Blackmoores log- del 2


Blackmoore
 Share

Recommended Posts

Tak Fightergirl.. jeg har et stykke tid gerne ville videre, og..jeg fik et tilbud jeg ikke kunne afslå på en stilling jeg nærmest blev headhuntet til, så..

Nu skal jeg finde det bedste vesthimmerlandske gym der er :cool:

Dagens hurtige leg (har huset fuldt af gæster og babyer)

Tabata Pushups

Oh..ze pain! Stadig en dødbringende øvelse!!!

Scap pushups:

2s*20r

DB alt curls

15r med 15 kg

Lidt elastikleg for skulder og arme..

skal snart have gang i noget seriøst træning igen, mend e sidste dage hart været sindsyge :crazy:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det var pga af den noget kønnere halvdel vi endte på Læsø-- men hendes projekt lukkede i oktober, så hun er arbejdsløs /På barsel nu.

Så det at vi begge to nu flytter til Jylland = meget bedre muligheder for job for hende.

Læsø er et FEDT sted, men jobmæssigt for et par akademikere, der gerne vil noget med uddannelsen, er det ikke optimalt.

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med flytning, job osv., Blackmoore.

Jeg er jo selv ved at flytte (dette kan måske betyde en kortere pause fra MOL, så bliv ikke chokeret, hvis jeg pludselig er væk et stykke tid).

Anyway, fedt, at du har fået job, når du nu gerne ville videre i livet. Jeg håber det bedste for dig og familien.

Jeg har i øvrigt lånt den der `Generation Kill´, som du anbefalede.

De cooleste hilsner fra Oksen.

Link to comment
Share on other sites

Hej Peter

Min gamle træningsmakker og gode ven Klaus, er født og opvokset i Farsø (Ålestrup). Du har mødt ham flere gange sammen med mig i AUS. Jeg kan sagtens sætte dig i forbindelse med ham, hvis der er noget information du evt. kunne have brug for om området, el. lign.

VH Kasper

Link to comment
Share on other sites

Hvad skal der nu blive af de ældre damer på slankeholdene - hvad sker der for de unge knægte i træningscentret oppe under loftet? Hvad med hummerfestivallen og får terroristerne nu fri adgang til flyvepladsen?? Hvad med katten Churchill?

Der grædes på Læsø i disse dage...

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Uber-Hoosier. Jeg skal egentligt lave det samme som i dag, altså teknisk pamper på byggesagsområdet, men..og det er grunden til jeg tog det, det er med overførsel til miljøområdet i løbet af foråret 2007. Hvor, det vil vise sig, men jeg får en meget bedre mulighed for faglig udvikling, enten inden for miljø eller grundvand :bigsmile:

Det er faktisk ikke en stilling jeg har søgt, så jeg blev faktisk på en måde ”Headhuntet”.. selvom jeg ikke er uddannet inden for området, der mangler åbenbart VIRKELIG folk indenfor det tekniske område nu her, siden en fysiolog med et basiskursus i byggesagsbehandling bliver headhuntet. :blink:

Arne.. ja, der er nogen ting man må forlade, når der skal rykkes videre. Det har været et par meget gode år her på Læsø, men nu skal der ske noget nyt. :bigsmile:

Moos… tro mig, efter Læsø er ALT mere tæt på civilisationen, :blush: der er trods alt ikke langt til Aalborg fra Farsø

Link to comment
Share on other sites

Nogen der kender et godt gym i farsø/Aars området?

Hey Blackmoore.

Jeg bor i Aalborg nu, men kommer fra Farsø oprindeligt.

Der ligger et lille motionscenter under Farsøhallen, hvor jeg trænede da jeg boede i Farsø (der var ikke andre muligheder :wink: )

Farsøhallens Motionscenter på centerguiden, der står meget lidt :wink:

Centret er lille, med både maskiner og frie vægte. Selvfølgelig er det ikke at sammenligne med Aalborg hvor jeg træner nu, men jeg synes,

der er mulighed for at træne de mest gængse basisøvelser osv. (Nu ved jeg ikke hvilket center, du kommer fra? )

JEg slår en sjælden gang en smut forbi til en gang træning når jeg er hjemme og besøge de gamle...

Om ikke andet, så er det da ihvertfald værd at prøve.

