pivklar i odense


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

Hvor var du henne idag???

Nå, men der venter stadig en kop kaffe til dig :smile:

Seth

<{POST_SNAPBACK}>

Der gik hygge i den her .... alle fra opgangen ude på græsset med øl og en masse :4drunk: :hehe::blahblah: :4whistling:

Mht kaffen .. uhmmm.. altid godt at have noget til gode.... :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hvorfor bliver denne log altid lummer??? :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

:blink::blink::blink:

Ved det ikke... måske og kun måske har det noget at gøre med jeg griber alles små flabetheder... :blush: og derefter måske fordi folk ved det kan og må ???

Tjaaa sådan kunne det muligvis forlægge.....

:w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Tror nærmere, at det er fordi folk opfatter dig som et frådende sexmonster. :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen æv ....... :raisebrow: bliver folk ikke bange for et monster ??? Det er bestemt ikke min mening at gøre nogen bange.

:dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Well, pisk og så'en har det jo med at skræmme folk væk. :cry:

Men der er jo visse personer der tilsyneladende drages imod den slags... :4whistling: :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja du er langt fra bange for mig kære :smilejap: Tak for en super hyggelig aften på græsplanen. Damn dejligt at se dig igen....

:beerchug::blahblah::4winkkiss: :4flex: :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Selv tak, jeg synes også det var dejligt at se dig igen. :bigsmile::smile:

Og hvor du er uden børn, så kan vi rigtig lave narrestreger... :devil::tongue::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor bliver denne log altid lummer??? :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

:blink::blink::blink:

Ved det ikke... måske og kun måske har det noget at gøre med jeg griber alles små flabetheder... :blush: og derefter måske fordi folk ved det kan og må ???

Tjaaa sådan kunne det muligvis forlægge.....

:w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Tror nærmere, at det er fordi folk opfatter dig som et frådende sexmonster. :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen æv ....... :raisebrow: bliver folk ikke bange for et monster ??? Det er bestemt ikke min mening at gøre nogen bange.

:dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Well, pisk og så'en har det jo med at skræmme folk væk. :cry:

Men der er jo visse personer der tilsyneladende drages imod den slags... :4whistling: :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja du er langt fra bange for mig kære :smilejap: Tak for en super hyggelig aften på græsplanen. Damn dejligt at se dig igen....

:beerchug::blahblah::4winkkiss: :4flex: :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Selv tak, jeg synes også det var dejligt at se dig igen. :bigsmile::smile:

Og hvor du er uden børn, så kan vi rigtig lave narrestreger... :devil::tongue::innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Jaaaaaaaaaah det er helt usædvaneligt uden børn men møj hyggeligt... der skal godt nok hygges igennem de næste uger... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hvad fan...

Du drikker øl istedet for træning..... :sneaky2:

kan måske godt forstå dig.....det var heller ikke sjovt i denne varme

seth

<{POST_SNAPBACK}>

Ja jeg er total bisset.... :innocent: men det var nu skøøøøønt....

weiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

weekenden står nu på træning og skriftlige opgave som hænger som en tung sky over min samvittighed. :sneaky2:

Så skal der også trænes så jeg er rigtig klar i hovedet.

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Nu har din træningspause, da vist varet længe nok. :poking:

Men jeg forstår nu godt, at man kan foretrække pilsnere på plænen i det vejr. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja ja ja ja... der skal nok blive trænet .... det var nu bare så godt vejr og dejlig selvskab og de piger som bor ved siden af, drengene oppe fra næste sal og Henning ikke mindst... Øl, grillen blev tændt op og spiste total usundt...

:4mewantfood:

I was so nice.... :blush:

Link to comment
Share on other sites

weekenden står nu på træning og skriftlige opgave som hænger som en tung sky over min samvittighed.  :sneaky2:

Så skal der også trænes så jeg er rigtig klar i hovedet.

:wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Skriftlige opgaver.... det lyder som skole om igen :confused: eller hva' ?

Link to comment
Share on other sites

weekenden står nu på træning og skriftlige opgave som hænger som en tung sky over min samvittighed.  :sneaky2:

Så skal der også trænes så jeg er rigtig klar i hovedet.

:wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Skriftlige opgaver.... det lyder som skole om igen :confused: eller hva' ?

