pivklar i odense


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

I alle aldre som single bekymre sig om man finder sin mage... Efter jeg er kommet hertil er min omgangs kreds yngre end nogensinde og det går mere og mere op for mig at netop denne fenomen ikke ændre sig med alderen.

Underligt for der er perioder for alle hvor man er mere eller mindre ligeglad, andre gange så er savnet tilstede og som regle når man mindst har tid så møder man den som faktisk får ens hjerte til at banke vildt.

Sidst jeg mærket lige præcis denne følelse ved blot at få et opkald eller en sms var det som at være på en eller anden stof... fyldt med erofori/ glæde der slet ikke beskrives.

Vidunderligt ja.... :cooldance:

Der følge så noget andet med i denne periode.. en enorm usikkerhed... forsigtighed og uskrevne love som man følger til punkt og prikke.. Hvorfor.. ja jeg ved det ikke.. :w00t: dem omkring en giver råd og vejledning men måske skulle man bare lytte til indre og gøre præcis det man føler for.

:tongue:

Ikke fordi ens venner og bekendte vil en ondt, de beskytter og tænker for en der hvor man ikke selv har så stor et overblik eller fine fornemmelse for karakter. Jeg har selv altid set bort fra hvad andre har sagt for som i alt muligt andet så følger jeg altid mit hjerte... selvom den også tag fejl så er det en opdagelse jeg lærte på den hårde måde... Ikke at turde.. derfor mistet jeg nu heller ikke men jeg fandt så heller aldrig ud af om hvad du kunne have blevet til...

:sneaky2:

Man er umådelig sårbar når man er betaget af et andet menneske og indtil man hitter ud af hvilken vej det går så er det vel naturligt at frygte at miste chanchen dog kan jeg kun sige med min kuffert af erfaringer :blush: er at alle man kommer tæt på, er med til at forme ens personlighed på en eller anden måde. Så intet er skidt uden det har været godt for noget. ( vist nok et ordsprog )

Tænk at i år bliver jeg 38 år og damn jeg har hverken overskud eller tør at tag et andet mennesker tæt ind til mit liv som landet ligger for min lille familie... dog kan jeg tænke over om jeg også en dag vil tør at elske igen...

ja ja det må så være nok for min lomme filosofisk tanke gang i dag...

:w00t:

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

weiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

:cooldance:

Så fik jeg talt med begge mine børn i dag.. min datter har det super og bor sammen med 3 andre piger på et værelse.. en på hendes egen alder og to på 13 år.... ( Gys.. hvad mon de lærer min datter :w00t: )

Hun skriver 3 sider log hver dag så der vil være masse at læse når hun kom hjem.. ser meget stolt ud lige nu....:wub:

Min søn nyder at cykle på BMX på hans koloni... og havde i øvrigt ikke tid til at snakke... :dry: for han øvet i at stejle... :blink:

Det han så ville vide var.. hvornår jeg sendte slik.. og om jeg ikke ville sende hans håndvægte ????????? Som om... sender man sku da ikke med posten...

:sneaky2::w00t: :4thumbup:

Cool knægt....

Jeg har en mission.. jeg vil finde mig en smed som vil hjælpe mig med at lave udstyr til ham så han kan få en mini hjemme trænings lokale i kælderen.. det ville være så cool at give ham i julegave...

Kender i nogen her fyn / jylland ikke for langt da jeg ikke har bil.. så sæt mig gerne i kontakt med vedkommende...

:wub: Hvad man ikke vil gøre for at give sine børn det de ønsker sig :tongue:

årrrrrrrrrrh hvor var det fedt at høre deres stemmer.......

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en mission.. jeg vil finde mig en smed som vil hjælpe mig med at lave udstyr til ham så han kan få en mini hjemme trænings lokale i kælderen.. det ville være så cool at give ham i julegave...

Kender i nogen her fyn / jylland ikke for langt da jeg ikke har bil.. så sæt mig gerne i kontakt med vedkommende...

