pivklar i odense


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

I gårs træning i CCS med Hr Friis

Opvarmning på løbebåndet i 15 min.... alene.. suk..blot ved synet var den unge Hr friis smuttet nedeunde for at kigge på vægtrummet.... :dry:

Hyperextensions med 5 kg skive;

12 x 3 sæt

Dip

6 x 3 men hjælpe vægt på 40 kg

Mave crunch

50 kg x 12 x 3 sæt

Squat / Ben bøj

Teknik under nøje opsyn af Friis.... både med alm stang og min baby stang som jeg ikke ved hvad vejer.

Jeg havde tilegnet mig en ny dum vane med at løft med røven og baglår som lige skulle pilles af mig igen.

Vejrtrækning har stadig ikke styr på når jeg squatter... suuuuuk

Jeg ved ikke hvor mange det blev til da han bare kørte mig træt i øvelsen... :blink: så hele kroppen dirret.. :cooldance:

Militery press

10 kg x 5 x 4.... elsker øvelsen men den er damn hård på min nakke... og pisser mig af jeg ikke kan flere rep i en sæt... men den kommer bare ikke op, trods en vis Hr står og skælder og smælder.. :innocent:

Bænk press eller hedder den ligge stem??

Igen ved jeg ikke hvor mange rep eller sæt da fokus var på min teknik og fin pudsning af den... til sidst kom der dog en kiks på og faktisk synes jeg så det var nemmere at lave ??? Underligt faktisk...

Hver anden gang skal jeg så forsøg at lave øvelsen med en kiks på hver side.. nøje hvor er den bette... :laugh:

Biceps curls

Her bruger jeg en enkelt håndvægt af gangen men også dette skulle jeg lige forsøg at lave om på... :mad: Hr Friis.. tag så i begge hænder... suuuuuk....

Glemte at tælle men damn jeg blev træt.... :laugh:

Hr Friis gik så her igang med den store Venice Beach biceps øvelser ... til stor underholdning værdi i centeret.... for afslutningsvis at få lært mig at lave Incline curls ....

Damn mine arme brææææææææææændte for vildt med de små 6 kg vægte... til stor fornøjelse af den unge Hr Friis....

:w00t:

Død løft

Havde vi helt glemt men det rodes der hurtig bod på og op på første sal laver Hr Friis en Storm P arr sådan at jeg havde noget at lægge stangen på...

Min teknik var bare ikke i orden og det var ikke tilfredsstillende.

Vi arbejdet hårdt indtil jeg fandt svaj i ryggen og tag mig bagfra stilling :w00t: indprintet... :4smartass:

Friis kommentar...

Pivklar i Odense med tag mig bagfra stilling....

:w00t::w00t:

En herlig trænings pas afsluttes med protien drink i sofaen inden vi smuttet ude til omklædning.

Fuck det er fedt at træne sammen med en ... weiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Alt for cool...

:4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bænk press eller hedder den ligge stem??

<{POST_SNAPBACK}>

Det er videnskabeligt bevist, at man løfter 2½-5% ekstra ved at bruge "gammeldanske" navne til øvelserne. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det blev jeg undervist grundigt i men jeg må altså have lektie for .. og høres i de danske udtryk for jeg roder vist lidt rundt med det...

:blink:

Vil du hjælpe.. jeg skal gerne have noget styrke ik???

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det var så min første blind date....

Hmmm

Mage til kejtethed hos mig skal man lede længe efter...

:laugh:

Damn jeg er ude af form hvad det angår at date !!!

Spillets regler er glemt og jeg synes det hele virker bare underligt.

What the F... er der lige sket med mig??

:blink:

Hvor end jeg gerne ville, så er det for mig svært at finde udaf hvordan en anden kan se mig for at være en ligeværdigt partner. Hvad jeg har at byde på i mit liv pt... som kan gøre mig attraktivt??

Dette har lidt at gøre med mit selvværd men derimod meget med min situation som single Mor 24 / 7 .

