Blackmoores log- del 2


Blackmoore
 Share

Recommended Posts

endelig..at kunne logge træning.. ja, rigtig træning..

1 dag i Farsø motionscenter.

1) Indtryk, her er mange gamle 80'er maskiner, men også lækkert nyt gear, sjov blanding!

2) Okay, det er åbenbart normalt at stå i wifebeater OG ens murearbejdsbukser og køre tagteam biceps forced reps mens man hører the Voice med 160 dB

3) hey, der er squ et squatrack..og man må godt køre dødløft..og der er en rigtig god chinbar..og håndvægte til 50 kg.. well, lets kick it!

Træningen var let og meget for at føle grejet an:

Chins:

3,5,7,5,5,5,3,3,3,3

God chinbar, den bliver jeg sgu glad for

Dødløft:

10r med 60kg

2s*5r med 100kg

starte let ud, men det føles så rigtigt! :bigsmile:

Barbell scrugs

5r med 100kg

6r med 100kg

Frontsquat:

2s*5r med 60kg

SÅ fedt med et squat rack igen.. jeg kommer ikke til at savne det pis med at hente den fra gulvet igen!

Low incline DB press:

15r med 20kg

10r med 42kg

10r med 40kg

8r med 45kg

DB sidebends:

2s*12r med 45kg

Triceps pushdowns:

2s*8r med70kg

Low pully seated rows:

2s*10r med 70kg

chest press

2s*10r med 85kg

sjov maskine hvor håndtagene samles midtfor når man presser frem...

en del leg med en del andre maskiner bare for at mærke dem

det skal sgu nok blive rigtigt godt!!!

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tillykke med at være tilbage i et ordentligt center. Men med de incline DB pres, skal du jo snart bede dem om at købe større håndvægte :devil: .

Er du alle dine gamle skader kvit nu?

Forresten, hvor gammel er Asbjørn? Min nevø på 8måneder vokser fra alle de andre babyer og vejer 9,5kg, men måske har han fundet sin overmand her :tongue:

Edited by Chris27
Link to comment
Share on other sites

Er du alle dine gamle skader kvit nu?

Naaa, ryggen er stadigvæk lidt tender, og nakken skal jeg omgås med forsigtighed.. men herovre er der også meget bedre adgang til behandling, så...jeg ser umådeligt lyst på det..og derudver skal jeg ikke stille op tilæ noget, så hvis jeg ikke kører flad bænk..såp overlever jeg nok alligevel..Incline DB er også sjovt :devil:

Forresten, hvor gammel er Asbjørn? Min nevø på 8måneder vokser fra alle de andre babyer og vejer 9,5kg, men måske har han fundet sin overmand her :tongue:

asbjørn er 8 1/2 måned

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Godt I er landet ordentligt i Farsø :bigsmile:

Tør man sige, at den lille fyr har et talent for at bulke? :wink:

Jeg fik da Læsø nok på de 3-4 dage det der Læsø Adventuresport varede (især øens elhegn, vådområder og skovflåter) :tongue:

Det lyder fedt, jeg glæder mig virkelig til at læse din historie..

Og ja, Asbjørn er en god Bulker... nu skal han bare lære så squatte :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Styrketræningen bliver nok mere fokuseret, men der skal stadigvæk være plads til lidt løb, lidt andet cardio, noget kropsvægtstræning og måske noget helt 4. (Der er en bokseklub i Aars)

forresten, er er et billede fra Farsø Løbet..prøv at lege den klassiske leg "Find Blackmoore"

på_ruten_04.jpg

Link to comment
Share on other sites

Styrketræningen bliver nok mere fokuseret, men der skal stadigvæk være plads til lidt løb, lidt andet cardio, noget kropsvægtstræning og måske noget helt 4. (Der er en bokseklub i Aars)

forresten, er er et billede fra Farsø Løbet..prøv at lege den klassiske leg "Find Blackmoore"

på_ruten_04.jpg

Navy-blå bluse, ved siden af ham i det grønne, og lige foran den rimeligt nuttede tøz i sorte shorts og hvid t-shirt??