:wub: Hvad man ikke vil gøre for at give sine børn det de ønsker sig  :tongue: 

<{POST_SNAPBACK}>

Okay, hvorfor fa'en er du ikke min mor? :dry: Et fuldt træningssæt i kælderen i julegave? Findes der nogen federe julegave?! :4thumbup: :4flex:

Hvor gammel er din knøs?

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en mission.. jeg vil finde mig en smed som vil hjælpe mig med at lave udstyr til ham så han kan få en mini hjemme trænings lokale i kælderen.. det ville være så cool at give ham i julegave...

Kender i nogen her fyn / jylland ikke for langt da jeg ikke har bil.. så sæt mig gerne i kontakt med vedkommende...

:wub: Hvad man ikke vil gøre for at give sine børn det de ønsker sig  :tongue: 

<{POST_SNAPBACK}>

Okay, hvorfor fa'en er du ikke min mor? :dry: Et fuldt træningssæt i kælderen i julegave? Findes der nogen federe julegave?! :4thumbup: :4flex:

Hvor gammel er din knøs?

Lagoon

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen han er kun 8 men blevet helt bidt af at træne efter han har mødt nogen af de store drenge her i Odense... :tongue: Han hader jeg læser for ham.. men hvis jeg læser om træning og øvelser har jeg hans fulde opmærksomhed.

Det er ikke længe siden han brugte sine egne penge på at købe han første smadder dyr håndvægt. Kun det bedste dur mor.. det skal holde længe... var hans ord... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en mission.. jeg vil finde mig en smed som vil hjælpe mig med at lave udstyr til ham så han kan få en mini hjemme trænings lokale i kælderen.. det ville være så cool at give ham i julegave...

Kender i nogen her fyn / jylland ikke for langt da jeg ikke har bil.. så sæt mig gerne i kontakt med vedkommende...

:wub: Hvad man ikke vil gøre for at give sine børn det de ønsker sig  :tongue: 

<{POST_SNAPBACK}>

Okay, hvorfor fa'en er du ikke min mor? :dry: Et fuldt træningssæt i kælderen i julegave? Findes der nogen federe julegave?! :4thumbup: :4flex:

Hvor gammel er din knøs?

Lagoon

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen han er kun 8 men blevet helt bidt af at træne efter han har mødt nogen af de store drenge her i Odense... :tongue: Han hader jeg læser for ham.. men hvis jeg læser om træning og øvelser har jeg hans fulde opmærksomhed.

Det er ikke længe siden han brugte sine egne penge på at købe han første smadder dyr håndvægt. Kun det bedste dur mor.. det skal holde længe... var hans ord... :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh: Bwahahahaha! :4thumbup: Priceless!

Hold kæft, en sej unge! Hvis han starter med at træne nu, så overvej en krop han kan have, når pigerne begynder at blive interessante. :4flex: :4thumbup:

Tror sgu nok, at størstedelen herinde, var blevet motiveret til at gå i gang så tidligt. Good work, pivklar! :smile:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en mission.. jeg vil finde mig en smed som vil hjælpe mig med at lave udstyr til ham så han kan få en mini hjemme trænings lokale i kælderen.. det ville være så cool at give ham i julegave...

Kender i nogen her fyn / jylland ikke for langt da jeg ikke har bil.. så sæt mig gerne i kontakt med vedkommende...

:wub: Hvad man ikke vil gøre for at give sine børn det de ønsker sig  :tongue: 

<{POST_SNAPBACK}>

Okay, hvorfor fa'en er du ikke min mor? :dry: Et fuldt træningssæt i kælderen i julegave? Findes der nogen federe julegave?! :4thumbup: :4flex:

Hvor gammel er din knøs?

Lagoon

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen han er kun 8 men blevet helt bidt af at træne efter han har mødt nogen af de store drenge her i Odense... :tongue: Han hader jeg læser for ham.. men hvis jeg læser om træning og øvelser har jeg hans fulde opmærksomhed.

