LungBrush


LungBrush
 Share

Recommended Posts

Hej mester.

Så fik du endelig revet de tunge håndvægte rundt!  :devil:  :devil:  :devil:

Hvordan var de at løfte med - meget besværlige???

Vetö

<{POST_SNAPBACK}>

Jeps, det var nu fee nok :wink:

Har nu haft fat i dem før, men det her var første gang jeg har kørt mere end et sæt og over med ok. reps (sigter som regel efter 6'ere på de tunge dage)

De var ok., de er faktisk nemmere at sidde med på lårene end 47,5'erne, der vælte rundt fordi skiverne alle sammen er forskellige på enden.

Apropos har vi i bestyrelsen haft snakket om at alle ender skal laves flade, samt at halvtredserne skal laves om, så de kun er med 5 kilos skiver, samt at vi skal have større db's (yeah!!!)

Link to comment
Share on other sites

Hej mester.

Så fik du endelig revet de tunge håndvægte rundt!  :devil:  :devil:  :devil:

Hvordan var de at løfte med - meget besværlige???

Vetö

<{POST_SNAPBACK}>

Jeps, det var nu fee nok :wink:

Har nu haft fat i dem før, men det her var første gang jeg har kørt mere end et sæt og over med ok. reps (sigter som regel efter 6'ere på de tunge dage)

De var ok., de er faktisk nemmere at sidde med på lårene end 47,5'erne, der vælte rundt fordi skiverne alle sammen er forskellige på enden.

Apropos har vi i bestyrelsen haft snakket om at alle ender skal laves flade, samt at halvtredserne skal laves om, så de kun er med 5 kilos skiver, samt at vi skal have større db's (yeah!!!)

<{POST_SNAPBACK}>

Wuhu det lyder for nice! Bortset fra at der så mangler dumbbels imens de bliver lavet... Ikke fordi jeg bruger deroppe af, men synes det super at få måske op til 60 or some, dig og marco får jo brug for det :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Wuhu det lyder for nice! Bortset fra at der så mangler dumbbels imens de bliver lavet... Ikke fordi jeg bruger deroppe af, men synes det super at få måske op til 60 or some, dig og marco får jo brug for det

hehe, utroligt hvad lvk gør for dig og MArco

Link to comment
Share on other sites

Helt og aldeles awbrændt ankom jeg til træning, men efter en optankning i Kvickly (der har fået kosttilskud...fee :laugh) og en protbar og en shake, var der mere krudt i kanonen. Skulle have haft trænet ben, men droppede det, da jeg ikke tror det ville have ført til noget godt, så den er overført til næste træning.

Var helt alene sammen med en enkelt makker og min Ipod. System of a downs nye Mezmerize hamrede derud af og DAMN hvor er den feeee!!!

Vol Pat, delts, lidt bi og tri

Low incline db bænk:

20 x 17,5

12 x 32,5

10 x 42,5 PR

8 x 45 PR

8 x 45

13 x 40 PR

Kanon omgang!! Min gamle PR er 6 reps med 42,5, smaaaer til den!! :devil:

De kørte rigtigt godt og sveee fee! Den anden gut stod ellers klar til at give forced, men af delt hensyn tog jeg ikke imod, svagt af mig :dry::tongue:

Db preachers:

15 x 12,5

2 x 10 x 17,5

12 x 15

Stille og roligt, sad ok.

Siddende db skulderpres:

15 x 15

10 x 25

10 x 30

10 x 30

8 x 30 + 5 x 25

Lækker runde. Har ikke haft så tunge vægte presset op længe. Min Pr er vist 6 reps med 32,5, så den må have et slag snart. Det er ikke store tal, men for mine fuck'd op skuldre er det ritti fee!! Sidste sæt brændte helt kanon!!

Behind back - cable enarms laterals:

12 x 10

10 x 15

12 x 15

12 x 15

12 x 15

Sad superfee efter presseriet!

Db flyes:

15 x 17,5

10 x 22,5

10 x 27,5

12 x 27,5

12 x 27,5

Godt kog i kasserne - lee stræk!

