pivklar i odense


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

og i dag fandt en log som bestemt ikke var skrevet af en på min egen datters alder. Hans måde at chatte med min datter var kun om sex!!

Hej Pivklar ;)

Håber det går bedre med din datter og respekt for at du tog sagen alvorligt. Det kan jo i sidste ende have en stor betydning, selvom nogle måske mener at man som forælder/forældre overreagerer. Jeg mener også selv at man klart skal passe på, for der er mange psykopater out there! :crazy:

:firebounce: Ha’ det godt :) og god træning :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak er sådan et fattigt ord men tak Fast for dine meget varme ord... de betyder nok meget mere end du aner.

Min datter og jeg skal nok komme os over det her også er jeg mere end sikker på.

Vi er begge blevet klogere af denne stunt...

Sender dig mange varme tanker og bukker i dyb respekt for du her kommer med din mening og venlighed.

Klem fra mig

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg vil også benytte lejligheden at takke min "Ridder i cyber" som en en sur stund, så jeg havde brug for en mental opbakning og stak hul på bylden sådan at jeg igen kunne se klart og tydeligt igen.

Vi kæmper alle med vores små problemer ... jeg er blot i en situation i mit liv hvor jeg værdsætter at få andres meninger "Right in my face" også når de er hårde og brutale.

Jeg tvivler på min rolle i livet til tider som alle andre og det er ikke at fornægte når jeg jeg mærker livets hårde slag (Læder) fra tid til anden. Pt synes de bare at komme som om jeg stod i en ring imod en verdens mester og står med hansker på klar til kamp uden at have været igennem den nødvendig trænings program ala L@rs bad boy forbereder sig til.

Hvor ville det være dejligt at være klar og have været igennem en træningsforløb inden man blev slået til plukfisk.

Tvivl lider alle under og der er dage hvor jeg bare ikke gider mit liv... ikke at forstå at jeg ønsker at forlad livet for det forkommer mig så fjernt! Det jeg mener er blot jeg synes at jeg kunne godt være forundt ikke så tit stå med håret i postkassen og være klar med parader og opleve skuffelser af karakter som rammer mit hjerte som lange knive!

At blive glemt.... at blive afvist, opleve ligegyldigheder, Andres kulde, blive fortiet, skrottet eller at bare at føle sig udenfor giver tristhed og gøre det umådeligt svært at se solen er stået op og dagen har gået sin gang som alle andre dage.

Men de dage jeg lige har været igennem er nu bag mig og i det store hele fylder så uendligt lidt i hele mit liv... Jeg har siden jeg var ganske ung sagt jeg bliver 107 år så hvad er tre dage i helved???

Ikke meget!

Vel?

Tak fordi i stadig er her i min log... i bliver godt nok udsat for lidt af hvert...

Dog er mange af jer faktisk med til at forhøjne mit humør og giver mig lysten til at se det gode og smukke og ikke mindst arbejde hårdt for at opnår de ønsker jeg har for mit liv.

TAK

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Denne dag ser ikke til at få en ende...... :mad:

Jeg har sikret mig at min datters msn ( hun er 12 år ) laver log på hendes PC jævnligt skimte jeg den igennem og i dag fandt en log som bestemt ikke var skrevet af en på min egen datters alder. Hans måde at chatte med min datter var kun om sex!!

Så jeg har brugt hele aften på at gennemtæske hendes PC samt mobil telefon for oplysninger...

Hun havde ikke bare en msn men hele to...men alt er fundet nu skal jeg bare have lagt alle brikkerne sammen i puslespillet...

Hvorfor skriver jeg dette her???

Så lige det her.

Jeg har flere gange hjulpet en af mine naboer med hans og børnenes computere

og deres netværk.

Men på et tidspukt så jeg nogle mærkeloge tegn på en liste,

på datterens PC, og spurgte hende om det måtte slettes.

Nej, UHA, det var hendes kontaktliste på MSN.