Det er ikke længe siden han brugte sine egne penge på at købe han første smadder dyr håndvægt. Kun det bedste dur mor.. det skal holde længe... var hans ord... :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh: Bwahahahaha! :4thumbup: Priceless!

Hold kæft, en sej unge! Hvis han starter med at træne nu, så overvej en krop han kan have, når pigerne begynder at blive interessante. :4flex: :4thumbup:

Tror sgu nok, at størstedelen herinde, var blevet motiveret til at gå i gang så tidligt. Good work, pivklar! :smile:

Lagoon

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen jeg ser det for mig i billeder.. og med han charme og energi så får de piger nok at gøre med... :w00t:

Han ville gerne til noget kampsport.. det er ikke så godt for ham endnu og det ved han jo godt... :dry: men efter sommer står det på spring gymnastik... for det havde han set i tv... og sagde bare se der mor.. børn laver alt muligt fedt og jeg kan se muller... :w00t:

Jeg rullede rundt af grin...

men pt kan han tag de flotteste chins og armbøjninger.. håber han øver oppe på kolonien også... :dry::laugh::bigsmile: og svinger rundt med sin håndvægt... kan man andet end være stolt... ja ja han er også god til noget skole arbejde... :innocent::cooldance::tongue:

Som forældre skal man bakke sine børn op... og ja jeg håber hans interesse holder indenfor sporten her... :wub:

Link to comment
Share on other sites

Så skal der trænes i dag og weiiiii jeg glæder mig til at komme ud af kontoret.. :cooldance:

Jeg er nu op på fuld tid og for pokker det kan mærkes når man kommer hjem.. så er det alt for godt jeg ikke skal også tag mig af en masse af andre huslig pligter i disse uger men jeg lige finder rytmen i mig.

:blink:

:4thumbup: Have a great day

Link to comment
Share on other sites

Brasiliansk kamp dans.

Min faste leverandør af empanadas (frokost), mene jeg arbejdede i Århus midtby trænede det.

Venligere bamse-fyr, har jeg vist ikke mødt, men om det er godt for børn, det ved jeg ikke. Jeg vil dog tro, at det er godt for alle.

Som det praktisers er det vel nærmest brasiliansk break dance. D.v.s. der er jo ikke så mange breaks i brasiliansk dans. De gode er vildt akrobatiske.

Det vi så ved stærk mand kunne godt i perioder minde om det. Sådan noget med at hoppe rundt på en hånd og lignende. Jeg har dog kun set det en enkelt gang.

Link to comment
Share on other sites

Inde på MartialArts.dk kan du finde masser af artikler, videoer og andet godt om Capoeira, som er en kampsport med oprindelse i Brasilien. Der trænes til brasilianske rytmer og det ligner, som også nævnt, break dance en smule.

Jeg vil ikke tøve med at anbefale det til hvem som helst med bare nogenlunde intakte motoriske evner... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Brasiliansk kamp dans.

Min faste leverandør af empanadas (frokost), mene jeg arbejdede i Århus midtby trænede det.

Venligere bamse-fyr, har jeg vist ikke mødt, men om det er godt for børn, det ved jeg ikke. Jeg vil dog tro, at det er godt for alle.

Som det praktisers er det vel nærmest brasiliansk break dance. D.v.s. der er jo ikke så mange breaks i brasiliansk dans. De gode er vildt akrobatiske.

Det vi så ved stærk mand kunne godt i perioder minde om det. Sådan noget med at hoppe rundt på en hånd og lignende. Jeg har dog kun set det en enkelt gang.

<{POST_SNAPBACK}>

Inde på MartialArts.dk kan du finde masser af artikler, videoer og andet godt om Capoeira, som er en kampsport med oprindelse i Brasilien. Der trænes til brasilianske rytmer og det ligner, som også nævnt, break dance en smule.