Spænende læsning, der vækker nogle tanker :smile:

Mon ikke du føler det er værre end det i virkeligheden er ?

Og har man ikke lov at være lidt usikker (eller kejtet) som du skriver ?

Det er vel naturligt i sådan en ny situation.

Hvis man kender alle spillets regler, og virker helt proffessionel,

har man så bare skjult usikkerheden i en tillært rutine og gemt

sin personlighed væk under den proffessionelle overflade ?

Held og lykke med fremtiden, det er uden tvivl spændende

tanker og handlinger du beskæftiger dig med :4thumbup:

Og altid spændende at få nye indtryk fra nye mennesker :smile:

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Det var så min første blind date....

Hmmm

Mage til kejtethed hos mig skal man lede længe efter...

:laugh:

Damn jeg er ude af form hvad det angår at date !!!

Spillets regler er glemt og jeg synes det hele virker bare underligt.

What the F... er der lige sket med mig??

:blink:

Hvor end jeg gerne ville, så er det for mig svært at finde udaf hvordan en anden kan se mig for at være en ligeværdigt partner. Hvad jeg har at byde på i mit liv pt... som kan gøre mig attraktivt??

Dette har lidt at gøre med mit selvværd men derimod meget med min situation som single Mor 24 / 7 .

Spænende læsning, der vækker nogle tanker :smile:

Mon ikke du føler det er værre end det i virkeligheden er ?

Og har man ikke lov at være lidt usikker (eller kejtet) som du skriver ?

Det er vel naturligt i sådan en ny situation.

Hvis man kender alle spillets regler, og virker helt proffessionel,

har man så bare skjult usikkerheden i en tillært rutine og gemt

sin personlighed væk under den proffessionelle overflade ?

Held og lykke med fremtiden, det er uden tvivl spændende

tanker og handlinger du beskæftiger dig med :4thumbup:

Og altid spændende at få nye indtryk fra nye mennesker :smile:

Henning :showoff:

<{POST_SNAPBACK}>

Kære Henning

Tak for dine ord som jeg har haft med i mine tanker hele dagen samt en kærlig opsang fra Finland på msn....

Jeg kan godt se jeg ser alt det jeg ikke har at tilbyde og ser bort fra det jeg har at tilbyde som kvinde og menneske.

Mht til denne mand så handler det ikke om ham men mere om min mistro til at der kan findes en god mand der gerne vil mig, tror jeg.

En som ved de væsenlige problematikker og stadig har lyst til mig... Det var hvad jeg kom frem til på min lange gå tur ved skovsøen med mine kære veninde.

Jeg har meget at lære endnu og jeg må tag de små skidt der skal til... trods der har været meget ulykke i mit liv så skal og må jeg tro på det kan vende sig til det positive og mht til mænd.

Igen oplever jeg hvordan mit liv virkelige er startet helt forfra men stadig med ar i sjælen som langsom heales som tiden går.

:wub:

Min date har taget det hele med ro, været forstående og meget klogt skrevet... hvad med du bare nyder og tag en dag af gangen og gøre som du har lyst til. Smiler stille og tænksomt.

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

:jodler: :jodler: :jodler:

I morgen skal jeg til samtale om en praktikplads på ergo / fys skolen i Odense... Jeg er godt nok spændt på hvilken opgaver jeg vil kunne få og om de kan bruge mig. :cooldance:

Mening er jeg skal få et indblik i skolen og udd som kunne være en mulighed for min fremtidigt udd.

Så kryds fingerne for mig....

Vi da bruge formiddagen med træning så tiden går lidt hurtigt for mig. :bigsmile: Jeg er mega træt i dag eftersom jeg havde besøg til sent og skulle op med mine guldklumper til morgen.

:sleeping:

Men lad os nu se om jeg kan få sovet

:w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hej Piv!

Jeg ville have kommet med nogle kommentarer, men så blev din log pludselig alvorlig, og det har jeg ikke tid til i aften.