Mærkelige tegn - ja sådan nogle navne har fyrene :smile:

Jeg hjælper dem gerne med det tekniske, men når MSN og et bestemt spil

ikke virker, det har jeg ingen forstand på, det holder jeg mig fra.

Jeg har ret god erfaring med internetfora, jeg deltager vist i ca.

20, og har kun positive oplevelser fra dem.

Det eneste chat, jeg kender og har prøvet, er chatten her på MOL.

Og jeg troede også at man mødes på samme måde på MSN,

som vi mødes her, så det overrasker mig, det du skriver.

Må jeg printe dit indlæg her ud og vise forældrene til hende ?

For jeg tror ikke de ved det, som du skriver her.

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Denne dag ser ikke til at få en ende...... :mad:

Jeg har sikret mig at min datters msn ( hun er 12 år ) laver log på hendes PC jævnligt skimte jeg den igennem og i dag fandt en log som bestemt ikke var skrevet af en på min egen datters alder. Hans måde at chatte med min datter var kun om sex!!

Så jeg har brugt hele aften på at gennemtæske hendes PC samt mobil telefon for oplysninger...

Hun havde ikke bare en msn men hele to...men alt er fundet nu skal jeg bare have lagt alle brikkerne sammen i puslespillet...

Hvorfor skriver jeg dette her???

Så lige det her.

Jeg har flere gange hjulpet en af mine naboer med hans og børnenes computere

og deres netværk.

Men på et tidspukt så jeg nogle mærkeloge tegn på en liste,

på datterens PC, og spurgte hende om det måtte slettes.

Nej, UHA, det var hendes kontaktliste på MSN.

Mærkelige tegn - ja sådan nogle navne har fyrene :smile:

Jeg hjælper dem gerne med det tekniske, men når MSN og et bestemt spil

ikke virker, det har jeg ingen forstand på, det holder jeg mig fra.

Jeg har ret god erfaring med internetfora, jeg deltager vist i ca.

20, og har kun positive oplevelser fra dem.

Det eneste chat, jeg kender og har prøvet, er chatten her på MOL.

Og jeg troede også at man mødes på samme måde på MSN,

som vi mødes her, så det overrasker mig, det du skriver.

Må jeg printe dit indlæg her ud og vise forældrene til hende ?

For jeg tror ikke de ved det, som du skriver her.

Henning :showoff:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja alt kan ske i cyber og børn skal bare have værktøjer med sig i cyber og alfa omega altid vide at deres forældre kan hjælpe dem trods de gøre oprør og tror de har styr på det så er der momenter eller personer på nettet med en hel anden dagsorden end du og jeg Henning.

Det skal de ikke være blinde overfor ej heller deres forældre.

Vi lære vores børn at tackle mange situationer i livet det er vores opgave og hvis vores børn færdes et sted vi ikke kender er det vores opgave at sætte os ind i det så vi ikke er blinde og uforstående på noget de ikke vil tro de kunne undvære i deres dagligdag.

Jeg forsøger nu blot at finde de værktøjer jeg skal give min børn med sig når de igen skal færdes på nettet....

Jeg blev blot sendt til tælling... ingen knockout for jeg står her endnu...!!

:tongue:

Kloger, sej og med et skævt smil af udmattelse.

Pas på derude... oO vi sender heller ikke vores børn ud alene et sted vi ved kan være fare for dem! Oo.......

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Pivklar læste du ikke hvad Jarvig skrev? Det er hysteri, og som mdk skriver, er det at krænke hendes privatliv. Forklar hende dog de regler hun skal følge, og så er det det!!! Du er jo fuldkommen ude af kontrol, menneske. Jeg ville i den alder være dybt ramt af den krænkelse af mit privatliv, selv i den alder.

Henning> hvad har du nu gang i.... :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Pivklar læste du ikke hvad Jarvig skrev? Det er hysteri, og som mdk skriver, er det at krænke hendes privatliv. Forklar hende dog de regler hun skal følge, og så er det det!!! Du er jo fuldkommen ude af kontrol, menneske. Jeg ville i den alder være dybt ramt af den krænkelse af mit privatliv, selv i den alder.