Jeg ved, at der også er et motionscenter i Aars under bowlingcentret, som dog har haft et blakket ry tidligere, hvordan det er nu, ved jeg ikke, har ikke selv prøvet at træne der. Det var også en mulighed at prøve.

Hvor i området skal du bo?

Link to comment
Share on other sites

Hey Jones

Mange tak :4thumbup: Det var bare lige det jeg håbede på :bigsmile:

jeg ved ikke hvor jeg skal bo, endnu, men vi starter nok i Aars eller Farsø.

jeg er ikke vant til store forhold, så det i Farsøhallen lyder spize! Hvis der er et rack og nogen stænger og nogen håndvægte, så er jeg glad.

Mht blakket ry for centeret i i Aars, hvad mener du med det?

Link to comment
Share on other sites

Hey Jones

Mange tak :4thumbup: Det var bare lige det jeg håbede på :bigsmile:

jeg ved ikke hvor jeg skal bo, endnu, men vi starter nok i Aars eller Farsø.

jeg er ikke vant til store forhold, så det i Farsøhallen lyder spize! Hvis der er et rack og nogen stænger og nogen håndvægte, så er jeg glad.

Mht blakket ry for centeret i i Aars, hvad mener du med det?

Yo..

Der er både rack, stænger og håndvægte i Farsø :smile:

Med blakket ry mener jeg, at dopingpolitik og forhold til "juice" fra både indehaver og medlemmers side var ikke-eksisterende :wink:

Men meget kan jo have ændret sig siden da og faciliterne kan jo være gode nok af den grund :smile:

Men tag og få prøvet dem af, så kan du jo selv danne dig et indtryk af stederne..

Om ikke andet, så skal jeg se, om det kan lade sig gøre at lave en trænings-session der på et tidspunkt.. Mon ikke.. :smile:

Skriv hvad du beslutter dig for mht. bo og- træningssted..

Edited by BadAssJones
Link to comment
Share on other sites

Jones.. mange tak.

Endelig kan jeg logge andet end kedeligt dagbogsstof, men rent faktisk... tatata..rigtig styrketræning :wink:

Dagens træning i et KOGENDE varmt Vesterø boldklub Center... Havde der været finner derinde havde de bællet vodka og kastet med knive

Hypers:

15,20

PS crunches:

15,20

Broomstick twists:

30,30

DB iron cross

15r med 4kg

10r med 6kg

Zercher squat

2s*6r med 60kg

5r med 80kg

3r med 90kg

3r med 110kg

Var ved at dø af sved her, men burde egentligt have taget meget mere zercher..shame on you, discoboy Blackmoore :tongue:

Goodmornings

2S*5r med 60KG

Bare for at se hvordan den kørte, den skal med i programmet igen :wub::wub:

Seated leg curls

2s*12r med stack

Yates rows:

12r med 60kg

20r med 90kg

2s*8r med 110 kg

Puuuha, tungt og varmt!!!!

Barbell scrugs

2s*10r med 110kg

DB incline press:

20r med 27,5kg

15r med 37,5kg

12r med 42,5kg

aaaaaaaargh.... bed helt vildt!

DB sidebends:

12r med 42,5kg

15r med 42,5kg

Saxon sidebends:

6r med 6 kg

6r med 8 kg

DB alt curls

10r med 22,5kg

6r med 27,5 kg

gode sæt!!! alle de chins har styrket gunz pænt

DB laterals:

12r med 15kg

10r med 17,5kg

8r med 20kg

Front plate raises

2s*15r med 20kg

Feet elevated pushups

45r

Thats it and thats that!!!!

Link to comment
Share on other sites

Thats it and thats that!!!!
Hej Blackmoore!

Dette udsagn kommer jeg vist aldrig til at bruge hvis jeg skulle gennemføre samme træningspas i den varme....det kan jeg simpelthen ikke.

Hvordan du gennemfører den slags træning er mig et Guds under :blink:

Det ligner samme slags 'marathontræning' der blev gennemført i helkropsprogrammerne i YBC i 50'erne.

Det bliver spændende med jeres flytning. Er det foranlediget af kommunesammenlægningerne at du har valgt dette skift? Mange har søgt andre græsgange både fra amtet og kommunerne.

