Dronning Rivejern III


Armoured female
 Share

Recommended Posts

  • Replies 566
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Klaus: Jeg har vist rigeligt i mine egne vasketøjsbunker lige p.t. - de er ikke blevet rørt den sidste måned, undtagen det allervigtigste :blush: Men lidt mad kan jeg altid præstere :wink:

Jsc: Jep! :bigsmile:

Mr. Freeze: Glæder mig også til at høre Camillas beretning :smile: Hvordan var jeres kampe?

Niske: Lægekitler er faktisk ret usexede :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Herrerne endte endnu en gang på en 5. plads. Endnu engang var det tyskerne der satte en kæp i hjulet for os. I kampen om at komme i semifinalen tabte vi 1-0 på et mål scoret 2 1/2 minut før tid. Men i betragtnign af at vi ikke var i form og ikke har spillet en kamp sammen før gik det det vidst udemærket.

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi giver os til at lave en liste over ”10 kostumer vi gerne vil se AF i” så ender det bare med at KJ får et slagtilfælde…..  :laugh:  :laugh:  :tongue:  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Eftersom jeg både har en udtalt svaghed for AF og kitler, tror jeg du har ret.

Det er jeg ikke sikker på jeg vil kunne håndtere på en fornuftig og ikke-terapi-krævende facon. :tongue::w00t::laugh:

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Niske: Lægekitler er faktisk ret usexede :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Ah..det rigtige snit og lidt possering kan vel hjælpe på det :blush::blush::poking::bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Og nu skal man jo slet ikke glemme hvad der er inden under, vel :tongue:

Niske

P.S. Hvor mange timer tror du KJ er fra badehætteterapi?

Link to comment
Share on other sites

Mr. Freeze: Bare der er potentiale :wink: - har I fået en fast træner, eller? :smile:

ReemDJ: Tak :bigsmile: Mit største problem lige nu er hvad jeg skal gøre af Medicinsk kompendium og min lige så tykke kirurgibog, som aldrig har fået en hyldeplads (de har været i brug fra den dag de blev købt) :tongue: Men nyd studietiden - den har altså også mange glæder (fx muligheden for at blive væk hvis det keder een) :innocent:

Koret Af Hylende Hanhunde: Træls, at Newline løbebukser og HMAK's T-shirt ikke er på jeres liste (mit yndlingstøj) :tongue: Eller hvad med et par blå Kansas-look-alike overalls? Det er jo tid til at vælte min forsømte have :blush:

Link to comment
Share on other sites

Mr. Freeze: Bare der er potentiale :wink: - har I fået en fast træner, eller? :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Potentialet er der da og holdet blev da også enige om at satse på guld om 2 år i Italien. Så når vi mødes efter sommerferien, skal der køres med en hel del strammere tøjler. Således at vi kun vil have folk med der gider at sætte 2 år af til landsholdet. Men nu må vi se hvordan det hele ser ud efter sommerferien. Vi mangler stadig en træner. Vi har haft nogle navne på bordet og snakket om at få en svensk træner tilknyttet til holdet. Der er vist lidt for mange primadonnaer der har været med for længe til at de gider at høre efter hvad hinanden har at sige om deres spil :wink:

Link to comment
Share on other sites

jsc og Blackmoore: Jeg er for hellig til at optræde i non-singlers drømme :nonono::tongue:

Mr. Freeze: Den evige rivalisering mellem primadonnaer har vi i sin tid også set alt for meget af på damesiden :sleeping: Jeg har sågar hørt at folk ikke vil have en kvindelig træner :blink: (kan så heller ikke lige komme på hvem det skulle være). De (vi, næste sæson) er iøvrigt også trænerløse nu :unsure:

.........

UV-rugby 1 time og 10 min - sidste træning før sommerferien, så vi var mødt talstærkt op. Jeg kom for sent (sløset, ikk' :tongue: ) og blev sat på et tilsyneladende underlødigt hold. Men vi kunne nogenlunde finde ud af at arbejde sammen, så vi rendte med de fleste mål :bigsmile:

Undertegnede fik da lavet et par snigere med armen rundt om ryggen på målmanden, mens jeg pressede fra den anden side. Men jeg må til at indøve løfteteknikkerne igen - gode målmænd leverer jo ingen åbne steder bagtil :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

ReemDJ: Tak :bigsmile: Mit største problem lige nu er hvad jeg skal gøre af Medicinsk kompendium og min lige så tykke kirurgibog, som aldrig har fået en hyldeplads (de har været i brug fra den dag de blev købt) :tongue: Men nyd studietiden - den har altså også mange glæder (fx muligheden for at blive væk hvis det keder een) :innocent:

hehe :tongue: Luksus-problem :rolleyes:

Og ja, du har ret...studietiden har også noget godt at byde på... :innocent::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Mr. Freeze: Den evige rivalisering mellem primadonnaer har vi i sin tid også set alt for meget af på damesiden :sleeping: Jeg har sågar hørt at folk ikke vil have en kvindelig træner :blink: (kan så heller ikke lige komme på hvem det skulle være). De (vi, næste sæson) er iøvrigt også trænerløse nu :unsure:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg synes nu ikke der er så meget intern rivalisering. Men visse folk vil nok ikke acceptere fx. Niels som træner. Selvom jeg synes han er knalddygtig og noget af det bedste der er sket for dameholdet. Der er nok for meget gammelt nag i herre uv-rugby. Så det skal være en "udefra" som dog stadig har fulgt lidt med de sidste 10 år. Jesper Bang virkede lidt som den rigtige og måske har han lyst efter sommerferien. Men ellers er vi lidt lost på det punkt. :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Niels har i hvert fald nogle spændende og originale ideer (det er man nok nødt til at have for at overleve når man vejer 65 kg og spiller i herrernes elitedivision :tongue: ) - er ret ærgelig over, at jeg var langtidsskadet m.m. i den periode han var træner for damerne. Jeg synes, at selv en smule personfnidder er for meget. Det er sporten og holdet det drejer sig om - og ikke enkeltpersoners egopleje. Jeg er også lidt sær :laugh:

Link to comment
Share on other sites

:poking:

og hvis det ikke hjælper:

:bottom:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har sat Sheiko til at klaske mig bawi, så bare rolig :innocent::wink:

Men derudover vil jeg da gerne indrømme, at træningen er lidt... infrekvent for tiden :beerchug::blush:

Til gengæld er mit ligevægtsindtag sat noget op, da jeg nu knokler i haven frem for at sidde stille ved skrivebordet. Det kan dog ikke ses på vægten, og den er nu ca. på MOL BC 2005´s udgangspunkt (jeg vinder vist ingenting) :tongue:

Igår var jeg til lægeforeningens kandidatfest, og Sheiko er yderst tilfreds med mit kcal-indtag :w00t: (i modsætning til min præstation i squat i forgårs - se nedenfor)...

...

I torsdags:

Sheiko beginners 1 - uge 1, dag 1:

Løb: 4 x 2 min som opvarmning.

Bænkpres 1:

1x5 x 35 kg

2x4 x 40 kg

2x3 x 47,5 kg

5x3 x 50 kg

Squat:

1x5 x 32,5 kg

2x5 x 40 kg

...og her skulle jeg så have lavet 5x5 x 45 kg :chicken: :chicken:

Chinups:

5x3

Bænkpres 2:

1x6 x 35 kg

2x6 x 40 kg

4x6 x 45 kg

Flat DB flies:

5x10 x 9 kg

Goodmornings:

5x5 x 30 kg (let, men jeg har ondt bawi).

Det er vist meget godt jeg kører et program med over 3 reps i squat - efter de 2 første opvarmningssæt døde mine sørgelige quads for alvor, og jeg kunne ikke engang falde 10 cm ned fra chinupsstangen og lande uden de gjorde hammerondt :laugh:

Jeg har brugt de samme max som da jeg startede på Alva og Hr. K´s for 10 uger siden. De er reelt nok lidt højere, men det er vist OK at vælge en lidt lav max når jeg foretager så drastisk en volumenøgning.

Et super program, selv i dette begynderprogram føler jeg, at jeg er blevet moslet godt igennem. Jeg når kun at gennemføre den første uge inden jeg ryger afsted på 14 dages ferie, men så starter jeg forfra igen når jeg kommer tilbage.

Link to comment
Share on other sites

Igår:

Løb 2 min x 3 - og senere hen 3K powerwalk hjem fra en fest gennem det smukkeste marsklandskab hvor mosekonen bryggede, akkompagneret af Evanescense i ørerne :wub:

Idag skulle jeg have kørt Sheiko, men mit ærgelige center har ændret åbningstiderne i sommeren, så jeg nåede det ikke... Boris er yderst utilfreds med mit sløseri :blush:

Link to comment
Share on other sites

Igår:

Løb 2 min x 3 - og senere hen 3K powerwalk hjem fra en fest gennem det smukkeste marsklandskab hvor mosekonen bryggede, akkompagneret af Evanescense i ørerne :wub:

Idag skulle jeg have kørt Sheiko, men mit ærgelige center har ændret åbningstiderne i sommeren, så jeg nåede det ikke... Boris er yderst utilfreds med mit sløseri :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

så må du jo skifte center :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share