Tind´s Log


Tind
 Share

Recommended Posts

Trøje træning

Har lige købt en fury F6 str 42 af Hippo, som selvfølgelig skulle prøves :smile:

Jeg kan selv tage den på og af, så den sidder ikke helt stramt ... men det gør nu ikke noget.

Bænk

5r med 50kg

5r med 90kg

3r med 100kg

3r med 100kg

1r med 110kg

1r med 110kg

på med trøjen

1rx2s med 135kg til 4,5cm board

1r med 140kg (ok nem)

0r med 150kg (havde en 2-3 sek kamp med den, fik venstre arm til lockout, men ikke højre :tongue: ... er ikke helt trygge ved det tunge vægte endnu ... så jeg sænker vægten forholdsvis langsomt og trykker den kontrolleret fra bunden istedet for at bruge trøjens dynamik ordentlig ... men det kommer nok :smile: )

Kunne mærke lidt knas med albuen så stoppede her, men havde virkelig lyst til at forsætte

+lidt box squat til sidst.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sidste dag før stævne

skulle bare lige skyde mig helt ind på start vægtene inden 2 dages pause op til stænet i AUS på lørdag.

Bænk (touch ´n go)

5r med 60kg

5r med 90kg

5r med 100kg

1r med 110kg

1r med 115kg (hvis jeg har samme fornemmelse som idag på vægten, så starter jeg på 115kg istedet for 110 som først planlagt ... håber på 120)

2r med 60kg

2r med 60kg

Dødløft

10 singler med 150kg (ok fart, men har været hurtigere ... ingen anelse hvor jeg ligger her ... regner med at ligge ud på 200kg)

Squat

5r med 60kg

5r med 100kg

1r med 120kg

1r med 130kg

1r med 140kg

1r med 145kg

1r med 150kg ( Luciferase skød dem til ca parallel måske lidt over, så ikke en helt uomtvistlig pr ...men den var heller ikke uoverkommelig ..... tror startvægten bliver 140kg som gerne skulle være der og så på 150kg)

DB curls

10rx3s med 15kg (curls til ære for ANTO)

Link to comment
Share on other sites

1r med 150kg ( Luciferase skød dem til ca parallel måske lidt over, så ikke en helt uomtvistlig pr ...men den var heller ikke uoverkommelig ..... tror startvægten bliver 140kg som gerne skulle være der og så på 150kg)

Næ..jeg sagde faktisk at den var parallel eller under....så godt ud :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Stævne update

Fantastisk fremmøde i kælderen til det uofficelle RAW stævne, John havde fået stablet på benene ... masser af gode løft og skarp stemning :cooldance: .

Jeg havde selv været bartender og oprydder til jura´s monte carlo fest dagen før og var først kommet i seng kl 05.15 hjemme hos min kæreste .... som så valgte at stå op kl 08.00 og hive mig med. Derudover havde jeg lidt tømmermænd fra festen .... om ikke andet havde spiritusen givet en hurtig væskeudtømning, for jeg havde en morgen vægt på 80,8kg efter morgenmad og lå derfor på ca samme vægt som sidste AUS stævne.

Jeg havde derfor problemer med at finde min bænk startvægt ... jeg havde prøvet mig frem til en single i onsdags på 115kg, men den havde også været rimlig tung for mig ... så jeg spekulerede i at starte på 110kg grundet gårsdagens udskejelser. Men da jeg kunne se at vi havde fire forsøg, tænkte jeg at jeg nok ville få 115kg på et af dem og tog chancen.

Bænk touch ´n go masse opvarmning op til et par singles på 100kg

1r med 115kg (fik vendt den fint i bunden .... ingen problem)

1r med 120kg (egentlig ok ... men på video´en kan jeg se at min fodstilling er fucked efter opvarmningsløftene på den høje bænk og min røv flyver over bænken .... hvilket er endnu mere tydelig på næste løft) video

1r med 125kg (PR i en stil man med lidt god vilje kan kalde et "træningsmax" :tongue: ... røven flyver alt for meget .... men jeg sidder lidt med følelsen af, at hvis jeg havde skubbet mine fødder ude i min normale udgangsposition, der ikke tillader min røv at lette ... så havde den også været der) video

0r med 130kg (det ville også være for meget af det gode ... kom ikke engang ud af bunden) video

Dødløft

opvarmning på til en tripple med dobbeltoverhånd på 150kg, smed skoene og startede.

