Blackmoores log- del 2


Blackmoore
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dagens leg.

i går var jeg til fest til sent... fik liiige et par øls mere end jeg plejer og 10000 potioner torsk med rejer og dild (det er godt) mere end jeg havde godt af.

Så da jeg vågnede i dag var jeg lad, forædt og ærgelig.

At jeg så måtte 5 timer på arbejde for at nå noget kopi- arbejde inden i morgen gjorde det ikke bedre..men trænes, det skulle der.

Min nakke har haft drillet lidt, men.. jeg fik den NOGET kønnere halvdel til at give en god gang massage med varmecreme, og SÅ afsted. Jeg ringer til kiro'en i morgen, det plejer han at kunne løse godt op for.

Hypers:

15,20.25

Mågen:

20r@4kg, 15r@6kg

Frontsquat- cleanet fra gulv. (intet squatstativ i vesterø)

10r@50kg

3s*5r@70kg

5r@80kg

sættet med 80 kg sad meget bedre i skabet end nogen af dem med 70.. men den var tung at få op til VL grebet.

Stadig babyvægte, men den sidder bedre og bedre for hver gang.

Yates rows:

3s*12r@80kg

let vægt, mr Yates pumpede bare latsene her til aften, som kun han kan gøre det.

Incline DB presses:

15r@32,5kg

12r@42,5kg (med overskud)!

pec dec:

2s*12r@stacken (med rigtigt langsomt brændende ædende negativ)

Machine pulldowns:

2s*20r@stacken (Vi mangler helt klart en chin bar i vesterø- gymmet)

DB laterals:

12r@15kg

20r@15kg

FUCK det brændte... trorde jeg var død da jeg nåede de 15, men der var sgu lige 5 til.

DB triceps extensions:

15r@32,5kg

7r@42,5kg

kogte godt.

Concentration curls:

10r@20kg

2s*6r@22,5kg

føler virkelig der er noget styrke i mine biceps..tror det er fordi at jeg også kører yates rows og chins i mine workouts for tiden ...det giver lidt ekstra gun power..

DB sidebends:

20r@42,5kg

2 sæt abs.

Så..det var helt rart.. og lige nu har nakken det bedre end den har haft det hele weekenden..

Så truer en arbejdsuge fra HELVEDE... men I'm fine. Når jeg mærker bette bebsen fyre et frontspark inde i den noget kønnere halvdels mave, så virker den slags forhindringer med et så utroligt lette og umådeligt ..insignifikante.

Og lige en sidste ting. Efter endnu en snak i dag må jeg lige sige det igen. Jeanettes overskud og humør er simpelthen imponerende.

Det er på sin helt egen måde en kilde til inspiration, på den rigtigt gode måde!

Link to comment
Share on other sites

P.S 10.000 portioner torsk med rejer og dild.. orrhh hvad!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Mindst... jeg elsker kold kogt torsk med store friske rejer, dildsovs og gode flutes..

Det er så utroligt lækkert!!!!

I dag:

Kom hjem i utroligt grumt humør.. aner ikke hvorfor, men jeg var i "snerre bide" humør, nok fordi der var et problem mht. vores Jomfruhummerfestival jeg ikke kunne løse..

En løbetur tog heldigvis mit humør fra "Atilla the Hun" level til mindst 2 takker under "Mogens camre", jeg er med andre ord kun alm mandagsramt nu her.

28 min intervalløb, med 2 SÆRDELES hårde 3 min intervaller som start og slut, med Nightwish i ørebøfferne. Svedte godt, hæderlig power, rigtig god aggression.

Nu er jeg så på vej til møde..

Link to comment
Share on other sites

P.S 10.000 portioner torsk med rejer og dild.. orrhh hvad!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Mindst... jeg elsker kold kogt torsk med store friske rejer, dildsovs og gode flutes..

Det er så utroligt lækkert!!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Der kan man sgu se.. Troede jeg var den eneste! :4thumbup: :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Mindst... jeg elsker kold kogt torsk med store friske rejer, dildsovs og gode flutes..

Det er så utroligt lækkert!!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Der kan man sgu se.. Troede jeg var den eneste! :4thumbup: :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er da for lækkert. Og hvis man ser bort fra alt snasken i dild sovsen :innocent::innocent: er det jo også sundt.

Jeg vil hellere ha det end en hel masse fancy mad.

På Søndag skal jeg spise SÅ mange Jomfruhummere .. når jeg altså ikke løber stresset rundt og prøver at koordinere det hele :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Og lige en sidste ting. Efter endnu en snak i dag må jeg lige sige det igen. Jeanettes overskud og humør er simpelthen imponerende.

Det er på sin helt egen måde en kilde til inspiration, på den rigtigt gode måde!

<{POST_SNAPBACK}>

Nemlig - den kvinde er bare skøn!!!

Link to comment
Share on other sites

Mindst... jeg elsker kold kogt torsk med store friske rejer, dildsovs og gode flutes..

