LungBrush


LungBrush
 Share

Recommended Posts

What up Henrik... jeg synes det er lang tid siden du har vist dig i LVK.... Årsag??????

Du bliver snart nød til at slå et smut forbi, bare så du kan vise alle de nye rookies, at man faktsik godt kan blive mega ond at se på, bare man spise pizza

Link to comment
Share on other sites

Rall:

Mange tak!! Selvom det er ved at være et stykke tid siden, så står benpressen stadig ondt i hukommelsen, men det brændte nu fee i stængerne fra Kollerød Brændehandel :4thumbup:

G-man, Q, Blackice og Honkey:

Ja, jeg ved der har været stille her drenge - det er ikke med min gode vilje!!

Idag fik vi endelig internettet op at køre efter at vi er flyttet. Jeg har fået trænet ok. siden sidste update (der var fra Allerød Biblo ... sux) og det er nu gået ok.

Familien tager bare så meget af min tid, at jeg stort set aldrig er der når der er nogen kendte ansigter, men sådan er det nu engang. Diæten er lagt på hylden (det ved I jo fra Saabye ... :laugh: ) men prøver nu at holde kosten rimeligt clean, så selvom der ryger en nr. 40 fra Roma i ny og næ, så skulle det helst ikke gå helt galt :innocent: (Jeg cykler jop også 7 km til arbejde, med den lille i cykelvogn bagved og 11 kmpå træningsdage, så lidt cardio bliver det nu til ... hehe) Jeg er lige startet på kreatin igen og mit 2 x 2 split følger jeg stadig og det spiller faktisk rigtigt godt for tiden - specielt i patten!!

Mht til log, så vil jeg opdatere med de PR's jeg har fået sat og de sæt de var i, så jeg kan få dem ordentligt ned for min egen skyld - og så ellers bare starte op med dagens træning. Nå men det er nu dejligt at være back on MOL track!!

Link to comment
Share on other sites

DB bænk - lørdag d. 21/5 - vol. dag

20 x 17,5

15 x 27,5

10 x 42,5

12 x 42,5 PR

10 x 42,5

14 x 40 PR

Ikke de vilde PR's men fee omgang

Db bænk - tirsdag d. 24/5 - tung dag

16 x 22,5

12 x 32.5

8 x 42,5

8 x 47,5 PR

6 x 47,5

6 x 47,5

6 x 47,5 + 4 x 40

Endelig fik jeg nakket 8 reps med 47,5 - stor dag!! Og lee dropsæt tilsidst! Harghh det brændte lee - samme dag fik jeg iøvrigt endelig dippet ordentligt uden smerte! Rigtigt lækkert :bigsmile:

Front squat - fredag d. 27/5 - tung dag

12 x 40

10 x 90

6 x 100

6 x 110 PR

6 x 100

6 x 100

En dag uden en skid energi, så det var ritti fee at få en PR i hus!

Godt nok kun med 1 rep mere end min gamle PR, men lidt har også ret :wink: Håber der snart kan komme lidt flere kg og reps på i frontskwatten.

Db bænk - søndag d. 29/5 - vol. dag

20 x 20

12 x 30

10 x 42,5

10 x 45 PR + 1 faarced

10 x 42,5

10 x 42,5

Fee omgang, de sad ritti fee og patten var i brændt. Fik også dippet godt tilsidst i træningen, prøvede CG bænk af for triceps, for den roxx, men det kunne delten ikke lide, så den lader jeg ligge

Nu vil jeg tilbage til en almindelig log - be right back :smile:

Link to comment
Share on other sites

Godt at se at du er tilbage. Al respekt for, at du kan få en travlt hverdag med flytteri, familie og træning til at hænge sammen :4thumbup: . At diæten så må på standby i en tid for at få det hele til at fungere er vel OK - det er jo heller ikke i år, at du skal være rippet med 3%BF :wink: Keep the good work og :4thumbup: for alle de ny PR'r :smile: .

Link to comment
Share on other sites

Tung bryst, skulder, triceps og biceps:

Så er jeg up'n running igen!! Det er sq dejligt! Men til sagen!!

