pivklar i odense


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

Du er en frygtligt mistænksom og aggresivt ung mand efter min mening.
Meget firekantet i dine holdninger og har ikke den store forståelse for det at være forældre af gode grund da du lige nøjagtigt bliver 18 år.
Jeg har på intet tidspunkt udtalt mig on dig som menneske

:blink::laugh::poking::poking:

<{POST_SNAPBACK}>

årh ja.... kan godt se det..... sorry... :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu var det altså bare mig der var krakilsk, det er jo totalt ligemeget..  :bigsmile: , sorry.

Hav en supergod weekend!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Det var total berettigt... og ja jeg var tosset da jeg skrev det og har så rettet den... :blink:

Skal gøre hvad jeg kan fremover for at lad min temprement gå ud over mine puder i sengen og i træning..... :cooldance:

Ønsker også dig en super dig weekend... :4thumbup: :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Puha - folk er da lidt efter hinanden for tiden. Håber ikke du bliver fornærmet over at jeg kommer med lidt mere - selvom du jo egentlig har frabedt dig det. Ville bare gerne lige have lov til at lufte det jeg har tænkt om emnet.

Jeg vil give Doc ret i at det er at krænke hendes privatliv at læse hende msn log. Hvis min mor havde gjort noget tilsvarende da jeg boede hjemme havde jeg klart set det som et tillidsbrud fra hendes side af. Derudover mener jeg også at det er helt naturligt for en pige i 12 års alderen at chatte om sådanne ting på nettet - man kalder det vist at "udforske sin seksualitet".

Lad det være sagt så begik hun en fejl da hun valgte at give denne fyr sit nummer - man kan desværre ikke umiddelbart stole på alle. Det er beklageligt at din datter ikke var klar over dette inden - det var heldigt du opdagede det. En situation der kunne være endt galt er forhåbentlig undgået nu. Ud fra hvad jeg har læst lyder det ikke til at din datter umiddelbart føler det førnævnte "tillidsbrud". Jeg håber dette er tilfældet og jeg håber at din datter er blevet klogere og ikke roder sig selv ud i en tilsvarende uheldig situation igen!

Jeg ved ikke hvorfor jeg aldrig selv har været så "dum" da jeg var i den alder, men tror det skyldes en artikel jeg læste dengang om hvor chokerende lidt information der egentlig skal til før man kan finde en person fra nettet i virkeligheden - noget jeg stadig tænker over engang imellem. F.eks. her - det er jo et offentligt forum som alle og enhver kan læse i.

Resumé: Jeg håber alt vil gå godt for din lille familie og at din datter ikke er sur på dig. Jeg håber også at hun er blevet klogere og at du derfor vil lade hendes privatliv være hendes eget - også selvom hun kun er 12.

Jeg er 20, jeg er ikke mor og jeg har absolut ingen forstand på opdragelse - men jeg ved hvor meget jeg ville ha hadet min mor for at gøre det og jeg ved også at hun heller aldrig har haft nogen grund til at gøre det. Forældre har det med at være overforsigtige og dermed også halvirriterende, men det jo fordi de elsker deres børn og det hører med til hele konceptet at børnene synes det møg belastende :bigsmile: Der må dog alligevel være en grænse og jeg synes at det du gjorde var at bevæge sig meget meget tæt op ad den. Desværre var det jo så alligevel godt nok du gjorde det den her gang :confused: men lad os håbe aldrig igen.

Så - nu tier jeg stille. Lover. Ha en super påskeferie med dine guldklumper! :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Puha - folk er da lidt efter hinanden for tiden. Håber ikke du bliver fornærmet over at jeg kommer med lidt mere - selvom du jo egentlig har frabedt dig det. Ville bare gerne lige have lov til at lufte det jeg har tænkt om emnet.

Jeg vil give Doc ret i at det er at krænke hendes privatliv at læse hende msn log. Hvis min mor havde gjort noget tilsvarende da jeg boede hjemme havde jeg klart set det som et tillidsbrud fra hendes side af. Derudover mener jeg også at det er helt naturligt for en pige i 12 års alderen at chatte om sådanne ting på nettet - man kalder det vist at "udforske sin seksualitet".

