Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Oliver gav ligeledes Onkel Jacob en lektion i hvordan man kører ræs :crazy_pilot::chopper:

post-1305-1187911053_thumb.jpg

Sluttede af med 1,5 timers havkajak med svoger.

Fik banket en solid stak grønlænder vendinger af. Shiiiiiit det er fedt at sejle kajak, Gotta love it!!

post-1305-1187911137_thumb.jpg

:bigsmile:

Tjek ham makkeren her. That's true :ninja: skills :superman:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Tjek ham makkeren her. That's true :ninja: skills :superman:

:dropjaw: :1356: :crazy_pilot::chopper:

Er du da sindssyg!!! Han er den vildeste år 2000 klatreninjamaster jeg har set til dato :4thumbup:

Den sidste bane er for vild, men jeg må indrømme, at jeg er mest imponeret over det store stykke stof, som han klatrer i ca. midt i den sidste bane - og så hans afsluttende hop med den løse tværgående stang!!

Tak for en god morgenvækning :4thumbup:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

for fede forhindringsbaner..... Der må da være et marked for at lave den slags hinderbahn ned ved havnen i KBH? Og et marked for forsikringer også, for jeg kan forestille mig at der kan komme et par skader af træning på den. Fed video!!!

Link to comment
Share on other sites

Hehehe... ja, han er virkelig sej. Pænt vilde evner han viser i ringene :devil:

Dagens træning

Z-health, R-phase: 40 min

Pullups, neutralt greb

BW, 5 rep, 1 sæt

BW + 10 kg, 5 rep, 1 sæt

BW + 30 kg, 20 singles, (20 sek. mellem hver single)

BW, 5 rep

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Oliver gav ligeledes Onkel Jacob en lektion i hvordan man kører ræs :crazy_pilot::chopper:

post-1305-1187911053_thumb.jpg

Sluttede af med 1,5 timers havkajak med svoger.

Fik banket en solid stak grønlænder vendinger af. Shiiiiiit det er fedt at sejle kajak, Gotta love it!!

post-1305-1187911137_thumb.jpg

:bigsmile:

Tjek ham makkeren her. That's true :ninja: skills :superman:

Min respekt for japaner(formoder det er japener) er ved at være genoprettet :bowdown: Efter deres naked news og opskure reality shows var den efterhånden ved at nå et lav. Men jeg opgiver mig :surrender:

Rart at se noget hvor det ikke bare er nogle pumpet fyre som poserer (undskyld til rigtig mange, ved godt det kræver rigtig meget) :shutup3: , men nogle som bruger deres krop :showoff:

Fantastisk måde at indtage sin morgenkaffe på :sleepy:

Link to comment
Share on other sites

SNF: Ja, han er sygt sej. :bigsmile:

Crrrat: Jeps, next stop, JAPAN :devil:

DBM: hehehe. Ja, de har fat i den lange ende hvad angår børneopdragelse :laugh:

Max: Kommer tid kommer råd :wink:

Har lige kørt fitnessuddannelse med baronen. Virkelig høj standard blandt kursisterne i forhold til hvad vi normalt oplever.Nice.

Fik kun lavet lidt træning hist og pist, men fik forsøgt mig med et one-arm-roll-out op vægtstang, men friktionen mellem skiver og stang var for stor til at jeg kunne rulle tilbage. Havde ikke problemer med at holde opspændet, så skal bare lige finde en håndvægt hvor grebet kan rulle frit, så skulle den ged vidst være barberet :king:

Link to comment
Share on other sites

Søndags træning

Driblede over i fælledparken med 32 kg bæst.

Z-health/movement preps:

10 min

RKC-snatch

5/5 reps, B2B, x 10 sæt = 100 rep

Tid=10 min

Starttid: 1:00

3 min Joint mobility

RKC-snatch

5/5 reps, B2B, x 10 sæt = 100 rep

Tid=10 min

Starttid: 1:00

Var mega træt i venstre hånd til sidst, og flåede også lidt overflødig skind af håndfladerne :yo:

Sønderjydsk Donkraft

32 kg, 2/2 rep B2B, 2 sæt

32 kg, 3/3 rep B2B, 1 sæt

32 kg, 2/2 rep B2B, 1 sæt

Fint nok overskud. Eneste begrænsende faktor under snatch var grebet :smile:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Søndags træning

Driblede over i fælledparken med 32 kg bæst.

Z-health/movement preps:

10 min

RKC-snatch

5/5 reps, B2B, x 10 sæt = 100 rep

Tid=10 min

Starttid: 1:00

3 min Joint mobility

RKC-snatch

5/5 reps, B2B, x 10 sæt = 100 rep

Tid=10 min

Starttid: 1:00

Var mega træt i venstre hånd til sidst, og flåede også lidt overflødig skind af håndfladerne :yo:

Sønderjydsk Donkraft

32 kg, 2/2 rep B2B, 2 sæt

32 kg, 3/3 rep B2B, 1 sæt

32 kg, 2/2 rep B2B, 1 sæt

Fint nok overskud. Eneste begrænsende faktor under snatch var grebet :smile:

Hey Mesterhakket!

Det ser ud som om der er en, der forbereder sig til at snatche hele vejen ind i helvede på næste lørdag :wink:

Du må sgu lige til at lære mig den sønderjyske donkraft en af dagene - bare navnet sveder jo af ondskab :laugh:

Skulle vi tage og fyre den af på onsdag?

Link to comment
Share on other sites

Go' omgang - glæder mig til at tumle 32'eren igen!

