pivklar i odense


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

Nu har jeg ikke ledt efter Pivs vægt, men armbøjninger må vel ca. svare til 40 kg i bænkpres for Piv belastningsmæssigt.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har engang testet det ved at tage armbøjninger på en badevægt :laugh: . Belastningen på armene ved armbøjninger svarer ca. til 2/3 af kropsvægten så 40kg ved en kropsvægt på 65kg er ikke helt ved siden af.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hey Pivklar,

Jeg tænkte lige at jeg ville spole din log igennem. Det tager altså 2 timer  ... (hvis du havde behov for at få en mellemtid herfra :tongue:).

Det er jo en ordentlig omgang på mange måder. Jeg er ligesom de andre meget imponeret over din træningsindsats. Det er helt kanon. Træning er også godt for humøret og tankerne :bigsmile:.

W :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

:w00t::blink::4smartass:

Jeg målte det i antal kopper kaffe.... så ja det sku meget hyggeligt at vide man kan gennemgå den på 2 timer...

Hatten af for dig.. :wink: ( hvis jeg havde sådan en :tongue: )

Din tog ikke nær så lang tid men måske kommer den i omdrejninger nu.. :poking: eller hur???

Jeg går udfra du træner i OBBC??

Træning er iøvrigt alfa omega for sindet ligesåvel for styrken... ved slet ikke hvordan jeg vil kunne undvære det i dag... forundrende ik?

Håber jeg ser dig her i loggen i ny og næ... :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg ikke ledt efter Pivs vægt, men armbøjninger må vel ca. svare til 40 kg i bænkpres for Piv belastningsmæssigt.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har engang testet det ved at tage armbøjninger på en badevægt :laugh: . Belastningen på armene ved armbøjninger svarer ca. til 2/3 af kropsvægten så 40kg ved en kropsvægt på 65kg er ikke helt ved siden af.

<{POST_SNAPBACK}>

Du er sku da en opfindsom mand kære Bruno... :w00t: jeg vil forsætte mit program en tid endnu.. da det trods alt ikke er optimalt at skifte for tit.. Den seneste tid har jeg leget lidt for meget med min MAX og været PIV sur over jeg ikke har kunne få de dåmme 40 kg i hus..

Jeg vil så bruge en masse tid på at arbejde med hastigheden i liggestem og ikke mindst biceps brachii da der var en klog træner ude på skolen der mente den kunne måske have glæde af at få lidt mere tæsk for styken i liggestem. I will give it a go!!!

I dag fik jeg så hentet min bog;

Muskel og styrketræning

af;

Frederic Delavier...

og damn den er feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed at læse i.. min søn er i fuld sving med den mens jeg sidder her og skriver.

:tongue:

Så spørger han

" Tror du Kern vil lave et program til mig når jeg har sparet nok sammen til en mere vægt ? "

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

Som jeg husker det, skal du nu også have lært noget mere opspænd, men det kan en af dine personlige trænere nok bedre instruere i.

Jeg vil bare mene, at det er rimeligt nemt lige at tage en armbøjning eller 2 ind imellem.

Link to comment
Share on other sites

Som jeg husker det, skal du nu også have lært noget mere opspænd, men det kan en af dine personlige trænere nok bedre instruere i.

Jeg vil bare mene, at det er rimeligt nemt lige at tage en armbøjning eller 2 ind imellem.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja opspænd er noget helt nyt for mig så det skal da meget mere på plads inden jeg kan ligne de søde Hoosier og Hippo... for god damn it... det sku et helt bro de går i... :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Som jeg husker det, skal du nu også have lært noget mere opspænd, men det kan en af dine personlige trænere nok bedre instruere i.

Jeg vil bare mene, at det er rimeligt nemt lige at tage en armbøjning eller 2 ind imellem.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja opspænd er noget helt nyt for mig så det skal da meget mere på plads inden jeg kan ligne de søde Hoosier og Hippo... for god damn it... det sku et helt bro de går i... :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

...Opspænd :confused: ... :devil:

:moon: :4whip: hehe :wink:

Link to comment
Share on other sites

Som jeg husker det, skal du nu også have lært noget mere opspænd, men det kan en af dine personlige trænere nok bedre instruere i.

Jeg vil bare mene, at det er rimeligt nemt lige at tage en armbøjning eller 2 ind imellem.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja opspænd er noget helt nyt for mig så det skal da meget mere på plads inden jeg kan ligne de søde Hoosier og Hippo... for god damn it... det sku et helt bro de går i... :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

...Opspænd :confused: ... :devil:

:moon: :4whip: hehe :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Sikken en flabethed du har her i dag... mon ikke det var dig der skulle " I opspænd"

:w00t:

Link to comment
Share on other sites

Så er dagen kommet...

