Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

LOL det ville ikke være umuligt :tongue:

Er du snart frisk til at prøve kræfter med HardCore :yo:

Jo, jeg må jo hellere prøve det på et tidspunkt, nu hvor jeg kun hørt godt om det :smile: Men tror jeg vil være pænt smadret efter det, med tanke på at min kondition ikke er i top i øjeblikket :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Jo, jeg må jo hellere prøve det på et tidspunkt, nu hvor jeg kun hørt godt om det :smile: Men tror jeg vil være pænt smadret efter det, med tanke på at min kondition ikke er i top i øjeblikket :innocent:

...desto større træningseffekt :wink:

Til gengæld er din arbejdskapacitet pænt god, så du vil kunne give den god gas frk.

Have no fear, Jacob is here :superman:

Link to comment
Share on other sites

...desto større træningseffekt :wink:

Til gengæld er din arbejdskapacitet pænt god, så du vil kunne give den god gas frk.

Have no fear, Jacob is here :superman:

Siger aldrig nej til en udfordring :wink:

Men hvornår er det? Har desværre lorte arbejdstider, så der er nok det eneste der evt ville stå i vejen.

Link to comment
Share on other sites

Siger aldrig nej til en udfordring :wink:

Men hvornår er det? Har desværre lorte arbejdstider, så der er nok det eneste der evt ville stå i vejen.

Siger aldrig nej til en udfordring :wink:

Men hvornår er det? Har desværre lorte arbejdstider, så der er nok det eneste der evt ville stå i vejen.

Det er godt, det gør jeg heller ikke. Er der sku ingen grund til :bigsmile:

Jeg undervise hver tirsdag kl. 19-20 fitnessdk ABC.

Hvis der er godt vejr skal du påregne at træne udenfor.

Jeg skal lige have det at vide lidt i forvejen når du har lyst, så kan du evt. slæbe Pølle med :cool:

Mandagstrummerum

Startede med noget være grisseri i fælledparken med OAPU & Pistols supersættet med læsning af super fede artikler til specialet :yo:

Nørdede 3-4 sider x 7 (ca. 4 ialt)

Supersættet

OAPU: 5/5 rep x 7 sæt

Pistols: 5/5 rep x 7 sæt

Undervejs kørte jeg den skulderstrækserie jeg fik forevist. Damn det gør underværker for skulderen. Nice.

Inden undervisning nåede jeg lige et par pullups/chinups: BW, 10 rep, 3 sæt

Underviste 1 times HardCore, hvor jeg deltog med det meste.

En masse Thrusters og Sønderjydsk Donkraft

Underviste 1 times boksning :4boxing:

WT: 70 min træning med Buddy i fælledparken. Kom i det ondeste slagsmål med omkring 10.000 myg :crazy: Helt grotesk mange af de bastards... grrrrrrr

Men lækker dag, med produktivitet og træning :superman: Nu står den på lasagne :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Lasagne?? Må du godt spise det??? Pas nu på du ikke får for mange carbs - eller det er måske din spisedag??? :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh: Ellers må du bare tage en ekstra power walk i morgen!!

Link to comment
Share on other sites

Lasagne?? Må du godt spise det??? Pas nu på du ikke får for mange carbs - eller det er måske din spisedag??? :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh: Ellers må du bare tage en ekstra power walk i morgen!!

hahahahaha :laugh: Jeg satser på at de 25 km transportcykling dagligt klarer skærerne :tongue:

Altid noget at alle dage er ædedage :smilerock:

Skal vi snart krydse klinger?

Link to comment
Share on other sites

Danzilla aka Destructursauros er klar på at krydse klinger. Lad os lige snakkes ved i morgen. Over 'n' out!

P.s husk at holde transportcyklingen på tom mave... så forbrænder du nemlig mere fedt!

Link to comment
Share on other sites

Danzilla aka Destructursauros er klar på at krydse klinger. Lad os lige snakkes ved i morgen. Over 'n' out!

P.s husk at holde transportcyklingen på tom mave... så forbrænder du nemlig mere fedt!

Hahahaha.. Fede nick's :laugh:

Det vil jeg også have :1356:

Ja, selvfølgelig. Hvordan skulle det ellers være muligt at være hakket året rundt??

Link to comment
Share on other sites

Du skal også passe på med at få pulsen for højt op under cyklingen.. ellers kommer man ud af fedtforbrændingszonen! :tongue:

Jeg døjer meget med det. Er det ikke noget med at når man står op så forbrænder man flere kalorier. Kan simpelt hen ikke forstå hvorfor jeg er nødt til konsekvent at gå på slankekur. :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Jeg døjer meget med det. Er det ikke noget med at når man står op så forbrænder man flere kalorier.

Jo, det er nemlig rigtigt. Man kan også lave armbøjninger på cyklen mens man kører, ligesom man gør til spinning.

Kan simpelt hen ikke forstå hvorfor jeg er nødt til konsekvent at gå på slankekur. :unhappy:

Jeg tror problemet kan skyldes, at du spiser protein og kulhydrat i samme måltid - eller at du ikke spiser efter dit stjernetegn. Men ellers har jeg hørt rigtig gode ting om en slankekur, hvor man kun må spise ananas.. den skulle være meget effektiv. Den er vist nok nok udviklet på Rigshospitalet!