Lad det være sagt så begik hun en fejl da hun valgte at give denne fyr sit nummer - man kan desværre ikke umiddelbart stole på alle. Det er beklageligt at din datter ikke var klar over dette inden - det var heldigt du opdagede det. En situation der kunne være endt galt er forhåbentlig undgået nu. Ud fra hvad jeg har læst lyder det ikke til at din datter umiddelbart føler det førnævnte "tillidsbrud". Jeg håber dette er tilfældet og jeg håber at din datter er blevet klogere og ikke roder sig selv ud i en tilsvarende uheldig situation igen!

Jeg ved ikke hvorfor jeg aldrig selv har været så "dum" da jeg var i den alder, men tror det skyldes en artikel jeg læste dengang om hvor chokerende lidt information der egentlig skal til før man kan finde en person fra nettet i virkeligheden - noget jeg stadig tænker over engang imellem. F.eks. her - det er jo et offentligt forum som alle og enhver kan læse i.

Resumé: Jeg håber alt vil gå godt for din lille familie og at din datter ikke er sur på dig. Jeg håber også at hun er blevet klogere og at du derfor vil lade hendes privatliv være hendes eget - også selvom hun kun er 12.

Jeg er 20, jeg er ikke mor og jeg har absolut ingen forstand på opdragelse - men jeg ved hvor meget jeg ville ha hadet min mor for at gøre det og jeg ved også at hun heller aldrig har haft nogen grund til at gøre det. Forældre har det med at være overforsigtige og dermed også halvirriterende, men det jo fordi de elsker deres børn og det hører med til hele konceptet at børnene synes det møg belastende :bigsmile: Der må dog alligevel være en grænse og jeg synes at det du gjorde var at bevæge sig meget meget tæt op ad den. Desværre var det jo så alligevel godt nok du gjorde det den her gang :confused: men lad os håbe aldrig igen.

Så - nu tier jeg stille. Lover. Ha en super påskeferie med dine guldklumper!  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Kære M

Som jeg har skrevet har alle ret til deres meninger også du :bigsmile: ... Denne sag er nu vendt og drejet så mange gange mer på Mol og jeg har tænkt over det i mener er tillidsbrud, værdsætter det og takker.

Nu kender i ikke hele situationen af gode grunde ... og derfor forståeligt i reagere som i gøre...Her i eftermiddags efter træning, og snak med fagfolk har jeg mere overskud til at give dig / jer en større indblik.

No hard feelings...

:bigsmile:

Den eneste grund til jeg frabeder mig mere debat nu er jeg står ved min gerninger , føler mig 100 % i den også nu som ikke var tilfældet da jeg lavet tråden og har i dag talt med min dattes socialrådgiver, skolelærer og ikke mindst med min datter rigtig mange timer de sidste dage.

Hun vidste godt hun ikke måtte give sit telefon nr ud, hun kender alt for godt sikkerhedsreglerne omkring nettet da jeg har prædiket meget om dem. Hendes gerning er gjort i trods.... og hun oplevede ubehag ved hvilken klart og tydeligt fremgik af den chat...

Det beklageligt er jeg altid sidder i nærheden af hende når hun er på nettet og at hun ikke bad om hjælp... men som hun siger, hun vidste at hun inden han begyndte at hun havde lige givet ham sin telefon nr i en chatrum trods hun vidste bedre.

Så hun var på skideren.... som vi alle har prøvet som teenager.

Dette er IKKE første gang hun er gået ud på dybt vand... og nej jeg vil ikke kommer nærmere ind på dette.... men vi som familie får hjælp som jeg også har været meget åben om her i min log... Vi er tilknyttet en familie center med fagfolk som jeg har den største respekt for og følger deres råd til punkt og prikke. ... og de har hele vejen igennem rådet mig og vejledt mig.

PT er det kun jer som er unge og uden børn som ikke har kunne forstå min gerning som har udtrykt jer i tråden og i loggen..Der er sikkert også andre der står uforstående.

Du har nok ikke den samme bagage med dig som min datter har og derfor står det ikke til sammenligning. Det priser jeg mig lykkelig for at få i ikke har gennemgået.

Vi har været igennem meget mere end de fleste desværre og det giver problematikker som de fleste ukompliceret mennesker slet ikke begriber... Hvilken er forståeligt nok.

Hendes reaktioner og trodsigheder er helt naturlige som teenager men blandet med de mange de andre problmatikker så kan hun nemt lave bål omkring sig selv som andre i hendes alder ikke ville.

Det er ikke fordi hun ikke ved bedre men hun er på vej igennem et process og bearbejdning af en grum tid samt hormoner der går amok og dette kræver min fulde opmærksomhed.

