Blackmoores log- del 2


Blackmoore
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det der, det er ikke en flue, det er et bisk kræ der sidste år spolerede min vandreferie :blink::blink:

Jeg er nu heller ikke stolte af dem.

Men sammenlignet med Vespa Crabro, er de at betragte som kæledyr.

Jeg håber alligevel at du stortrives Blackmoore, trods disse genvordigheder.

Rigtig god aften

Taurus

Link to comment
Share on other sites

Sergeant Blackmoore... godt navn der..gad viiiiide om jeg ikke har et billede der matcher det navn: (selvom jeg aldrig kom over rangen af menig.. :blush: )

post-566-1152646359_thumb.jpg

Dagens leg:

Dagens mål.. smadre stængerne med et par gale højrep sæt, køre noget tungt yates rows, og gå hårdt til coren.

Dagens Musik: Bruce Dickinson:Scream for me Brazil..god at høre mens man går og venter på det nye Maiden album og turen der begynder i Aalborg :strat::strat:

Hypers:

15,20

Weighted hypers:

15r med 10 kg skive

Pre stretched crunches:

15,20

Backsquat:

10r med 60kg

50r med 60kg :devil:

Gooodt sæt der.. sved rigtigt dejligt. det giver sikkert ikke en SKID hypertrofi, men det er sjovt :4thumbup:

Leg curl dropsæt:

12r med full stack, drop til 12 r med 13 blokke, drop til 20 r med 11 blokke

brændte også rigtigt godt.

Yates rows:

2s*12r med 60kg

2s*10r med 90kg

6r med 110kg :sneaky2:

Hrmm.. det var et hårdt sæt, men så så jeg i min bog at sidste gang jeg havde kørt med 110 kg havde jeg nået 8r. Så.. skru musikken op et trin, afmonter tudefæs og tag ved.. Helt op for "Chemical Wedding nummeret" og så igang:

10r med 110 kg :devil:

meget meget bedre!

Semi flags

3s*6r

Saxon sidebends:

12r med 6 kg

8r med 8 kg

Lord have mercy, hvor kan en lille 8 kg håndvægt være tung :blink:

Incline DB presses:

15r med 30kg

12r med 42,5kg

Workstættet tog rigtigt godt ved!

One arm triceps DB extensions

2s*8r med 17,5kg

Triceps DB extensions:

10r med 32,5kg

Triceps rope pushdowns:

15r med 50kg

8r med 65kg

Alt DB curls:

11r med 22,5kg

Rigtigt godt sæt for de sølle gunz

Pushups-feet elevated:

30r

DB sidebends

20r med 42,5kg

Urgh, der var både greb og mavsen helt og aldeles død til sidst,,lækkert!

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Sergeant Blackmoore... godt navn der..gad viiiiide om jeg ikke har et billede der matcher det navn: (selvom jeg aldrig kom over rangen af menig.. :blush: )

post-566-1152646359_thumb.jpg

"Der er AL for megen slinger hér, rekrut!"

Beskidt baret og ingen underlag til solen? "HVAD GÅR DER GALT FOR DIG, REKRUT RAY-BAN?!!" :devil::devil:

Som Gny. Sgt. Hartman i Full Metal Jacket ville have sagt:

Drop and give me 20. :superman::devil:

(Har vidst selv en baret liggende med sol osv. Må ha' lavet et tilsvarende billede en dag... super humor!! :4thumbup: :laugh::cool: )

Link to comment
Share on other sites

Kong Kent.. it's the spirit that counts!!!

Lidt let leg de sidste par dage..planen er langsom at øge reps i pushups over de næste dage så jeg kommer op og tage nogen hæderlige sæt igen...i dag skal der trænes rigtigt!

Torsdag

Pushups:

10,15,20,30,40,40

Fredag:

Pushups:

15,25,30,35,45,45

Link to comment
Share on other sites

Dagens leg..

havde sat mig op til at tage ned og høre en masse høj heavy og tage en masse chins

Men, da jeg kom ned i centeret var der et par rare ældre medborgere der nød deres maskiner og en god gang blandet Bamses venner og Lars Lilholt band på anlægget..og det beslag der holder chin baren var i stykker..så gik gassen og motivationen desværre noget af min workout :mad: My bad, burde kunne motivere mig selv under alle omstrændigheder: I stedet endte det med denne sørgelige high rep workout, hvor kun arbejdet på sandsækken var fokuseret og motiveret.

Purpees:

10,12

Englehop

20,20

Machine pulldowns:

2s*15r med stack

Front cable pulldowns:

2s*10r med 54 kg

2s*6r med 82 kg

Squat (cleanet fra gulv, der er intet rack)

10r med 60kg

25r med 70kg

Yates rows

2s*20r med 70kg

BB scrugs:

15r med 70kg

Barbell farmer walk (stangen båret som i toppen af et dødløft)

50 skridt med 70kg

80 skridst med 70 kg

rister grebet rimeligt godt!