Link to comment
Share on other sites

Den må du lige vise ved lejlighed :w00t:

:smilejap:

Jo, det er nemlig rigtigt. Man kan også lave armbøjninger på cyklen mens man kører, ligesom man gør til spinning.

Jeg tror problemet kan skyldes, at du spiser protein og kulhydrat i samme måltid - eller at du ikke spiser efter dit stjernetegn. Men ellers har jeg hørt rigtig gode ting om en slankekur, hvor man kun må spise ananas.. den skulle være meget effektiv. Den er vist nok nok udviklet på Rigshospitalet!

Lyder meget sandsynligt. Måske det også skyldes at jeg drikker for meget vand. Føler bare at det hober sig op!!

Link to comment
Share on other sites

:smilejap:

Lyder meget sandsynligt. Måske det også skyldes at jeg drikker for meget vand. Føler bare at det hober sig op!!

Er det bare det der er problemet? :bigsmile:

Så skal du da igang med denne:

ball-stick-stor-web.jpg

Den ka' mase vandet ud af dig lidt på samme måde som man presser det sidste yoghurt ud af en karton, knuse fedtceller med piggene og jeg mener også den kan løse de nemme sudoku'er.

Enjoy.

Link to comment
Share on other sites

Den ka' mase vandet ud af dig lidt på samme måde som man presser det sidste yoghurt ud af en karton, knuse fedtceller med piggene og jeg mener også den kan løse de nemme sudoku'er.

Jeg kan kun tilslutte mig MaxPowers betragtninger - han har jo også lokket mig til at købe en - og den kan desuden afgifte hele kroppen. Eneste kritikpunkt er, at den engang satte to 8-taller i en række da den prøvede at løse en sudoku for mig.. men alle produkter har jo en fejl eller to.

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Crazy log. :w00t:

Hvad mener du? :beerchug:

Jeg fik forresten lige en fantastisk idé. Vi laver et træningsprogram til din røv tilpasset fuldstændigt til dine biorytmer og blodtype. 30 dages ganrati med fuld tilfredshed eller pengene tilbage. :superman:

Jeg skal bare bruge dit eksakte fødselstidspunkt og blodtypen. Du må være A-positiv, ikke? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvad mener du? :beerchug:

Jeg fik forresten lige en fantastisk idé. Vi laver et træningsprogram til din røv tilpasset fuldstændigt til dine biorytmer og blodtype. 30 dages ganrati med fuld tilfredshed eller pengene tilbage. :superman:

Jeg skal bare bruge dit eksakte fødselstidspunkt og blodtypen. Du må være A-positiv, ikke? :smile:

Husk også at foretage programlægningen, når det er nymåne. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det er godt, det gør jeg heller ikke. Er der sku ingen grund til :bigsmile:

Jeg undervise hver tirsdag kl. 19-20 fitnessdk ABC.

Hvis der er godt vejr skal du påregne at træne udenfor.

Jeg skal lige have det at vide lidt i forvejen når du har lyst, så kan du evt. slæbe Pølle med :cool:

Mandagstrummerum

Startede med noget være grisseri i fælledparken med OAPU & Pistols supersættet med læsning af super fede artikler til specialet :yo:

Nørdede 3-4 sider x 7 (ca. 4 ialt)

Supersættet

OAPU: 5/5 rep x 7 sæt

Pistols: 5/5 rep x 7 sæt

Undervejs kørte jeg den skulderstrækserie jeg fik forevist. Damn det gør underværker for skulderen. Nice.

Inden undervisning nåede jeg lige et par pullups/chinups: BW, 10 rep, 3 sæt

Underviste 1 times HardCore, hvor jeg deltog med det meste.

En masse Thrusters og Sønderjydsk Donkraft

Underviste 1 times boksning :4boxing:

WT: 70 min træning med Buddy i fælledparken. Kom i det ondeste slagsmål med omkring 10.000 myg :crazy: Helt grotesk mange af de bastards... grrrrrrr

Men lækker dag, med produktivitet og træning :superman: Nu står den på lasagne :4mewantfood:

Desværre arbejder jeg altid tirsdag aften :unhappy: I hvert fald ind til videre. Evt får jeg andre arbejdstider i næste måned.

Tror sikkert man kan lokke Poul med :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hahahaha.. Fede nick's :laugh:

Det vil jeg også have :1356:

Ja, selvfølgelig. Hvordan skulle det ellers være muligt at være hakket året rundt??

Here you go:

Guardosaurus Rex :devil:

Link to comment
Share on other sites

Here you go:

Guardosaurus Rex :devil:

Åhr, tak Dan :smile::w00t:

Man kunne lave en combo med din nuværende:

Forbrugsforvirring, barske banditstreger og brutal underholdning

LOL.. Den lyder sku meget fed :4thumbup:

Tirsdag

2,5 timers WT (one-on-one): En masse teknisk infight :4boxing: :bruce: + fik lært 2 sektioner mere af Wooden Dummy, one to go :superman:

Underviste 1 times HardCore med fuldt hus i Frederiksberg Have. Kaufosaurus gav den gas, og fik lov til at lave lidt thrusters på sine mesterhakkede stænger :laugh::yo:

Damn, jeg er jo næsten træt nu :tongue:

/Guardosaurus Rex :devil:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share