Nej min datter er ikke sur over dette som i kalder for tillidsbrud..... hun er taknemlig som hun sagde til sin rådgiver... for ja hendes næste skridt var at mødes med en som hun faktisk følte ubehag ved... ( Den samme fornemmelse hun havde ved at have sammenkvem med hendes Far som gjorde hende ondt.. og også holdt hemligt for mig men da hun faktisk fortalte det så pakket jeg mine børn sammen og tog på flugt. Jeg vil beskytte mine børn til hver en tid.)

Jeg er en handlings menneske og da min datter kun har få år til hun skal færdes i livet på egenhånd er der meget hun skal have på plads inden. For at hun ikke ender ud på et skrå plan.

Hvilken jeg meget nødigt ser min datter ende!

Nej verden er ikke fyld med grumme mennesker men usikker børn er som maddig for en fisk...Haps og så er de fanget!

Det ser jeg helst bliver undgået.

En pædofil feks er en for mange i min verden og min datter er ikke stærk, klog og klar til at kunne gennemskue hvad er normalt og unormalt endnu.

Hun må hjertens gerne have net kæreste og sådan det er bare alt for hyggeligt sålænge det er på den fede måde ... og ikke på en ubehagligt måde som hun faktisk følte i denne situation....hun skal på ingen måde føle sig tvunget til noget som helst... Desværre lærte hendes Far hende at sådan var det at opnår en mands kærlighed.... :devil::devil:

Jeg kæmper med deres Fars fejltagelser hver eneste dag... jeg retter op på hans shit.

Jeg er en ansvarlig Mor selvom flere synes at mene noget andet.

Men nok om alt det her.... Vi min lille familie har nu Påskeferie og den skal handle om alt andet end de sidste dage...

Hvis du eller andre ønsker at sige mere om dette er i velkommen i min PM... ellers frabedes jeg mere om det her.. i vil i hvertfald ikke opleve svar her i min log om emnet ok... det er ikke fordi jeg er sur.. men jeg vil gerne se fremad... der kommer mange flere forhindringer på vores vej og dem vil jeg nok være ligeså usikker i som jeg var i denne.. Men tro mig jeg ønsker ikke at sætte min børn på spil for noget som helst... jeg vil dem det bedste og jeg gøre det bedste jeg kan i vores situation. .

God træning og god weekend til jer alle :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

I dette tilfælde udviser jeg stor hensyn til at Doc er en ung mand.

For jeg ville nok have reagerede adels anderleds hvis han havde været en på min egen alder der havde tiltalt mig på samme måde..

Rimelig nedladende... :blink:

Fordi han er ung, og fordi han ikke har nogle børn er der da ikke nogen grund til at tage forbehold for hans meninger, som jeg i dette tilfælde mener er meget fornuftige, og som jeg kun kan være enig i.

Fint at du har en holdning, men lad være med at affeje andres synspunkter med at: "Du er jo ikke så gammel, og har desuden heller ingen børn..."

-Alva

Link to comment
Share on other sites

I dette tilfælde udviser jeg stor hensyn til at Doc er en ung mand.

For jeg ville nok have reagerede adels anderleds hvis han havde været en på min egen alder der havde tiltalt mig på samme måde..

Rimelig nedladende... :blink:

Fordi han er ung, og fordi han ikke har nogle børn er der da ikke nogen grund til at tage forbehold for hans meninger, som jeg i dette tilfælde mener er meget fornuftige, og som jeg kun kan være enig i.

Fint at du har en holdning, men lad være med at affeje andres synspunkter med at: "Du er jo ikke så gammel, og har desuden heller ingen børn..."

-Alva

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det er også ok.... jeg er heller ikke perfekt.... og han har bestemt heller ikke ren mel i posen mht nedladenhed...

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: :cooldance: :4thumbup:

Super dag......

Først power oprydning i diveres kælderrum.....

Derefter en times PW hvor jeg landet i centeret..... :4thumbup:

Hyperextensions

8 rep med sandsæk x 3 sæt

Squat med alm stang

5 x 5

Dødløft med alm stang

12 x 3......... damn svært med stilling samt vejrtrækning endnu... Grrr

Bænk med kiks

8 x 4 sæt

MP

10 kg x 5 rep x 5 sæt

Inclinecurls ..... av de brææææææææææææænder!

