Dronning Rivejern III


Armoured female
 Share

Recommended Posts

  • Replies 566
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu prøver jeg helhjertet at massere de infiltrationer, jeg har i lægmusklen, ud - og hvis ikke det virker, så må jeg krybe til korset (aka fyssen)...

<{POST_SNAPBACK}>

OBS!! Korset hjælper ikke på lægsmerter - specielt da ikke hvis det sidder rundt om torsoen :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Det må da være én af årets 10 dårligste vitser :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Igår: Prøvede lidt ekstensiv træning af læggen, det gik achillessenen i sort over :dry:

Idag:

Styrketræning, Alva og Hr. K's program - Uge 3, dag 3:

Squat 5x5 x 42,5 kg

Bænkpres 3x5 x 52,5 kg

Pullups 3x6 x 76,0 kg

CG bænkpres 5x5 x 37,5 kg

Semiflags 5x3

Cardio: Ellipsefætter i 5 min.

Squat gik noget nemmere end sidste søndag (eller også er jeg bare blevet mindre pivet) :tongue: Jeg ved ikke hvad jeg skal mene om bænkpres, men der var god fart på pullups'ene :bigsmile:

Jeg savner squash :crybaby::4goodbye:

Link to comment
Share on other sites

Nu prøver jeg helhjertet at massere de infiltrationer, jeg har i lægmusklen, ud - og hvis ikke det virker, så må jeg krybe til korset (aka fyssen)...

<{POST_SNAPBACK}>

OBS!! Korset hjælper ikke på lægsmerter - specielt da ikke hvis det sidder rundt om torsoen :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Det må da være én af årets 10 dårligste vitser :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Hmmm.. Jeg var vidst lidt træt lige dér :blush:

Link to comment
Share on other sites

Fortæl mig ikke, at du misforstod mig :laugh:

........

Idag:

UV-rugby 45 min - i anledning af DM på lørdag var vi 3 kvinder som lånte en mand, og tævede de resterende 5 mænd (ikke eftertrykkeligt, men vi fik da de fleste mål) :tongue:

Det skal siges, at vi lånte den bedste af mændene...

Link to comment
Share on other sites

Man ved aldrig med dig :wink:

.......

Idag:

Spinning 1 time - mit center har nogle timer, som de kalder Spinning udholdenhed, som rigtig nok ikke inkluderer intervaltræning, men jævn kørsel omkring 8 på Borgskalaen hele vejen igennem. Kedeligt, men jeg blev lokket til det :tongue: Jeg sad ned hele vejen for at aflaste læggen, hvilket virkede fint (achillessenen har ikke brokket sig endnu), og var da mere gennembanket end efter 45 min's squash (jeg savner squash :crybaby: )... Så alt i alt OK, når nu det ikke kan være anderledes :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ugemåling: :4flex:

Vægt 73,5 kg (+ 0,3 kg)

Talje 73,5 cm (-)

Hudfold under navle, 7 mm (- 1 mm)

Hudfold på forsiden af låret, 12 mm (- 2 mm)

Vægtøgningen er væske :innocent:

2. intersektion fra oven (på maven) kan nu spottes (i det rigtige lys, altså) :w00t:

Muligvis når jeg alligevel at præstere lidt vaskebrædt når challengen slutter...muligvis.. :tongue:

Ugens energiprocenter i P-K-F og dagl kcal (minus weekenden, mærkeligt nok :4mewantfood: ) - har kørt rimeligt stramt nogen af de andre dage:

03-05-2005 22 49 29 1975

02-05-2005 25 49 27 1657

29-04-2005 30 50 21 1667 og frokost

28-04-2005 24 45 31 1773

27-04-2005 28 43 28 1979

Link to comment
Share on other sites

Ork ja - myoser i lægmuskulaturen og sandsynligvis også dysfunktionelle led i mellemfoden er også en del af problemet hos mig. Jeg føler ikke jeg har tid til at rende til fys i øjeblikket, og det eneste som belaster min læg, er 2x squash ugentligt. 2x for meget, måske. Een ting er at vide, en anden er at gøre :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Et god råd vil jeg dig :4smartass:

Jeg fik en betændt akillessene efter 2 måneders intensiv træning med bl.a. løbetræning og som følge deraf fik jeg noget der lignede en fiber i soleusmusklen...holdt en pause, men blev aldrig den betændte akilles kvit og den begyndte at drille ganke kraftigt med det resultat, at jeg havde optakt til noget springersknæ endvidere løb jeg helt uhensigtsmæssigt stift...jeg driblede ned til lægen og fik en blokade med binyrebarkhormon og det hjalp allerede efter 2 dage...mærker intet til den efter 3 uger og knæet holdt op med at gøre vrøvl med det samme...det skal siges, at jeg meget sjældent benytter mig af lægemidler generelt, men blokaden har jeg nu haft held med 2 gange...så se at komme afsted...ja jeg brugte også RICE metoden og spildte min tid en hel måned med pause...

Link to comment
Share on other sites

Idag:

Styrketræning, Alva og Hr. K's program - Uge 4, dag 1:

Squat: 3x5 x 52,5 kg

Bænkpres: 5x5 x 47,5 kg

Chinups: 4x6 x 75,5 kg

Dips: 4x6 x 75,5 kg

Mavetræning 3 sæt

Squat bar lidt præg af spinningtimen i går, men det gik da :tongue: Bænkpres og chinups var en sand fornøjelse, men ting går jo altid hurtigt når man hygger sig - før jeg vidste af det, havde jeg fyret alle 5-6 sæt af :bigsmile:

Dips føles lidt tungere. Jeg koncentrerer mig om at fordele vægten på begge arme (den gode højrearm vil ellers gerne trække læsset).

God træning (dejlig afveksling fra studiet - jeg tror ugens emne er interessant nok, men det formår underviserne at ødelægge :sleeping::4trumpet: ).

Link to comment
Share on other sites

dejlig afveksling fra studiet - jeg tror ugens emne er interessant nok, men det formår underviserne at ødelægge :sleeping::4trumpet:

<{POST_SNAPBACK}>

:rofl2:

Det lydet MEGET bekendt!! :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Bare det at møde op på studiet til forelæsninger var mere end jeg bedrev!

Link to comment
Share on other sites

Idag:

Spinning 1 - 1 time, siddende igen for at aflaste achillessenen. Det er min bagdel ved at være godt træt af, selvom jeg har mit gel dame-sadelbetræk med :laugh:

Af sjove nyheder fra det vilde web er den nye doktordating.dk - tænk at nogen har oprettet en datingside med mig som målgruppe (har selvfølgelig lavet en profil, selvom jeg er lidt inaktiv på markedet) :tongue:

Edited by Armoured female
Link to comment
Share on other sites

RunnerHigh: HØRT!!

Det er min bagdel ved at være godt træt af, selvom jeg har mit gel dame-sadelbetræk med

Hvad med nogle rigtige spinning/cykelbukser? Det er altså lykken for en bagdel når ejeren cykler i sådan nogen.

Edited by TF vol. II
Link to comment
Share on other sites

Tro mig, jeg ville hellere spille squash end at sidde på den saddel :crybaby: Glemte selvfølgelig at bestille tid ved lægen idag - crap! :rocketwhore:

....

Idag:

Styrketræning, Alva og Hr. K's program - Uge 4, dag 2:

Dødløft: 3x5 x 85 kg

BB rows: 5x5 x 50 kg

Militærpres: 3x5 x 32,5 kg

Stivbenet DL: 5x5 x 57,5 kg

Swissball skrå mave 3 sæt.

Jeg kom vist til at kvæste den i forvejen kvæstede achillessene i DL :dry: Jeg kører dem ret eksplosivt, og bruger nærmest læggene som ved frivend :tongue:

Link to comment
Share on other sites

det er længe siden jeg sidst har spinnet :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Spinnet?? Har aldrig prøvet men burde det ikke være spunnet :4smartass:

Surt med achilles, har Udo's ikke hjulpet noget?, var ellers selv lige ved at springe på, jeg havde håbet på et nyt vidundermiddel.

God træning

Hæg

Link to comment
Share on other sites

Nød lærer nøgen kvinde at spinde :4smartass:

Og skal det være engelsk, så lad mig i det mindste bøje det på dansk :tongue:

Udos hjælper ikke så meget. Jeg har også smurt Felden gel på (NSAID på tube). Jeg ved ikke om det virker, men een ting er sikkert - det virker ikke sålænge det stadig er inde i tuben :wink:

Edited by Armoured female
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share