Det er så utroligt lækkert!!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Der kan man sgu se.. Troede jeg var den eneste! :4thumbup: :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er da for lækkert. Og hvis man ser bort fra alt snasken i dild sovsen :innocent::innocent: er det jo også sundt.

Jeg vil hellere ha det end en hel masse fancy mad.

På Søndag skal jeg spise SÅ mange Jomfruhummere .. når jeg altså ikke løber stresset rundt og prøver at koordinere det hele :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, men uden dild-sovsen holder den heller ikke.. Tror faktisk lige jeg skriver på min 2Do list for næste weekend.. en god film og torsk, dildsovs og flutes..

:clap: :clap: :clap:

Havde helt glemt hvor lang tid siden det er jeg har smagt det :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Leg i går:

Hypers:

20

Frontsquat:

2s*10r@50kg

5r@66kg

5r@78kg

3s*3r@90kg

De 90 kg var tunge, men kørte stadig rigtigt godt.

Pullups:

3r

9r

10r

Lige i skabet.. jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har hævet mit fede korpus op for 10 reps.. sweeeet.

Chest press maskine:

15r@59kg

2s*10r@full skack

Hurtig omgang, men ret rart!

Link to comment
Share on other sites

Vild arbejdsdag i dag.. opgaverne har bare væltet ind over mig big time.. :blink::blink: At prøve at styre en Hummerfestival samtidig med man skal servicere folk med lokalplaner og samtidig lave kort over havnens dybdekurver og ordne en hel masse andet.. det giver udfordring :bigsmile:

I morgen bliver lige sådan, men så bliver det mere fredeligt derefter..

Nu vil jeg vade ned i Byrum Centrum, få en beskidt burger med den noget kønnere halvdel og vade ind i Læsø Bio og se "Sin City"...igen!

Link to comment
Share on other sites

Hjemme efter endnu engang at have nydt den syrede voldsestetik i Sin City..

Det er altså en fed film!

Hoppede i løbetøjet.

Først 10 min roligt og meget afslappet løb. så 12 minutter med totalt knald på intervaller afløst af hurtig gang. fed aftentur mens solen gik ned over kærene, og Nightwish bankede i hørebøfferne.

God afslutning på en dag.

Link to comment
Share on other sites

Sikke dog en weekend..den sidder stadig i kadaveret!

Vi havde jo vores store Jomfruhummerfestival her i weekenden, og jeg fik arbejdet igennem!! Lørdag satte vi telte op og gjorde pladsen klar. Da det var mig det stod med det overordnede ansvar for opstillingen og pladsens layout og samtidig var ham der kunne bære mest havde jeg travlt..og fik slæbt meget. Men vi fik stillet op, og jeg nåede lige hjem og i bad før vi var ude og møde alle kokkene og kokkeskolen til et aftenarrangement.

Søndag startede halv 6 med en proteinshake og lidt kaffe før jeg så rullede af sted.

Og..vi fandt hurtigt ud af at der var et problem.. Murphy havde været på besøg i løbet af natten. Ingen grund til at gå i detaljer om et fuck up (der heldigvis ikke var i mit ansvarsområde) i 10.000 kr’s klassen, men så var det tid til ”Improvise, adapt, overcome”. Vi gik fra at have et mentalt overskud og god tid til at være FUBAR på et par sekunder.

Men, jeg fik hevet lidt overblik frem af reserven og på en eller anden måde nåede vi alligevel at være klar med alt til kl 10.00 da festivalen åbnede.

Der blev godt nok løbet stærkt. Og tænkt hurtigt. Og… improviseret.

Men så gik det fint. Der kom flere tusinde mennesker og åd hummere og drak øl og vin, mens de så på vores 4 stjernekokke der lavede spændende mad.

Jeg løb rundt med det overordnede ansvar for at alt fungerede, og det var hårdt, både fysisk og mentalt. Da klokken var 16.00 og vi var færdige gik det op for mig at jeg havde fået EN jomfruhummer (ca 30 -40 gram kød) en cola og en proteinshake siden 05.30

Jeg var lidt ristet.

Men så skulle vi rydde op og flytte flere tunge ting. (uden tid til mad)

Et par timer senere var jeg brugt.

Rullede hjem…

Da jeg havde holdt ind ved døgneren for at hente mælk og æg, ville bilen ikke starte igen.

F***, helvede og patter!!!! :devil:

Da jeg så havde slæbt mig hjem, uden bilen, var jeg godt nok en træt dreng!

Men heldigvis havde det været det værd!

Link to comment
Share on other sites

dagens træning:

Hypers: 15, 20

barbell saxon sidebends

10r@10kg

Pullups:

3, 5, 11( :devil::devil: hell year) ,5,5,5,3,3,3,3,3,2,2,2,2,2,2

61 chins, og første gang jeg har været over 10 reps i et sæt i umindelige tider. Rigtig god power.

front squat:

10r@50kg

5r@66kg

5r@78kg

5r@90kg

3r@90kg

manglede til gengæld totalt power og drive her... totalt tudekiks.

pre stetched crunches:

10,12 (på den hårde af maskinerne)

Machine dips

2s*40r@stack

Machine chest press:

15r@59kg

2s*10r@82kg

10r@90kg ( full stack)

Standing one leg legcurls

3s*12r@18kg

helt hæderligt..Jeg er glad for pullupsene!!!