6 kg x 8 x 3 sæt

Dip med 40kg hjælp

5 x 5

Mave crunch

50 x 12 x 3 sæt

Træk ned med reb.. er lidt vild med denne øvelse

25 kg x 12 x 3 sæt

Mave øvelser med ben på bænk

12 x 3 ( de skrå muskler )

Mave øvelser på bold

12 x 3 ( srå mave muskler )

Semi dragon flags....

5 x 5

ben curls

25 kg x 8 x 3 sæt

15 min PW da centeret var ved at lukke .. ingen sol... Piiiiiiv

Protien shake

15 min PW hjem.............

Have en super søndag aften alle sammen :4thumbup:

ps

Forsøgt mig med de der fuld kontakt twists..... skal lige finde linket for den kunne være ret sjov at have som lir øvelse

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

ps

Forsøgt mig med de der fuld kontakt twists..... skal lige finde linket for den kunne være ret sjov at have som lir øvelse

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Blackie .. Cute hår dér!!! :wink:

Billeder & Lign er hér.. liiiidt nede på siden!!

dine Dips er Da RET beskidte !! WAUW!!! :4thumbup: ..plus 40 kg & bw.. dayum, der kommer jeg sQ næsten til kort *lol*

Og i lige måde - Go weekend dér - L@rs

Link to comment
Share on other sites

ps

Forsøgt mig med de der fuld kontakt twists..... skal lige finde linket for den kunne være ret sjov at have som lir øvelse

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Blackie .. Cute hår dér!!! :wink:

Billeder & Lign er hér.. liiiidt nede på siden!!

dine Dips er Da RET beskidte !! WAUW!!! :4thumbup: ..plus 40 kg & bw.. dayum, der kommer jeg sQ næsten til kort *lol*

Og i lige måde - Go weekend dér - L@rs

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for kommentar om min nye hår farve... :bigsmile: Har aldrig været sort håret synes det forkom mig noget dyster... :blink:

Arrggggg du kan da også misforstå alt da... det er ikke + 40 men hjælpe kg tsk tsk...Glæder mig sku bare til jeg kan tag dips med BW

Suuuuuk

Tak for billeder af Full kontakt twists... herre sjovt at forsøg.. tro det bliver en fed lir øvelse...

Weekenden er da snart slut... men her har vi påske ferie weiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :cooldance::cooldance::cooldance:

Held og lykke om en uge... håber og beder til de finder dig en værdig modstander så du kan komme hjem tilfreds og udmattet selvom du har hygget trænet og holdt en del fri i træning...

Fnis...

Løber hurtigt væk...............................................

Link to comment
Share on other sites

Mangler du hår du gl...????

Hmmmm

:raisebrow:

Måske på tide du fik dig en paryk så????

:w00t:  :w00t:  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Har samme mængde hår som tidligere, det sidder bare længere nede :w00t:

Det er fordi tyngdekraften øger med alderen, mænds brystkasser sidder omkring bæltestedet, kvinders barm er knap så struttende og det er sværere at få rø... ud af sengen om morgenen :laugh:

Hæg

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup:  :cooldance:  :4thumbup:

Super dag......

Først power oprydning i diveres kælderrum.....

Derefter en times PW hvor jeg landet i centeret..... :4thumbup:

Hyperextensions

8 rep med sandsæk x 3 sæt

Squat med alm stang

5 x 5

Dødløft med alm stang

12 x 3......... damn svært med stilling samt vejrtrækning endnu... Grrr

Bænk med kiks

8 x 4 sæt

MP

10 kg x 5 rep x 5 sæt

Inclinecurls ..... av de brææææææææææææænder!

6 kg x 8 x 3 sæt

Dip med 40kg hjælp

5 x 5

Mave crunch

50 x 12 x 3 sæt

Træk ned med reb.. er lidt vild med denne øvelse

25 kg x 12 x 3 sæt

Mave øvelser med ben på bænk

12 x 3 ( de skrå muskler )

Mave øvelser på bold

12 x 3 ( srå mave muskler )

Semi dragon flags....

5 x 5

ben curls

25 kg x 8 x 3 sæt

15 min PW da centeret var ved at lukke .. ingen sol... Piiiiiiv

Protien shake

15 min PW hjem.............