1r med 200kg (aldrig har 200kg været så nem ... havde tænkt på at gå på 210kg bagefter, men gik efter 215 istedet)

1r med 215kg ( føltes som en raket ... havde igen tænkt på 220kg som jeg havde løftet før, men med 4 stop og kaffepause indlagt ... gik istedet efter en PR)

1r med 225kg (ikke engang all out!)

var virkelig tændt ... så fik hurtigt 230kg på, mens jeg vandrede rundt psychede mig selv mere op .... CK var også henne og råbe af mig, så jeg var virkelig i det røde felt, da jeg gik i krig med den

1r med 230kg (PR :devil: ... ikke stævne godkendt pga min pause lige over knæene ... men sikkert til lock out i væsentlig pænere stil end min 220kg i sin tid... video her)

Squat

Så var der ikke meget energi tilbage

1r med 140kg (nem)

1r med 150kg (video her ... heller ikke allout ... havde også haft den oppe i ugen op til)

0r med 160kg (ja, blev vist for meget goodmorning ... burde nok have haft stangen længere nede på ryggen)

Alt i alt en god omgang med en total på 505kg ... ingen af løftene er godkendt til stævne, men det er en væstentlig fremgang siden sidste træf. :smile:

Link to comment
Share on other sites

WSB uge 3 dag 1

Så er vi igang med WSB´en igen ... grundet stævne lørdag blev det til DE i squat idag istedet for ME og derfor var der plads til lidt trøje løft :tongue:

Bænk

5r med 50kg

3r med 80kg

3r med 100kg

8cm board

3r med 110kg

3r med 120kg

Trøje på

1r med 130kg på 8cm board

1r med 130kg på 4,5cm board

1r med 130kg (raket)

0r med 135kg (holdt 3 sek pause i bunden, hvilket medførte at jeg ikke kunne lave lockout med højre arm pga manglende fart)

1r med 135kg (nem og god fart .. tilgengæld sejler den voldsomt i toppen)

1r med 135kg på 4,5cm board

DE box squat

2rx8s med 80kg

Goodmornings

8rx3s med 50kg (lidt nemt for lige at få noget blod i ryggen)

Siddende DB skulderpres

8r med 20kg

8rx2s med 25kg

Front Raises

10rx3s med 15kg

BO laterals

8rx3s med 10kg

DB rows

6rx3s med 45kg

Link to comment
Share on other sites

Rigtig flot dødløftet Peter, din dødløft får jo en og anden til at spekulere på om ikke stramajbroderi ville være en mere givtig hobby :laugh:

Og så kan jeg se at totalen er kravlet op over det magiske halve ton, det er satme flot :4thumbup:

Vi ses onsdag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Rigtig flot dødløftet Peter, din dødløft får jo en og anden til at spekulere på om ikke stramajbroderi ville være en mere givtig hobby :laugh:

Og så kan jeg se at totalen er kravlet op over det magiske halve ton, det er satme flot :4thumbup:

Vi ses onsdag :smile:

:smile: ... bare vent, med WSB skal du sq nok komme efter det 4_2_202.gif

Link to comment
Share on other sites

WSB UGE 3 DAG 2

Kedelig omgang med Luci, Anto og knas med skulderen :dry:

ME Bænk (dimitry)

5r med 60kg

5r med 70kg

5r med 75kg

5r med 80kg

5r med 85kg

5r med 90kg

3r med 95kg

1r med 100kg(gjorde sq ondt i bunden ved skulderen ... valgte at stoppe her og køre lidt board istedet, selvom jeg overhovedet ikke var presset)

8 cm board

5r med 110kg (igen lidt smerter lige omkring hvor stangen ramte boardet, så gik på 12cm)

12 cm board

5r med 115kg

5r med 120kg

5r med 125kg

5r med 130kg (egentlig nemt ... kunne sagtens have reppet den mere, men valgte at skåne skulderen)

+ div arme og mave

regner med at give skulderen pause for tung træning indtil næste onsdag og istedet straffe ryg og ben, så jeg kan komme op på 240kg i dødløft 4_2_111.gif

Link to comment
Share on other sites

Det er da nogle ok løft, du løfter måske lige røven en anelse i bænken :tongue:

synes du? :innocent: ... jeg har et hav af undskyldninger :tongue:

Men god power i dødløften på de 230 :smile:

jeg ville ønske vi havde fået kamera på de 225 først ... det var et væsentligt mere rent træk.

Trøjen er iøvrigt super, har ikke helt fået tæmmet den endnu, men om jeg så skal slide den op .....

Du må skrive hvis du mangler et sted at rykke jern, mens du er i Aarhus :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ben

benene fik lige en rund idag, da jeg alligevel skulle i kælderen og hjælpe Nskou med ME dagen

Squat

Nskou sagde god for at alle reps var et stykke under parallel

5r med 50kg

5r med 80kg

5r med 110kg

5r med 120kg

5r med 130kg

meget løse knæbind

3r med 140kg

3r med 140kg

3r med 140kg

Raw igen

8r med 120kg (med overskud)

+ noget leg extensions og benpress

God power i benene i dag ... tror snart jeg skal have en RAW pr i hus

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

Tog lige med Nskou ned til hans ME dag + lidt trøje sjov.

Keystone Dødløft med dobbelt overhånd

5r med 60kg

5r med 100kg

5r med 120kg

5r med 130kg

5r med 140kg

5r med 150kg

3r med 160kg (stoppede her, men tror nu nok der havde været til en tripple med 170kg)

+ lidt arme og mave lir

Link to comment
Share on other sites

WSB uge 4 dag 1

det blev kun til ME idag, var simpethen så hårdt ramt i lysken efter en svømmetur igår at jeg havde meget svært ved at trykke ordentlig igennem i bunden af min squat. Jeg var væsentlig svagere i squatten idag end jeg har været i lang tid og det bar dagens træning præg af.