Henning> hvad har du nu gang i.... :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

Doc tag dine meninger med dig i den anden tråd... du har ret til dem ja... men svine mig ikke til her i min log... Det er respektløs!

Jeg har gentagende gang sagt du har ret til din mening men jeg ikke står i den situation at jeg skal gøre som du skriver.!

Fat det nu...

Jeg udviser dig respekt og forventer det samme af dig omvendt!

Din mening er velkommen... men du kan ikke diktere mig hvad jeg skal mht min datter uanset hvad!

Her eller nogen andre steder...!!!

Ps

Tillykke med fødselsdagen på lørdag hvor du bliver 18 år

Jeg lytter gerne og tænker gerne over dine ord men mere lover jeg ikke!

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Henning> hvad har du nu gang i.... :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

Doc...

Fremgår det ikke af indlæget ?

Jeg hjalp dem med at få deres pc-ere på nettet - det hurtige, derefter kørte jeg Adavare

på deres PC-ere, og datteren spurgte, hvorfor hun ikke kunne komme på MSN.

Så åbnede hun og viste mig den liste, og den lignede til forveksling

listen fra Adaware eller en spam mails liste.

Hun kunne godt komme på hendes MSN konto oppe på skolen,

så problemet var nok på hendes PC.

Jeg foreslog hende at genindstallere MSN, men nu ha hun fået en helt ny

PC, så nu virker det.

Er det forklaring nok Doc... :laugh:

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Doc tag dine meninger med dig i den anden tråd... du har ret til dem ja... men svine mig ikke til her i min log... Det er respektløs!

Jeg har gentagende gang sagt du har ret til din mening men jeg ikke står i den situation at jeg skal gøre som du skriver.!

Fat det nu...

Jeg udviser dig respekt og forventer det samme af dig omvendt!

Din mening er velkommen... men du kan ikke diktere mig hvad jeg skal mht min datter uanset hvad!

Her eller nogen andre steder...!!!

Ps

Tillykke med fødselsdagen på lørdag hvor du bliver 18 år

Jeg lytter gerne og tænker gerne over dine ord men mere lover jeg ikke!

<{POST_SNAPBACK}>

Er det ikke ved at være lidt af stilen her på MOL på det sidste ?

At man er hård til at dømme andre ?

Jeg synes, det har virket sådan.

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Doc tag dine meninger med dig i den anden tråd... du har ret til dem ja... men svine mig ikke til her i min log... Det er respektløs!

Jeg har gentagende gang sagt du har ret til din mening men jeg ikke står i den situation at jeg skal gøre som du skriver.!

Fat det nu...

Jeg udviser dig respekt og forventer det samme af dig omvendt!

Din mening er velkommen... men du kan ikke diktere mig hvad jeg skal mht min datter uanset hvad!

Her eller nogen andre steder...!!!

Ps

Tillykke med fødselsdagen på lørdag hvor du bliver 18 år

Jeg lytter gerne og tænker gerne over dine ord men mere lover jeg ikke!

<{POST_SNAPBACK}>

Er det ikke ved at være lidt af stilen her på MOL på det sidste ?

At man er hård til at dømme andre ?

Jeg synes, det har virket sådan.

Henning :showoff:

<{POST_SNAPBACK}>

Henning jeg føler Doc er meget rå i sine udmeldinger af en 18 årige om at jeg er "ude af kontrol" men jeg respektere hans holdning men ønsker blot han udviser respekt her.

Jeg skrev i den anden tråd jeg ikke ville deltage længere da tonen var mere hård end jeg gad at deltage i... altså mit valg at undgå deres hårde ord.... så at komme her i min log med disse ord er usmageligt.

Her i min egen log vil jeg unægtligt komme og det ved han!

Kan han ikke lide mig er det fair nok... men hvorfor jage mig her i loggen med sin respektløse meninger?

Her står jeg uforstående...