Dips:

15 @ bw + 15 x 10 lat raises

12 @ bw + 15 x 10 lat raises

12 @ bw + 15 x 10 lat raises

Det var dog en led kombo :blink: - skulderene havde ikke mere at skulle have sagt efter det. Kørte dipsne meget slown'strict og meget chest fokuserede. Sad perfekt! :4thumbup:

Kørte også lidt lalle biceps rundt omkring, men ikke noget loggen skal svines med. Droppede at køre mere triceps, selvom jeg manglede lidt, da jeg blev hidkaldt til hjemmet af dåsen, så sådan gik det. Fee træning!

Link to comment
Share on other sites

Endelig tid til en omgang ben og ryg. Det er også ved at være et stykke siden sidst. :blush:

Tung ben, ryg og bagskulder:

Squat:

12 x 20

10 x 40

8 x 80

5 x 120

3 x 5 x 150

5 x 120

Lee! Sidste sæt var fame hårdt! :blink: , men ok. at jeg kunne følge min "sæt" pr, nu skal der bare klemmes lidt progression ind, så der kan komme flere kilo på og mere maa på skankerne :cooldance: Sidste sæt var tænkt som backoff med flere reps, men lige da jeg var færdig med sidste tunge sæt kom damen og den bette og da de var gået igen var jeg så kold, at de sq var hårde nok med 5 reps :4whip::laugh:

Chins:

(opv. 12 x 60 - træk til bryst)

4 x 10 @ bw

Kørte rigtigt godt idag. Måske der endda snart er til mere end de 10? :raisebrow::blush:

Benpres:

15 x 100

12 x 200

3 x 12 x 300

Sad fee! Ville egentlig have kørt lidt tungere, men de var nu ok. hårde og bestemte mig for at levne lidt plads til progression.

Db rows:

10 x 37,5

4 x 12 x 50

Sad rigtigt godt - lækkert pump i ryggen, men jeg glæder mig sq til den dag vi får større dbs :4thumbup:

B.o laterals:

12 x 10

12 x 10

3 x 8 x 12,5

Non-lockout - Lee! De sad superfedt!

Det var det, så var det ud og trille hjem til lækker middag :4mewantfood: :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Offtrainingtopic -

Er det ikke bare fedt at have siddet nørdet og tweaket og resettet det ene og det andet, fordi ens nye 512 mb DDR 3200 ram ikke dukker op oven i de 2 eksisterende blokke, for derefter at finde ud af, at der er squtte andet at gøre end at have 2, eller 4 blokke og sådan er det bare. Nu er jeg nødt til at have 2 GB - sørens :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Offtrainingtopic -

Er det ikke bare fedt at have siddet  nørdet og tweaket og resettet det ene og det andet, fordi ens nye 512 mb DDR 3200 ram ikke dukker op oven i de 2 eksisterende blokke, for derefter at finde ud af, at der er squtte andet at gøre end at have 2, eller 4 blokke og sådan er det bare. Nu er jeg nødt til at have 2 GB - sørens  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

griner... Ja, puuha.. Det var da godt nok "sørens" :laugh:

Go Weekend, Big Guy - L@rs!!

Link to comment
Share on other sites

Late night training med Blackice :4thumbup: - Honkey gik næsten som jeg kom, men damn han er jo ved at blive et bette fnug med alt det sundhed :wink:

Jeg var egentlig godt awbrændt og havde kun sovet 3-4 timer natten til idag :sleepy: , men med det skema jeg har for tiden skal der brændes når der kan, ellers dutter det squtte. Så op på hesten og igang med jernet! :cooldance:

Tung pat, delts, bi, tri og lidt kalv.

Lidt rc opv.

Db bænk:

20 x 20

12 x 32,5

8 x 42,5

5 x 50 + 1 forced

5 x 50 + 1 forced

14 x 42,5 + 1 forced

Blackice delte gavmildt ud :wink: , og patten blev straffet godt. Overskuddet var der ikke rigtigt, men helt skidt var det nu ikke :smile: Skulderen var heller ikke helt game, mest pga. at mine bagerste delts stadig er awbrændte fra sidste træning.

Note til mig selv: Ikke ligge lee pattræning efter ryg/reardelts awbrænding uden ok. pause imellem!

