kg på og rykkede 10 nemme reps .... gik derefter på 120kg og kørte 8 reps. Derefter kiggede han lidt på skiverne og besluttede sig for 150kg og lavede en hurtig og overbevisende rep :blink: ... han holdte den faktisk lidt armene, ligesom om han overvejede at dobbelt reppe den, men undlod. Han havde simpelthen forfærdelig teknik og lå nærmest flad på bænken .... jeg havder folk med freak gener :dry:

GUD...jeg så jer slet ikke... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Undskyld min SL noob'isme, men hvorfor er det lige man bruger knaebind, er det for at beskytte knaet under tunge loeft, eller er det for at kunne loefte mere, eller er det begge dele? Hvis det mest er for at beskytte knaet, er det sA ikke noget halvfarligt noget at bygge sin styrke ud over hvad knaet kan foelge med til? Godt loeft pA 190kg ellers, jeg kan dArligt nok forestille mig bare at stA oprejst med 190kg pA nakken :blink:

Begge dele :wink: og du bygger jo ikke styrke udover hvad knæet kan løfte med knæbind på :smile: .... det er ligesom med boardpress i bænken

Link to comment
Share on other sites

Trøjedag

Bænk

5r med 60kg

3r med 80kg

3r med 100kg

på med trøjen

1r til 4,5cm med 130kg

1r med 130kg

1r med 130kg

1r med 130kg

1r med 135kg

1r med 135kg

1r med 140kg (her fik jeg en del kommentarer fra pøblen omkring stilen :tongue: )

1r med 130kg

pause i bunden

1r med 130kg (dagens bedste løft, selvom røven løftede sig, hvilket den også gjorde på de sidste 2 løft .... har lidt problemer med fod stillingen med trøje på

1r med 130kg

1r med 130kg

Front Raises

10r med 12,5kg

8r med 15kg

8r med 15kg

+ lidt curl

Link to comment
Share on other sites

Squat

Efter jeg havde prøvet Pers stramme knæbind, ville jeg lige forsøge en ME med løse. Fik 165kg og 2x fail på 170 sidst for en 1½ måneds tid siden.

ME : Squat med løse knæbind

5r med 60kg

5r med 80kg

3r med 100kg

3r med 110kg

3r med 120kg

3r med 130kg

1r med 140kg (video ... god smæk i den umiddelbart)

på med løse knæbind og bælte

1r med 150kg

1r med 160kg

1r med 170kg (video ... ikke dyb nok :unhappy: .. prøvede en smallere stand af end jeg plejer idag ... ikke rigtig en succes da jeg har svært ved at komme ned til parallel)

1r med 180kg (video ... heller ikke til parallel .... bleh der skal arbejds en del med teknikken i det her udstyrsrytteri :tongue: )

backoff raw

10r med 120kg (benene sejlede lidt efter de tunge løft)

Link to comment
Share on other sites

Kan også se, at du er begyndt at holde smallere på stangen. Kan du ikke mærke at den ligger meget bedre på ryggen nu?

Synes ellers at det ser fint ud, men ærgeligt at du ikke kommer til parallel eller under, selvom det ikke er langt fra :4thumbup:

Den ligger meget bedre ... min tendens til at lave semi goodmornings er væsentlig forringet med det smallere hold :smile:

Det er jo ikk fordi du mangler så pisse meget... det ser ud som om der er go fart på de 170 ellers..

Damn du er er blevet langhåret... :elvis:

Man er vel viking :innocent:

Link to comment
Share on other sites

WSB

Skulderen drillede igen, jeg tror måske det er fordi jeg næsten konsekvent er gået efter 1rm på mine bænk dage .. så mindre af det :smile:

ME bænk : 4,5cm

uden board

5r med 60kg

5r med 80kg

4,5cm board

5r med 90kg

5r med 95kg

5r med 100kg

3r med 105kg

3r med 110kg

3r med 115kg

1r med 120kg

1r med 125kg

1r med 130kg

backoff

10r med 100kg

Low incline db bænk

8r med 30kg

pga af skulderen holdte jeg pause i bunden og kørte mere kontrolleret på de 2 sidste sæt

8r med 32,5kg

6r med 35kg

Lateral raises

8rx3s med 12,5kg

seated db skulderpres

8r med 25kg

6r med 30kg

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

WSB

Stadigvæk lidt vrøvl med skulderen :unhappy: ... trænede hele passet igennem med sort gangsta rap der kørte på meget høj volume. Egentlig en langsom rytme, men ellers vredt nok til at det kunne gå an :smile:

DE box squat

2rx8s med 80kg

DB rows

8r med 45kg

6rx2s med 50kg

Yates rows

10rx2s med 90kg

8r med 95kg

T-bar rows

vægt angivet uden stang

10r med 25kg

10r med 40kg

8rx2s med 55kg

Clean and jerk

1 clean efterfulgt af 2 jerks

1r med 50kg

1r med 60kg

1r med 70kg

1r med 80kg

+ lidt curl og mave

Link to comment
Share on other sites

WSB

Ville egentlig have leget lidt med trøjen, men fik et vrid i andet løft ... så ville ikke risikere mere.

Bænk

8r med 50kg

5r med 80kg

6r med 110kg (mega irriterende at min højre arm tér sig, når powa´en i bænken er bedre end nogensinde

på med trøje

0r på 130kg (fik den ikke helt ned)

1r med 130kg (lå .fladt på bænken istedet for at bruge opspænd, da jeg så havde nemmere ved at få den ned, desværre ramte jeg racket på vej op og det kunne mærkes i armen)

DE dødløft

3r med 130kg

7r med 135kg (rigtig god fart)

Floorpress

5r med 50kg

2r med 90kg

GM

8rx3s med 60kg

+lidt rotater

Link to comment
Share on other sites

6 reps med 110 er flot Peter, hvad er der forresten galt med din arm?

Ja jeg er også selv tilfreds ... men det skal nok nævnes i den sammenhæng at jeg er begyndt at spise mere efter appetiten end fornuften og ligger derfor og svinger mellem 87 og 88 lige pt :innocent:

ved sq ikke helt hvad der sker for den .. det svinger lidt mellem skulderen og biceps hæftningen på underarmenen, lidt sigende at dig, mig og nikolai alle har fået arm skader efter starten på WSB :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share