:blink:

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Pivklar læste du ikke hvad Jarvig skrev? Det er hysteri, og som mdk skriver, er det at krænke hendes privatliv. Forklar hende dog de regler hun skal følge, og så er det det!!! Du er jo fuldkommen ude af kontrol, menneske. Jeg ville i den alder være dybt ramt af den krænkelse af mit privatliv, selv i den alder.

Henning> hvad har du nu gang i.... :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

Doc tag og vis lidt almindelig respekt!! Du har ret til at være uenig - pivklar har selv taget debatten op - men du har ingen ret til at skrive som du gør.

Gårdvagten

Link to comment
Share on other sites

Hej Søde piv

hvor er jeg glad for at folk som dig findes

piger / mødre der tør stå ved deres ansvar og tage emner som dette op her og andre steder

hvis vi som forældre skulle lade os diktere af "personer" der næsten er lige gamle med vores børn, ville verden sgu blive en smule kaotisk, det er i det mindste min overbevisning at vi modnes i vores rolle som forældre, og må tage tingene som de nu kommer. Jeg havde da helt klart nogle ret yderlig gående holdninger til opdragelse af tenage børn da mine børn var bitte små, holdninger som jeg har justeret hist og her og gudskelov for det, det er jo den eneste mulighed jeg har for at støtte mine børn og møde dem der hvor de er.

vi skal passe på vores børn , der er ingen der gør det for os.

knus og kram Duenn

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

I en mildere tone:

Ps

Tillykke med fødselsdagen på lørdag hvor du bliver 18 år

Det er muligt at du oprigtigt forsøger at lykønske mig med min fødselsdag, men i så fald er det unødvendigt at nævne "hvor du bliver 18", for det er jeg udemærket klar over. Jeg ser det nu ikke som en lykønskning, men som en strategisk måde KUN at inddrage min alder på. Hvorfor inddrage den? Fordi folk naturligvis ikke vil lytte til et "barn". Men det er jo en mærkelig indstilling, idet man i min alder ikke er langt fra det mentale sind der er at finde hos folk i tyverne.

Og hvis du så dømmer ud fra mine indlæg vil du forhåbentlig være af den mening at jeg ikke er en dum eller umodem "ung en".

Jeg tror ikke jeg er alene når jeg siger det blot var for at nævne min alder for at bringe mine indlæg ned :wink:

Jeg lytter gerne og tænker gerne over dine ord men mere lover jeg ikke!

Godt nok.

Henning jeg føler Doc er meget rå i sine udmeldinger af en 18 årige

Hvad har min alder med sagen at gøre?

Jeg respekterer du ikke vil fortsætte i den anden tråd, men ærlig talt, ting gik "fint til" i den. mdk efterspørger literatur der ej der angel-saksisk, hvilket han gør af indlysende, fornuftige årsager, men dem kan du ikke finde. Sagen var altså den at mol's største debat-afficionados var "efter dig" i dine postulater, og så trækker du dig fra debatten. For mig at se handler det ikke om hvorvidt tonen er hård eller ej, men snarere at du ikke kunne fortsætte debatten. Det menes ikke respektløst, jeg ytrer bare mit perspektiv

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Søde piv

hvor er jeg glad for at folk som dig findes

piger / mødre der tør stå ved deres ansvar og tage emner som dette op her og andre steder

hvis vi som forældre skulle lade os diktere af "personer" der næsten er lige gamle med vores børn, ville verden sgu blive en smule kaotisk, det er i det mindste min overbevisning at vi modnes i vores rolle som forældre, og må tage tingene som de nu kommer. Jeg havde da helt klart nogle ret yderlig gående holdninger til opdragelse af tenage børn da mine børn var bitte små, holdninger som jeg har justeret hist og her og gudskelov for det, det er jo den eneste mulighed jeg har for at støtte mine børn og møde dem der hvor de er.

vi skal passe på vores børn , der er ingen der gør det for os.

knus og kram Duenn

<{POST_SNAPBACK}>

"Diktere"? Hvor får du det fra, man kan da også bare modificere sin adfærd ud fra fornuftige råd fremfor at storme frem med sit eget budskab som mange andre tilsyneladende er uenige i. Jeg dikterer ikke noget som helst.