ME squat

5r med 60kg

5r med 100kg

5r med 110kg

5r med 120kg

3r med 125kg

3r med 130kg

1r med 135kg

1r med 140kg (den var tung som aldrig før, fordi jeg ikke rigtig kunne trykke igennem i bunden ... lysken var simpelthen træt)

derfor : på med knæbind og bælte (for første gang med bælte troede det måske kunne hjælpe)

3r med 140kg (overvejede at køre 5reps her, med valgte at spare mig ... til trods for at jeg ikke kunne køre med fart i squatten idag, så var der simpelthen så mange kg i bæltet at det ikke betød så meget. ... men fuck hvor core´en aflastet med bælte på, havde helt dårlig samvittighed :laugh: )

2r med 150kg (dårlig lagte knæbind)

1r med 155kg

1r med 160kg

1r med 165kg (udstyrs PR)

0r med 170kg (heeeeelt i bund :tongue: )

0r med 170kg (troede faktisk jeg havde den ... ramte et højere stickin point end jeg nogensinde har prøvet før, ret sikker på jeg ville have haft uden gårsdagens svømmetur)

1r med 110kg (uden udstyr .. ligefør det var en grinder, lysken var helt færdig)

Det var så dagens træning, nu fuld af undskyldninger :innocent:

Link to comment
Share on other sites

WSB uge 4 dag 2

Dag jeg har haft lidt bøvl med min højre skulder, valgte jeg at lave ME i bænk til høj board, til trods for jeg på ingen måde er svag i toppen iforhold til bunden. Vi havde i øvrigt besøg af Crawdaddy og Angel idag :smile:

ME bænk : 12 cm board

5r med 110kg

5r med 120kg

5r med 125kg

5r med 130kg

5r med 135kg

3r med 140kg

2r med 145kg

1r med 150kg

0r med 155kg (opspændet røg i bunden)

1r med 155kg (PR med + 5kg)

0r med 160kg

0r med 160kg (overvejede at lave en Luciferase, da jeg i høj grad følte det var et opsænd og balance problem at vægten ikke kom op og ikke pga styrken ... men sprang over :innocent: , desuden lå crawdaddy og bænkede med 150kg ved siden af og tog al opmærksomheden fra div disko rør :tongue: )

Snatch

3r med 50kg

2r med 60kg

2r med 60kg

2r med 60kg

2r med 60kg

Hurtig omgang da vi skulle afsted til kbh på en knap så vellykket tur, men skal i trøjen på lørdag ... bl.a. derfor jeg valgte at spare skulderen idag. En oplevelse at møde Angel og Crawdaddy i virkeligheden, meget sympatiske mennesker :smile:

Link to comment
Share on other sites

WSB uge 4 dag 3

Craw=> I skal være velkommen en anden gang :smile:

Jones=> nu tror jeg du underspiller din squat, jeg er ret sikker på at du med dine reps kunne presse en 170´er op :wink:

Det blev til en ganske fornuftig trøjedag med Nskou, Luciferase, Lawman og Anders K (hjemvendt fra den nye verden)

bænk

5r med 50kg

4r med 80kg

3r med 100kg

1r med 110kg

Trøje på

12cm board

3r med 130kg

8cm board

3r med 130kg

4,5cm board

1r med 130kg

1r med 130kg

Helt ned

1r med 130kg

1r med 130kg

1r med 135kg

1r med 135kg

1r med 135kg (mit bedste løft i trøje indtil videre ... de blev bare bedre og bedre, jeg er begyndt at forstå hva det vil sige at "ramme banen" :smile: )

1r med 135kg pause på brystet

1r med 140kg (igen mit bedste løft på 140kg indtil videre)

Low incline DB press

10r med 20kg

8r med 30kg

8r med 30kg

6r med 35kg

seating DB curls

8rx3s med 15kg

BO laterals

8rx3s med 12,5kg

Face Pulls

10rx3s med 50kg

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

Sad lige og kiggede tilbage på starten af din log...du har jo hentet 80kg overall i de tre store på ca. et år! :blink:

Det er sgu god fremgang! :4thumbup: Synes godt nok du har haft god fremgang..men at det render op i så mange kg overrasker mig sgu lidt! :devil::cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Sad lige og kiggede tilbage på starten af din log...du har jo hentet 80kg overall i de tre store på ca. et år! :blink:

Det er sgu god fremgang! :4thumbup: Synes godt nok du har haft god fremgang..men at det render op i så mange kg overrasker mig sgu lidt! :devil::cooldance:

Ja .. da vi startede på Jura sammen havde jeg kun et estimeret max i Bænken på ca 95kg :innocent: ... men det går hurtigt med rammstein og opbakning ... kan du jo også selv se, på bl.a. dit dødløft :4thumbup:

ANTO => vi savnede dig jo, men sådan er det at være anden priotet :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share