Blackmoores log- del 2


Blackmoore
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dagens leg..i dag med morgentræning

Var noget bustet da den bette mand vågnede 7 gange mellem 24.00 og 02.30 i nat..og jeg var oppe hver gang :blink:

men.. morgentræning it was!

Musik: Mixed CC med AC/DC, Illdisposed, Rob Zombie, Bruce Dickinson og Rammstein

Opvarmning:

15 min på løbebåndet med god hældning på

242 Kcal

Så svedte jeg allerde helt vildt!

Hypers:

15,20

Crunches:

15,20

Broomstick twists:

30,30

Warrior Lounge stretch:

20 sek, 30 sek

Zercher squat:

2s*5r med 60kg

5r med 90kg

8r med 110 kg PR :devil:

En pr i dårlig stil, jeg kom alt for langt fremme på foden i 2 af repsene, og måtte nærmest køre en power goodmorning for at redde den. jeg var nok mere tændt end fokuseret, så derfor var der masser af power og alt fore lidt teknik. Men PR'en kom hjem.

Yates rows:

4s*10r med 90kg

med fokus på langsommere negativ og mere strict stil

Rear delt machine

12r med 6 blokke

10r med 10 blokke

12r med 10 blokke

Med Fokus på lang TUT og peak contraction

Pec dec:

10r med stack

12r med stack.

med superlangsom negativ og peak contraction

DB scrugs:

10r med 37,5kg

12r med 37,5kg

Saxon Sidebends:

10r med 5kg

10r med 6 kg

DB laterals

25r med 10 kg

2 sæt rotary cuff øvelser

de sidste sæt for at pumpe lidt mere blod gennem en skulder der godt kunne mærke de dropsæt jeg lavede i Incline DB's sidste gang og liiige havde brug for lidt active recovery!

Link to comment
Share on other sites

Hej Blackmoore!

Som sædvanlig en gang træning der er svær at matche :blush:

Trods den brudte nattesøvn så kan du alligevel? Jeg tror snart det eneste der hjælper på at sætte denne volumen i stå er at bagbinde dig for så at lægge dig i en stor kasse og sømme den til :laugh:

Spøg til side - imponerende! Og ikke mindst tillykke med din Squat :4thumbup: stærkt gået i betragtning af din søvnmangel!

Rigtig god weekend

Taurus

Link to comment
Share on other sites

Hej T..

Hrmm, jeg syntes ellers ikke der var meget volumen over sidste gangs træning :blush:

men tak :bigsmile:

Dagens leg:

Varmt.. pyyha

Opvarmning 10 min på løbebånd og cirkeltræner

Sekvenstræning

A1: Leg press

3s*15r med full stack

A2: Machine dips:

3s*15r med full stack

A3: Hypers:

3s*15r

A4: Machine pulldowns:

3s*15r med full stack

A5: pre stretched crunches:

15r

A6: Chest machine presses

3s*15r med 60kg

A7: EZ bar curls

3s*15r med 30kg

Kørt som 3 lange supersæt.. lette vægte, men det er noget der rykker FEDT i pulsen!

Derefter 3 hårde omgange på sandsækken.. venstestødet sidder bedre nu, men det kniber med at få den med hurtigt tilbage, så jeg ville bliove straffet hårdt hvis der var sparring.

Derefter..3 K cykling i hjøt tempo= endnu mere sved!!

¨Sidder nu og passer bettemandne mens jeg tænker på at det her er sidste logpost som "Læsø ranger".. starter tirsdag med det nye arbejde så det er goodbye Læsø for nu.. spændt på hvad der venter af træningsfaciliteter ovre i det jyske.

Læsørangeren signing off..

Link to comment
Share on other sites

Hej Blackmoore,

Fede træningspas du får banket af i varmen! Jeg synes det er fedt at se, at du finder tid til at træne med dit travle skema: Job & familie! Held og lykke i jyde-land! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Blackmoore!

Du ønskes held og lykke med alt det nye, som nok bringer en masse med sig af positive indtryk.

