Blackmoores log- del 2


Blackmoore
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Fuck hvor er maven bare nede, måtte brøle i den Böhmiske gulvvase igen i morges og melde mig syg

hehe nice one..

Lort med maven (bogstavelig talt :wink: )

Ellers godt at se, at du holde alle Farsø bønderne lidt i ørerne, så de ikke tror at alting gælder om store guns og pecs....... (selvom det mindre meget om min egen diskotræning træning- nu dog helt mærkeligt med slapssvanse squats og dødløft.....)

Går det ellers godt med lilleprinsen; snakker han løs og siger sjove ting...

Min lille bjørn siger de sjoveste ting for tiden:

Sidder og kigger på en kakaokarton og siger" nej Tilde ikke drikke kakao, jeg spiser dig"

Skal ind og sove og kigger på mig og siger: Godnat far tissemand - bonderøv"

Ser en stor 4x4 bil komme kørende og råber (HØJT): "Yeah - hold kææft mann - en firhjulstrækker - pickup bil ".....

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Sidder og kigger på en kakaokarton og siger" nej Tilde ikke drikke kakao, jeg spiser dig"

Skal ind og sove og kigger på mig og siger: Godnat far tissemand - bonderøv"

Ser en stor 4x4 bil komme kørende og råber (HØJT): "Yeah - hold kææft mann - en firhjulstrækker - pickup bil ".....

Sådan da - 3 gode kommentaret til på de rigtige tidspunkter.... Way to go, way to go... !!!

Link to comment
Share on other sites

Bear.. :4thumbup: :4thumbup:

vores lille bjørn kommunikerer stadig mest ved variationer af 2 ord

Mam sagt en gang kan betyde "giv mig sutten" eller "den banan ser god ud"

MamMamMamMam betyder "nu er jeg sulten eller tørstig, kom så med det"

MaaaaaaaaaaaaaM betyder enten "flere kødboller nu!" eller "fjern så det åndsvage broccoli fra mit åsyn!"

Daaa= "glad"

dadadada: "Meget glad"

Så er mavsen ved at være god igen, har indtaget 2 faste måltider, 1 L cola og 3 bananer idag..utroligt så rart det føles at have energi igen.. træning i morgen om alt går vel.

Link to comment
Share on other sites

Godmorgen Blackmoore.

Dejligt at det er på retur. Håber ikke det har tæret for hårdt på dine kræfter.

Du ser helt sikkert frem til en god lang periode med kontinuerlige træningspas, så du kan få kastet nogle træstammer!

Rigtig god onsdag.

Taurus.

Link to comment
Share on other sites

Tak big T

Fik rørt mig lidt i går.. ikke noget særligt bare en hurtig omfang full body. Gad ikke skive ned, da jeg stadig var noget svag, men kørte op til squat med 100 kg, dødløft op til 130kg, Chins op til 10r BV og så lidt disco.. Bare 40 min for at få røre kroppen. har det allerede 200% bedre!

Link to comment
Share on other sites

Mighty Bear, det skal jeg nok

Dagens leg..i dag endelig med energi:

Lying leg curls:

12r med 4 blokke

10r med 5 blokkr

8r med 6 blokke

Hypers:

15,15,20

Dødløft:

5r med 60kg

2s*3r med 90kg

3r med 110kg

2r med 130kg

1r med 150kg

med fokus på fart og teknik..kørte nok det bedste det har i flere år.

Vrker som om min krop er ved at være klar til at dødløfte igen.. det vil være så lækkert igen at kunne arbejde med fokus på kongeøvelsen.. de 150 var i hvert tilfælde lette, men jeg turde ikke gå højere idag, da jeg ikke har været oppe i de vægte siden de glade AUS dage... men hvis dødløft er noget jeg kan give gas på igen, så giver alt i træningen med et mening igen!