Det kan ikke blive meget bedre end at se en flot kvinde bagfra, mens hun øver dødløft, så man skulle nok have heddet Friis i går.

Dine øvrige tanker, dem må vi tage en anden dag. Det er jo lidt svært at vide, hvor mange skeletter, du har i skabet, men jeg kunne nu sagtens forestille mig indtil flere søde fyre, som kunne falde for dig.

Link to comment
Share on other sites

Hej Piv!

Jeg ville have kommet med nogle kommentarer, men så blev din log pludselig alvorlig, og det har jeg ikke tid til  i aften.

Det kan ikke blive meget bedre end at se en flot kvinde bagfra, mens hun øver dødløft, så man skulle nok have heddet Friis i går.

Dine øvrige tanker, dem må vi tage en anden dag. Det er jo lidt svært at vide, hvor mange skeletter, du har i skabet, men jeg kunne nu sagtens forestille mig indtil flere søde fyre, som kunne falde for dig.

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen min log skifter nogen gange fra time til time... :laugh: mht til emner, alvor, sjov, melokonisk og ballade...

Er det ikke skønt... :4thumbup:

Ved ikke lige hvad den unge Friis mener om min Mormor booty.... :dry: tror nu nok en lidt ung model ville være mere hans smag...

:wink:

Argg mon ikke der er en mand derude som har mod på en som mig.. skal bare se om jeg kan finde ham eller måske han finder mig. Nu giver jeg lige ham fra igår en chance... :innocent:

Glæder mig til at høre din mening om det hele da...

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

:blink:

Samtalen er aflyst da hende fra skolen er desværre blevet syg... Æv...

I går fik jeg ødelagt stikket fra min strømforsyning som skal ind i min bærebar pc så jeg vil lige tag en runde i pc forretninger og se hvor billigt det kan rep til... inden jeg bestiller en hel ny til 500kr... :sneaky2:

Trænet skal jeg også lige have nået ... :cooldance::cooldance::cooldance:

Link to comment
Share on other sites

:devil::devil::devil::devil:

Dell og ibm har monopol på små latterlige stik der koster ca 20 kr ... for at sikker sig at kunderne skal derefter købe en hel ny strømforsyning til ja den nøjagtig pris kan jeg så først få her efter kl 13 da de holder frokost pause?????

Men være sikker på jeg er pissed på Dell!!!

Først var jeg nede i TJ data hvor de desværre ikke kunne hjælpe mig, de sendte mig til en butik lidt længere ned ad gaden som så sendte mig til den anden ende af byen for så at få at vide .. at mange har stået i min sko... og jeg må bare til penge pungen og punge ud for dele som ikke fejler noget på min stømfordeler..

Grrr

Godt så.. hjem og på telefonen til dell... 1 time 7 forskellige medarbejder og endlig få jeg så et nr på hvad varen hedder...

Tag jeres tid kære Dell det er joh mig der betaler telefon taksterne ikke!!!!

:devil::mad::dry:

Kl var så 12.05 og de holder så frokost til kl 13.00..

Jeg venter så da bare........ :sleeping: i mega dårlig humør.... dog!!

Min samatle på skolen blev i morges også aflyst da damne var blevet syg...

Tjaaaaa tro sku bare jeg går i seng igen når jeg har fået bestilt min meget dyre strømforsyning!!!

KØB ALDRIG DELL!!

Link to comment
Share on other sites

690.00 kr istedet for 20.00 kr max for den stik der faktisk var gået i stykke... :devil:

Nu er den bestilt og jeg kan så være rigtig glad for de har hævet pengene nu og jeg kan modtag min stømforsyning om en uge...

tilgive mig men jeg har ikke lyst til at lave en lille glædes dans :cooldance:

Kan i nu alle have en super dag.... husk ham Crawdaddy har fødselsdag i morgen....