Jeg har i øvrigt en insekt-biologisk case til dig: Der bor en vildt sej græshoppe ude på min altan. Den er vel et par cm lang, og naturligvis helt grøn. Kan de virkelig flyve op til 5. sals højde? Den har været der i flere dage. At nakke den ville jo næsten være synd (og den er heller ikke nem at få ram på, da den er ret sej til at hoppe).

Vi ses online

Oksen.

Link to comment
Share on other sites

Navy-blå bluse, ved siden af ham i det grønne, og lige foran den rimeligt nuttede tøz i sorte shorts og hvid t-shirt??

yeps, thats the man!

Jeg har i øvrigt en insekt-biologisk case til dig: Der bor en vildt sej græshoppe ude på min altan. Den er vel et par cm lang, og naturligvis helt grøn. Kan de virkelig flyve op til 5. sals højde? Den har været der i flere dage. At nakke den ville jo næsten være synd (og den er heller ikke nem at få ram på, da den er ret sej til at hoppe).

det kan de jo så åbenbart :)

Nogen græshopper flyver faktisk ret godt, men mange af dem kan også kravle enormt godt på lodrette materialer.

Nyd den bare , de er hamrende flotte!

Link to comment
Share on other sites

Dagens leg i går:

5 min på løbebånd

Let dødløft:

2s*5r med 60kg

5r med 90kg

2s*3r med 110kg

går laaaangsomt frem i dødløft..ingen grund til at rushe noget og få en skade efter 2 års pause.

Frontsquat:

2s*5r med 60kg

2s*3r med 80kg

Yates rows:

10r med 80kg

2s*5r med 110kg

Chins:

5,5,5

Low incline DB presses:

20r med 20kg

10r med 30kg

10r med 40kg

10r med 42,5kg

fandt ud af at de har en sæt justerbar håndvægte der kan tage på til 70 kg, så the sky is the limit herfra!

Chest machine press:

10r med 80kg

10r med 100kg

5r med 120kg (full stack)

Seated rotations:

2s*10r med 1 blok

Plate front raises

15r med 15kg

Seated cable rows, underhåndsreb:

2s*10r med 70kg

Triceps pushdowns:

3s*10r med 70kg

Link to comment
Share on other sites

fandt ud af at de har en sæt justerbar håndvægte der kan tage på til 70 kg, så the sky is the limit herfra!
Dit heldige asen! Ingen tvivl om at du nyder det.

Med de vægte du normalt slynger rundt med er det vist også tvingende nødvendigt.

Ihvertfald er jeg glad på dine vegne. . . og også misundelig.

Godt at se dig i fuld vigør igen Blackmoore.

Hilsen

Taurus

Link to comment
Share on other sites

Tak grandmaster T!!

Var ude og løbe en let tur her til aften 15:30 i hæderligt tempo, løb kan nu føle helt godt!

Lejlighed og arbejde er ved at være på plads.. jeg har allerede fået løst et par udfordringer på arbejdet jeg først troede jeg ville være ved om 14 dage/3 uger, så det er ikke helt ringe.. Men der er stadigt meget at lære så man er træt i roen efter en arbejdsdag.

men så er det SÅ fedt at komme hjem til den glade lille trold der bare griner og jubler når han ser en! Det er bare priceless!!!!

Link to comment
Share on other sites

Tak grandmaster T!!

Var ude og løbe en let tur her til aften 15:30 i hæderligt tempo, løb kan nu føle helt godt!

Lejlighed og arbejde er ved at være på plads.. jeg har allerede fået løst et par udfordringer på arbejdet jeg først troede jeg ville være ved om 14 dage/3 uger, så det er ikke helt ringe.. Men der er stadigt meget at lære så man er træt i roen efter en arbejdsdag.

men så er det SÅ fedt at komme hjem til den glade lille trold der bare griner og jubler når han ser en! Det er bare priceless!!!!

Ja, jeg kan forstå, at I har forladt det skønne Læsø med det gode vejr.

Til fordel for... ja for hvad ?

Hvilket job har du - eller I fået ? der kunne lokke jer til det mørke Jylland igen ?

Iøvrigt totalt vildt, at du smder med håndvægte på over 40 kg :w00t:

I en hånd.