Lidt rotatorcuff opv. skal til at køre lidt mere af det igen. Så jeg har uppet det lidt i reps og øvelser

Db bænk:

20 x 17,5

12 x 32,5

8 x 42,5

6 x 47,5

5 x 50 PR + 1 faarced

6 x 47,5

Feee!! Endelig fik jeg rørt ved da fittys i patten igen! :cooldance: Min gamle Pr var kun 3 reps, og der var jeg langt mere presset (dårligere stil) Den sidste faarced tror jeg på jeg havde haft selv, men min sidemand sprang til, da jeg åbenbart så presset ud :innocent::laugh:

Cable curls - EZ-agtigt greb:

12 x 60

3 x 10 x 75

De sad ritti godt, var ikke så hårde igen.

Db decline bænk:

12 x 37,5

10 x 37,5

10 x 37,5

10 x 37,5

Nice feel, holdt repsne oppe, men den sad lee i patten :4thumbup:

Siddende hammercurls:

12 x 12,5

8 x 20

8 x 27,5

8 x 30

8 x 30

8 x 30 + 8 x 20 :devil:

Damn det sved!! Brændt aw i a´gun!! :blink:

Siddende laterals:

15 x 10

10 x 15

8 x 20 + 8 x 12,5

8 x 20 + 8 x 12,5

10 x 20 + 10 x 12,5

10 x 10

Så var der ikke meget deltjuice tilbage - arrghh!! :4crutches: Sidste sæt var næsten uden pause og striiiict´n sloooow - whooaaaa de var stygge!!

Pushdowns skrå greb:

12 x 75

12 x 85

12 x 85

12 x 85

Sad fee!!

Dips:

12 x mig

15 x mig

12 x mig

Var godt awbrændt, skal lige igang med dem igen - kører desuden meget chest fokuseret og det brænder sq!! :devil:

Det var det, så var det op på cyklen og ned for at hente den bette (havde selv fri da hun sov til middag) og ud i striiiiid modvind med hende i vognen bagved :smile:

Fuck en led hjemtur!! Tror vi kørte 3 km/t nogen steder :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Godt at se at du er tilbage. Al respekt for, at du kan få en travlt hverdag med flytteri, familie og træning til at hænge sammen :4thumbup: . At diæten så må på standby i en tid for at få det hele til at fungere er vel OK - det er jo heller ikke i år, at du skal være rippet med 3%BF :wink:  Keep the good work og  :4thumbup: for alle de ny PR'r :smile: .

<{POST_SNAPBACK}>

Thx Rall!!! Jo det kræver også sin mand (og kæreste :4thumbup: ) nogen gange, men udover, at det er svært at få tid til morgencardio, så plejer jeg at kunne få det til at gå op. Så må jeg bare træne på nogen weirde tidspunkter og lidt på "the feeeling" nogen gange.

Link to comment
Share on other sites

Familien tager bare så meget af min tid, at jeg stort set aldrig er der når der er nogen kendte ansigter, men sådan er det nu engang. Diæten er lagt på hylden (det ved I jo fra Saabye ...  ) men prøver nu at holde kosten rimeligt clean, så selvom der ryger en nr. 40 fra Roma i ny og næ, så skulle det helst ikke gå helt galt  (Jeg cykler jop også 7 km til arbejde, med den lille i cykelvogn bagved og 11 kmpå træningsdage, så lidt cardio bliver det nu til ... hehe) Jeg er lige startet på kreatin igen og mit 2 x 2 split følger jeg stadig og det spiller faktisk rigtigt godt for tiden - specielt i patten!!

Hej Henrik

Well det er bare 100% i orden. Du prioriterer tingene rigtigt. Pige/kæreste/kone og din datter først, og så det andet bagefter. Træning er trods alt for "sjov".

Du kan jo bare droppe mig en sms med når du skal ned og træne, så kan det være vi kan få lidt disco sammen. Jeg er der jo altid mandag og onsdag aften. Og så er tidspunkt i løbet af Fredag Lørdag også.