Jeg vil ikke tøve med at anbefale det til hvem som helst med bare nogenlunde intakte motoriske evner...  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak til jer begge to vil læse noget mere om det når jeg kommer hjem, det lyder rigtig godt må jeg sige.

:cooldance: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning;

En halv time opvarming på min :wub: MTB

Benbøj;

25 x 5 x 5.... da jeg er svag i bunden på benbøj har jeg skruet ned for volume for at få lidt fart på selve øvelsen... de først 2 sæt gik meget godt.. 3 sæt begyndte at svie.. 4 sæt brændte men stadig fart på.. 5 sæt fik min krop til at dirrer for vildt og farten var ikke som i de andre sæt. :dry:

Arm krøl med stangen stående:

25 kg x 5 x 5...med stangen på låret og hæver den op på brystet.. ret fed øvelse og den trækker sku næsten tårer men damn det ser godt ud når de pumpes løs... weiiiiii :4thumbup:

Liggestem:

25 kg x 5 x 5 ... I denne øvelse er jeg også mega svag i bunden og flere vil have jeg skulle flytte min bane tin ned under min små A-skåle... så nu giver jeg det en chance... de første tre sæt gik kanon med super fart på... 3 og 4 sæt med lidt mindre fart og de sidste 3 rep var næsten ikke til at få færdig men det fik mig ikke til at standse... :devil: Nicolai var i hytten og vi fik snakket lidt om progressiv træning og bund svaghed.

Krops nedsækning med 40 kg støtte;

5 x 5 .. Havde taget 5 kg af støtten i dag ... der skal ligesom ske lidt i denne her Ik ???? sagt med ræddi køwenhavner stemme... :laugh:

Kropshævninger med 45 kg støtte;

5 x 5......... kan godt mærke jeg har lidt mere fart på men venter til alle sæt kører igennem inden jeg tag 5 kg af støtten

Mave crunch:

45 kg x 10 x 4 ... Satte farten op og undlod at sætte flere kg på.... :firebounce: Var i ræddi bræææænde humør...

Mave øvelser i dip stativ hvor man hæver sine ben;

10 x 5

Træk til brystet, siddende;

25 kg x 10 x 5 .... i :wub: it.... :cooldance:

Routator øvelse: :sleeping:

2 kg x 10 x 4 pr arm

en protien shake og en hurtig spurt hjem på min MTB... plask våd og med en total dirrende krop efter træning sidder jeg her og skriver... fuuuuuuuck det var en god trænings pas... :strat::pumpin::firebounce:

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Skønne DOMS i lår, baller og biceps.... her til morgen.. very nice... :wub:

Jeg havde en enorm træthed i aftes og fik blundet da også en times tid men så kunne jeg pludselig ikke sove :sleeping: ... dyb suk.. når man skal op på job dagen efter. Jeg unyttet tiden til at få besvaret nogen mails... dem er jeg mega laaaaaaangt bagefter med.

:blush: Valgte så bare dem som synes at være vigtige.

Mine små skriver jeg breve til hver eneste dag og to gange om ugen sender jeg slik afsted også.

Det fik jeg så også lige lavet og pakket i nat.

ræddi dejligt og jeg ved bare hvor glade de bliver for SLIKKET... :blink::w00t:

I aften skal jeg i biffeen og se en eller anden voksen film... weiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :cooldance::cooldance:

Sikken som man værdsætter de helt små muligheder i hverdagen pt.... uhhha uhaa :tongue:

I dag er jeg igen alene her på min pind på jobbet møj træt og med knuder på tungen.. hvilken ikke er så godt når man svarer telefonen så mange gange om dagen som jeg.... nåååååh men jeg får en masse mennesker til at grine når de ringer til skolen i dag...

:laugh::cooldance: :4thumbup:

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Så fik Mor Piv sku set Star Wars...