Machine dips:

20r med stack

40r med stack

Arbejde på sandsækken

2 omgange af 5 minutter, godt tempo og hårde slag, men lousy fodarbejde!!!

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Nice med et par runder på sandsækken. Du kan altid trøste dig med, at dit fodarbejde umuligt kan være værre end mit! :crazy:

Mon dog... jeg kan simpelthen ikke få smæk nok på bageste fod når jeg skal ind med det 1 stød.. det ligner mere et sløvt skridt end den stålfjeder man ser hos rigtige boksere..

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Puha, det var hårdt at komme afsted i dag.. havde sovet for lidt..lang dag på arbejde... masser at lave derhjemme.. havde lige spist aftensmad,der lå tungt i maven. Ja undskyldningerne for at blive i Sofaen var mange, men så kom jeg til at tænke på folk som Fightergirl og Maxpower der ville grine deres (trimmede) røve i laser hvis de hørte den slags tudefjæs..så, over i den gamle osende Golf og over i gymmert

Da jeg var low on energy blev det en kortere workout, men god og intens!

Hypers:

15,20

Pre stretched crunches:

15,20

Broomstick twists:

30,30

Pushups

30,30

Warrior Lounge stretch:

20 sek, 30 sek

DB inclines:

12r med 22,5kg

6r med 37,5kg

14r med 42,5kg (tangering af PR)

11r med 42,5 kg

Sådan, perfekt fokus. Fik visualiseringen til at køre bedre end længe. Pumpet var derefter :devil: De 15 r er der snart!

Zercher squat:

2s*5r med 60kg

5r med 90kg

3r med 110kg

5r med 110 kg (PR) :devil:

well, endelig en good old time PR. Tuuungt sæt, men da Drowning Pools "Let the bodies hit the floor" hamrede på anlæget var der liiige 2 reps mere i stængerne.

Yates rows:

3s*10r med 90kg

Pressede ikke mig selv her, ren "bread and butter" sæt

Mågen

2s*10r med 9kg

Semi flags

2s*6r

8r

aaaaaav, den er ond i sækken, selv om jeg ikke kører den helt strict flag style, så er en laaaangsom negativ stadig hård i maven!

Farmer walk:

50 skridt med 2*42,5kg

Ristede grebet så dejligt! Næste gang bæreer jeg vægtene ned og ud på gårdspladsen så jeg ikke er bange for at tabe dem så de ryger gennem gulvet.

Pushups:

50 r

Thats it and thats that!

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Yeaaaahhh nice PR!! Hvis jeg er lidt uoplagt til træning finder jeg altid en eller anden øvelse hvor jeg ved, at jeg har chance for en PR. På den måde får man lige lidt ekstra juice... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Yeaaaahhh nice PR!! Hvis jeg er lidt uoplagt til træning finder jeg altid en eller anden øvelse hvor jeg ved, at jeg har chance for en PR. På den måde får man lige lidt ekstra juice... :devil:

Nemlig.. så går man derfra og føler det er det værd at samle sig selv op! Det giver positiv feedback til næste gang!

Link to comment
Share on other sites

Puha, det var hårdt at komme afsted i dag.. havde sovet for lidt..lang dag på arbejde... masser at lave derhjemme.. havde lige spist aftensmad,der lå tungt i maven. Ja undskyldningerne for at blive i Sofaen var mange, men så kom jeg til at tænke på folk som Fightergirl og Maxpower der ville grine deres (trimmede) røve i laser hvis de hørte den slags tudefjæs..så, over i den gamle osende Golf og over i gymmert

DB inclines:

12r med 22,5kg

6r med 37,5kg

14r med 42,5kg (tangering af PR)

11r med 42,5 kg

Zercher squat:

2s*5r med 60kg

5r med 90kg

3r med 110kg

5r med 110 kg (PR) :devil:

well, endelig en good old time PR. Tuuungt sæt, men da Drowning Pools "Let the bodies hit the floor" hamrede på anlæget var der liiige 2 reps mere i stængerne.

Hej Blackmoore.

Mol har også inspireret mig til at give den en ekstra tand. Det er lidt flovt at skulle skrive dårlige resultater i loggen. :tongue: ... Godt vi har hinanden!

Rigtig flot med dine PR! :4thumbup:

14reps med 42,5kg. i incline pres med DB - du er godt nok stærk!!! :crazy:

Der har jeg lidt at arbejde på hvis jeg skal nå det niveau.

Faktisk er det en fantastisk øvelse som er med til at give et stræk i bunden.

"Loaded Stretching" er faktisk meget hypertrofistimulerende! Anvender du det i bunden i sidste rep?