Så lad os spamme hans log med fødselsdags hilsner...

weiiii

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Spændende hvis du kan komme i praktik på fys skolen :smile: Jeg har boet på kollegiet lige bag træerne (store gule bygninger) - Ja så ved du det :tongue:

Kan man desuden ikke få datingreglerne på skrift? Jeg ved vil vædde med der er nogle jeg ikke kender! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Spændende hvis du kan komme i praktik på fys skolen :smile: Jeg har boet på kollegiet lige bag træerne (store gule bygninger) - Ja så ved du det :tongue:

Kan man desuden ikke få datingreglerne på skrift? Jeg ved vil vædde med der er nogle jeg ikke kender! :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen jeg håber da meget på jeg kan kommer derud i praktik.. nu skal jeg så bare vente til hun bliver rask så jeg kan komme til samtale.

Jamen du bor så ikke ved siden af skolen mere???

Æv så kan jeg ikke inviter mig selv på en kop mokka hos dig...

:cooldance:

Dating regler der der rigtig mange af da når det har forgået som blind date...Men hvad det gik da oki så ingen alarm klokker... :4thumbup: Et man bør ikke mødes med en fremmed i sit eget hjem første gang.

Meget svært at komme ud af daten hvis det forgår hjemme og ikke på en cafe feks.

:wink:

Jeg skal nok finde tid og få skrevet dem ned her i loggen men ikke lige i humør til det i dag.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Formiddag... Mbt rundt i alle hjørne af byen... i regnvejr.... :devil:

Eftermiddag....

15 min PW til opvarming

Hyperextensions

5 kg + BW x 20 x 3sæt

Dødløft

12 x 3sæt

Legcurls

30 kg x 12 x 3sæt

Kropshævninger

45 kg hjælp x 6 x 3 sæt

One arm rows

11,5 kg x 12 x 3 sæt

Biceps curl....

6 kg x 10 x 3 sæt... av for pokekr de gøre stadig nas fra i søndags.... piiiiiv

15 min PW

protien shake og langt bad... "note".. må snart forkæle mig selv med at ligge under solen...

Hjem og lave Power rengøring af hele hytten.... :sneaky2: kedeligt men nødvendigt!!!

Aften....

Lad os se om det ikke vil stå på rå hygge under dynen med en eller anden tøse film med kaffe...

Håber i alle haft en fed dag...

Link to comment
Share on other sites

Nej jeg bor der ikke mere, dels fordi jeg ikke er så meget for at dele køkken med over 10 andre mennesker og dels fordi jeg gerne ville bo tættere på midtbyen :smile:

Det er faktisk sjovt for i starten af min logbog foregik det på det kollegie :smile: De nævnte cykelture foregik altid ved jeg kørte igennem hækken og ned ned forbi fysskolens bygninger, hvorefter jeg fortsatte af universitetsstierne :wink: Ubrugelig viden men alligevel meget sjovt hvis du nu skal til at have din daglige gang der.

Glæder mig til at læse nogle flere datingregler :smile:

Link to comment
Share on other sites

Synd, at du har bestilt! JEg mener en ny strømforsyning til min Dell kostede 250. (Vi køber mange) Jeg har selv en ekstra bare for ikke at slæbe den fra arbejde og hjem (eller omvendt?)

Men det er forøvrigt imponerende, så mange forskellige Dell strømforsyniinger,m der findes.

Edited by xjyden
Link to comment
Share on other sites

Denne dag ser ikke til at få en ende...... :mad:

Jeg har sikret mig at min datters msn ( hun er 12 år ) laver log på hendes PC jævnligt skimte jeg den igennem og i dag fandt en log som bestemt ikke var skrevet af en på min egen datters alder. Hans måde at chatte med min datter var kun om sex!!

Så jeg har brugt hele aften på at gennemtæske hendes PC samt mobil telefon for oplysninger...

Hun havde ikke bare en msn men hele to...men alt er fundet nu skal jeg bare have lagt alle brikkerne sammen i puslespillet...

Hvorfor skriver jeg dette her???

Fordi jeg gerne vil advare, vil gerne have i alle kan tag jeres forholds regler for jeres børn.