Link to comment
Share on other sites

Har gået og tænkt over min frontsquat og min fremtidige træning generelt.

Det varer nok et par måneder før jeg begynder at byde nakken bænk for alvor igen, men jeg kan sagtens holde brystet ved lige med incline DB presses so far, så det gør ikke så meget. Glæder mig meget til at bænke igen, men da nakken er i konstant bedring vil jeg ikke ”pushe” det.

Det var virket rigtigt godt for mine chins/pullups at køre mange submaximale gentagelser. Det vil jeg blive ved med her (ladder style) men jeg tænker på at overføre samme princip til mine frontsquats, så jeg får flere KG i stængerne uden at brænde mig selv helt aw.

Jeg skal have mere fast gang i interval løbet, det er virkelig noget der tager fat og hjælper på min cardiovaskulære form…og så er det bare mere sjovt at brænde aw med korte intervaller end at ligge og ”garve” i en 5-6 kilometerk

Og endelig.. efter lang tids væven er der endelig ved at ske bare en smule mht cuttingen.. (jeg er nom Danmarks dårligste cutter, da jeg er alt alt for god i et køkken ), så nu skal målet med at komme ned på en 101 kg nås ..jeg er 108 nu her. (jeg har en psykisk blokering for at komme under 100 kg..det vil jeg helst ikke)

Endelig vil jeg gerne til at investere i mere hjemmetræningsudstyr. Når bebseren kommer er det nok mindre tid til lange pas i centeret, så invervalløb, tabata og forskellige former for hjemmetræning (vil b.la. gerne have en sandsæk til slagtræning) kommer jo nok til at fylde mere…gode ideer modtages gerne.

.

Link to comment
Share on other sites

Sikke dog en weekend..den sidder stadig i kadaveret!

Vi havde jo vores store Jomfruhummerfestival her i weekenden, og jeg fik arbejdet igennem!! Lørdag satte vi telte op og gjorde pladsen klar. Da det var mig det stod med det overordnede ansvar for opstillingen og pladsens layout og samtidig var ham der kunne bære mest havde jeg travlt..og fik slæbt meget. Men vi fik stillet op, og jeg nåede lige hjem og i bad før vi var ude og møde alle kokkene og kokkeskolen til et aftenarrangement.

Søndag startede halv 6 med en proteinshake og lidt kaffe før jeg så rullede af sted.

Og..vi fandt hurtigt ud af at der var et problem.. Murphy havde været på besøg i løbet af natten. Ingen grund til at gå i detaljer om et fuck up (der heldigvis ikke var i mit ansvarsområde) i 10.000 kr’s klassen, men så var det tid til ”Improvise, adapt, overcome”. Vi gik fra at have et mentalt overskud og god tid til at være FUBAR på et par sekunder.

Men, jeg fik hevet lidt overblik frem af reserven og på en eller anden måde nåede vi alligevel at være klar med alt til kl 10.00 da festivalen åbnede.

Der blev godt nok løbet stærkt. Og tænkt hurtigt. Og… improviseret.

Men så gik det fint. Der kom flere tusinde mennesker og åd hummere og drak øl og vin, mens de så på vores 4 stjernekokke der lavede spændende mad.

Jeg løb rundt med det overordnede ansvar for at alt fungerede, og det var hårdt, både fysisk og mentalt. Da klokken var 16.00 og vi var færdige gik det op for mig at jeg havde fået EN jomfruhummer (ca 30 -40 gram kød) en cola og en proteinshake siden 05.30

Jeg var lidt ristet.

Men så skulle vi rydde op og flytte flere tunge ting. (uden tid til mad)

Et par timer senere var jeg brugt.

Rullede hjem…

Da jeg havde holdt ind ved døgneren for at hente mælk og æg, ville bilen ikke starte igen.

F***, helvede og patter!!!! :devil:

Da jeg så havde slæbt mig hjem, uden bilen,  var jeg godt nok en træt dreng!

Men heldigvis havde det været det værd!

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Blackmoore :bigsmile:

Så fandt jeg endelig vej til din log - og sikke en... :cooldance:

Faldt straks over denne fantastiske beskrivelse af jeres hummerfestival. :4mewantfood: *uhmmms* det lyder super godt!!

Og så kan jeg tillige læse, at vi udover at dele musiksmag (TYPE O) og deler filminteresse: Sin City (forrygende!!!). :4thumbup:

...og så giver du den lige gazzz med de der pull ups og chins... :devil: styg trænings pas. (Og godt at du passer på nakken!!)

Kommer helt sikkert igen... ses! :wink:

:4heart: Tania

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share