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

fandt ud af at de har en sæt justerbar håndvægte der kan tage på til 70 kg, så the sky is the limit herfra!
Dit heldige asen! Ingen tvivl om at du nyder det.

Med de vægte du normalt slynger rundt med er det vist også tvingende nødvendigt.

Ihvertfald er jeg glad på dine vegne. . . og også misundelig.

Godt at se dig i fuld vigør igen Blackmoore.

Hilsen

Taurus

*LOL* den bemærkning faldt jeg også lige over... og tænkte nu ikke, at jeg blev misundelig, men at mange fellow Mol'ere sikkert blev lidt misundelige... synes tit jeg støder på eder og forbandelser over db'erne ikke går højere op... :laugh:

Og iøvrigt Blackmoore, dejligt at læse at i er ved at være på plads i den nye lejlighed, og at det nye job bare glider - og ikke mindst din glæde ved lillemanden :smile:

:ninja: kram,

Link to comment
Share on other sites

Så det weeeeekend..og så skulle der trænes..ned i Gymmet hvor der kørte høj techno pop..skal snart have min MP3 spiller i gang igen, for jeg trænger desperat til noget Pantera eller andet i den stil og mindre Fu****** boten Anna

Henning: jeg fik et tilbud mht arbejdsforhold og arbejdsområder jeg BARE ikke kunne sige nej til! Så, vi rykkede efter det.

Fightergirl..det e sgu rart at have lidt bedre udstyr nu her... til gengæld kommer jeg nok til at savne selv at kunne styre anlæget. Der er altså mere gang i en gang Rob Zombie end der er i Voice greates..

Opvarmning

6 min på Løbebånd:

Lying leg raises:

12r med 2 blokke

12r med 4 blokke

10r med 6 blokke

Chins:

1,2,3,4,5,1,2,3,4,5

Goodmornings

2s*5r med 50kg

Back squat

8r med 50kg

3s*5r med 80kg

kører laaaangsomt fremad i øvelser som squat og goodmornings..efter en pause fra dem og en lænd der er mere præget af kontorarbejde end sheiko dødløft, så skal det hele have tid til at blive stærkt igen.. men det glæder mig helt vildt at stå og nyde en god basisøvelse mens resten i gymmet kører forced reps gunz

Yates rows:

10r med 80kg

10r med 100kg

Seated rotations:

2s*10r med 2 blokke

DB low incline

10r med 26kg

10r med 32kg

8r med 45kg

5r med 45kg

One arm DB press:

10r med 26kg

6r med 32,5kg

utrolig lækker øvelse..

Triceps pushowns:

4s*10r med 60kg

12r med 70kg

10r med 70kg

Lidt disco skal der vel være.. skik følge eller land fly :innocent:

Standing calf raises

2s*12r med 70kg

DB sidebends

2s*15r med 42,5kg

Planen er at fortsætte med lidt løs fullbody 2 gange om ugen indtil jeg skal til Oktoberfest. derefter er jeg nok riiiimelig dekonditioneret, og så kører jeg en gang HST

Så forresten en af instruktørerne instruere 2 nye i dødløft i dag.. men det var en sær form for dødløft.. Stangen startede i racket som man starter på et power scrug. Så sænkede han stangen til den var ved knæene og vendte så bevægelsen og løftede igen...15 reps og vægten rørte ikke gulvet. Thats not deadlifting in my book. Jeg spurgte om det at vende en tung vægt (når der kom skiver på) på den måde, især hvis der var vægt på, ikke var en dum ide, og hvis man ville have den range of motions, om ike Rack Pulls var bedre..han så på mig som om jeg var spasser og instruerede videre..

Hrmmm :crazy::crazy::crazy:

Link to comment
Share on other sites

Det er nogle år siden mine var så små.

Nyd ham Blackmoore - inden du får set dig om, står du med ham i hånden til hans første skoledag. Jeg taler af erfaring! Tiden går bare stærkt.

Ellers en rigtig sød dreng at se på - og han har åbenbart også en hyggelig vane som sin far? :4mewantfood: :laugh:

Rigtig god søndag ønskes både du og din familie

Taurus.

Link to comment
Share on other sites

Det er nogle år siden mine var så små.