Vi stod op kl 5 imorges for at have en stille og rolig morgen sammen og nu er jeg "Friiiiiiii for ansvar" i 3 uger... Jeg ved de er i rigtig gode hænder og får sig en masse nye fede venner ... har super omgivelser .. så nu vil jeg lægge mig og få mig en Mormor lur og nyde at vågne op uden at skulle 117 ting for mine små dejlig guldklumper.. Ingen møder... ingen pligter..

NICE

:cooldance: :4thumbup: :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor bliver denne log altid lummer??? :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

:blink::blink::blink:

Ved det ikke... måske og kun måske har det noget at gøre med jeg griber alles små flabetheder... :blush: og derefter måske fordi folk ved det kan og må ???

Tjaaa sådan kunne det muligvis forlægge.....

:w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor bliver denne log altid lummer??? :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

:blink::blink::blink:

Ved det ikke... måske og kun måske har det noget at gøre med jeg griber alles små flabetheder... :blush: og derefter måske fordi folk ved det kan og må ???

Tjaaa sådan kunne det muligvis forlægge.....

:w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Tror nærmere, at det er fordi folk opfatter dig som et frådende sexmonster. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Som jeg husker det, skal du nu også have lært noget mere opspænd, men det kan en af dine personlige trænere nok bedre instruere i.

Jeg vil bare mene, at det er rimeligt nemt lige at tage en armbøjning eller 2 ind imellem.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja opspænd er noget helt nyt for mig så det skal da meget mere på plads inden jeg kan ligne de søde Hoosier og Hippo... for god damn it... det sku et helt bro de går i... :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

...Opspænd :confused: ... :devil:

:moon: :4whip: hehe :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Sikken en flabethed du har her i dag... mon ikke det var dig der skulle " I opspænd"

:w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Pjat med dig :smile: Er du 'pivklar' :devil::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Phoenix: Var det så befriende at komme af med huset?

Pas nu på, Piv ikke tager dig på ordet, så bliver du jo nok spist til forret.

Men det var måske også ideen?

M.h.t. SF, så må man jo give igen, hvor man kan.

Edited by xjyden
Link to comment
Share on other sites

Hvorfor bliver denne log altid lummer??? :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

:blink::blink::blink:

Ved det ikke... måske og kun måske har det noget at gøre med jeg griber alles små flabetheder... :blush: og derefter måske fordi folk ved det kan og må ???

Tjaaa sådan kunne det muligvis forlægge.....

:w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Tror nærmere, at det er fordi folk opfatter dig som et frådende sexmonster. :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen æv ....... :raisebrow: bliver folk ikke bange for et monster ??? Det er bestemt ikke min mening at gøre nogen bange.

:dry:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor bliver denne log altid lummer??? :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

:blink::blink::blink:

Ved det ikke... måske og kun måske har det noget at gøre med jeg griber alles små flabetheder... :blush: og derefter måske fordi folk ved det kan og må ???

Tjaaa sådan kunne det muligvis forlægge.....

:w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Tror nærmere, at det er fordi folk opfatter dig som et frådende sexmonster. :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen æv ....... :raisebrow: bliver folk ikke bange for et monster ??? Det er bestemt ikke min mening at gøre nogen bange.

:dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Well, pisk og så'en har det jo med at skræmme folk væk. :cry:

Men der er jo visse personer der tilsyneladende drages imod den slags... :4whistling: :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor bliver denne log altid lummer??? :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

:blink::blink::blink:

Ved det ikke... måske og kun måske har det noget at gøre med jeg griber alles små flabetheder... :blush: og derefter måske fordi folk ved det kan og må ???

Tjaaa sådan kunne det muligvis forlægge.....

:w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Tror nærmere, at det er fordi folk opfatter dig som et frådende sexmonster. :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen æv ....... :raisebrow: bliver folk ikke bange for et monster ??? Det er bestemt ikke min mening at gøre nogen bange.

:dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Well, pisk og så'en har det jo med at skræmme folk væk. :cry:

Men der er jo visse personer der tilsyneladende drages imod den slags... :4whistling: :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja du er langt fra bange for mig kære :smilejap: Tak for en super hyggelig aften på græsplanen. Damn dejligt at se dig igen....

:beerchug::blahblah::4winkkiss: :4flex: :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share