Have en super søndag aften alle sammen :4thumbup:

ps

Forsøgt mig med de der fuld kontakt twists..... skal lige finde linket for den kunne være ret sjov at have som lir øvelse

<{POST_SNAPBACK}>

Her er et link som du måske kunne bruge: Full Contact Abs

Det klæder dig øvrigt faktisk ganske godt med det sorte hår. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Mangler du hår du gl...????

Hmmmm

:raisebrow:

Måske på tide du fik dig en paryk så????

:w00t:  :w00t:  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Har samme mængde hår som tidligere, det sidder bare længere nede :w00t:

Det er fordi tyngdekraften øger med alderen, mænds brystkasser sidder omkring bæltestedet, kvinders barm er knap så struttende og det er sværere at få rø... ud af sengen om morgenen :laugh:

Hæg

<{POST_SNAPBACK}>

Ivvvvvvvvvvv 2 much information der Hæg!!!!

( ser billeder ) Yurk !

:w00t:

Min r.. har ej svært med at komme ud af sengen..... hvor gl var du var....????

iøvrigt kan en A skål dårligt hænge :blush:

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup:  :cooldance:  :4thumbup:

ps

Forsøgt mig med de der fuld kontakt twists..... skal lige finde linket for den kunne være ret sjov at have som lir øvelse

<{POST_SNAPBACK}>

Her er et link som du måske kunne bruge: Full Contact Abs

Det klæder dig øvrigt faktisk ganske godt med det sorte hår. :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak Sensei....for linket.....

:blush: over komplimenten.... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

( ser billeder  ) Yurk !

<{POST_SNAPBACK}>

Your imagination running wild girl!!!

A-skål :blush: =alt over en håndfuld er spild alligevel :4thumbup:

Hæg

<{POST_SNAPBACK}>

Jaaaaaaaaah den fejler ikke noget.... min fantasi altså.... :innocent:

Er nu også tilfreds særligt efter den sidste bemærkning om de så hænger med alderen og jeg satse på at blive 107 år.... top trimmet og verdens ældste i squat dragt...

:w00t:

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

:cooldance:

Hygge er punkt 1 på dagsorden i dag... Skateboardbanen ( som er helt vild sej ) er blevet fejet og er så i brug.... weiiiiiiiiii

Rulleskøjterne er fundet frem og nu igang med at se dem efter og gøre dem klar til en ny season...

:4thumbup:

Datteren har været på biblotekt hele formiddagen og ligger med åben vindue og ser film.... som er lånt.... Cats...

Mette pigen er kommet efter skole og sidder og spiser frokost og skal hun så lave sine lektie... :sleeping:

Jeg er først ved at komme i omdrejninger og har en masse "Husmor opgaver" som skal gøres...

Imorgen skal jeg igen op og brænde min krop af.. og weiiiiiiiiii jeg glæder mig... Må helelr give den gas.. for Sensei Friis kommer på Onsdag for at spise og se film... Så min træning må heller være optimalt ellers får jeg nok... :4whip:

Har også en halv aftale med den alt for sjove Kern om han snart skal kigge forbi så vi også kan få hilst på hinanden...

Det er alt for underligt at have skrevet så meget med folk som bor tæt på og ikke har mødtes med...

:bigsmile:

Må så heller invitere dem på kaffe... så vi ikke er så fremmed for hinanden i real life.

Kan i nu alle have en super dag og en fed træning...

over and out....

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Nu var det på tide at skifte musikken ud i min Mp3 afspiller.... Musik 2 die 4 har ikke den samme kick når jeg træner længere... :dry:

Så har selv lavet en blanding...med stille opvarmning og forsøgt at få musikken til at passe til mine øvrige øvelser øvelser.. den må afprøves imorgen...så må jeg se om jeg har ramt det rigtige... :bigsmile:

Hvorfor dit og hvorfor dat musik;

Smile..................... .....................Chris Rice

The road i am on..... ................3 doors down

Gravedigger.................................Dave Matthews

Why not.................. ....................Hilary Duff

Problem Child.......... ....................AC/DC

U shook me all night................ AC/DC

Show me how to live.....................Audioslave

What u are..............................Audioslave

6 feet from the edge.. ..................Creed

Love bites....................................Def leppard

Two steps behind.....................Def Leppard

Away from me.............................Evanescence

Going under.................................Evanescence

Good riddance.........................Green Day

King nothing................................Metallica

Figured u out...........................Nickelback

Wow there she goes.... ................Burhan

Deal with it..................................Burhan

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Ny frisure igen? Det ser rigtig godt ud :smile:

Hvor bliver de datingregler forøvrigt af? :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak for komplimenten... :bigsmile:

Færdselsregler på nettet for børn fundet på www.n.dk ;

Red Barnet og Det Kriminalpræventive Råd har følgende gode "færdselregler" på nettet:

Færdselsregel 1:

Fortæl aldrig dit navn, adresse eller telefonnummer til nogen på nettet.