Nyd ham Blackmoore - inden du får set dig om, står du med ham i hånden til hans første skoledag. Jeg taler af erfaring! Tiden går bare stærkt.

Ellers en rigtig sød dreng at se på - og han har åbenbart også en hyggelig vane som sin far? :4mewantfood: :laugh:

Rigtig god søndag ønskes både du og din familie

Taurus.

Inden du får set dig om , render han rundt efter tøzerne! :laugh::laugh:

Det der med Oktoberfest bliver da cool, hva´? Der er en vis charme over det at drikke `Mass´. Det prøvede jeg i Estland.

Til country-festivalen var der en ordentlig bamse af en sydtysker, som skulle spille. Da han fik stukket en Tuborg i hånden, tømte han den på få sekunder, og sagde `This is just a little piss bottle!´(tyske countrysangere kan nemlig godt tale engelsk). :laugh: De tyskere, de tyskere.

Tak for de fede links i min log.

Link to comment
Share on other sites

Så forresten en af instruktørerne instruere 2 nye i dødløft i dag.. men det var en sær form for dødløft.. Stangen startede i racket som man starter på et power scrug. Så sænkede han stangen til den var ved knæene og vendte så bevægelsen og løftede igen...15 reps og vægten rørte ikke gulvet. Thats not deadlifting in my book. Jeg spurgte om det at vende en tung vægt (når der kom skiver på) på den måde, især hvis der var vægt på, ikke var en dum ide, og hvis man ville have den range of motions, om ike Rack Pulls var bedre..han så på mig som om jeg var spasser og instruerede videre..

Hrmmm :crazy::crazy::crazy:

Det er vel bare rumænsk dødløft, som egentlig er en udmærket øvelse, og det vildeste, som du kan blive instrueret i i et komercielt center (rigtig dødløft ville de stadig gå i en stor bue udenom). Det ser i øvrigt ganske fint ud, når kvinder laver den :smile:

Men den er selvfølgelig ikke så sej som rigtig dødløft :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hej Chris... det lignede virkelig ikke rumænsk dødløft..eller good old syle stiff legged, men mere en underlig sær bastard.. men det kan godt være det var tænkt sådan..han kaldte det bare dødløft og sagde man ikke skulle køre "helt ned"

Lange überhøje Sally.. tak :cool:

Taurus: Ja for pokker det går stærkt.. for 9 mdr siden var han bare en lille bylt, nu har han fået sin 1 tand og kan selv begynde at tage sin egen mad.. tiden flyver bare

Okse: Sådan en stor kold Maas på +6% er noget der vederkvæger..jeg får det bare hårdt i år, livet som rar hjemmefar har ikke ligefrem fremmet produktionen af Alkohol dehydrogenase i Blackmoore..med andre ord, jeg er nok en svagdrikker i år!

Dagens leg:

Chins:

3,3,5,7,5,5,3,3,3

elsker chins..og den nye bar her er bare god!

Zercher squat:

10r med 50kg

5r med 70kg

5r med 80kg

5r med 90kg

5r med 110kg

3r med 110kg

Der begyndte folk at se lidt sært til mig..hvad pokker er det han står og laver ham den sære... Men den sad rigtigt godt i dag, er ved at finde niveauet igen her, når jeg skal have lagt program er det her en af de øvelser jeg bare elsker!

Machine chest press (for lige at give skulderen lidt hvile fra tunge DB's)

20r med 80kg

10r med 100kg

8r med 110kg

alle med laaaangsom negativ og eksplosiv contraktion

Dødløft

2s*3r med 90kg

2s*3r med 110kg

må holde mig tilbage for ikke bare at losse på stangen og reppe løs, men jeg har tid nok... det her skal øges stiiiile opg roligt.

Lette hypers for blod til lænden:

2s*20r

Seated rows:

10r med 65kg

10r med 75kg

5r med 85 kg

Deres low pully kører rigtigt godt

Triceps pressdown:

10r med 60kg

10r med 70kg

7r med 80kg (full stack)

Calf raises:

2s*10r med 70kg

og så er der jo også andre sjove øvelser man kan anbefale..som løft med tung lille dreng:

post-566-1156797532_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share