//Hebnes

Ja, det var sku lækkert at få lavet lidt. Havde ikke lavet dagens gode gerning i weekenden udover at piske en flok stakkels sagesløse kursister :tongue:

Hey Mesterhakket!

Det ser ud som om der er en, der forbereder sig til at snatche hele vejen ind i helvede på næste lørdag :wink:

Du må sgu lige til at lære mig den sønderjyske donkraft en af dagene - bare navnet sveder jo af ondskab :laugh:

Skulle vi tage og fyre den af på onsdag?

Ind og igennem helvede :devil:

Sønderjydsk Donkraft er den samme som Turkish getup. Synes bare navnet er mere sigende og sjovt.

Dem på HardCore kender "kun" bevægelsen som Sønderjydsk Donkraft :laugh:

Ja, lyder som deal på onsdag :yo:

Link to comment
Share on other sites

LINIS

Ja, på ryggen af en grizzly er man sku meget godt kørende :king:

Bill Star er sku cool nok. Fed snotbremse han har :laugh:

Fede skills ham her har

Ja, Bill Starr er über cool med det look :cool: Kan især godt lide hans old school træningsbukser :laugh:

Han er rigtigt god til at skrive, synes jeg. Det er meget nemt at følge med i, men uden at det bliver banalt. Man får bare helt vildt meget lyst at blive superstærk og hive rundt med vægte når man læser det der! :showoff:

Fedt klip, i øvrigt.

Link to comment
Share on other sites

Ja, Bill Starr er über cool med det look :cool: Kan især godt lide hans old school træningsbukser :laugh:

Han er rigtigt god til at skrive, synes jeg. Det er meget nemt at følge med i, men uden at det bliver banalt. Man får bare helt vildt meget lyst at blive superstærk og hive rundt med vægte når man læser det der! :showoff:

Fedt klip, i øvrigt.

Ja, har også fået læst lidt hist og pist, og det lyder sku meget fornuftigt. Og enig i at han skriver i et let tilgængeligt sprog. Er sku mange der skal lyde i og å så kloge, men deres budskab er bare umuligt at forstå :dry:

Dagens fysiske aktiviteter

Prehab

Z-health R-phase: 20 min

Kører R-phase resten af ugen ud dagligt, ligesom jeg har gjort de sidste 2 uger. Derefter vil jeg begynde at lure lidt på I-phase, der skulle gøre bevægelserne mere dynamiske. Can't wait :bigsmile:

Styrketræning

Joint mobility 10 min

Pullups, wide grip

BW, 5 rep, 2 sæt

BW + 20 kg, doubles, (20 sek mellem sæt, 20 sæt)

BW, 10 rep

PowerSquat, ass to-da-grass

60 kg, 5 rep, 2 sæt

80 kg, singles, 20 rep (20 sek. mellem reps)

Konditræning

Spænede 15 min i et par spritnye Nike Free.

Maxpuls: 192

Gennemsnitspuls: 170

Kan mærke det er længe siden jeg har benet afsted, use or loose it baby :superman:

Har lige fået post fra Nike USA indeholdende nummer 2 sko jeg har hjulpet dem med, kaldet Trainer Girevik. Den er beregnet til tung styrketræning, kettlebells m.m. Brugte den under styrketræningen, og den er suverænt den bedste sko jeg har trænet i. Vil helt klart også sige at den er relevant til resten af fitnessfolket. Sidder som en sok, fedt design med få detaljer (bl.a. en laurbærkrans på den der strop der sidder foran på vristen :devil:) stort set ikke tilstedværende stødabsorbering i forfod, og en lille smule zoom air i hælen. Damn nice. Den rammer også butikkerne fra Oktober, og nej, jeg får ikke en øre af Nike for at nævne dette.

/G-force :strat:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Hey du - jeg forventer du tager de dersens sko med til TSC ( :please: )

Yes Comrade :devil:

Hey Guarden

Jeg ved du har leget lidt med tanken om en dag at traene MMA og at du gerne vil kunne bruge din WT...saa her er lidt inspiration til hvordan du kan dreje Wooden Dummy traening over til noget MMA-relateret:

:laugh::tongue:

Hahahahhaha..

Han lyder ikke til at være helt rask, that monkey-bouiiuy :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hepsa!

Massive doms i ryggen efter pullups igår og da-boooty efter beskeden mængde squats, hvor jeg ikke var presset overhovedet. :4thumbup:

Hvad jeg ikke forstår er den doms jeg har fået i triceps :blink: hmmm.

Til dem der kunne have interesse herfor, så kommer Tudor Bompa til Danmark d. 19-21 oktober og holder workshop i periodisering for sportsfolk. Bliver mega cool :cooldance:

Dagens fysiske aktiviteter

Z-health R-phase: 20 min

Det her Z-health er sku nærmest ved at få kultstatus i mine øjne. Har næsten haft smerte et eller andet sted kontinuerligt de sidste 6-8 år pga. hård træning, og det er i løbet af 3 uger forsvundet pist væk. Det eneste jeg har ændret er implementering af disse øvelser :bigsmile: Solskinshistorie, I know. Men det virker nu underligt hvis det skulle være skiftet i temperaturen der har gjort det :cool:

EDIT

Kredsløbstræning

Løbetur rundt i fælledparken og rundt om en af søerne.

Distance: 4 km

Tid: 21 min.

Løb stille og roligt bare for at få løsnet op i kroppen :bigsmile:

:hippy: Z-health R-phase :hippy: 20 min

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Comrade... tak for i går. Du gør sgu et godt stykke arbejde med de dødelige :4thumbup: Du kigger bare forbi i morgen - jeg sku være hjemme fra løb ved 1930. Skriv evt. først.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share