Min alder er fuldkommen ligegyldig. Og som Jarvig har skrevet er risikoen for overgreb mod jeres børn meget, meget lille.

Link to comment
Share on other sites

I en mildere tone:
Ps

Tillykke med fødselsdagen på lørdag hvor du bliver 18 år

Det er muligt at du oprigtigt forsøger at lykønske mig med min fødselsdag, men i så fald er det unødvendigt at nævne "hvor du bliver 18", for det er jeg udemærket klar over. Jeg ser det nu ikke som en lykønskning, men som en strategisk måde KUN at inddrage min alder på. Hvorfor inddrage den? Fordi folk naturligvis ikke vil lytte til et "barn". Men det er jo en mærkelig indstilling, idet man i min alder ikke er langt fra det mentale sind der er at finde hos folk i tyverne.

Og hvis du så dømmer ud fra mine indlæg vil du forhåbentlig være af den mening at jeg ikke er en dum eller umodem "ung en".

<{POST_SNAPBACK}>

Doc.

Jeg blev overrasket over at du ikke er ældre, da jeg så det,

for jeg synes vi diskuterer på samme niveau.

Eller dit niveau er måske højere end mit,

for det undrede mig, da jeg så den anden tråd,

at du gad bruge så meget tid på at diskutere det.

Jeg må sige at du er energisk, og mener noget med det

du siger og gør, både i diskussionerne og træningen :4thumbup:

Tak for lån af log, Piv...

Overhaler din log nu CoqRouges med at blive MOLs essentielle eksistensforum ?

Sig til, hvis det bliver for meget, eller nyd det, hvis du synes om det :smile:

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Selv om jeg mener at Doc har helt ret i det han siger, mht. at udspionere sine børn, så tror jeg at det er bedst at diskutionen stopper her. Hvis Pivklar ikke ønsker at lave om på noget, bliver der heller ikke lavet om, og det eneste man få ud af at diskutere videre er at alle bliver uvenner.

Now shake hands and make up! :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hej Søde piv

hvor er jeg glad for at folk som dig findes

piger / mødre der tør stå ved deres ansvar og tage emner som dette op her og andre steder

hvis vi som forældre skulle lade os diktere af "personer" der næsten er lige gamle med vores børn, ville verden sgu blive en smule kaotisk, det er i det mindste min overbevisning at vi modnes i vores rolle som forældre, og må tage tingene som de nu kommer. Jeg havde da helt klart nogle ret yderlig gående holdninger til opdragelse af tenage børn da mine børn var bitte små, holdninger som jeg har justeret hist og her og gudskelov for det, det er jo den eneste mulighed jeg har for at støtte mine børn og møde dem der hvor de er.

vi skal passe på vores børn , der er ingen der gør det for os.

knus og kram Duenn

<{POST_SNAPBACK}>

Kære Duenn

Uden at fortrække en mine kan jeg sige at en af verdens sværreste jobs er at være forældre...

Man kan ikke gå i lære, man skal bruge både hjerte, hjerne, fornuften og vide at fejl er uundgåeligt.

Som jeg har skrevet før så er findes der ingen forældre der vil deres børn andet end det alle bedste.

Jeg bebrejder ikke Doc at han er ung, jeg forstår godt han har en mening der i kraft af hans alder vil være langt fra hvad du synes om sagen.

Det eneste jeg ikke vil finde mig i er at blive "Dikteret noget eller svinet til på nogen som helst måde, hverken af børn, unge eller ældre"

Jeg behandler andre som jeg selv ønsker at blive behandlet!

Siger så også fra når jeg mener jeg bliver behandlet skidt..

I dette tilfælde udviser jeg stor hensyn til at Doc er en ung mand.

For jeg ville nok have reagerede adels anderleds hvis han havde været en på min egen alder der havde tiltalt mig på samme måde..

Jeg gøre det bedste jeg kan og når jeg opdager det ikke godt nok så gøre jeg det bedre!