Den pædofile er meget manipulerende og det kan et barn ikke gennemskue... det kan vi voksne...

Så være sikker på dit barns msn laver logs... i væreste tilfælde er det beviset som politiet kan bruge i en retssag.

Tjek deres mobil telefon men være ikke sikker på den pædofile har ikke givet dit barn et nr du kan spore.... men det kan politet.

Mail kan også afsløre dig om det er et barn der skriver til dit barn....

Være opmærksom derude... ok.... det er ikke dit barns skyld!!! Børn kan ikke overskue dem.

Blive ikke gal på dit barn fordi de trods dine advarsler om ikke at give deres telefon nr ud til ukendte.... men derimod fortæl dem om hvad der faktisk kan ske....

Lave nogen muligheder hvor du / i er den trygge sted hvor dit / dine børn tør at fortælle hvis de er usikker på noget via internettet.

Suk.....

Det kræver meget tålmodighed for jeg har lige prøvet det til aften...

Beware out there...

Følge debatten her;

Klik for tråden

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Synd, at du har bestilt! JEg mener en ny strømforsyning til min Dell kostede 250. (Vi køber mange) Jeg har selv en ekstra bare for ikke at slæbe den fra arbejde og hjem (eller omvendt?)

Men det er forøvrigt imponerende, så mange forskellige Dell strømforsyniinger,m der findes.

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen hvor er du sød... men der er mange slags og min var næsten ikke til at opdrive da min pc er en gl model...

Nu skulle den så være på vej.. den er da betalt ivertfald.

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg luret et godt stykke tid, og tænkte jeg lige måtte hilse på, og rapportere at det er spændende læsning.  :smile:

Og så må du li' gi' Hr.Friis en lammer fra mig næste gang du ser ham.  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen velkommen til Utne...

Det glæder mig du hygger dig her i min lo... :4thumbup:

Mht til Hr Friis.... så skal jeg nok finde på en måde at hilse ham fra dig i din stil :laugh::laugh::laugh:

Have en super dag... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Godt at se noget træning igen  :4thumbup:  :4thumbup:  :4whip:  :4whip:  :4whip:  :4whip:

Godt du passer på din datter :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Sku også dejligt at træne igennem.... :cooldance: de næste dage er en del møder så håber bare jeg kan komme afsted ind imellem møder...

:4thumbup:

Mon ikke .... :bigsmile:

Hun er min guld så klart jeg passer på hende da....Knus

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Godt du passer på din datter

Hej Pivklar

Kender det alt for godt - har selv to teenagetøzer - holder også et godt øje med dem... Der er syge mennesker mange steder. Men mine tøzer er heldigvis fornuftige og gode til at sortere i stakken af fyre der vil chatte med dem...

Vh. Iver

Link to comment
Share on other sites

Godt du passer på din datter

Hej Pivklar

Kender det alt for godt - har selv to teenagetøzer - holder også et godt øje med dem... Der er syge mennesker mange steder. Men mine tøzer er heldigvis fornuftige og gode til at sortere i stakken af fyre der vil chatte med dem...

Vh. Iver

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen min datter skulle og gerne når dertil... *Smiler varmt* Tror hun har lært meget om det de sidste dage... særligt snakken i skole med lærer og hendes klasse kammerarter.

:4thumbup:

Kigger mig i spejlet og se en hel bunke nye grå hår....... :laugh:

Hvor er hårfarve på tilbud denne uge..... :w00t: ??????

Link to comment
Share on other sites

og i dag fandt en log som bestemt ikke var skrevet af en på min egen datters alder. Hans måde at chatte med min datter var kun om sex!!

Hej Pivklar ;)

Håber det går bedre med din datter og respekt for at du tog sagen alvorligt. Det kan jo i sidste ende have en stor betydning, selvom nogle måske mener at man som forælder/forældre overreagerer. Jeg mener også selv at man klart skal passe på, for der er mange psykopater out there! :crazy:

:firebounce: Ha’ det godt :) og god træning :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share