Øjjjjjjjjjjjj det var magi... eventyr og smukt lavet... :4thumbup: Nice... Henning var pålagt at tag med mig og som altid var han super sjov selvskab... Damn sjovt når vi driller hinanden...

:poking::poking::poking:

Mere alvor snak var der over kaffen herhjemme bagefter... ja ja sådan skal man vel også være ... :w00t:

Nu er jeg bare :sleeping: og glæder mig til en ny omgang træning imorgen... nu jeg har fået købt min en ny forsyning af protien pulver kan jeg hvile roligt... :tongue:

Dagen på jobbet i dag var noget ræddi skod... så det er skønt jeg nu kan ligge her i min seng afslappet, i godt humør med tankerne om de fantastisk fantasifulde opsætning af Star Wars.

Link to comment
Share on other sites

Piver løs... jeg må blive hjemme i dag pga ondt i maven...

Håber der er en kort varrigt ting da jeg skal have gæster, til fest og ja skal have trænet...

:mad:

Så jeg har slet ikke tid til det her....eneste positive var jeg ikke skulle køre på jobbet i regnvejret... :wink:

Så det står på cola, ristet brød og revne æbler og gullerøder... :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Piver løs... jeg må blive hjemme i dag pga ondt i maven...

Håber der er en kort varrigt ting da jeg skal have gæster, til fest og ja skal have trænet...

:mad:

Så jeg har slet ikke tid til det her....eneste positive var jeg ikke skulle køre på jobbet i regnvejret... :wink:

Så det står på cola, ristet brød og revne æbler og gullerøder... :sneaky2:

<{POST_SNAPBACK}>

Nåh dit lille myr :blush: Jeg sender dig nogle positive tanker så skal du se, så skal det nok gå over igen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Piver løs... jeg må blive hjemme i dag pga ondt i maven...

Håber der er en kort varrigt ting da jeg skal have gæster, til fest og ja skal have trænet...

:mad:

Så jeg har slet ikke tid til det her....eneste positive var jeg ikke skulle køre på jobbet i regnvejret... :wink:

Så det står på cola, ristet brød og revne æbler og gullerøder... :sneaky2:

<{POST_SNAPBACK}>

Nåh dit lille myr :blush: Jeg sender dig nogle positive tanker så skal du se, så skal det nok gå over igen :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Takker :tongue: faldt i søvn efter at have skrevet den indlæg og sovet indtil nu.. damn man er helt rundt på gulvet når man sover så mange timer.. men jeg kan mærke jeg er i bedring så det var godt...

klem til dig

Link to comment
Share on other sites

Har sovet det meste af dagen og kun indtaget væske så jeg synes jeg skulle se om jeg ikke kunne genneføre en omgang træning .. bare for at få gang i mit system. Noget aftappet og slatten er man med sådan en omgang.

Dagens træning i CCS

Benbøj;

25 kg x 5 x 5.. de var godt nok seje i dag i betragting af vægten var skruet helt ned

Dødløft

40 kg x 5 x 5... pyhha tungt i dag...

Et bensbøj;

10 kg x 5 x 5 pr ben

Liggestem;

25 kg x 5 x 3

28 kg x 5 x 3 ... slet ikke samme fart i bunden som med de 25 kg...

Stem;

17 kg x 5 x 5... dejlig øvelse trods jeg holdt kg nede var det noget der træk tårer i dag.

Kropshævninger;

5 x 5... tog mulit lang tid at komme dem igennem i dag..

routator øvelser;

3 kg x 12 x 4

Mave sammenbøjninger på knæ;

40 kg x 5 x 5

Protienshake som rumler endnu i min mave.. av av...

Link to comment
Share on other sites

God bedring med mavsen, søde Piv :1112: Krydser fingre for at det er helt væk til imorgen :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er i bedring.. stadig ikke spist noget fast føde men er oppe af sengen og har det godt... så din god bedring virkede..

taaarrrk smukke.

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share