Link to comment
Share on other sites

Familien tager bare så meget af min tid, at jeg stort set aldrig er der når der er nogen kendte ansigter, men sådan er det nu engang. Diæten er lagt på hylden (det ved I jo fra Saabye ...  ) men prøver nu at holde kosten rimeligt clean, så selvom der ryger en nr. 40 fra Roma i ny og næ, så skulle det helst ikke gå helt galt  (Jeg cykler jop også 7 km til arbejde, med den lille i cykelvogn bagved og 11 kmpå træningsdage, så lidt cardio bliver det nu til ... hehe) Jeg er lige startet på kreatin igen og mit 2 x 2 split følger jeg stadig og det spiller faktisk rigtigt godt for tiden - specielt i patten!!

Hej Henrik

Well det er bare 100% i orden. Du prioriterer tingene rigtigt. Pige/kæreste/kone og din datter først, og så det andet bagefter. Træning er trods alt for "sjov".

Du kan jo bare droppe mig en sms med når du skal ned og træne, så kan det være vi kan få lidt disco sammen. Jeg er der jo altid mandag og onsdag aften. Og så er tidspunkt i løbet af Fredag Lørdag også.

<{POST_SNAPBACK}>

Lige præcis Blackice og det sidste jeg ønsker, er at få samme forhold til Bodybuilding som jeg havde til svømning da jeg trænede mest. :dry:

Der hang det mig ud af halsen og mine prioriteter hang slet ikke sammen. Idag går det ok. med formen og jeg får også passet tøserne.

Utroligt meget af den her sport sidder i psyken og hvis ikke det derhjemme spiller, så er det dælme svært at være motiveret, specielt når den står på lee diæt.

Heldigvis er kæresten med på det (selvom hun synes jeg æder os ud af huset.. :laugh: ) og har selv trænet meget, og det gør en stor forskel. Nå, men jeg håber snart vi kan få rendt hovederne sammen. Skal apropos familie, til Jylland fra imorgen, så det bliver nok først en gang i næste uge.

Regner dog med at nå en omgang pat, delts og guns inden Zakk Wylde og Black Label Society skal ses på The Rock Søndag aften (man kan jo ikke komme ind og se ham uden pump :4flex: :innocent::laugh: ) yihaa det bliver fedt!!! :4thumbup:

Niceman:

Havde lige misset den i farten, men cool du spørger!

Jeg mener at kunne huske en gut fra HEI, der hed Jeppe, men jeg stoppede med at svømme i 95 og det er altså ved at være leeeee lang tid siden. Så hukommelsen svigter mig sq lidt, men hvis det var i HEI, så er den sikker nok.

Link to comment
Share on other sites

Thx Zoa, selvfølgelig skal du det!!! Og ja!! Endelig fik jeg kørt lidt forced!! :4thumbup: Det er ikke nemt når man træner alene, men det er extra fee at få dem når man er ude over PR-grænsen i et sæt. Så giver "eeeeeeeen til!!" Ligesom mere mening :bigsmile:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Var meget tidspresset idag, men der blev lige tid til en rygawbrænding + en smule dunk og reardelt.

Ben var der ikke tid til, så de bliver skudt til en anden dag.

Dagens træning tog ca. 45 min. iøvrigt, men feee fee omgang alligevel.

Trængte til lidt afreagering efter en hård dag, så hvorfor ikke snuppe noget lowrep kødløft :devil: Det virker altid så dejligt beroligende :4thumbup:

Dødløft:

10 x 70

10 x 110

4 x 160

2 x 210

3 x 230 PR

Yir! :bigsmile: Godt med høj metal, råweri og klask i ryggen fra VL Lennart og Høst - så strøg de bare op!

Første 2 reps var ok. og den 3. hård. Tror jeg kunne have megagrindet en 4. rep op, men valgte at holde på den sikre side. Gad ikke køre backoff, da der også skulle diskotrænes :innocent::wink:

Chins:

(opv. 15 x 50 træk til bryst)

10 x bw

3 x 8 x bw

Halvhårde, men kørte ok. supersættede med dødløften, det gjorde dem også en tand mere lee'e :blink:

Blandede crunches

4 x 12 - alm. gulv, maskin og 2 x kneeling cable

Kneeling cable er nu fee nok, havde jeg helt glemt :smile:

Siddende cable rows:

10 x 85

10 x 100

10 x 100

10 x 100

10 x 90

Sad ritti fee!! Brugte et andet greb end jeg plejer og det spillede kanon!