Widegrip EZ-curls:

12 x 30

3 x 10 x 50

Sad ritti godt med lee pump, men føltes ikke helt kanon alligevel - weird :raisebrow: Den gode, ringe øvelse :laugh: Måske er det bare fordi jeg er dødtræt af at træne biceps for tiden - det måtte jo ske en dag :crybaby:

Siddende db skulderpres + laterals:

10 x 17,5 + 15 x 10

8 x 25 + 10 x 10

8 x 27,5 + 10 x 12,5

5 x 32,5 + 10 x 12,5

8 x 27,5 + 12 x 12,5

Hold da kaje - et pump!! :4whip: Skulderen småbrokkede sig ved de 32,5, og for hulen hvor ville jeg øneske de ikke var så FÅK'D UP, så jeg kunne knalde noget ordentligt tung skuldertræning aw, men det her er as heavy as it gets. Aldrig mere under 5 reps. :dry:

Siddende lægpres:

15 x 50

4 x 10 x 65

Stille og roligt

Smith decline bænkpres:

10 x 60

8 x 90

10 x 90

12 x 90

15 x 90

Kunne ikke lige helt bestemme mig for en 2. brystøvelse, så den fik lige et skud for boven. De var faktisk ritti fede! Sad helt ok. ikke helt så godt som med dbs, men en del nemmere at komme til at lave. :smile:

Cable laterals - enarms behind back:

4 x 10 x 15

Lee burn og udsolgt i delten! :blink:

Incline db hammercurls:

10 x 15

3 x 8 x 20

Ok, men ikke prangende feel

Triceps pushdowns - skrå greb + enarms uh. pushdowns:

15 x 50

12 x 80 + 8 x 20

10 x 90 + 8 x 20

10 x 90 + 8 x 20

Uh yeah, lee geil triceps efter den omgang :w00t: Der kørte Judas Priieeeeeest med "You got another day coming" for fuld skrald på anlægget imens - så bliver det næsten ikke bedre :smilerock:

Bagefter røg tanktoppen af og det blev til ca. 10 min. posering. :4flex: Formen er overraskende god endnu trods lee bulk og kreatin bloat :blink::laugh: Cykelturene fra vores nye landresistens har nok et og andet at skulle have sagt i den forbindelse, men det er jo kun cool! :bigsmile:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Bagefter røg tanktoppen af og det blev til ca. 10 min. posering. :4flex: Formen er overraskende god endnu trods lee bulk og kreatin bloat  :blink:  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Rigtig god DIFD stil,

vi fører os rigtig frem i sommervarmen :4thumbup:

Og lee... træning, vilde vægte du rykker :bigsmile:

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Bagefter røg tanktoppen af og det blev til ca. 10 min. posering. :4flex: Formen er overraskende god endnu trods lee bulk og kreatin bloat  :blink:  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Rigtig god DIFD stil,

vi fører os rigtig frem i sommervarmen :4thumbup:

Og lee... træning, vilde vægte du rykker :bigsmile:

Henning :showoff:

<{POST_SNAPBACK}>

Thx Henning, det er jo også sæson for os diskopumpere :cooldance:

¨

Ïdag var det iøvrigt diskobendag :w00t: Havde haft lidt lir med ryggen, så jeg gad ikke squat, så den stod på godt med reps og lidt ryg også. Der kørte masser af lee techno (nå nej, techno er ikke lee :dry: ) og jeg havde glemt min Ipod - fuki!! Så igang det gik, til ringe musik.

Leg extensions:

15 x 40

3 x 12 x 60

Kørte dem ikke helt så hårdt, for knæets skyld.

Legcurls:

15 x 20

3 x 12 x 30

Jeg er så svag i legcurls, at man ikke fatter det! De var faktisk rimeligt hårde .. :laugh:

Siddende cable rows:

12 x 60

8 x 90

3 x 8 x 110 pr?

Lee træk i ryggen, men de er jo bare ikke nær så hårde i forhold til at jeg er vant til at køre dem efter mindst en anden rygøvelse. Tror faktisk det var PR med 8 reps på 110

Benpres:

20 x 50

12 x 200

10 x 300

12 x 360 PR

12 x 360

15 x 360 PR

Fee omgang i benpressen. Stængerne var også godt ramt bagefter :4thumbup:

Widegrip pullups:

4 x 10 @ bw

Fee nok omgang, der var endda overskuu' whee!!