De bedste ønsker herfra

Taurus

Edited by Taurus
Link to comment
Share on other sites

Taurus.,. tak, men jeg følte mig nu mere stærk den gang min nakke tillod mig at bænke tungt.. den er dog snart så godt at jeg tror på at jeg kan starte op med at bænke igen :bigsmile:

Loaded stretching har jeg aldrig rigtigt brugt, men jeg har brugt de langsomme TUT sæt, hvor de sidste negativer bliver meget langsomme.

Dagens træning.

Ligesom Landis kørte jeg på vrede idag... Vrede over jeg ikke havde fået trænet siden sidst, og at jeg har spist for sloppy..

Så, jeg tog ned til gymmet med en mission om en marathon session, men... det var det simpelthen for varmt til. så istedet handlede det om intensiteten i dag! At makse et par tunge sæt helt ud!

Hypers:

15,20

Warrior Lounge:

2s*30sek

Saxon sidebends:

10r med 4kg, 10r med 5 kg

PS crunches:

15r , 20r

Broomstick twists:

30,30

Pushups

30,40

allerede her efter opvarmningen var jeg ved at løbe varm..fuck der var lunt!!!

Zercher squat:

5r med 60kg

5r med 90kg

7r med 110 kg PR :devil::devil:

De 5 r med 110 var supertunge sidste gang, men denne gang brugte jeg lang tid til at visualisere mig selv med quads som Platz før jeg startede sættet..og det gav lidt ekstra.. god PR!

Squat (cleanet fra gulv)

10r med 60kg

20r med 60kg

Der var for varmt til et rigtigt højrep sæt så stoppede her

Yates rows:

10r med 60kg

10r med 90kg

12r med 110 kg

Nice, sidste gang maxede jeg ud med 10r med 110 kg, så..2 reps mere i dag!

Machine pulldowns:

25r med full stack

Rear delt flies i maskine:

12r med 8 blokke

12r med 10 blokke (med sloooooow TUT for de sidste reps)

Incline DB presses:

15r med 22,5kg

6r med 37,5kg

15r med 42,5 kg PR :devil::devil:

der var den..fedt! Jeg havde virkelig sat mig op og visualisede hele sættet før jeg kørte det.. lækkert endelig at tage 15 r med de største DB's i centeret (godt jeg snart flytter Center...) de første 8r var hurtige og "pumpende", så gik farten af og der måtte arbejdes! de 3 sidste sæt ar rigtige fightere, men det kørte!

Pec dec:

2s*12r med stack, med slooov negativ

DB laterals

10r med 17,5 kg

thats it and thats that, var totalt gennesvedt! Men god træning med 2 PR's der var rare at få med hjem og et rigtigt godt sæt Yates rows! Viser hvor meget det mentale betyder, jeg havde virkelig hovedet med mig i dag, og så kan man mere!

Link to comment
Share on other sites

Tak Max P.. det var også på tide jeg lavede lidt i PR afdelingen igen, det sidste år har træningen med vægte været alt for meget "holden lidt igen"

Jeg har ikke kørt normal bænk i ..over et år....,siden jeg fik et jag i nakken da jeg sænkede 140 til brystet, og det gav mig seriøse problemer med nakken i flere måneder. Siden da har jeg ikke rigtigt kørt normal bænk. men jeg har taget 137,5 i god stil..tror ikke jeg er god for meget over 110 nu her.

det skal siges at jeg kører low incline, da det er den der er bedst for min nakke og skulder. Men jeg glæder mig til en dag at begynde at abrbejde opad på normal bænk igen. Men først når jeg er sikker på at nakken er klar til det. Som det er nu kan jeg træne tungt uden at irritere nakken hvis jeg vælger mine øvelser rigtigt, så..det gør jeg så.

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Hej Blackmoore!

Føj da for et træningspas! :crazy:

Hvis man nu sætter sig ned og nærlæser dit sidste træningspas og betænker sig de høje sommertemperaturer.

Så sammenholdes det med den tunge træning med høje reps, for den ER vitterlig tung, der så er lig intensiv træning.

Så lægger vi alle øvelser oven i dette, så dit pas også er langvarigt - du kan umuligt gennemføre dette på under en time.

Oven i alt ovenstående lægger vi lige to PR! :blink: med rigtig tunge vægte!

Du kan så synes jeg træner tungt og er stærk, MEN - MEN - MEN......Du er simpelthen frygtindgydende!

Trænede jeg i samme center som dig, så tror jeg faktisk at jeg ville undgå at komme for tæt på dig, man bliver stille og roligt "pillet fra hinanden" her. :crybaby:

Jeg er dybt imponeret over dine præstationer :1356:

Tro mig - jeg er komplet uforstående over den slags præstationer.