<{POST_SNAPBACK}>

Ja en forudsætning for at finde ud af om jeg overhovede har "hjerne" nok til at søge en revadering ....

:dry: så skal tag en prøve i dansk og matamatik.

samt en længere opgave som jeg er blevet bedt om af familie centeret vi går i. Det skal bare laves så jeg kan med god samvittighed nyde disse uger uden børn...

:cooldance:

Link to comment
Share on other sites

weekenden står nu på træning og skriftlige opgave som hænger som en tung sky over min samvittighed.  :sneaky2:

Så skal der også trænes så jeg er rigtig klar i hovedet.

:wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Skriftlige opgaver.... det lyder som skole om igen :confused: eller hva' ?

<{POST_SNAPBACK}>

Ja en forudsætning for at finde ud af om jeg overhovede har "hjerne" nok til at søge en revadering ....

:dry: så skal tag en prøve i dansk og matamatik.

samt en længere opgave som jeg er blevet bedt om af familie centeret vi går i. Det skal bare laves så jeg kan med god samvittighed nyde disse uger uden børn...

:cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Revalidering ?

Så gælder det vel bare om, at lave det hele forkert :innocent:

Link to comment
Share on other sites

weekenden står nu på træning og skriftlige opgave som hænger som en tung sky over min samvittighed.  :sneaky2:

Så skal der også trænes så jeg er rigtig klar i hovedet.

:wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Skriftlige opgaver.... det lyder som skole om igen :confused: eller hva' ?

<{POST_SNAPBACK}>

Ja en forudsætning for at finde ud af om jeg overhovede har "hjerne" nok til at søge en revadering ....

:dry: så skal tag en prøve i dansk og matamatik.

samt en længere opgave som jeg er blevet bedt om af familie centeret vi går i. Det skal bare laves så jeg kan med god samvittighed nyde disse uger uden børn...

:cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Revalidering ?

Så gælder det vel bare om, at lave det hele forkert :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Griner...tak for hjælpen med stavning sad og nørdet med den længe og opgav... Jeg går udfra jeg skal gøre mit bedste sådan at de får et overblik over hvad jeg kan og ikke kan skriftligt.

Nedtur er at vejret er så lækker at have sådan noget at skulle bruge sin tid på... æv æv æv..

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: :4thumbup:

En let omgang træning i CCS

1 Times vild cykletur som opvarmning

Dødløft;

40 kg x 5 x 5

Benkrøl;

20 kg x 10 x 4

T stang roning på den der maskine i skrev om sidst;

15 kg x 5 x 5

Rygbøj;

BW X 12 x 5

Krøl med stangen;

20 kg x 5 x 5

Siddene arm krøl med 2 vægte;

8 kg x 5 x 5

Mave øvelse på bolden:

15 x 4

protien shake med :blahblah::blahblah::blahblah: sammen med Seth ...... hyggeligt.

Derefter hjem til pigerne på græsset og hænge ud ... i dag drak jeg så bare vand med de fik sig en kølig øl...

:innocent: kan man vel være efter en omgang træning...

:tongue:

Træning igen søndag..... :cooldance: cant wait...

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener nu, jeg fik Squatfather overbevist om, at du skulle træne barbell rowing i stedet for maskin-øvelser, men det valgte du måske at overhøre?

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg mener nu, at vi blev enige om at det var ok at hun fortsatte med den vante øvelse. :4smartass:

Godt at se du kom igang igen. :smile:

Edited by Squatfather
Link to comment
Share on other sites

Så er det godt med jer to.... :bigsmile: gl mænd.... SF er ikke min træner dog værdsætter jeg hans råd ligesåvel som dine xjyde... altid værd at tænke over nye muligheder da. :wink:

Denne hanekamp stiller jeg lige i bero... for igennem de sidste 4 mdr har jeg faktisk klaret mig ret godt .... mht træning og ikke altid fulgt mine trænings programmer til punkt og prikke... ( mon blackmoore, Nicolai eller Henning fik grå hår af mig af denne grund ?? ) Tror jeg nu næppe... :w00t:

Jeg forsøgt noget som i har talt om i min log... so what... ???? Den var iøvrigt ligeså kedelig som den man sidder ned og roer med... :sneaky2:

Kan i nu have en super dejlig fredags aften mens jeg slider med min skriftlig dansk prøve...