Jyder er nu et dejligt folk - hvor har jeg mange positive oplevelser med dem. - Bare en lille sidebemærkning.

Det bliver lidt spændende at høre hvor du ender med din træning :smile:

Flot træning i den varme - ufatteligt du kan holde til det! :blink:

Rigtig god søndag aften

Taurus.

Link to comment
Share on other sites

Hej Blackmoore

Go' workout. At træne i den hede der i dag? Unreal!! :superman:

(Jeg selv har kun ligget og fedtet den af på stranden og terrassen. :tongue: )

Nå, håber du kommer godt over på fastlandet. Det bliver sgu noget af en omvæltning igen at have det hele indenfor kørselsafstand. Håber dig og familien falder godt til, og så har vi en fræk date i Gigantium senere på året! :wink:

Keep it heavy... on ALL fronts! :devil:

Link to comment
Share on other sites

¨Sidder nu og passer bettemandne mens jeg tænker på at det her er sidste logpost som "Læsø ranger".. starter tirsdag med det nye arbejde så det er goodbye Læsø for nu.. spændt på hvad der venter af træningsfaciliteter ovre i det jyske.

Læsørangeren signing off..

Hvaaad? Ingen øls til Læsø Adventure :cry:

Link to comment
Share on other sites

Tak alle sammen.,. stadigt meget forvirrende med nyt arbejde (Men meget spændende) , henter sagerne (alle de mange flyttekasser) samt den noget kønnere halvdel og den rare lille trold her i weekenden, og så skulle det store flyttecirkus gerne være overstået...

Ingen træning so far udover lidt armbøjninger...

Link to comment
Share on other sites

Tak alle sammen.,. stadigt meget forvirrende med nyt arbejde (Men meget spændende) , henter sagerne (alle de mange flyttekasser) samt den noget kønnere halvdel og den rare lille trold her i weekenden, og så skulle det store flyttecirkus gerne være overstået...

Ingen træning so far udover lidt armbøjninger...

Det lyder godt med det nye arbejde - og bliver helt sikkert rart at få flyttecirkuset overstået. God fornøjelse :smile:

btw. du får vel lavet noget funktionel træning i den (flytte) anledning? :wink:

:ninja: kram

Link to comment
Share on other sites

Tak alle sammen.,. stadigt meget forvirrende med nyt arbejde (Men meget spændende) , henter sagerne (alle de mange flyttekasser) samt den noget kønnere halvdel og den rare lille trold her i weekenden, og så skulle det store flyttecirkus gerne være overstået...

Ingen træning so far udover lidt armbøjninger...

Held og lykke med det hele. :smile:

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Jammen tak for alle de rare hilsner. Træning for tiden er møfling med flyttekasser og store møbler og kummefrysere og den slags.. :blink: Og en del leg med min CoC på arbejdet

har været nede at melde mig ind i farsø Gym, hvor der..Hurrra...., er både squat rack og chinup bar..så skal jeg nok blive glad når girokortet snart kommer og jeg kan begynde at brænde !

Link to comment
Share on other sites

Ja, trist at logge så mange indlæg uden træning, jeg bliver sgu snart mere katabolsk end Lawmann på Østrogen, men..

Nu er lejligheden ved at være på plads, så fra næste uge burde der være træning igen..

det trænger kadaveret også til, sådan en 14 dage uden træning men med alt for lidt søvn, alt for meget møflen rundt med kasser, alt for dårlig mad, alt for meget skrivebordsarbejde og alt får meget bilkørsel..DET kan mærkes i kroppen..så gør det med et avs sjove steder...

heldigivs er jobbet helt :4thumbup: og folk er rigtigt fine, så..

Taurus: Mange tak, det er altid spændende at starte noget nyt.. og få ny faglig udfordring!

Okse.. løse bønner, tag dig sammen og kyl noget bly ud i verden :bigsmile:

Morten: Asbjørns log vil være lidt svær at føre: 8000 reps af "prøve at vælte alting" er måske lidt fustrerende at logge. men han er GODTNOK en sund bette fætter, og brølstærk!

post-566-1155294400_thumb.jpg

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Ja, trist at logge så mange indlæg uden træning, jeg bliver sgu snart mere katabolsk end Lawmann på Østrogen, men..