Færdselsregel 2:

Mød ikke en ven fra chatten - uden at underrette en voksen.

Færdselsregel 3:

Hav altid en voksen med til et første møde.

Færdselsregel 4:

Husk: Det er DIG, der bestemmer. Luk ned hvis du føler dig utryg, eller hvis samtalen tager en drejning du ikke bryder dig om.

Det sker heldigvis ikke så tit...

... men der HAR været børn, som blev fanget ind via chat og endte med at mødes med nogen, som ønskede at udnytte dem seksuelt.

Husk at have hovedet med

Det, du hele tiden skal huske, er at folk ikke altid er, hvad giver sig ud for at være. "Lille Lise 12 år" kan i virkeligheden være Carsten på 43. Nogle gange ER der nogen, som absolut ikke skal have at vide hvem du er.

Det behøver ikke at være farligt

Vi er ikke ude på at piske en stemning op og skræmme alle fra at chatte, men blot at minde om at der FINDES pædofile. Og til trods for at de ikke er velkomne i HøjHuset, dukker de af og til op. Hvis du kender til reglerne om sikker chat, behøver du ikke være nervøs for at chatte.

Det er dig, der bestemmer!

Hvis du oplever noget ubehageligt i chatten, så tag en kopi af skærmbilledet og luk ned. Fortæl det til en voksen - og skriv evt. til NetStationens redaktion.

Lad være med at svare på henvendelser:

- der er udspørgende og sexfikserede

- der er underlige eller truende

- der tilbyder dig penge eller andre ting

Gode dating råd til voksne mht til blind dates som findes på nettet;

Vide alt personligt om den du skal mødes med:

Vedkommendes adresse, telefon nr ( skal kunne sættes i forbindelse med adressen), alder, navn, hvor han arbejder og bede om min 3 billeder. Hvis der ikke gives disse informationer så spørg og tænk hvorfor de ikke vil give dem væk.

Så kommer det som det db moralske; kvinder bør ikke give deres hjemme nr helst et nr til en telefon som ikke kan spores og give ej den e-mail som er tilknyttet deres internet udbyder.

Mødes første gang et neaultralt sted så begge parter kan gå uden at føle sig presset til at blive. Kan være svært at komme ud af en date hjemme alene.

Hvis du vil mødes hjemme så være sikker på der en du er tæt knyttet til som ved hvor du er og har hans informationer som du har.

Tillid er noget man gøre sig fortjent til ikke noget man bare giver væk til en fremmed på nettet. Være varsomt i hvilken informationer du giver væk.

Link to comment
Share on other sites

Tak for billeder af Full kontakt twists... herre sjovt at forsøg.. tro det bliver en fed lir øvelse...

Heysa Piver

Held og lykke med FCT - det er virkelig en fed øvelse. Noget man bare skal huske er at bevægelsen skal ske i hoften - dvs. det er den som skal starte twistet og ikke armene :smile:

Hvis du har det i mente, så vil du efter nogle sæt begynde at mærke hvad der er rigtigt og så kommer den supergode teknik lynhurtigt :smile:

God træning!

Simon

<{POST_SNAPBACK}>

Heeeey Simon

Tusind tak for dine råd... går og små øver mig på stuegulvet... :laugh: vil sku have den teknik med mig også men det må ikke blive på bekostning af dem jeg arbejder hårdt med pt.. så derfor kan det kun være lir øvelse...

Men det er præcis det med hoftene jeg elsker.. weiiiiiiiiiiiii

Nice

:blush:

God træning til dig også.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tak for lån af log, Piv...

Overhaler din log nu CoqRouges med at blive MOLs essentielle eksistensforum ?

Sig til, hvis det bliver for meget, eller nyd det, hvis du synes om det  :smile:

Henning :showoff:

<{POST_SNAPBACK}>

I almindelighed er jeg nok temmelig meget konkurrencemenneske, men det her ser jeg nu ikke som en konkurrence, så værsgo' at overhale -såvel højre som venstre om. Som jeg ser det, er der altid plads til én til.....

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share