Fuldstændigt som de fleste andre forældre.

Klem herfra og tak for dine ord her i min log. :bigsmile:

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

I en mildere tone:
Ps

Tillykke med fødselsdagen på lørdag hvor du bliver 18 år

Det er muligt at du oprigtigt forsøger at lykønske mig med min fødselsdag, men i så fald er det unødvendigt at nævne "hvor du bliver 18", for det er jeg udemærket klar over. Jeg ser det nu ikke som en lykønskning, men som en strategisk måde KUN at inddrage min alder på. Hvorfor inddrage den? Fordi folk naturligvis ikke vil lytte til et "barn". Men det er jo en mærkelig indstilling, idet man i min alder ikke er langt fra det mentale sind der er at finde hos folk i tyverne.

Og hvis du så dømmer ud fra mine indlæg vil du forhåbentlig være af den mening at jeg ikke er en dum eller umodem "ung en".

Jeg tror ikke jeg er alene når jeg siger det blot var for at nævne min alder for at bringe mine indlæg ned :wink:

Jeg lytter gerne og tænker gerne over dine ord men mere lover jeg ikke!
Godt nok.
Henning jeg føler Doc er meget rå i sine udmeldinger af en 18 årige

Hvad har min alder med sagen at gøre?

Jeg respekterer du ikke vil fortsætte i den anden tråd, men ærlig talt, ting gik "fint til" i den. mdk efterspørger literatur der ej der angel-saksisk, hvilket han gør af indlysende, fornuftige årsager, men dem kan du ikke finde. Sagen var altså den at mol's største debat-afficionados var "efter dig" i dine postulater, og så trækker du dig fra debatten. For mig at se handler det ikke om hvorvidt tonen er hård eller ej, men snarere at du ikke kunne fortsætte debatten. Det menes ikke respektløst, jeg ytrer bare mit perspektiv

<{POST_SNAPBACK}>

Du er en frygtligt mistænksom og aggresivt ung mand efter min mening. Meget firekantet i dine holdninger og har ikke den store forståelse for det at være forældre af gode grund da du lige nøjagtigt bliver 18 år.

Jeg siger ikke dine meninger eller holdninger er uden betydning men jeg er nu også træt af at fortælle dig det samme om og om igen.

Du hverken læser, lytter eller ser at forstår det jeg skriver til dig.

Sagens kerne er du ikke viser den samme respekt du selv ønsker og ikke tilsynladende synes du behøver at geberder dig i min log med en en anden attiude.

Jeg har ret til at gå fra en debat såvel som at starte en debat... Du eller andre kan ej fast holde mig for jeres egen ønsker og behov.

Jeg har på intet tidspunkt udtalt mig on dig som menneske ( RETTELSE; FØR NU! ) eller om din IQ .. så dine formodninger kan du pakke pænt sammen. Der er ikke hold i det.

Jeg ønsker dig alt godt... tag en slappe og fest igennem på din 18 års fødselsedag...

Chill out!

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Statistik set er det vel langt mere sandsynligt, at et barn kommer ud for en ulykke, end at det bliver udsat for et frådende sexmonster.

Jeg forstår godt, at frygt spiller en stor rolle for forældre. Der er tusind ting eller mere, der kan ske for børnene. Men det er lidt uheldigt at lade sig lede af frygten - selv ud fra de bedste intentioner. For som bekendt er vejen til helvede brolagt med gode intentioner. Ud fra en frygt om, at barnet kan blive eller aktuelt er udsat for kontakt med en sexforbryder, kan man efter min (og et par andres) mening selv komme til at lave et overgreb: et tillidsbrud, hvor man har gjort sig selv til herre over barnet med ret til at tilrane sig adgang til barnets privatliv.

Jeg synes også, det er bekymrende, når dine venner i din log understøtter dig i holdningen om, at verden er fuld af psykopater og farlige mennesker. Det understøtter frygten, som kan skabe tillidsbrudet.

Verden og nettet ER ikke fuldt af psykopater og kriminelle. Det er en falsk hjælp at fremstille det sådan.