:tongue:

SF

Det var en dejlig trænings pas... :tongue:

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Piv: Har du egentlig en gymnasiel uddannelse? Eller skal prøven vise, om du er i stand til at tage en?

<{POST_SNAPBACK}>

Nope jeg har 2 håndværker udd samt nogen enkelfag på HF som er forældet.. de må max være 3 år gl...

Suuuk

Så ja de skal være medvirkende til om jeg er i stand til at tag mig en ny udd.

Nu er den ene opgave lavet...... skøøøøøøøøønt håber på jeg efter en lille pause jeg så kan forsætte med den næste.

Kunne være så dejligt at have det overstået i aften .... :4thumbup: :4smartass: Jeg er ret tilfreds med min første opgave og den næste skal jeg være ligeså umage med.

Kryds finger for mig.

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Kryds finger for mig.

Skønt jeg gerne vil hjælpe, så er det vist lige så umuligt, som det er tiltrængt. :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis det skulle være en opmuntring så er du dælme dårlig til at give dem... :raisebrow: Hvis du derimod mener det står skidt for mig til at tag en ny udd.. uhmmm så skal jeg vise dig..... skal jeg så... :sneaky2:

Med dig er det ikke til at vide hvad du ville med den sætning så jeg må vente tålmodigt...

:tongue:

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Jeg mobber! Det er svært at krydse en finger! (eller med andre ord det hedder kryds fingre for mig)

Jeg har vist tidligere opfordret dig til at satse på en uddannelse, og det tror jeg sagtens på at du kan.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mobber! Det er svært at krydse en finger! (eller med andre ord det hedder kryds fingre for mig)

Jeg har vist tidligere opfordret dig til at satse på en uddannelse, og det tror jeg sagtens på at du kan.

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh:

Oki så kan jeg godt se det.... :wink: Den sidste opgave skal laves i dag da jeg var meget træt i aftes og har nu fået sovet ud. Uhmmm... Opgaven er ret skræmmende da jeg ikke har fået undervisning i matamatik i rigtig mange år... :sneaky2: men hva så finder jeg ud af hvor meget jeg skal se at få styr på.

Har dog besluttet mig at jeg vil starte dagen med en cykle tur... for vejret er bare alt for lækkert.

:cooldance::cooldance::cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Så er begge opgaver lavet uden nogen form for hjælp eller hjælpemidler. Normalt når man tag sådan en exsamen så ville man have være til undervisning men jeg vil gerne have et klart billede af hvad jeg er både god og dårlig til så derfor valgte jeg at gøre det sådan her...

Nu skal weekenden nydes.... sol.... ud og spise og nyde byens natteliv i aften. Det er max fedt at have det hele overstået nu...

:cooldance::cooldance::cooldance::cooldance:

smiler tilfreds med mig selv og kommer i omdrejninger med lidt hurtig oprydning... inden jeg for alvor holder weekend...

PS

Jeg fik cyklet omkring 15 km til morgen i god tempo... i Kvikley synes man vist ikke om min svedig krop .... :w00t: pusten og stønnen igennem de mange rækker af mad...

Link to comment
Share on other sites

I fed aften hos en ven afsluttes med en tur i byen... masse af unoder fra min side af .. som om det skulle være noget nyt.. :bigsmile: Tog hjem fra byen kl 4 om morgen, stod op men kunne ikke lige finde mig selv.. sov en halv time mere og susede til træning.. en sølle en af slagsen.

Med tømmermænd bliver jeg sku ikke styrkeløfter.. hatten af for den søde Troels der normaltvis kan uden problemer træne med dem.

PW ca en halv time....

Ben bøj med stangen.. blev til 1 og mærkede hurtigt det ikke var det jeg skulle lave mere af.

Lounges... 5 x 5 pr ben med baby stang.. damn svært at finde balancen .. :w00t: med rester af vodka i kroppen..

Mave øvelse på bolden.10 x 3. uha uha.. giver pænt mange kvalme..

Arm krøl... 6 kg x 5 x 5... det gik noget bedre... men der sidder man også bare stille... :blink:

Liggestem .... nej nej nej.. py bad.... :blink:

Gik hjem...