Dert var det - kort men effektivt. Fik krampe i det ene ben i badet :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg bliver nødt til at sige det igen... du har virkelig de syge db pres  :blink: intet mindre end imponerende  :4thumbup:  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Thx Zoa! Det er jeg glad for du skriver. Synes selv at mit patpresseri er lidt halvsavgt, men sådan bliver man jo af at læse om alt den leehee' der er herinde. Patten er iøvrigt begyndt at respondere ok. på det, så det kan da være det ender med at jeg har et hæderligt frontparti :raisebrow::laugh:

Led benpres mand!

Skal du have tæv i noget bordtennis henover sommeren i øvrigt?

Q  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Ass u know, så har jeg doms allerede nu ... :devil: :4thumbup: og bordtennis - jeg er sygeligt ringe til det, så det er nemme sejre. Har du virkelig lyst til det? :wink: Skal vi ikke hellere curle om det?

Link to comment
Share on other sites

Trods en lidt halvtræls delt stod den på highrep pat, delt, tri og biz idaw. LvK var kogende varmt, men der var fee Slayer og Judas Priest på anlægget, så stemningen var i top :4thumbup: Og fætter PR fik lov at bløde en smule, altid rart :wink:

Opv: rotator lir i den lette ende

Low incline db bænk:

20 x 17,5

12 x 27,5

10 x 37,5

11 x 42,5 PR

10 x 42,5

10 x 42,5

Sidste sæt sad helt kanon og så kom der også lige en enkelt rep på min ellers spritnye PR :smile:

Decline db bænk:

4 x 12 x 37,5

Helt perfekte :smile: , fik spottere til at give mig vægtene på hvert sæt. Det er jeg squtte vant til - fee! :4thumbup:

Siddende lateral raises:

15 x 7,5

12 x 12,5

12 x 17,5

10 x 22,5 PR

12 x 20

12 x 20

12 x 17,5

Ca. 30 sek. pause

12 x 15

Brændt aw!! :blink: Fee deltpump!

Fransk pres:

15 x 30

12 x 40

3 x 10 x 50

De var sq hårde :raisebrow: - Lee burn i hesteskoen :devil: og det du'r jo fino nok :bigsmile:

Cable curls - skrå greb:

15 x 60

12 x 70

12 x 75

12 x 80

8 x 100 PR

Så fik jeg sq lige snappet hele stakken :devil: :4flex: - egentlig en fee nok gunøvelse.

Dips:

20 x mig

15 x mig

Første sæt var med en smule overskuu', andet sæt var til failure... :laugh: Brændt aw!! Så de sidste to sæt droppede jeg. De sad nu fee nok, og skulderen brokkede sig stort set ikke over dem. Naiz nok!

Bagefter var det ned og shoppe tøj og handle ind med den store og den lille dulle, der iøvrigt også joinede ind som tilskuere på de sidste par øvelser. Tophyggeligt, og fik også lige hilst hurtigt på Mr. lee cut, AKA. Mike Meanass!

Link to comment
Share on other sites

RG:

Fætteren får lov at bløde så tit som muligt nu! Det er sidste udkald for mere MAAA :4flex: inden den leee'eeeeee leeeeeeeee'ee diæt :4whip: der venter en gang fra årskiftet af. Og for hulen!! jeg kan mærke forskel på nu med 14. dag på kreatin og rimeligt kcaloverskuu :cooldance: Fra tidligere, med lowcarb konstant og awbrændt træning :blink: Det er sq en del fee'ere at brænde med overskuu, så må definitionen lige lidt i baggrunden :wink:

Rall:

Ja, det er ved at hjælpe på det, men kører også nærmest raises som min main deltøvelse pga. min skulderskade. Det har nu virket ok. synes de langsomt begynder at arte sig en smule, men der er lang vej til jeg er tilfreds (sådan skal man jo have det som bb'er :wink: )

pc_03.jpg

Los Santos (og resten af San Andreas) er hvor jeg slår mine folder hver aften for tiden :gun2: - har dog lige fået Battlefield 2 idag :4thumbup: Så jeg kommer også til at tage et trip ned til Osama og venner, for at smide lidt bly omkring mig også :rocketwhore:

1200_orig_66_g.jpg

Nå der blev også lige trænet en bette smule idag, det blev ikke til meget men med 2 øvelser og 45 minutter hvor der også skal kæwes, kan man squtte nå meget. Det var nu mest for lige at røre mig lidt.