Edited by mdk
Link to comment
Share on other sites

Statistik set er det vel langt mere sandsynligt, at et barn kommer ud for en ulykke, end at det bliver udsat for et frådende sexmonster.

Jeg forstår godt, at frygt spiller en stor rolle for forældre. Der er tusind ting eller mere, der kan ske for børnene. Men det er lidt uheldigt at lade sig lede af frygten - selv ud fra de bedste intentioner. For som bekendt er vejen til helvede brolagt med gode intentioner. Ud fra en frygt om, at barnet kan blive eller aktuelt er udsat for kontakt med en sexforbryder, kan man efter min (og et par andres) mening selv komme til at lave et overgreb: et tillidsbrud, hvor man har gjort sig selv til herre over barnet med ret til at tilrane sig adgang til barnets privatliv.

Jeg synes også, det er bekymrende, når dine venner i din log understøtter dig i holdningen om, at verden er fuld af psykopater og farlige mennesker. Det understøtter frygten, som kan skabe tillidsbrudet.

Verden og nettet ER ikke fuldt af pyskopater og kriminelle. Det er en falsk hjælp at fremstille det sådan.

<{POST_SNAPBACK}>

Dette er min log og ikke en tråd til at lave en debat om i off topic....

Respektere dette fremover mdk og andre der tilsynladende ikke accepter jeg ikek ønsker at forsæt debattere dette.

Have en super dag alle sammen

Link to comment
Share on other sites

Det er saføli OK. Men det er ikke din log i den forstand, at du er dens chefredaktør. Det er en tråd som så mange andre. Og når du selv kommer ind på emnet og fører det videre, må du forvente andre tager tråden op.

Link to comment
Share on other sites

Det er saføli OK. Men det er ikke din log i den forstand, at du er dens chefredaktør. Det er en tråd som så mange andre. Og når du selv kommer ind på emnet og fører det videre, må du forvente andre tager tråden op.

<{POST_SNAPBACK}>

Så kan jeg sige det på en anden måde så du ikke kan misforstå... Du får ingen svar her i min log om denne emne af mig.

Link to comment
Share on other sites

Well, det var en gang bæ jeg fik fyret af.. undskyld det tog plads i loggen søs...

Ha en go weekend.. op med humøret folkens.. I know, Piv ikk vil gøre noget for at træde nogen som helst over fusserne...

Edited by ltp68303
Link to comment
Share on other sites

:4thumbup:

Dagens motion;

1 times PW til morgen.

Formiddag i centeret;

Opvarmning på løbebåndet 15 min

Hyperextenstions, squat, bænk, dip. mave øvelser.... :crazy:

skrev intet ned, talte ingen rep eller sæt, kørte bare til jeg var træt i alle øvelser... havde brug for bare at træne.. svede indtil udmattelse...

Pyhhhhhha det var dejligt......:strat:

:cooldance::cooldance:

Nu er jeg klar til Påske ferien med mine guldklumper! :wub:

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Well, det var en gang bæ jeg fik fyret af.. undskyld det tog plads i loggen søs...

Ha en go weekend.. op med humøret folkens.. I know, Piv ikk vil gøre noget for at træde nogen som helst over fusserne...

<{POST_SNAPBACK}>

Du må fyrer alt det bæ af du vil her i min log bette pus....

Ønsker også dig en super duper weekend og se nu at finde ud af hvad det stads hedder som måske kunne lindre din lænd oki.....

Ingen grund til at have smerte og ikke kunne udføre alle kongeøvelserne vel????

Ps....

TAk fordi du lige kiggede ind sweety... lige hvad jeg havde brug for i dag...

:4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Du er en frygtligt mistænksom og aggresivt ung mand efter min mening.
Meget firekantet i dine holdninger og har ikke den store forståelse for det at være forældre af gode grund da du lige nøjagtigt bliver 18 år.
Jeg har på intet tidspunkt udtalt mig on dig som menneske

:blink::laugh::poking::poking:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share