B.o laterals:

10 x 10

10 x 10

3 x 12 x 10

Sad heeelt kanon! Lav vægt, men kørte dem som før, uden pause i bunden og damn det schnapper!! :w00t: :4thumbup:

Så var det hjem til mexidinner!! Love it!!! :innocent: Kæresten bestod sin ene halvdel af sidste sygeplejerske examen med bravour :4smartass: :4thumbup: så hun mente det skulle fejres med en mavepine til mig og Dr. Steen :4mewantfood: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

3 x 230 PR

Yir!  Godt med høj metal, råweri og klask i ryggen fra VL Lennart og Høst - så strøg de bare op!

Første 2 reps var ok. og den 3. hård. Tror jeg kunne have megagrindet en 4. rep op, men valgte at holde på den sikre side. Gad ikke køre backoff, da der også skulle diskotrænes

Fantastisk arbejde. Og fedt at du teamer lidt op med VL drengene. Men de er jo også nogle gutter der sætter pris på et heavy dødløft.

Cool at du repper med dit max fra klub mesterskabet. Sygt :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ja, de er gode til at råwe og lave en fee stemning!!  Apropos reps med klubmesterskabsvægten så er det det samme i squat 

Måske skulle jeg have en T-shirt hvor der stod "Jeg repper med mit max

Yup. De ved hvad det handler om.

Jaaa der er sket noget siden. Det bliver cool næste år. Hvis der bliver afholdt et klub mesterskab igen.

Link to comment
Share on other sites

Lidt højrep diskopump inden jeg skulle ind og se Black Label Society med dr. Steen(der var aflyst :dry: damn!!) Istedet for gik vi i bio og mødte Quantanamo der også ville ind og se Anakin blive til stygge Darth! Feeeee film!! :devil: :4thumbup: Vi fik 2 afbudsbilletter til kl 21.30 15 række midtfor i Emperial - kanon trøsteoplevelse :laugh:

Nå men lidt af træningen, hvor Q med buddy også var tilstede.

Db bænk:

20 x 17,5

12 x 32,5

12 x 42,5

12 x 42,5

15 x 42,5 PR

12 x 42,5

Inden sættet med min nye rep PR kom sure Birger og insisterede på at lukke, trods det at jeg fortalte jeg var medlem af bestyrelsen og selv kunne lukke. Så ud på parkeringspladsen i træningstøj med alle og da han så var kørt lukkede vi os ind igen. :blink:

Den mand er færdig som gårdsanger i LvK!! :mad: Men fik nu sat en PR i ren anger over ham :laugh:

Db curls:

12 x 10

3 x 10 x 25

Sad ok, men var sq lidt hårde idag.

Siddende lateral raises (og db pres) :

15 x 10

12 x 17,5 db pres + 10 x 12,5 lrs

12 x 22,5 db pres + 10 x 12,5 lrs

15 x 22,5 db pres + 10 x 12,5 lrs

10 x 10 (stående)

Sad fee, helt kanon måde at træne skulder på!

Dips:

12 x bw

15 x bw

15 x bw

12 x bw

Stille og roligt, skulderen sagde lige hey, men ikke meget.

Cable curls - skrå greb:

15 x 60

12 x 70

12 x 70

15 x 70

Lee pump :cooldance:

Det var vist det ... Ulrik hev iøvrigt trøjen, så jeg var nødt til at følge troå, så vi fik da lige lavet en smule latspread og krabbe :4flex: :laugh: Desværre tog han tøjet på igen - æv :wink:

Link to comment
Share on other sites

Inden sættet med min nye rep PR kom sure Birger og insisterede på at lukke, trods det at jeg fortalte jeg var medlem af bestyrelsen og selv kunne lukke. Så ud på parkeringspladsen i træningstøj med alle og da han så var kørt lukkede vi os ind igen. 