Ryg:

Opv. goodmornings:

2 x 10 x 50

Dødløft:

12 x 50

8 x 100

6 x 150

8 x 200

8 x 200

Fee nok, ville have haft et 3. sæt, men gad ikke rigtigt mere. Sidste sæt var der måske kun til en enkelt rep mere, men første var med ok. overskuu trods rød gasballonfjæs :laugh: (det var MEGA varmt i LvK)

Chins:

Opv. Træk til bryst, spadegreb - 15 x 50

10 @ bw

3 x 8 @ bw

OVerskuu'et var der ikke rigtigt, så istedet for at fighte de 10 i land i hvert sæt holdt jeg dem på 8 og med ok fornemmelse for at trække med ryggen. Fee nok.

Så var det faktisk det. Ville have kørt noget bagskulder også, men det var der ikke tid til. Tror det har været min korteste træning ever :laugh:

Næste træning (en gang imellem fredag og søndag :laugh: ) står den på lee heavyass ben, det bliver fee! :cooldance:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Rall:

Ja, det er ved at hjælpe på det, men kører også nærmest raises som min main deltøvelse pga. min skulderskade. Det har nu virket ok. synes de langsomt begynder at arte sig en smule, men der er lang vej til jeg er tilfreds (sådan skal man jo have det som bb'er  :wink: )

pc_03.jpg

Los Santos (og resten af San Andreas) er hvor jeg slår mine folder hver aften for tiden :gun2:  - har dog lige fået Battlefield 2 idag  :4thumbup: Så jeg kommer også til at tage et trip ned til Osama og venner, for at smide lidt bly omkring mig også  :rocketwhore:

1200_orig_66_g.jpg

:tongue: Cool - ser fee' ud. :w00t:

Btw: rimelig lee' DL på en "jeg skal bare røre mig"-dag :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tung bryst, skulder og guns

Dr. Steen var i huset og sørme om ikke også BlackIce dukke op kort efter jeg var ankommet til LVK. Der var godt med heavy på anlægget og der var masser af forced i ærmerne. Man skulle tro at selveste Gert Led fra Kollerød Brændehandel luskede rundt i krogende med sine 63,4 cms guns :4flex:

Skulle egentlig have haft trænet ben, men min lænd var stadig småristet fra dødløft, så det får lige lov at vente en tand.

Opv. lidt rotatorsjov + lidt raises

Low incline db bænk:

20 x 20

12 x 27,5

12 x 32,5

6 x 37,5

6 x 42,5

7 x 47,5 PR

7 x 47,5

6 x 47 + 1 beskidt forced

11 x 42,5 + 1 forced

Blackice delte gavmildt forced u' - fee!! Har aldrig kørt med 47,5 i low incline før, men patten var i brand og de sad super :4thumbup: Sådan skulle alle sæt være :bigsmile: Imellem sættende fik jeg spottet hans lee´e bænkpres :devil:

Incline hammer curls:

12 x 12,5

3 x 10 x 17,5

Stille og roligt, mest for at have noget at supersætte patten med :blush:

Db skulderpres + laterals:

10 x 15 laterals

15 x 17,5 + 10 x 10

10 x 22,5 + 10 x 12,5

10 x 22,5 + 8 x 15

10 x 22,5 + 8 x 15

Sad kanon, holdt vægten nede da delten syntes bedst om det, de sved nu helt perfekt alligevel :bigsmile:

Enarms cable preachers:

12 x 20

8 x 35

9 x 35 + 1 forced

7 x 35 + 2 forced

Leee pump!! - Blackice fik også godt mæ faarced :4thumbup:

Rope pushdowns:

15 x 40

12 x 65

3 x 10 x 75

Sad super!!

Db Flyes:

15 x 17,5

3 x 12 x 22,5

Perfekt patpump til at slutte aw på

Det var det - kanon træning med masser af råweri og fee stemning :4thumbup:

*added* Glemte lige at jeg for en gangs skyld vejede mig efter træning. Den stod på 97 kg. rent. Kreatinen har dælme da sat ind :blink: :4thumbup:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share