Chins- eksplosive

(helt ned og hænge helt stille i deadhang og så accelerere hele vejen op så hårdt jeg kunne)

5r *3r

god power.. føltes rart at køre med lidt lavere volumen men med mere intensitet i chins

Chins TUT

Hurtigt op og så laaaaaaangsomt ned (5-10 sek pr negativ)

4,5

farmerwalk

med 2*40 kg DB's

60 skridt

70 skridt

Uha, det sveeee i underarmene!

Frontsquat

3s*3r med 60kg

3r med 80kg

med fokus på teknik, at holde tight i kroppen på vej ned og eksplodere op.. kørte fint

Backsquat:

3r med 100kg

elendig teknik i backsquat i dag, gad ikke fortsætte.. kom alt for langt frem så det blev semi goodmornings

Yates rows:

3s*10r med 80kg

2s*10r med 90kg

Pumpede fælt lækkert i lats

Hanging leg raises:

2s*10r

Saxon sidebends:

2s*10r med 6kg

altid så dejlig en øvelse

Og så liiige lidt disco:

triceps pushdowns:

12r med 50kg

12r med 60kg

8r med 70kg

thats it and thats that!

Nu skal jeg have fyret op for den ledeste Pølser-skinke-bacon-tomat-løg-kartofler omelet model XXXL!!!

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Hej, Blackmoore :smile:

Hvad er Vault for nowet?

I øvrigt rart at høre, at du er ved at være ovenpå igen.

Jeg er ved at få gang i håndvægtene igen. :dumbbell_lift: . Det er med lidt lettere vægte end før, men jeg skal nok komme efter det. Stol trygt på det.

Jeg er i øvrigt ved at læse Beevor´s `Stalingrad´. Den er godt nok glimrende skrevet. Den bliver ikke det mindste langtrukken.

Håber, at det går, som det skal for dig og familien.

De vildeste hilsner fra Oksen.

Link to comment
Share on other sites

Blackmoore @ ze deadliftz! :devil:

Super at se du er klar i den øvelse igen. Vi må håbe ryg og lænd holder til det, for den er bestemt hård ved nævnte, men giver så til gengæld også pote styrkemæssigt. Ved ikke om det er min kongeøvelse, men den ligger da så afgjort i top tre. Netop fordi man kan kaste nogle kilo på. :superman:

Bare det, at du kan cleane en 150'er uden bøvl efter pause viser jo, at der er saft i Farsøs grummeste skrankepave. :bruce:

Link to comment
Share on other sites

KK, mange tak

Jeg er ikke i tvivl om at det jeg har lavet så mange Zercher squats har hjulpet med at holde lidt liv i den hensygnende dødløftsform..

Okse:

Beevor er fin. Kan du lide hans stalingrad SKAL du læse hans "Berlin". I samme boldgade er Cornelius Ryans "The last battle" obligatorisk læsning. Og, når du er klar til det helt hardcore , Erricsons: "Road to stalingrad" &"Road to Berlin", det bliver ikke meget bedre!

Vault, det er et kosttilskud, der måske kan hjælpe med at give et par ekstra % in "ze gym" når man træner hårdt. Om det er bedre end "bare" kreatin er noget af det jeg gerne vil finde ud af. Luciferase har været glad for det, så jeg overvejer at teste det senere selv, da jeg ikke får så pokkers meget ud af alm creatin mere, nu da jeg spiser bedre.

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Dagens leg..

det er mandage..og så er der nogen mandage der er mere mandage end andre. :dry:

Sov bestemt ikke godt i nat, med en hostende bettemand der vågnede og vækkede os hele tiden...Så da vækkeuret ringede lidt over 6 var jeg bustet. Men vi fik gjort den bette i stand og så væltede jeg ned på arbejde , søvnig som bare pokker. Næsten alle andre på kontoret var på kursus så jeg måtte tage mig af alle telefonerne i dag, så jeg nåede INTET af mit eget arbejde, hver gang jeg tog fat på en sag kom der et nyt opkald... så bliver man træt i roen.

Træt og fustreret efter sådan en dag kørte jeg op gennem iskoldt regnvejr for at hente en bettemand, der BARE ikke gad ud bag på cyklen i sit regntøj. Så, hjemad med en noget utilfreds ung mand, og så derhjemme prøve at lave mad og samtidig stoppe ham for at lave ulykker.