Den mand er færdig som gårdsanger i LvK!!  Men fik nu sat en PR i ren anger over ham

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

hahahahahaha

:laugh::laugh:

Du har reddet min dag :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Lidt højrep diskopump inden jeg skulle ind og se Black Label Society med dr. Steen(der var aflyst  :dry: damn!!) Istedet for gik vi i bio og mødte Quantanamo der også ville ind og se Anakin blive til stygge Darth! Feeeee film!!  :devil:  :4thumbup: Vi fik 2 afbudsbilletter til kl 21.30 15 række midtfor i Emperial - kanon trøsteoplevelse  :laugh:

Enig - rigtig feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee film. Jeg var også inde og se den i lørdags, og i går måtte jeg lige finde afsnit 4+5+6 frem på VHS :tongue:

I øvrigt lækker PR :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Inden sættet med min nye rep PR kom sure Birger og insisterede på at lukke, trods det at jeg fortalte jeg var medlem af bestyrelsen og selv kunne lukke. Så ud på parkeringspladsen i træningstøj med alle og da han så var kørt lukkede vi os ind igen. 

Den mand er færdig som gårdsanger i LvK!!  Men fik nu sat en PR i ren anger over ham

Et eller andet sted må jeg jo have respekt for manden. Altså han er jo fuldstændig uden forståelse for hans "kollegaer" og dem der træner der, og har ingen sympatisk side.

Men han tager hans "job" 110% seriøst, og formår gang på gang at få folk smidt ud. På trods af de både sidder i bestyrrelse, vejer det dobbelte af ham, osv osv.

:w00t:

Manden er vel 70år og han har åbenbart så autoritativ indvirkning så vi alligevel retter os efter ham. SEJT :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Blackice:

Ja, du har helt ret, manden er jo komplet uden for rækkevidde, men alligevel får han sat sig igennem gang på gang. Det er jo nok bare os der er for flinke overfor ham for jeg holdt virkelig igen. Kun fordi jeg ved det er af det bedre.

Rall:

Thx, det var rart at få en leee repper med 42,5'erne. Det er et spørgsmål om tid før jeg skal have op at vi skal have større dbs ... yeah!! :wink:

Idag lagde jeg hårdt ud med at aflevere den bette, cykle de 3.5 km hjem igen. ½ time efter så afsted til Jobsamtale om mit drømmejob, som opsøgende vejlendende pædagog for nogle af Allerøds rødder, med en halvfast base, men ikke noget døgncenter. (bla. for unge med domme, selvmordstruede osv.)

Samtalen gik ok., men da jeg fik besked senere på dagen syntes de at 2 års erfaring kun fra børnehave var for lidt og at 29 år var for ungt, men at de ellers havde valgt mig. Blaaa!!!

Var sq lidt træt af det. Det er jo lige præcis det jeg ikke får af at ikke at blive ansat, nå men det er bare på den igen, når chancen byder sig andre steder, men det var sq næsen også for godt til at være sandt. Mit drømmejob, og så endda her i byen :blink::crybaby:

Dagens træning bar lidt præg af det og var en halvslatten omgang uden den store motivation. Jeg sad da også i nedtrykt tilstand, da Vetö kom og jeg skulle afsted. Det gode er at jeg har trøstebestilt Battlefield 2 og GTA-San Andreas til PC nu .. haha :innocent: Det bliver nu fee når de kommer!! :cooldance:

Squat:

12 x 40

10 x 70

8 x 100

5 x 140

5 x 140

5 x 140

Skal lige igang med squatten igen. Kørte dem meget langsomt negativt og det virkede som det skulle, men kan sq godt mærke jeg ikke har kørt så meget ben de sidste par uger, eller 3.

Chins:

4 x 8 @ bw

En smule overskuu at spore idag :w00t::dry:

Benpres:

15 x 100

12 x 200

12 x 200 + 10 x 50 leg ext.

12 x 200 + 10 x 50 leg ext.

15 x 200 + 10 x 50 leg ext.