Skulle jeg hæfte et mærke på din ryg, så ville det umiddelbare der faldt mig ind, være: MONSTER!

Det ord dækker meget sigende, - nemlig det hele i din træning. :wink:

Hvad er din højde og vægt hvis jeg må være fri at spørge?

Rigtig god weekend Blackmoore

Taurus

Link to comment
Share on other sites

Jammen Tak, Taurus.. Træningen tog 1 time og 15 min

Jeg er 1.93 høj og vejer for tiden mellem 106 og 108 kg med en fedtprocent omkring de 18-19 stykker. Så jeg er vist bare sådan en alm stor dreng med lidt for høj fedtprocent der er glad for at lege lidt med vægte..ikke cut som en BB'er og ikke stærk som en SL'er, men stadig glad for at træne.

jeg syntes nu ikke selv det er Monster, ikke i sammenligning med det vi lavede i AUS i sin tid, men stadigvæk, mange tak :4thumbup:

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Dagens leg.. det var virkeligt ALT for varmt i dag.. men undskyldninger er der mange af, så jeg lyttede lidt til Rollins Bands "Do it" mens jeg varmede op!

Don't think about it - Do it

Don't talk about it - Do it

Do it, do it

Don't lie about it - Do it

Do it, do it

Talk about your sick man, so good you got to do it, do it

D-d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-do it, do it

Do it, do it, do it, do it, do it, do it, do it, do it

Don't lie about it - Do it

Why give a fuck about it, man - Do it, do it

There's a law, but who cares - Do it, do it

Don't rip me off, man, just do it, do it, do it, do it

Do it, do it, do it, do it, do it, do it, do it, do it

Don't talk about it- Do it, do it

Don't lie about it - Do it, do it

Don't cover it with a lie, man - Do it , do it

Just do it, just do it

Do it, do it, do it, do it, do it, do it, do it, do it

Når det bliver brølet ud af en vred hr Henry, så er det særdeles motiverende!!!

Dagens træningstråd: Mixed cd med Machine head, Rollins band, Black Flag, Slayer, Biohazard, AC/DC og RATM

Hypers:

15,20

Hip trusts:

20,20

Crunches:

20,20

Improviserede chinups:

5s*5r

(lavet i trappeskakten med et greb i hylden over..)

Leg extensions

10r af 9 blokke

(let og med lang TUT)

Squats

(clearet fra bænkstativ)

10r med 60kg

35r med 70kg (breathing style)

Aaargh, det var lungerne der døde før quads der! Vildt pump i mine sørgelige stænger

Seated leg curls:

10r med stack

2s*12r med stack,

sidste sæt med rigtig langsom TUT og peak contractions i sidste rep

yates rows:

2s*10r med 95kg

10r med 100kg

meat and potatoes sæt

Ian King one leg squats:

8r, 10r

Incline DB presses:

15r med 22,5kg

10r med 30kg

Pec doom sæt

drop sæts med Incline DB presses, ca 5 sek pause mellem sæt

12r med 42,5kg.... drop til 4r med 37,5k .....drop til 5r med 32,5kg ......drop til 7r med 27,5kg..... drop til 8r med 22,5kg .....drop til 10r med 17.5 kg

Direkte videre til

Pec dec:

6r med 13 blokke... drop til.. 7r med 11 blokke, drop til... 7r med 9 blokke

Direkte videre til

Pushups

8r

10 sæts ud i et.. ja, jeg ved det ikke er fornuftigt, jeps, det giver nok ikke det vilde, men nogen gange må man gøre noget vildt. Pumpet var "out of this world"!!! :devil::devil:

¨2 min pause

Pec dec:

10 sloooow reps med full stack

Pump føltes helt vildt!!!

triceps pushdowns:

15r med 55kg

10r med 65kg

triceps døde efter DB presses...

Preacher DB curls

10r med 15kg

12r med 20kg

(med laaaaangsom negativ)

DB sidebends:

12r med 37.5kg

15r med 37,5kg

15r med 42,5kg

Thats it and thats that! Svedte helt ude af kontrol!!!

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Dagens leg.. det var virkeligt ALT for varmt i dag.. men undskyldninger er der mange af, så jeg lyttede lidt til Rollins Bands "Do it" mens jeg varmede op!

Når det bliver brølet ud af en vred hr Henry, så er det særdeles motiverende!!!

YIIIIRR!!! :devil::smilerock:

Dagens træningstråd: Mixed cd med Machine head, Rollins band, Black Flag, Slayer, Biohazard, AC/DC og RATM

YIIIIR!!! :4band: :superman:

Iøvrigt - ser helt galt ud Blackmoore... :blink: :blink: Tog det halvdelen af dagen? :wink:

Du ser ud til at have moret dig kosteligt!! Fedt!! :superman:

:ninja: krammere, Tania

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share