Derefter blev jeg kørt ud til min cykle der stod ensomt på den anden side af byen... og så hjemad uden nogen form for tempo.. stoppede på banegården og fik mig en cola light og tjekket ind til en af de piger som havde festet med os om aften... Damn hun lignede noget katten havde slæbt hjem .. bestemt ikke sådan hun så ud om aften.. en skøn pige som jeg faldt smadder godt i hak med.

Så var det hjem og ligge på græsset med mine søde naboer... ringede til Henning og fik ham overbevist om han skulle ligge og koge sammen med os.. Inden længe dukket han op ... en kold øl og så blev der ellers kørt lidt hårdt på ham med hans strømper i klip klapper.... :w00t: Han mangle på viden om hvor vigtig gode dufte vand er og betyder for os kvinder.. var også oppe og vende.. vi skal nok få en Metro dreng ud af min kære Sensei.... :innocent:

På græsset fik vi hygget med isvaffle og vandmellon... og ikke mindst masse af vand.. En Morfar lur og ellers sætte gang i grillen..Pigerne er vildt overrasket over hvor meget mad den søde Henning kan indtage af kød.. de regnede med der var kød til os de næste tre dage... :laugh: ... a. MUMZzzzzz .. nu hænger vi lige ud foran tv...

En super fed weekend i dejlig selvskab..og det fedeste vejr... :cooldance: Jeg håber i alle har haft ligeså skøn en weekend...

Det er godt nok vildt hvordan ens hverdag / fritid ændre sig når man har ferie fra ansvar...

savner dog mine små guldklumper.. :wub:

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Så var det hjem og ligge på græsset med mine søde naboer... ringede til Henning og fik ham overbevist om han skulle ligge og koge sammen med os.. Inden længe dukket han op ... en kold øl

<{POST_SNAPBACK}>

Ja ja, hvem kan sige nej til letpåklædte dejlige damer, tarvelige carbs i massevis, alkohol og en halv bondegård på grillen, ikke mig ihvertfald. :innocent: :4thumbup:

og så blev der ellers kørt lidt hårdt på ham med hans strømper i klip klapper.... :w00t:  Han mangle på viden om hvor vigtig gode dufte vand er og betyder for os kvinder.. var også oppe og vende.. vi skal nok få en Metro dreng ud af min kære Sensei.... :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Bare fordi man er lidt provensiel i sine fashion statements, så skal man straks hetzes. Det er jo for galt. :sneaky2:

På græsset fik vi hygget med isvaffle og vandmellon... og ikke mindst masse af vand.. En Morfar lur og ellers sætte gang i grillen..Pigerne er vildt overrasket over hvor meget mad den søde Henning kan indtage af kød.. de regnede med der var kød til os de næste tre dage... :laugh: ... a. MUMZzzzzz .. nu hænger vi lige ud foran tv...

<{POST_SNAPBACK}>

Og så er jeg ikke en gang i form hvad angår mad endnu. Nææh du, når først mavesækken er i superform igen, så slæber vi tøserne med på Jensens Bøfhus til buffet, så skal de få et kulturchok der vil noget. :devil: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Lidt at tænke over :

* Hvorfor findes der anticellulite creme, men ikke ølvoms-creme?

* Hvorfor må mænd godt fortælle, hvis de foretrækker store bryster, mens

kvinder forventes at være komplet ligeglade med penisstørrelse?

* Hvorfor kommer en klog kvinde længst ved at spille dum?

* Hvis man kan voldtage en kvinde, fordi hun er klædt på som en luder,

hvorfor kan man så ikke skyde en mand, fordi han ligner en forbryder?

* Hvis alle de gode mænd er gift - hvem er det så, der begår hustruvold?

* Hvorfor er en mand, som forfører en kvinde, romantisk, mens en kvinde,

der vil forføre en mand, er desperat?

* Hvis kvinder bliver voldtaget, fordi de selv beder om det - hvorfor

får kvinderne så ikke ligeløn og alle de andre ting, de også beder om?

* Hvorfor spiller 60-årige mandlige skuespillere actionhelte, mens

60-årige kvindelige skuespillere, spiller actions heltenes mødre?

* Og er det i grunden fordi mænd taler så meget om sig selv, at kvinder

får hovedpine før sex?

Jeg spørger bare ..

Stor tak til Gadedrengen der sendte denne til mig..... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share