Stille og roligt, men det brændte ritti godt. Gad ikke køre høj vægt i benpressen, men kombineret med leg extensions gav det fee lee syre alligevel.

Yates rows:

12 x 60

3 x 10 x 80

Meget stille og roligt, gad ikke gå højere op, da mine håndled brokkede sig sidst, men de sagde intet idag.

Træk til bryst - spadegreb:

2 x 12 x 75

Sloooow - sad faktisk rigtigt godt

Pullups - widegrip

10 @ bw

Bare lige for at prøve dem aw - ok

B.o laterals:

12 x 10

10 x 12,5

10 x 15

10 x 15 + 8 x 10

10 x 10

Sad oki

Så var det direkte over og en hente en nr. 40 på Roma og så hjem og trøstespise på sofaen sammen med 2 ltr pepsi max :crybaby: :4mewantfood: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Samtalen gik ok., men da jeg fik besked senere på dagen syntes de at 2 års erfaring kun fra børnehave var for lidt og at 29 år var for ungt, men at de ellers havde valgt mig. Blaaa!!!

Var sq lidt træt af det. Det er jo lige præcis det jeg ikke får af at ikke at blive ansat, nå men det er bare på den igen, når chancen byder sig andre steder, men det var sq næsen også for godt til at være sandt. Mit drømmejob, og så endda her i byen

Sorry mate. Efter jeg har lært dig bare lidt at kende er jeg 100% sikker på at du vil egne dig super godt til sådan et job. Jeg håber du får chancen igen. Og det er så fedt at du gerne vil ha sådan et job.

Din tid skal nok komme. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tak skal du have Nicolai :smile:

Ja jeg er ret sikker på at den dag, hvor jeg har sådan et job nok skal komme, men det måtte bare gerne have været 1. august. Det blev det ikke, men nu har jeg fået lidt mere blod på tanden mht. at søge andre steder.

Dagens træning - Tung pat, skulder, bi og tri

Opv. rotatorcufflir

Db bænkpres:

20 x 17,5

12 x 32,5

6 x 42,5

6 x 50 PR

6 x 50

6 x 50

9 x 47,5 PR

Yir fee omgang!!! :devil: Så fik jeg nakket de 6 reps med halvtredserne - fee!

Sidste sæt blev kørt med lidt for kort pause fra the all out buuurnin' 50´s, så jeg tror der var til en 10'er, men det er også godt at gemme lidt til en ny Pr :wink:

EZ-Preachers:

12 x 30

3 x 10 x 40

Stille og roligt, men sad fee nok

Low incline db bænk:

12 x 32,5

3 x 10 x 37,5

Overskuuét kunne have været større, men de sad ok. Gad ikke køre tungt i dem, så det blev til lidt højere reps.

Incline hammer curls:

10 x 17,5

8 x 22,5

8 x 22,5

8 x 20 (Low incline)

Low incline svii'er dælme! :devil: Kan det være jeg cheater en del når jeg kører dem normalt? :blush:

Siddende laterals:

12 x 10

10 x 15

10 x 20 + 8 x 12,5

10 x 20 + 8 x 12,5

10 x 20 + 8 x 12,5

Hargghh, det sved dælme!! Sveden drev i stride strømme :blink:

Liggende db extensions:

15 x 12,5

12 x 17,5

8 x 20

8 x 20

8 x 20

Fee tricepslir - halvtunge, men ok.

Dips:

15

15

12

Helt færdig i trisserne.. :laugh:

Kørte også lidt blandet lal for guns. Bla. 4 x 120 i kabel pullups for at sætte vægtløfterne på plads, eftersom de ville battle :cooldance: kunne have kørt flere men gad ikke.... hehe.

Bagefter var det ud og cykle 6 km i modvind... beskidt omgang :blink: , men det var det hele værd, eftersom der var tarteletter ned næsten et kilo kylling i :innocent: og islagkage derhjemme :4mewantfood: :w00t:

Imorgen får jeg GTA- San Andreas til PC :4thumbup: , så I må have det godt alle sammen, vi ses på den anden side :tongue:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share