Jeg fik iøvrigt et lidt pudsigt spørgsmål fra en kollega idag; Skal man søge om byggetilladelse for at opføre en flagstang?

Mit svar til ham var; Søger du byggetilladelse hvis du planter en Blodbøg i din have!?

Jeg er spændt på at høre nærmere om din og familiens fremtid og ikke mindst -planer.

Håber du nyder det alt for gode (og varme) vejr.

Taurus.

Link to comment
Share on other sites

Hej Blackmoore!

Dette udsagn kommer jeg vist aldrig til at bruge hvis jeg skulle gennemføre samme træningspas i den varme....det kan jeg simpelthen ikke.

Hvordan du gennemfører den slags træning er mig et Guds under

well, jeg var også PÆNT svedig bagefter

Det ligner samme slags 'marathontræning' der blev gennemført i helkropsprogrammerne i YBC i 50'erne.

Well, det er for mit vedkommende en udgave af full body for en gut der ikke kan køre dødløft og er lidt for doven med sin Zercher squat :blush::blush:

Det bliver spændende med jeres flytning. Er det foranlediget af kommunesammenlægningerne at du har valgt dette skift? Mange har søgt andre græsgange både fra amtet og kommunerne.

Well, det var lysten til at prøve noget nyt, samt at prøve en anden form for forvaltning end danmarks mindske kommune . Og jeg skal have mere faglig udfordring hvis jeg skal udvikle mig. Endelig får jeg hermulighed for at lave mere miljø= tættere på min uddannelse som Biolog

Og..så skal vi videre fra Læsø hvis den kønnere halvdel skal have muligheder for arbejde.

Det er som altid rart at se dig i loggen, T

Link to comment
Share on other sites

Aftentræning

havde svedt hele dagen, så..hvorfor ikke svede lidt mere

Pushups-enghelop kombi (Purpees)

10,12,12

Tabata front squat-pushpress combo med 30 kg

sidste sæt kørte jeg kun squatten da mine delts døde og faldt aw.

Det var SÅ hårdt.. troede jeg skulle dø efter 4 sæt, men fik kæmpet mig igennem

Chins:

5,6,6,10

Det var sådan ca det.... og så hjem og se bold og slubre en kold classic

Link to comment
Share on other sites

Dagens GALT varme træning..koge svede boble dryppe

Hypers:

15,20

Warrior Lounges:

30 sek, 30 sek

Pushups:

30,30

Zercher squat:

5r med 60kg

8r med 80kg

4s*10r med 80kg

Varmt, tungt, men godt arbejde!

supersættet med

Seated leg curls:

5s*10r med full stack

så var stængeren ristede, og jeg svedte som et vandfald

Incline DB press:

10r med 20kg

10r med 30kg

4s*10r med 37,5kg

14r med 37,5kg

Pec dec:

3s*10r med stack

rear delt

12r med 8 blokke

2s*10r med 10 blokke

Semi Flags:

3s*6r

Det var det, var helt gennemvarm og svedt ud!

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Gode træninger du får kørt her i varmen Blackmoore :4thumbup:

De der purpees må jeg prøve af med mit hold :innocent::devil:

Btw: Idag er en af de køligere dage i hovedstaden.. men forhindrede ikke dryp-træning skønt det "kun var styrke"

:ninja: krammere, Tania

Link to comment
Share on other sites

Gode træninger du får kørt her i varmen Blackmoore :4thumbup:

der findes folk der finder på undskyldninger for ikke at træne

og så er der os der finder undskyldninger for at træne.. men fuck der var varmt i dag!!

Link to comment
Share on other sites

Aftentræning, let.

COC nr 1 volumen.

En masse småsæt der i alt gav:

Højre 105 reps

Venstre: 65 reps

Pushups:

20,30,35,35

Pushups, feel elevated:

30,30

Scap pushups

20,20,20

Warrior Lounge stretch

30sek, 30 sek

Band laterals:

20,25

Band curls

20,25

Der er måske nogen der vil tænke, "hvad er der sket med træstammeløbet??"..Men der er totalt mange Klæg (satanbæsterne nogen fejlagtigt kalder hestebremser) her uden for huset, og da jeg svulmer voldsomt op hvis jeg bliver bidt af de bæster så er der ingen udendørs træning før vi er inde i august, hvor der plejer at være betydeligt færre.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share