Nu er lejligheden ved at være på plads, så fra næste uge burde der være træning igen..

det trænger kadaveret også til, sådan en 14 dage uden træning men med alt for lidt søvn, alt for meget møflen rundt med kasser, alt for dårlig mad, alt for meget skrivebordsarbejde og alt får meget bilkørsel..DET kan mærkes i kroppen..så gør det med et avs sjove steder...

heldigivs er jobbet helt :4thumbup: og folk er rigtigt fine, så..

Taurus: Mange tak, det er altid spændende at starte noget nyt.. og få ny faglig udfordring!

Okse.. løse bønner, tag dig sammen og kyl noget bly ud i verden :bigsmile:

Morten: Asbjørns log vil være lidt svær at føre: 8000 reps af "prøve at vælte alting" er måske lidt fustrerende at logge. men han er GODTNOK en sund bette fætter, og brølstærk!

post-566-1155294400_thumb.jpg

Skønt billede af Asbjørn!! Glad knægt :bigsmile: Og dejligt at høre, at du er glad med det nye job og kollegaerne!

Ang. træning: det kommer du sg* hurtig efter, omend - ja! det gør ondt at slappe af :wink::tongue:

& god weekend ønsker,

:ninja: krams, Tania

Link to comment
Share on other sites

Asbjørn elsker Havregrød..og bananer..og leverpostej..og rugbrød..og franskbrød..og kartofler... og oksefars..og torskerogn...og mælk..og....faktisk alt mad!

Han spiser rigtigt meget, god sund knægt på ca 11,5 kg :4mewantfood: :4mewantfood:

Min træning er stadig CoC på arbejde og løben rundt med flyttekasser derhjemme..det her er BARE flytningen der ikke vil overståes, der bliver bare VED med at dukke nye kasser op, og ting der ikke kan findes en god plads til... jeg tror sgu det er en form for satanisk sammensværgelse

Når man står op 06.40, laver morgenmad til trolden, tager på arbejde, er hjemme ved 4 tiden, laver mad til familien og så skal pakke ud til en 22 tiden, er træningstiden helt væk.. Jeg føler mig snart som den vildeste pinarm. men om alt går vel burde jeg ramme gymmet på Fredag

I morgen er jeg blevet tvangshvervet til at løbe på kommunens hold til farsøløbet.. Nå ja, ingen cardiotræning i lang tid, skodform og ringe diæt og så ud og løbe løb..det bliver helt sikkert kanon :blink::blink:

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Farsøløb

motionsløb..6.3 km

Den slags er sjovest når man har trænet bare lidt med løbeskoene i løbet at året..det har jeg så ikke. Har ikke løbet over 4,5 K i år

ANYWAY..så var jeg jo blevet hvervet af arbejdet så det var ud over stepperne. De første 3 K gik fint. De 2 første var jeg endda under 5 minutter pr K, hvilket for min tunge korpus i ringe form er helt fint, da jeg under træning (de få gange det sker) sjældent ligger meget under 6 min pr K. men efter 3 K mærket begyndte ALT bare at gøre avs. Det blev tungt, gik op af bakke og lungerne begyndte at fortælle mig noget om hvor god ide kardivaskulær form egentligt er.

efter 4 K mærket faldt tempoet lidt, men jeg var begyndt at vænne mig lidt til smerten, og holdt et okay tempo

Lige efter 5 K mærket kom der en laaang sej bakke. Der var jeg presset, men jeg VILLE ikke ned og gå, så den blev virkeligt fightet. Derefter, ind imod mål var det ren overlevelse. Intet i benene eller lungerne, alt i hovedet. Total max efford, mentalt!

Kom ind på 33.48.

Havde før løbet været glad hvis kom ind på 36 (hvis jeg holdt de 6 min pr. K), så, selvom det var en fesen tid, er jeg helt tilfreds.. tænk hvis man nu trænede og vejede 10 kilo mindre, så kunne der jo virkelig ske noget...

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share