Efter aftensmad var jeg smadret, men tænkte.. kom så, gamle drog, ned og træne.

og..så gik det faktisk rigtigt fint. Det var vist LIIIGE hvad der var brug for på en mandag

Hypers:

3s*15 r

Lying leg curls

3s*10r med 5 blokke

Barbell stepups (til bænk med 3 klodser)

5r med 60kg

5r med 90kg

3s*3r med 110kg

10r med 90kg

sad utroligt godt i dag, lige i skabet, god power

High box squats:

2s*5r med 90kg

Front squat:

3 singles med 90kg

5r med 60kg

med fokus på teknik

Standing leg curls:

15r med 10kg

5r med 15kg

Standing calf raises:

10r med 50kg

10r med 60kg

8r med 70kg

Chins:

3,6,6,6,6

DB pullovers:

10r med 28kg

10r med 32kg

10r med 40kg

første gang i laaang tid, er spændt på om nakken er Ok med den. Det er en dejlig øvelse!

Mågen:

10r med 4 kg

10r med 6kg

10r med 8kg

Face pulls:

10r med 20kg

10r med 25kg

15r med 30kg

Med fokus på virkelig at arbejde med skulderbladene

triceps pushdowns:

15r med 50kg

17r med 50kg

seated rotations:

2s*10r med 2 blokke

Link to comment
Share on other sites

"Farsøs gustne greve" - gusten er du ihvertfald. Det havde jeg heller ikke stået model til :blink:

Jeg havde bukket under for stresset og valgt at udskyde træningen til næste dag.

Hvor jeg står helt af, er så at du gennemfører et mega træningspas. Det er da kun overmennesker som kan levere så helt umulige præstationer! :nonono:

Godt gået Blackmoore! :superman:

Rigtig god tirsdag

Taurus

Link to comment
Share on other sites

Karen.. tak, og min søn har en smuk og dejlig Mor! :wub:

Taurus.. mange tak, overmenneskeligt er det nu bestemt ikke, det er bare om at huske at træningen giver mere energi end den tager

stadig bustet efter alt for lidt søvn med en træt knægt der stadig hoster alt for meget. Hvis det ikke er bedre i morgen er det til lægen igen.. Det er dejligt at være forældre, men der er sgu også masser af uro i sindet når sådan en bettemand er syg

. Men kom da ned og træne lidt:

Hypers:

20,20,20

Lying leg curls:

2s*20r med 4 blokke

yates rows:

15r med 50kg

15r med 80kg

10r med 100kg

5r med 110kg

Chins:

3,3,3,4

føler jeg mangler power i chins nu her, måske har jeg arbejdet for meget på dem på det sidste..giver dem lige 2 workouts off, så starter jeg op med dem igen..

Let dødløft:

10r med 50kg

2s*5r med 90kg

3r med 120kg

Let Zerchers:

10r med 50kg

10r med 80kg

DB pullovers:

10r med 20kg

10r med 30kg

12r med 42,5kg

Low pully cable rows (med 2 sek peak contraction)

10r med 60kgh

10r med 65kg

supersættet med

Machine chest press, med super langsom negativ

10r med 100kg

10r med 110kg

Farmer walk med 2*40 kg DB's

75 skridt

75 skridt

30 skridt

fuuck, mit greb døde..lækkert!

Mågen:

15r med 6 kg

thats it and thats that!

Link to comment
Share on other sites

Ohøj mighty Blackmoore Champ

Min nuværende makker Juvic herfra MOL er begyndt på No-Xplode (Det samme som VAULT, men måske lidt bedre), og det giver SUPER styrke/overskudsgains indtil videre..... Hvorfor det virker er jeg egentlig ligeglad med, men facit er at han efter 3 dage mærker markant forskel (bl.a 5 PR til træning idag)...... Well jeg prøver helt sikkert skidtet, når jeg får nogle gysser i kassen, men synes lige du skulle opdateres :smile:

Håber betteskiden snart bliver rask igen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share